ویزای مسافرتی نروژ

برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ به ‌خاطر درختان پر از برف و خط افق کوهستانی معروف است و بسیاری این کشور را برای بازدید انتخاب می نمایند. همچنین می توانید غذاهای عالی اسکاندیناوی را در اسلو امتحان کنید، شفق شمالی را در دهکده های ماهیگیری دنج تماشا کنید و در جزایر لوفوتن به تماشای ارکا بپردازید. تنها نقطه ضعف؟ برای غیر اسکاندیناوی ها نسبتا گران است. در زیر مجموعه ‌ای از جذاب ‌ترین هتل ‌های نروژ را مشاهده می‌ کنید که برخی از آن ‌ها را در کنار آبدره‌ ها، برخی دیگر نزدیک به شهرها و حتی یکی از آنها از یخ ساخته شده است. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای راهنمایی شما در جهت اخذ ویزای توریستی کشور نروژ آماده است.

برترین هتل های قدیمی نروژ

هتل والاکر از سال 1690 توسط یک خانواده اداره می شود، بنابراین می توان گفت که آنها می دانند چه کار می کنند. همچنین آن را به قدیمی ترین هتل در کشور و یکی از برترین هتل های بوتیک در نروژ تبدیل می کند. هتل والاکر مناظری باورنکردنی بر فراز Lustrafjord ارائه می ‌کند و نزدیک به روستای بت ‌نشین Solvorn در لوستر است. هر عصر ساعت 7:30 بعد از ظهر، رستوران یک شام 4 غذای لذت بخش با بالاترین استاندارد را سرو می کند که هر روز تغییر می کند.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق های هتل والاکر می باشید:

نوع اتاقنرخ قیمت اتاق ها به دلار
1 تخته135$
2 تخته240$
3 تخته300$

هتل اتحادیه Øye این هتل متمایز با کوه ‌ها به عنوان پس ‌زمینه ‌اش، از سال 1891 یک خانه موقت برای بازدیدکنندگان بوده است. هر یک از 30 اتاق به نام افراد برجسته ‌ای که در هتل اقامت کرده ‌اند، از جمله سر آرتور کانن دویل، نویسنده بریتانیایی شرلوک هلمز، نام‌گذاری شده ‌اند.

برترین هتل های سنتی نروژ

در هتل منظره جووت با چشم‌ انداز اروپا با طبیعت یکی شوید و در یکی از اتاق ‌های منحصربه ‌فرد بمانید که به لطف دیوارهای شیشه ‌ای غول ‌پیکر، مناظری خیره ‌کننده از منطقه محلی را ارائه می ‌دهد. این هتل جالب از مکعب هایی ساخته شده است که در منظره ساخته شده اند که کاملاً با پس زمینه آنها ترکیب می شوند. همچنین یک خانه دو خوابه Writer’s Lodge و کلبه چوبی Bird House برای اقامت در آن وجود دارد. برای سونا و جکوزی با چشم ‌انداز وسیع روی رودخانه، به خانه حمام بروید. منتظر غذای زیبا، فصلی و محلی باشید. هتل خدایان لاسبی این خانه زیبا که تنها 20 دقیقه با اسلو فاصله دارد.

در 300 سال گذشته، این املاک با دوستانه و سخاوتمندانه پذیرای مهمانان بوده است. این هتل فعالیت ‌های متعددی را در فضای باز ارائه می ‌کند، از جمله زمین ‌های گلف 18 و 9 حفره ‌ای و همچنین محدوده رانندگی و زمین ‌های تنیس.Bårdshaug Herregård این خانه عمارت قدیمی که توسط کریستین تامز ساخته شده است، مردی که به خاطر پشتکارش شناخته می شود و به یک معمار، وزیر، مالک زمین و سرکنسول موفق تبدیل شد، مکان مناسبی برای استراحت است. این ساختمان به خودی خود یادآور یک قلعه است و یک افسانه واقعی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. در داخل می ‌توانید در یکی از سالن ‌ها یا Jaktbaren، بار شکار، که توسط غنائم، سلاح ‌ها و عکس ‌هایی از سفرهای تامز در آفریقا احاطه شده است، استراحت کنید.

برترین هتل های سنتی نروژ

برترین هتل های زیبای نروژ

اگر همیشه دوست داشتید شبیه جیمز باند باشید، هتل برفی Kirkenes مکان مناسبی برای رفتن است، به خصوص برای گرفتن شفق قطبی. در شمال دور نروژ، این هتل هر زمستان بازسازی می شود تا بتواند درهای خود را برای تجربه ای بی نظیر باز کند. 20 اتاق وجود دارد که همگی توسط هنرمندانی از سراسر جهان تزئین شده اند و شامل مجسمه های یخی روشن و پیچیده می شوند. همچنین در فصول گرم ‌تر، زمانی که می ‌توانید در کابین ‌های چوبی شگفت‌ انگیز مجلل گامی، با الهام از کلبه ‌های سنتی شکار و ماهیگیری، اقامت کنید، ارزش دیدن دارد.

Flåmsbrygga یک هتل خارق ‌العاده با کارخانه میکروآب‌ جوسازی خاص خود، توسط جنگل ‌های غنی، کوه ‌های باشکوه و Aurlandsfjord احاطه شده است. با اتاق‌ های 2 نفره و خانوادگی که با چوب، سنگ و شیشه نروژی ساخته شده ‌اند، هر کدام دارای بالکن و منظره آبدره هستند. از اینجا سوار راه‌ آهن فلامسبانا شوید، رالاروگن را دوچرخه ‌سواری کنید، یا در مناظر شگفت ‌انگیز اطراف دهکده کوچک پیاده ‌گردی کنید. یک استراحتگاه جادویی در هر زمان از سال، Fyri نه تنها مقصد مناسبی برای علاقه مندان به فضای باز است، بلکه با آبگرم تازه افتتاح شده آنها، شما و خانواده می توانید یک روز آرام را در کنار استخر بالای کوه نیز تجربه کنید.

در بخش زیر شاهد امتیازات مسافران به هتل Flåmsbrygga نروژ می باشید:

برترین هتل های کوهستانی نروژ

هتل استورفورد این خلوتگاه نروژی منزوی که در دامنه تپه ای در گلومست، مشرف به استورفورد قرار گرفته است، مکانی بزرگ و راحت برای اقامت به مهمانان ارائه می دهد. یک ساختمان سنتی پوشیده از چوب از بیرون، داخل آن واحه ای از طراحی مدرن و تجملات دنج است. به جایی که هتل با جنگل تلاقی می کند، بروید و سالن سلامتی، جکوزی در فضای باز و سونا را نیز خواهید دید. هتل گودوانگن فیوردتل این ساختمان عمدتا شیشه ‌ای که با در نظر گرفتن منظره‌ های زیبای Nærøyfjord ساخته شده است، انتخابی از اتاق ‌ها و آپارتمان‌ ها، از جمله اتاق ‌ها و آپارتمان ‌های به سبک وایکینگ را به مهمانان ارائه می ‌دهد. از اینجا، این مقصد میراث جهانی یونسکو را پیاده یا با کشتی کاوش کنید، در غارهای سفید جادویی گشت بزنید، از موزه هنر دیدن کنید.

در نمودار زیر شاهد تعداد توریست ها در نروژ می باشید:

در این هتل می توانید از جاذبه های نروژ که بیشتر آن شامل طبیعت و کوه و شفق های قطبی است بهره مند شوید. هتل Brosundet بهشت ​​عاشقان طراحی نوردیک است. یک انبار بازسازی شده که در بندر قدیمی Ålesund یافت می شود، شهری زیبا که در چندین جزیره قرار دارد و به خاطر معماری هنر نو شهرت دارد، فضای داخلی آن توسط Snøhetta مشهور بین المللی طراحی شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای مشاوران متبحر در اموری مانند اخذ ویزای توریستی نروژ می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *