مهاجرت به کشور آنتیگوا و باربودا

تولد در آنتیگوا و باربودا

تولد در آنتیگوا و باربودا

برای بررسی تولد در آنتیگوا و باربودا و مزایا و معایب آن برای یک مهاجر در این کشور باید به قوانین جزیره آنتیگوا و باربودا مراجعه کنیم. سال هاست که کشورها 2 نوع اعطاء تابعیت رو برای خود انتخاب کردند که سیستم خاک و سیستم خون است. از طریق سیستم خاک هر فردی که در کشور متولد شود جزء تبعه آن محسوب می شود. در این مقاله در خصوص شرایط اخذ تابعیت از طریق و اقامت در آنتیگوا و باربودا صحبت می کنیم و به سوالات متدوال شما پاسخ می دهیم. همچنین می توانید مستقیما با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

تابعیت بریتانیا از طریق تولد فرزند در آنتیگوا و باربودا

گرفتن پاسپورت بریتانیا ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. به لطف قوانین و قراردادهای تاریخی بریتانیا با سرزمین های سابق، بسته به محل تولد شما، والدین و پدربزرگ و مادربزرگتان، ممکن است واجد شرایط تابعیت بریتانیا باشید. شما می توانید واجد شرایط شهروندی بریتانیا باشید اگر متولد شده از والدینی (پدر یا مادر) که قبل از سال 1983 در انگلستان متولد شده است. متولدین قبل از سال 1983 از والدینی که پس از سال 1949 متولد شده اند تا زمانی که آن والدین الف) شهروند بریتانیا باشند، یا ب) والدینی که در انگلستان متولد شده اند.

متولدین بعد از 1948، و والدین شما قبل از سال 1949 ازدواج کرده اند و پدربزرگ پدری شما (پدر پدر شما) در بریتانیا به دنیا آمده است. صدها راه دیگر برای واجد شرایط بودن وجود دارد. به عنوان یک قاعده کلی، اگر در کشوری متولد شده اید که با هر یک از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگتان متفاوت است، یا با بریتانیا، ایرلند یا یک قلمرو بریتانیای سابق ارتباط دارید، ممکن است ادعایی داشته باشید. برخی از ادعاهای مربوط به تابعیت بریتانیایی نسبتاً ساده هستند و در صورت داشتن شرایط فوق می توانند به سرعت تکمیل شوند.

ساکنان و کسانی که در آنتیگوا و باربودا متولد شده اند راه های مختلفی برای ادعای ملیت بریتانیا دارند:

  • یک مادر یا پدر متولد بریتانیا یا بریتانیا
  • عدم کسب ملیت آنتیگوا در روز استقلال
  • پدربزرگ و مادربزرگ متولد انگلستان
  • پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ متولد خارج از آنتیگوا
  • پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگی که ملیتی غیر از آنتیگوا دارند

مزایای تولد فرزند در آنتیگوا و باربودا

کمک هزینه زایمان، کمک نقدی قابل پرداخت به زنی است که فرزندی به دنیا آورده است. مزایای زایمان می تواند کمک هزینه، کمک هزینه یا هر دو باشد. کمک هزینه زایمان در صورتی که مدت بارداری کمتر از 28 هفته نبوده باشد، کمک هفتگی است که به بیمه شده ای که فرزند زنده به دنیا آورده یا فرزند مرده ای قابل پرداخت است. کمک هزینه زایمان حداکثر برای 13 هفته پرداخت می شود که از 6 هفته قبل از زایمان یا اواخر هفته زایمان شروع می شود. کمک هزینه زایمان %60 از میانگین درآمد هفتگی بیمه شده بیمه شده را تشکیل می دهد. متوسط ​​درآمد هفتگی قابل بیمه با مجموع درآمدها (تا سقف $6500 (دلار) تامین اجتماعی) در 52 هفته بلافاصله قبل از دوره 6 هفته قبل از تاریخ مورد انتظار تحویل محاسبه می شود.

کمک هزینه زایمان به صورت هفتگی پرداخت می شود. چک ممکن است به آدرس خواهان پست شود، در اداره تامین اجتماعی وصول شود، به حساب بانکی پرداخت شود یا به شخصی که مدعی معرفی کرده است پرداخت شود. کمک هزینه زایمان یک بار پرداخت است و در صورتی که زن یا شوهرش از زمان ورود به این طرح 26 سهم هفتگی پرداخت کرده باشد و در سال قبل از حبس، 26 سهم هفتگی پرداخت کرده باشد، قابل پرداخت است. بخش B باید توسط مدعی تکمیل شود. و قسمت C باید توسط کارفرما حین کار در آنتیگوا و باربودا تکمیل شود. در نهایت هم با رسیدن سن فرزند به دوران تحصیل در آنتیگوا و باربودا می تواند به راحتی به این امر بپردازد.

مزایای تولد فرزند در آنتیگوا و باربودا

قوانین تابعیت انگلیس در خصوص تولد در آنتیگوا و باربودا

افراد زیر از تاریخ 1 نوامبر 1981 شایسته دریافت تابعیت خواهند شد: الف. هر فردی که در 31 اکتبر 1981 در آنتیگوا به دنیا آمده باشد، شهروند بریتانیا و مستعمرات باشد. ب. هر فردی که در خارج از آنتیگوا متولد شده باشد، در صورتی که یکی از والدینش یا یکی از پدربزرگ و مادربزرگش در آنجا به دنیا آمده باشد یا در زمان اقامت در آنتیگوا ثبت نام یا تابعیت شده باشد. ج. هر فردی که در 31 اکتبر 1981 شهروند بریتانیا و مستعمرات بوده است. داشتن چنین شهروندی بر اساس قانون ملیت بریتانیا در سال 1948 به دلیل اینکه در زمان اقامت در آنتیگوا به عنوان تابعیت بریتانیا قبل از لازم‌الاجرا شدن این قانون، تابعیت خود را دریافت کرده است.

هر فردی که در خارج از آنتیگوا متولد شده باشد در 31 اکتبر 1981 شهروند بریتانیا و مستعمرات بوده است و اگر پدر یا مادرش به دلیل مرگ یا انصراف از شهروندی بریتانیا تبدیل شود یا بخواهد. و مستعمرات به موجب بند (الف)، (ب) یا (ج) این بخش، شهروند شده اند. ه) هر زنی که پس از ازدواج با شخصی که می شود، یا به دلیل فوت یا ترک تابعیت انگلستان و مستعمرات، به موجب بند (الف)، (ب)، (ج) تابعیت می شود. ) یا (د) از این بخش، شهروند بریتانیا و مستعمرات بود. ه) هر شخصی که 1981 کمتر از 18 سال سن داشته باشد و فرزند، ناتنی یا فرزند خوانده به نحوی که قانون به رسمیت شناخته است، از شخصی باشد که در هر یک از بندهای قبل این بند ذکر شده است.

قوانین تابیعت تولد فرزند در آنتیگوا و باربودا

در این بخش درباره آنتیگوا و باربودا و تولد فرزند خواهیم گفت. افراد زیر در تاریخ تولد از تاریخ 1 نوامبر 1981 یا بعد از آن شهروند خواهند شد : الف. هر فردی که در آنتیگوا و باربودا متولد شود مشروط بر اینکه یک شخص به موجب این بند تابعیت نخواهد داشت اگر در زمان تولد فرزند هیچ یک از والدین او شهروند نیستند و هیچ یک از آنها از چنین مصونیتی در برابر دعوا و روند قانونی برخوردار هستند که به نماینده یک قدرت مستقل خارجی معتبر در آنتیگوا و باربودا اعطا شده است. یا هر یک از والدین او شهروند کشوری هستند که اعلیحضرت با آن در حال جنگ هستند و تولد در مکانی رخ می دهد که در آن زمان تحت اشغال آن کشور است.

در نمودار زیر شاهد تعداد تولد در آنتیگوا و باربودا به ازای هر 1000 نفر می باشید:

تعداد تولد در آنتیگوا و باربودا به ازای هر 1000 نفر

ب) هر فردی که در خارج از آنتیگوا و باربودا متولد شده باشد، اگر در تاریخ تولد یکی از والدینش جز در اثر فوت آن والدین، شهروندی بوده یا می‌ بودند، به موجب بخش 112 این قانون اساسی یا بند (الف) این بخش. ج) هر فردی که در خارج از آنتیگوا و باربودا به دنیا آمده باشد، اگر در تاریخ تولد یکی از والدینش بوده یا به جز مرگ آن والدین، شهروندی باشد که در خدمت تحت دولت یا تحت اقتدار دولتی که به او نیاز دارد، به کار گرفته شده است. برای انجام صحیح وظایف خود در خارج از آنتیگوا و باربودا اقامت کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به آنتیگوا و باربودا و تولد فرزند همراه و مشاور شماست.

متداول ترین سوالات تولد در آنتیگوا و باربودا

در این بخش از مقاله مفتخر به پاسخ گویی سوالات شما در خصوص تولد در آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • مزایای تولد در آنتیگوا و باربودا چیست؟ پرداخت کمک هزینه زایمان به صورت هفتگی، بهره مندی از مزایای بیمه تامین اجتماعی و مرخصی زایمان
  • شرایط اخذ تابعیت بریتانیا از طریق تولد فرزند در آنتیگوا و باربودا چگونه می باشد؟ اگر یک مادر یا پدر متولد بریتانیا یا بریتانیا باشند. همچنین اگر عدم کسب ملیت آنتیگوا در روز استقلال صورت گیرد یا پدربزرگ و مادربزرگ متولد انگلستان باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *