مهاجرت تحصیلی روسیه

تحصیل فیزیوتراپی در روسیه

تحصیل فیزیوتراپی در روسیه

کشور روسیه در سال 2023 مورد توجه بسیاری از متقاضیان جهت تحصیل به خصوص تحصیل فیزیوتراپی در روسیه قرار گرفته است. متقاضیانی که خواهان تحصیل در این رشته هستند باید مدارک خود را برای پذیرش در اول ژوئیه و اول نوامبر ارائه دهند. برای تحصیل در این رشته باید در رشته زیست شناسی، رشته پزشکی، رشته انسانی و رشته سلامت عمومی و یا رشته هایی معادل آن مدرک کارشناسی داشته باشید. یکی از مزایای تحصیل در این کشور این است که لازم نیست تا به طور کامل مسلط به زبان روسی باشید. بعد از وارد شدن به این کشور می توانید دوره آموزش زبان روسی را ببینید. کارشناسان خبره و مشاورین ما همه روزه در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ی راهنمایی کامل شما عزیزان در زمینه مهاجرت و دادن اطلاعات کامل به شما می باشند.

شرایط تحصیل فیزیوتراپی در روسیه

افراد با گواهی MBBSC می توانند برای تخصص در تحصیل در این رشته اقدام کنند. این برنامه دارای هدفی از جمله آموزش پزشکان که دارای تخصص و شایستگی هستند. در زمینه ی روش های امروزی درمانی است. در کنار آن پیشرو ایجاد دانشجو در مهارت های پزشکی برای انجام فعالیت های فوق حرفه ای در پزشکی می باشد. زبان آموزش پزشکی در این رشته به صورت روسی می باشد. تحصیل فیزیوتراپی در روسیه به صورت تمام وقت تدریس می شود. این دوره آموزشی برای متقاضیانی است که در رشته پزشکی تحصیلات عالی دارند. برای برگزاری این دوره هدفی در نظر گرفته شده است. این هدف مشمول به وجود آوردن پزشکان مجرب از طریق آموزش مهارت های تخصصی در زمینه فیزیوتراپی برای کار در موسسات پزشکی و سازمان های پزشکی می باشد.

این دوره آموزشی برای کسب مهارت های فیزیوتراپی برای پزشکان تعبیه شده است. بیماری را به درستی تشخیص و درمان کنند. این مهارت های تخصصی شامل معیار های فیزیک از جمله گرما و سرما، میدان مغناطیسی، فراصوت، اشعه ماورا بنفش و جریان الکتریکی که به بیماری های اسکلتی و عضلانی کمک می کند. همچنین سیستم عصبی و سیستم قلب و عروق و چشم ها نیز تحت تاثیر این فاکتور های فیزیکی قرار می گیرد. کسانی که درس خود را تمام کرده اند، اگر چنانچه توانایی لازم در جهت اعمال مهارت های فیزیوتراپی را داشته باشند. می توانند در مراکز تخصصی فیزیوتراپی و کیلینیک های درمانی کار کنند. بدین ترتیب خود را در این زمینه مشغول کنند.

 

شرایط تحصیل فیزیوتراپی در روسیه

شرایط گرفتن پذیرش رشته فیزیوتراپی از روسیه

دانشجویان می توانند با ارسال درخواست خود جهت ویزای تحصیلی روسیه برای پایه کارشناسی ارشد در رشته های پزشکی، ورزشی و درمانی می توانند شانس خود را امتحان کنند. متقاضیانی که علاقه به تحصیل در رشته فیزیوتراپی دارند بایستی بالاترین نمرات را در رشته زیست شناسی به دست آورند. لازم به ذکر است که قبول شدن در برخی از دانشگاه های روسیه سخت تر است. باید بدانید که تحصیل فزیوتراپی در روسیه فقط در پایه کارشناسی ارشد تدریس می شود. همه افرادی که خواهان تحصیل در رشته فزیوتراپی در روسیه هستند باید مدرک کارشناسی در یکی از رشته های زیست شناسی، رشته پزشکی، رشته سلامت عمومی و یا مدرکی برابر با این مدرک ها داشته باشند.

زبان تحصیل در این رشته روسی و انگلیسی می باشد. متقاضیانی که خواهان تحصیل در این رشته هستند باید در دوره دبیرستان خود درس های عمومی چون زیست و شیمی و فیزیک را پشت سر گذاشته باشند. به این دروس، دروس پیش نیاز می گویند.متقاضی باید حداقل نمره را از این دروس به دست آورده باشد. معدلی که به دست می آورد باید حداقل +B باشد. لازم به ذکر است که متقاضی برای گرفتن پذیرش دانشگاه در مقطع دکتری بایستی تمامی ریز نمرات خود را در مدرک کارشناسی که مرتبط یا یکی از رشته های پزشکی باشد برای دانشگاه ارسال نماید.

بدین ترتیب متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند در نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد دانشجویان بین المللی در روسیه

برترین دانشگاه های روسیه

از برترین دانشگاه ها می توان به گروه پزشکی کریمه ، دانشگاه پزشکی ایالتی شمالی ، پزشکی راستوف، دانشگاه پزشکی اومسک ، دانشگاه پزشکی روسیه ، گروه پزشکی دولتی ، گروه پزشکی ایالتی، دانشگاه پزشکی، دانشگاه دولتی چچن، دانشگاه پزشکی چلیابینسک و غیره اشاره کرد. برای تحصیل در مقطع دکتری احتیاج به مدارکی دارید که در ادامه به این مدارک اشاره خواهیم کرد. این مدارک شامل گواهی کارشناسی ارشد به همراه تمام ریز نمرات دوره تحصیلی. همچنین ارائه مدرک مبنی بر تمام شدن دوره کارآموزی الزامی است. همچنین ارائه مدرکی که مبنی بر تمام شدن تحصیلات دوره پزشکی باشد.

متقاضیانی که خواهان تحصیل فیزیوتراپی در این کشور می باشند. مدرک کارشناسی فیزیوتراپی برای آن ها در نظر گرفته شده است. کارشناسی فزیوتراپی یک اتفاق کاملا شخصی است. اساتید فیزیوتراپی به این افراد برای یادگیری فیزیوتراپی کمک می کنند. مراکز شغلی که این افراد می توانند کار کنند شامل خانه سالمندان، بیمارستان و مراکز درمانی می باشد. اگر چنانچه خواهان اطلاعات بیشتری در زمینه دانشگاه های روسیه هستید، می توانید به مطالعه معرفی دانشگاه های روسیه بپردازید. همچنین اگر علاقه به رشته های شاخصه های پزشکی هستید می توانید دندانپزشکی در روسیه را مطالعه کنید.

بازار کار فیزیوتراپی در روسیه

افرادی که از بیماری درد استخوان مفصل و ماهیچه، ناتوانی در حرکت و اصلاح فرم استخوان های بدن رنج می برند. باید با توجه به تجویز پزشک دوره فیزیوتراپی را آغاز کنند. این امر در جهت جلوگیری از معلولیت و جلوگیری از ناتوانی جسمانی صورت می گیرد. دوره درمانی فیزیوتراپی با توجه به اطلاعاتی که بیمار از شرایط جسمانی خود می دهد شروع می شود. فیزیوتراپ باید بتواند علاوه بر درمان بیمار با جملات انگیزشی خود به بیمار امید و اراده بدهد تا بتواند تمامی مراحل را پشت سر بگذارد.

همچنین بیمار با کمک فیزیوتراپ علاوه بر استفاده از اشعه از دستگاه هایی شبیه به دستگاه هایی که در باشگاه ها موجود می باشد استفاده می کند. اگر بخواهیم به میانگین حقوق فیزیوتراپ در سال اشاره کنیم حدود 1414833RUB (روبل روسیه) می باشد. اگر چنانچه شما هم خواهان تحصیل فیزیوتراپی در این کشور هستید و احتیاج به اطلاعات کامل تری دارید می توانید همه روزه با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *