ویزای تحصیلی

تحصیل در گینه استوایی

تحصیل در گینه استوایی

تحصیل در گینه استوایی که یک کشور در غرب آفریقا و نزدیک به کامرون است دوران جذاب و خاصی برای دانشجویان رقم می زند. تحصیل در گینه استوایی نه تنها مدرک معتبر بین المللی را برای شما به ارمغان می آورد، دانشجویان علاقه مند می توانند از فرصت های شغلی فراوان در کشور برای تسهیل تحصیل یا تکمیل دوره های کارآموزی استفاده کنند. تقریباً همه موسسات دارای برنامه ای هستند که با وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود و دانشجویان را برای دوره کارآموزی به شهرها و شهرستان های مختلف می فرستد. این برنامه های تابستانی کارآموزان را در جوامع جذب می کند و در نتیجه چشم انداز شغلی و طیف علمی آنها را گسترش می دهد.

گینه استوایی با مشکلات غریبه نیست و کودتا و درگیری های اقتصادی فراوانی داشته است، این سرزمین در پناه غرب آفریقا نوید ماجراجویی و حیات وحش بی باک را می دهد. همچنین خواهید دید که غوطه ور شدن در سیستم آموزشی کشور راهی عالی برای تجربه و درک مردم محلی، سنت ها و فرهنگ آن است. تحصیل محور هر سفر تحصیلی به خارج از کشور است، در نهایت، برنامه تحصیل در خارج از کشور است و انتخاب مدرسه مناسب در گینه استوایی یک عامل بسیار مهم است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت و تحصیل در گینه استوایی پشتیبان و مشاور شما هستند. در ادامه این مقاله در خصوص تحصیل در گینه استوایی و دانشگاه های این کشور صحبت می کنیم.

بررسی تحصیل در گینه استوایی

آموزش و پرورش گینه استوایی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. به دلیل توسعه سریع بخش اقتصادی آن در سال ‌های گذشته و پس از افتتاح موسسات عالی در سراسر کشور برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای آموزش و پرورش جوانان است. این کشور توسعه منابع انسانی، از جمله نیاز به تقویت مؤسسات آموزش عالی را به عنوان یک اولویت کلیدی برای رشد و کاهش فقر در دهه آینده شناسایی کرده است. در این سال های اخیر دولت و همچنین دانشجویان تلاش خود را در جهت بهبود شرایط تحصیلی و آموزشی و تحقیقی کرده اند تا بتوانند همگام با دیگر کشورها خود را جهت مهاجرت به گینه استوایی به روز کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش دانشجویان بین المللی در گینه استوایی هستید:

نرخ افزایش دانشجویان بین المللیسال
%52021
%72022
%62023

بررسی تحصیل در گینه استوایی

دانشگاه های گینه استوایی

دانشگاه ملی گینه استوایی  یا  UNGE  واقع در مالابو مکانی برای بازدید از معماری استعماری اسپانیایی است که به دلیل ساختارهای کم ارتفاع و گسترده و طاق های متمایز آن قابل توجه است. محوطه پردیس پوشیده از چمن است و مجسمه ای از رئیس جمهور گینه استوایی، تئودورو اوبیانگ وجود دارد که از شما استقبال می کند. بازدید از بخش قدیمی دانشگاه برای دیدن کلاس های درس سنتی که به صورت نیم دایره ای در اطراف چمن سبز چیده شده اند، ضروری است. موسسات آموزش عالی عمدتاً از طریق کمک اسپانیایی از طریق دانشگاه ملی آموزش از راه دور اسپانیا ارائه می شوند. مکان ها در شهرهای اصلی باتا و مالابو هستند. برخی از دانشجویانی که به سطح دانشگاهی می رسند نیز برای تحصیل به خارج از کشور می روند، عمدتاً در اسپانیا و فرانسه.

علاوه بر این، 5 موسسه آموزش عالی در گینه استوایی وجود دارد:

  • موسسه ملی بهداشت (باتا)
  • موسسه ملی مدیریت عمومی (ENAP)
  • موسسه ملی کشاورزی (ENAM)
  • موسسات تربیت معلم سانتا ایزابل و باتا
  • مرکز ملی مهارت در تدریس (سنافود)

مزایای تحصیل در گینه استوایی

اگر هنوز می ‌پرسید چرا باید در گینه استوایی بروید، باید بدانید که تحصیل در این کشور فعالیت ‌ها و علایق جدیدی را ارائه می ‌دهد که اگر در خانه می ‌مانید شاید هرگز آن‌ ها را کشف نکرده باشید. ممکن است متوجه شوید که استعدادی دارید که هنوز کشف نشده برای پیاده روی، ورزش های آبی، اسکی روی برف، گلف، یا سایر ورزش های جدید که ممکن است قبلا هرگز آن ها را امتحان نکرده باشید. این کشور به شما این فرصت را می دهد که سایر اشکال سرگرمی جدید و هیجان انگیز را کشف کنید. هنگامی که تحصیلات خود را در خارج از کشور در گونیه استوایی به پایان رساندید و به خانه بازگشتید، با دیدگاهی جدید در مورد فرهنگ، مهارت های زبانی، تحصیلات عالی و تمایل به یادگیری باز خواهید گشت.

بسیاری از دانش آموزان متوجه می شوند که آنقدر کشور میزبان خود را دوست دارند که تصمیم می گیرند در آنجا کار کنند. اگر بتوانید ارتباط برقرار کنید، متوجه خواهید شد که تحصیلات محلی هنگام جستجوی یک شغل بالقوه در آن کشور به ویژه با مدرک از گینه استوایی بسیار ارزشمند خواهد بود. بسیاری از دانشجویانی که در گینه استوایی تحصیل می کنند برای اولین بار خانه های خود را ترک می کنند. وقتی به این کشور زیبا می رسند، مجذوب چشم اندازهای متمایز فرهنگی می شوند. هنگامی که تحصیل در گینه استوایی را در خارج از کشور انتخاب می ‌کنید، غذاهای باورنکردنی، آداب و رسوم، سنت ‌ها و فضای اجتماعی را پیدا خواهید کرد که شما را به چیزهای بیشتر رغبت خواهد کرد. برای اخذ مشاوره تخصصی در حوزه تحصیل در گینه استوایی و دیگر کشورهای معروف با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرکاربرد در باب تحصیل در گینه استوایی

در این بخش از مطلب مفتخریم تا به چندین سوال در باب تحصیل در گینه استوایی پاسخ دهیم:

  • آیا گینه استوایی کشور مناسبی برای تحصیل است؟ این کشور جذابیت های طبیعی و محیطی زیادی دارد و چدین دانشگه خوب هم دارد.
  • دانشگاه های برتر گینه استوایی کدامند؟ دانشگاه ملی گینه استوایی-موسسه ملی بهداشت-موسسه پرستاری-مرکز ملی مهارت
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *