ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در گینه استوایی

تحصیل داروسازی در گینه استوایی

تحصیل داروسازی در گینه استوایی برای دانشجویان بین المللی در چندین دانشگاه در این کشور امکان پذیر است و شما می توانید در این کشور در حوزه داروسازی تحصیل و کار کنید. رشته داروسازی همواره سالیان سال است که از جایگاه ویژه و با اهمیتی در حوزه تحصیل و کار در جوامع برخودار است. تحصیلات در رشته های علوم بهداشتی با استقبال و تقاضای بالایی رو به روست اما گینه استوایی نرخ پذیرش بالایی دارد و شما می توانید شانس خود را برای تحصیل داروسازی در گینه استوایی بالا بدانید. در این مقاله سعی کرده ایم تا در خصوص تحصیل داروسازی در گینه استوایی به شما اطلاعات مختصری ارائه کنیم. اگر قصد دارید تا سوالات خود را از متخصصان ما بپرسید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

بررسی تحصیل رشته داروسازی در گینه استوایی

مدرک داروسازی با موضوعاتی مانند داروسازی دیجیتال، فناوری داروسازی، داروسازی زیستی، فارماکولوژی، داروسازی آرایشی و موضوعاتی در حوزه تجاری مانند مدیریت شرکت های دارویی، بازاریابی دارویی و غیره ارائه می شود. کلاس درس داروسازی با همکاری دانشجویان و اساتید اداره و دنبال می شود. آزمایشگاه هایی نیز در گینه استوایی برای تمرین و تحقیق و آموزش دانشجویان تعبیه شده است. با تحصیل داروسازی در گینه استوایی می توانید زبان اسپانیایی و پرتغالی و فرانسوی را یاد بگیرید و برای ادامه تحصیل و یا کار در کشورهای دیگر جهان آماده شوید. همچنین می توانید از این طریق شانس خود را برای امضای قرارداد با شرکت های پیشرو برای انجام دوره های تحقیقاتی در زمینه ای که بیشتر مورد علاقه شماست افزایش دهید.

شما با معلمان متخصص در هر موضوع با همراهی شخصی و نزدیکی زیاد آنها خواهید آموخت. با تحصیل در رشته داروسازی در گینه استوایی همه چیزهایی را که برای انجام فعالیت هایی با هدف تولید و حفاظت از داروها، همکاری در فرآیندهای تحلیلی، توسعه کارکردها در زمینه های مراقبت های بهداشتی، تحقیق، آموزش، مدیریت بالینی، پیشگیری و سلامت نیاز دارید، خواهید دانست. علاوه بر این، در مقطع داروسازی، از اولین دوره ‌ها، تمرین ‌هایی را در آزمایشگاه ‌ها و کارگاه‌ ها انجام خواهید داد و اتاق‌ های تمرینی برای توسعه فعالیت ‌ها و دانش ارائه شده در جلسات تئوری خواهید داشت. در طول دوره داروسازی، از پشتیبانی شخصی و نظارت مستمر توسط کادر آموزشی متخصص، نزدیک و در دسترس برخوردار خواهید بود.

کارآموزی داروسازی در گینه استوایی

حرفه داروسازی در گینه استوایی شامل کارآموزی در 575 ساعت است. شما می توانید در سال گذشته 6 ماه (660 ساعت) فعالیت های تحصیلی تحت نظارت خود را انجام دهید و می توانید داروخانه ای را که ترجیح می دهید انتخاب کنید. برای دوره های کارآموزی فوق برنامه خود، می توانید رشته ای را انتخاب کنید که بیشتر به آن علاقه دارید. در طول دوره کارآموزی مدرک داروسازی، شما فعالیت های خاص حرفه خود را انجام خواهید داد. مثلا در دفتر داروخانه و سازمان و وظایف یک داروخانه و مدیریت دارویی و مدیریت دارو و یا حفظ و نگهداری داروها و توزیع دارو. مراقبت های دارویی در داروخانه بیمارستان هم یکی از دیگر از گزینه ها اشتغال زایی پس از تحصیل در گینه استوایی است.

سازمان و وظایف یک داروساز در گینه استوایی عبارت است از:

  • انتخاب داروها
  • مدیریت دارو
  • توزیع و توزیع دارو
  • تهیه و کنترل اشکال دارویی
  • تغذیه داخلی و تزریقی
  • اطلاعات فارماکوتراپی برای بیمار و متخصصان مراقبت های بهداشتی
  • مراقبت دارویی
  • تجهیزات پزشکی
  • صنعت داروسازی

کارآموزی داروسازی در گینه استوایی

اشتغال در حوزه داروسازی در گینه استوایی

سیستم مراقبت های بهداشتی گینه استوایی علیرغم اینکه به عنوان یک کشور با درآمد متوسط ​​بالا در نظر گرفته می شود، همچنان از بسیاری از بیماری هایی رنج می برد که معمولا سیستم های مراقبت های بهداشتی را در کشورهای کم درآمد مبتلا می کنند: کارکنان ناکافی، زمان انتظار طولانی، کمبود داروهای اولیه و تجهیزات پزشکی. افزایش بی رویه قیمت ها و ظهور نگران کننده داروهای تقلبی نشانه هایی از چگونگی تامین نیازهای افراد بیمار توسط سودجویان است. برنامه مدرک داروسازی با سازماندهی و ارائه مطالعات مدرن در سطح دانشگاهی در داروسازی، انجام تحقیقات علمی مرتبط و ارائه آموزش های عملی کارآمد، آموزش متخصصان داروسازی با کیفیت بالا را هدف قرار می دهد.

زمینه های شغل داروسازی در گینه استوایی شامل موارد زیر است:

  • سازمان و مدیریت صنعت داروسازی
  • نظارت و مدیریت آزمایشات بالینی
  • تکنولوژی دارویی صنعتی
  • تجزیه و تحلیل بالینی
  • تجزیه و تحلیل و کنترل کیفیت
  • بیوتکنولوژی
  • داروسازی آرایشی

ساختار رشته داروسازی در گینه استوایی

سال 1 تا 2 زیست شناسی، ریاضیات، فیزیک، آناتومی، فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی، بیماری های داخلی است. سال های 3 تا 5 شیمی معدنی و آلی، شیمی تجزیه، گیاه شناسی دارویی و فارماکوگنوزی، شیمی دارویی، فناوری دارویی، فارماکولوژی، سم شناسی، داروسازی بالینی و دارودرمانی، مراقبت های دارویی و دارویی در بیمارستان بیولوژیکی داروسازی عمومی، داروسازی اجتماعی، بیولوژیکی داروسازی، داروخانه ها. مهارت های عملی در آزمایشگاه های کاملاً جدید دانشکده داروسازی با تجهیزات به روز توسعه یافته است.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش تحصیلی در رشته داروسازی در گینه استوایی هستید:

نرخ پذیرش تحصیلی در رشته داروسازی در گینه استوایی

دانشگاه داروسازی در گینه استوایی در زمینه های مختلف صنعت داروسازی مانند دوره های کارآموزی در دفاتر معتبر داروسازی، داروسازی بیمارستانی، کلینیک های چشم پزشکی، مراکز تحقیقاتی به شما موافقت می کند. دانشجوی داروسازی در گینه استوایی ارتباط نزدیکی با دنیای کار و مهاجرت به گینه استوایی خواهد داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات کامل در حوزه تحصیل داروسازی در گینه استوایی مشاور و پشتیبان شماست.

سوالات رایج در باب تحصیل داروسازی در گینه استوایی

در این بخش از مطلب در خصوص تحصیل داروسازی در گینه استوایی به سوالات شما پاسخ داده ایم:

  • آیا امکان تحصیل داروسازی در گینه استوایی وجود دارد؟ بله این کشور دانشگاه های معدودی برای رشته داروسازی دارد.
  • مدت تحصیل داروسازی در گینه استوایی چقدر است؟ مدت تحصیل داروسازی در گینه استوایی 5 سال است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *