مهاجرت تحصیلی مجارستان

تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

 امکان تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان یکی از امتیازات این کشور است. دانشگاه های این کشور دانشجویان واجد شرایط را بدون مدرک زبان می پذیرد. به صورت کلی مجارستان یک پل موفق برای ورود به کشورهای دیگر از جمله آلمان است. این کشور دوره های مختلف زبان از جمله زبان انگلیسی و آلمانی را ارائه می کند و دانشجویان می توانند برای تقویت زبان خود در این دوره ها شرکت کنند و سپس به دانشگاه مورد نظر خود جهت تحصیل در مجارستان ورود پیدا کنند.

در خصوص مشاوره برای تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان فرم زیر را پر کنید:


همچنین دانشگاه های مجارستان دوره های مقدماتی و آمادگی آموزش زبان را به دانشجویانی که مدرک زبان ندارند ارائه می کنند. چنانچه قصد تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان را دارید می توانید مستقیما با کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید و مسیر مناسب مهاجرت را انتخاب کنید.

تحصیل در کشور مجارستان

یکی از آسان ترین کشورها برای تحصیل بدون مدرک زبان مجارستان است. مجارستان در حال تبدیل شدن به یک گزینه به طور فزاینده محبوب در خارج از کشور است. مجارستان 15000 بورسیه تحصیلی برای دوره های کارشناسی تمام وقت، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه داده است. دانشجویان بین المللی از هر جای کره زمین مجارستان را برای تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان انتخاب کرده اند. مجارستان کشوری محبوب، مدرن و ایمن است. برای دانشجویان بین المللی، تحصیل در مجارستان نه تنها مکان مناسب برای ترغیب به آموزش با کیفیت بالا، بلکه منطقه ای از مجموعه بورسیه های تحصیلی بین المللی برای آینده ای روشن و فرصت های تغییر زندگی برای هر کسی است.

دانشجویان می توانند آماده تحصیل در دوره های کارشناسی تمام وقت، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد پیوسته و دکترا از یکی از بالاترین دانشگاه های دولتی مجارستان باشند. این کشور در قلب اروپا همچنین می تواند سکوی پرتابی برای کشورهای بهتر از جمله آلمان و اتریش باشد.

مزایا تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

ساده ترین کشور برای بورسیه تحصیلی مجارستان بدون آیلتس. اکنون دانشجویان این فرصت را دارند که بدون هیچ تلاشی در مجارستان بدون آیلتس 2023 تحصیل کنند. مجارستان در حال تبدیل شدن به یک مقصد تحصیلی محبوب در خارج از کشور است. بیش از 15000 بورسیه ارائه شده توسط مجارستان برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تمام وقت. برنامه های تحصیلی. تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان مجارستان را برای تحصیل در مجارستان بدون آیلتس انتخاب کردند. برای تحصیل بدون آیلتس، تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی مجارستان را از سراسر کشور انتخاب می کنند، مجارستان یکی از کشورهای مدرن، امن و محبوب است. اگر بدانید که این مدارس دانشگاه های دولتی مجارستان برای دانشجویان بین المللی هستند، مفید است. فقط مدارس دولتی می توانند شهریه رایگان ارائه دهند.

این خبر خوبی است زیرا دانش آموزان بین المللی می توانند به بیمه نامه های درمانی رایگان دسترسی داشته باشند. تحصیل در مجارستان نه تنها مکان مناسبی برای دانشجویان بین المللی برای دریافت تحصیلات با کیفیت بالا است، بلکه مکانی برای مجموعه ای از بورس های تحصیلی بین المللی برای آینده ای روشن و فرصت های متحول کننده زندگی برای هر کسی است. دانشجویان می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد یک ساله و دکتری به صورت تمام وقت تحصیل کنند. مجارستان با توجه به برنامه های متنوع، آموزش رایگان و فرهنگ و تاریخش، مقصدی محبوب برای دانشجویان مختلف است.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش تحصیل در مجارستان به زبان انگلیسی می باشید:

نرخ افزایش تحصیل در مجارستان به زبان انگلیسی

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

تحصیل در کشور مجارستان برای دانشجویان بین المللی مقصدی هیجان انگیز، متنوع و امن است. مجارستان با کالج های عالی، کیفیت زندگی بالا و قیمت های پایین محبوبیت زیادی دارد. در سال های اخیر، دانشجویان بین المللی بیشتر و بیشتر می خواهند تحصیلات عالی را در مجارستان دنبال کنند و تجربه فوق العاده ای را بدست بیاورند. برخی از بهترین موسسات جهان را برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان به شرط اینکه آنها اثبات توانایی برقراری ارتباط حداقل سطح متوسط ​​به زبان انگلیسی را ارائه دهند متعلق به مجارستان است.

دانشجویان در خصوص اعزام دانشجو به مجارستان باید شرایط خاصی برای ورود به دانشگاه را داشته باشند تا در یک دانشگاه یا دوره دانشگاهی در مجارستان پذیرفته شوند. اینها در درجه اول شامل یک مدرک دیپلم متوسطه یا لیسانس (برای مدرک کارشناسی ارشد)، اثبات مهارت زبان و بررسی شرایط ورودی است. بسته به زبانی که برنامه درسی در آن ارائه می شود، هر دو مدرک تحصیلی و کارنامه تحصیلات قبلی شما باید به زبان مجاری یا انگلیسی ترجمه شود. شرایط ورود برای تحصیل در مجارستان بسته به دانشگاه و برنامه ممکن است متفاوت باشد، بنابراین مطمئن شوید که دقیقا چه مدارکی را برای ارسال دوره باید ارسال کنید.

شرایط کلی تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان شامل:

ردیفشرط
1سن پایین متقاضی
2شرکت در دوره زبان در مجارستان
3شرکت در دوره های پیشنهادی دانشگاه مجاری
4اثبات تسلط به زبان تحصیل (مانند شرکت در مصاحبه، اثبات تحصیل در دوره انگلیسی و سایر)

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های کشور مجارستان

بسیاری از دانشگاه ها در مجارستان به دلیل قدمت و تاریخ خود شناخته شده اند. آنها هنوز در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان حضور دارند. مجارستان کشور کوچکی است و دارای آب و هوایی ملایم و دوستانه است. از این رو در سال های اخیر بسیاری از دانشجویان آسیایی از جمله ایرانی تحصیل در مجارستان را ترجیح داده اند مجارستان یک هویت متمایز دارد، که سخت تلاش می کند آن را حفظ کند و با افتخار از آن یاد می کند. گرچه یکی از کشورهای کوچک اروپا است، اما فرصت های زیادی برای دانشجویان بین المللی در مجارستان وجود دارد. شرایط اعزام دانشجو به مجارستان به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

با رعایت شرایط اعلام شده در بالا دانشجویان می توانند در دانشگاه های زیر بدون مدرک زبان در مجارستان تحصیل نمایند:

  • دانشگاه Szent István
  • دانشگاه سگد
  • دانشگاه اروپای مرکزی
  • دانشگاه دبرسن
  • دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست
  • دانشگاه Pécs
  • دانشگاه مجارستان غربی
  • دانشگاه اوبودا
  • دانشگاه سملویس
  • دانشگاه کاتولیک Pázmány Péter
  • دانشگاه میسکولچ

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه متروپولیتن بوداپست مجارستان

دانشگاه متروپولیتن بوداپست مجارستان برای آن دسته از متقاضیان که از نظر زبانی ضعف دارند برنامه آمادگی دوره زبان ارائه می کند. این برنامه ها برای متقاضیانی طراحی شده است که می خواهند مهارت های انگلیسی خود را از سطح متوسط به سطح پیشرفته ارتقا دهند و همچنین برای کسانی که مایلند برای برنامه های تحصیل کارشناسی در مجارستان اقدام کنند، اما هنوز سطح دانش انگلیسی لازم برای پذیرش را ندارند ارائه می شود. برنامه دوره های زبان انگلیسی به شما کمک می کند مهارت های حرفه ای زبان خود را برای رسیدن به سطح مورد نیاز برای برنامه های دوره ها بهبود دهید.

کادر آموزشی حرفه ای و اختصاصی این دانشگاه به مهارت های گفتاری، نوشتاری و خواندن و همچنین درک شنوایی توجه یکسانی دارند. همه اینها درک واضح تری از نحوه واقعی استفاده از زبان انگلیسی به شما می دهد. نقش اساتید این دانشگاه این است که شما را به طور پیوسته راهنمایی کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سطح انگلیسی مورد نظر خود برسید.

مهارت های تحت پوشش:

  • مهارت های عمومی انگلیسی
  • اصطلاحات خاص انگلیسی
  • انگلیسی تجاری

برنامه زبان دانشگاه پچ مجارستان

مرکز مطالعات بین الملل، دانشکده پزشکی، دانشگاه Pécs مجارستان برنامه های مقدماتی و پیشرفته و یکپارچه ای را برای تحصیلات دوره ای ارائه می دهد تا نیازهای توسعه زبان شما را به عنوان یک دانشجوی بین المللی برآورده کند و پذیرش شما را در زمینه آموزش عالی در مجارستان تسهیل کند. برنامه های زبان خارجی در دانشگاه های مجارستان حداقل به سطح زبان B2 (سطح متوسط ​​بالا) نیاز دارند و همچنین باید در رشته انتخابی خود برای پذیرش آگاه باشید. این دوره در 3 سطح ارائه می شود:

مرحلهشرح
مرحله مقدماتیاگر سطح زبان انگلیسی شما زیر B1 است یا مبتدی هستید، می توانید در برنامه Milestone Stage شرکت کنید. در ترم اول، شما انگلیسی یاد خواهید گرفت و به شما کمک می شود مهارت های زبان خود را تا سطح متوسط ​​(B1) توسعه دهید. دوره فشرده زبان 400 ساعته در گروه های مطالعاتی کوچک، بهترین نیازهای زبان آموز در این مرحله اولیه برآورده می کند.
مرحله ارتقابر روی توسعه زبان شما به روشی متمرکز خواهد شد که نزدیک به زمینه دانشگاهی در انتظار شما باشد. در طول ترم 400 ساعت دروس موضوعی متمرکز ارائه می شود. با به دست آوردن نمرات قبولی در دوره های خود و یک آزمون ECL تا پایان ترم، مرحله Upgrade را با موفقیت به پایان می برید.
مرحله نهاییاین مرحله ویژه دانشجویان با مهارت برجسته انگلیسی (که قبلاً به سطح B2 رسیده یا بیش از آن رسیده اند) طراحی شده است. 400 ساعت، آموزش زبان (دانشگاه علمی و انگلیسی برای اهداف خاص) را با آموزش موضوعی خاص ادغام می کند. شما مهارت های زبان خود را افزایش می دهید.

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

هزینه شهریه دانشجویان بین المللی در مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان است. بسته به برنامه های تحصیلی، متوسط ​​شهریه از €2500 تا €3500 (یورو) است. هزینه های زندگی در مجارستان برای دانشجویان بین المللی مانند سایر کشورهای اروپایی است. در مجارستان هزینه اقامت به ظرفیت، مکان و شرایط اقامت بستگی دارد. هزینه زندگی در حومه مجارستان بسیار ارزان است اما دانشجویان کمی هستند که زندگی در مناطق روستایی را انتخاب کنند. اکثر دانشجویان بین المللی در مجارستان زندگی در بوداپست، اطراف دریاچه بالاتون یا در یکی از شهرهای کوچکتر مانند ایگر یا پچ را انتخاب می کنند. هزینه تخمینی زندگی در مجارستان برای دانشجویان بین المللی بین 1000€ تا €1200 (یورو) بدون احتساب شهریه دانشگاه است.

بوداپست علاوه بر دانشگاه های با کیفیت، کیفیت زندگی بالا و مزایای مختلفی را نیز برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. در اینجا دلایل متداولی وجود دارد که زندگی یک دانشجوی بین المللی را در مجارستان غنی می کند:

ویزای تحصیلی مجارستان بدون مدرک زبان

همانظور که می دانید برای تحصیل و مهاجرت تحصیلی به مجارستان نیاز به ویزای تحصیلی و مجوز اقامت در مجارستان دارید. لذا برای دریافت ویزای تحصیلی مجارستان باید یک نامه پذیرش از دانشگاه یا کالجی از مجارستان ارائه کنید. بسیاری از دانشگاه های مجارستان نیاز به دریافت مدرک زبان برای ارائه نامه پذیرش هستند پس به صورت خودکار برای دریافت ویزای تحصیلی نیاز به مدرک زبان خواهید داشت. البته چنانچه زبان مسئله اصلی شما برای مهاجرت است، می توانید با شرکت در دوره های زبان که نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند به مجارستان مهاجرت کنید. در این صورت نیز سفارت مجارستان از شما مدرک زبان اخذ نخواهد کرد.

چالش های تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان، در کنار مزایای بی شماری که برای دانشجویان بین المللی به همراه دارد، دارای چالش های محدودی نیز در این زمینه می باشد. از مهمترین چالش های تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چالش های تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستانتوضیحات
چشم انداز شغلی نا مناسبیافتن شغل در کجارستان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور کار بسیار دشواری خواهد بود. از طرف دیگر اگر قصد دارید در مجارستان شغلی را ایجاد کنید با مشکلات بسیاری مواجه می شوید.
روند پذیرشروند پذیرش در دانشگاه های بدون مدرک زبان در مجارستان به نسبت سایر دانشگاه های این کشور از پیچیدگی خاصی برخوردار است. این پیچیدگی ها اغلب باعث پشیمانی افراد جهت ثبت نام در این دانشگاه ها می شود.
کیفیت آموزشکیفیت آموزش در دانشگاه های بدون مدرک زبان در مجارستان به نسبت اغلب دانشگاه های اروپایی بسیار پایین است. این امر باعث شده که روند ثبت نام دانشجویان در دانشگاه بدون مدرک زبان این کشور طی سالهای اخیر رو به کاهش باشد.

زندگی در مجارستان بدون مدرک زبان مجاری

برای زندگی در مجارستان نیازی به مدرک زبان مجاری نیست چرا که انگلیسی زبان دوم مردم این کشور است. همچنین دوره های زیادی در مجارستان به زبان های آلمانی و انگلیسی ارائه می شوند. از این رو زندگی در مجارستان بدون مدرک زبان مجاری امکان پذیر است. البته جهت تحصیل و پذیرش از دانشگاه های مجارستانی نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا آلمان دارید مگر اینکه در کالج های مجاری تحصیل کنید و از این کالج ها فارغ التحصیل شوید. داشتن سن پایین، رزومه مناسب و نمرات خوب در دروس گذشته می تواند شما را به این کالج ها برساند.

هزینه اقامت دانشجویی در مجارستان

همانطور که قبلا ذکر شد هزینه اقامت دانشجویان در مجارستان از شهری به شهر دیگر متفاوت است، اجاره در بوداپست بیش از سایر شهرهای مجارستان هزینه دارد. اگر می خواهید در یک آپارتمان کوچک در شهر بوداپست زندگی کنید، اجاره شما ماهانه بین 150€ تا 350€ (یورو) هزینه دارد. انواع و هزینه های اقامت دانشجویی در مجارستان در زیر بررسی شده است:

  • اقامت در دانشگاه: 150€ الی €200 (یورو) در ماه
  • آپارتمان های خصوصی: 250€ الی €300 (یورو) در ماه
  • خوابگاه های خصوصی: 200€ الی 400€ (یورو) در ماه
  • اقامتگاه مشترک خصوصی: €150 الی €200 (یورو) در ماه

شایان ذکر است جهت مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل باید ویزای تحصیلی مجارستان را دریافت کنید. جهت کسب ویزای تحصیلی این کشور می توانید از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

سوالات پرتکرار تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

در این بخش مفتخر به پاسخ گویی سوالات پرتکرار شما در خصوص تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان می باشیم:

  • هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان چه قدر می باشد؟ هزینه شهریه دانشجویان بین المللی در مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان است. بسته به برنامه های تحصیلی، متوسط ​​شهریه از €2500 تا €3500 (یورو) است.
  • کدام دانشگاه ها شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان را دارا می باشند؟ دانشگاه سگد، دانشگاه دبرسن، دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست و دانشگاه اوبودا
5/5 - (5 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان

  1. علی آقایی گفت:

    واقعا مجارستان می تونه یکی از بهترین کشورها باشه برای تحصیل من مقالات دیگه شما رو هم در باره تحصیل و دانشگاه ها و ویزای مجارستان خوندم. شرایطی که داره خیلی سخت نیست و میشه با برنامه ریزی و مشاوره شما بهش رسید.

    1. صادقی گفت:

      سلام باتشکر از مطالعه شما. در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *