مهاجرت به کشور لهستان

بهترین شهرهای لهستان

بهترین شهرهای لهستان

گردشگران و مهاجرین به کشور لهستان با سفر به بهترین شهرهای لهستان جذابیت های فراوانی را هم برای بازدید هم برای زندگی به همراه خواهد داشت. لهستان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنان کشور تاریخی با گذشته ای پر حادثه بوده است. برخی از بهترین شهرهای لهستان در طول جنگ جهانی دوم صدمات بسیاری را دیدند و بازسازی شدند. اما امروز لهستان با پیشرفت اقتصادی بسیار چشمگیر خود به یکی از کشورهای برتر اروپا تبدیل شده است و بسیاری برای زندگی و کار به بهترین شهرهای لهستان مهاجرت می کنند. از آنجایی که سنت و مدرنیته در شهرهای این کشور تلفیق شده، زندگی در این شهرها می تواند جذابیت های مختلفی داشته باشد. شهرهای لهستان از نظر آب و هوایی نیز معتدل است و می تواند گزینه خوبی برای زندگی باشد. در ادامه تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین شهرهای لهستان را معرفی کرده اند.

معرفی بهترین شهرهای لهستان

طبق نظر سنجی های انجام گرفته بیش از 200 هزار نفر از مهاجرین، طبق اعلام HSBC کشور لهستان از نظر کیفیت زندگی در جایگاه سیزهمین قرار گرفت. این در حالی است که در سال گذشته لهستان در جایگاه بیست و پنجمین قرار گرفته بود. این نظر سنجی شامل جنبه های مختلف زندگی و کار در خارج از کشور مبداء (به عنوان مثال شرایط برای تحصیل فرزندان، کار یا سهولت سازگاری) بوده است. در حال حاضر نزدیک به 60% مردم لهستان در شهرهای این کشور زندگی می کنند که حدود 23 میلیون نفر را شامل می شود. لهستان ممکن است یک کشور بزرگ باشد، اما همچنین یکی از کشورهای امن در قاره اروپا است. تهدیدات جدی و جنایات خشونت آمیز، به ویژه علیه بیگانگان، بسیار انگشت شمار هستند و کم اتفاق می افتد. برخی از ملاک های تشخیص عبارتند از:

برخی از ملاک های مقایسه شهرهای لهستان

فرهنگ ناگفته، شهرهای جذاب و تاریخی در کنار پیشرفت اقتصادی این کشور، شهرهای لهستان را محلی مناسب برای مهاجرت تبدیل کرده است که در اینجا از جمله برخی از بهترین شهرهای لهستان را معرفی کرده ایم:

  • گدانسک (Gdansk)
  • کراکوف (Krakow)
  • ورشو (Warsaw)
  • پوزنان (Poznan)
  • کاتوویچ (Katowice)
  • لوبلین (Lublin)
  • شچچین (Szczecin)
  • لودز (Lodz)
  • ژشوف (rzeszow)
  • وروکلاو (Wroclaw)
  • ترونی (Torun)

شهر گدانسک از بهترین شهرهای لهستان

شهر کوچک گدانسک در شمال لهستان در سواحل بالتیک واقع شده است. این شهر که قبلا به زمان آلمانی به عنوان دانزیگ شناخته می شد، یک شهر قدیمی قرون وسطایی بازسازی شده و ارائه دهنده شیوه زندگی مدرن برای اهالی آن است. اگر می خواهید در این شهر زندگی کنید، می توانید مکانی را در منطقه ساحلی مدرن شهر انتخاب کنید. منطقه ماریا در کنار ساحل است که می توانید در آن در نزدیکی مناظر و امکانات فراوان زندگی کنید. در اطراف شهر اصلی، منطقه مسکونی Granary است، که گزینه خوبی برای اسکان طولانی با بودجه مناسب است. این شهر در حال تبدیل شدن به یک شهر دیجیتال است. بسیاری از شرکت های فنی و نرم افزاری با دفتر مرکزی در این مکان وجود دارند که فرصت های شغلی مناسب را فراهم می کند.

اگرچه از سایر شهرهای لهستان گرانتر است، اما هنوز هم می توانید پول زیادی را در این شهر بدست آورید. در اینجا از جمله مزایا و معایب زندگی در این شهر را مشاهده می کنید:

مزایامعایب
شهری کوچک با دسترسی آسانشهری سرد در زمستان
دارای اینترنت پر سرعتنسبتا گران
فرصت های دیجیتالشهری توریستی و شلوغ

ورشو از بهترین شهرهای لهستان

پایتخت شلوغ لهستان، ورشو جایی است که همه چیز را از فرصت های شغلی گرفته تا فرهنگ و شبهای پر جنب و جوش فراهم می کند. ورشو شهری مدرن با تمام زیرساخت های مدرن و پیشرفته است که از پایتخت مدرن اروپا انتظار دارید. این شهر بزرگ است و دارای مناطق مختلفی می باشد. شهر ورشو یکی از شهرهای متنوع در اروپای شرقی است و خدمات متنوعی را از غذا و نوشیدنی گرفته تا تفریحی ارائه می کند. از رستوران های سنتی لهستانی تا رستوران های آسیایی را می توانید در این شهر بیابید.

نیازی به گفتن نیست، حمل و نقل عمومی در ورشو به عنوان یک پایتخت بسیار متنوع و با هزینه ای معقول در دسترس است. حمل و نقل عمومی عالی، رستوران ها و بارهای مختل و خدمات تفریحی بسیار از مزایا و گرانی هزینه ها، ترافیک و بزرگی از معایب زندگی در این شهر است. این شهر همچنین پر جمعیت ترین شهر لهستان با جمعیتی در حدود 1.7 میلیون نفر است.

شهر کراکوف از بهترین شهرهای لهستان

کراکوف دومین شهر بزرگ لهستان و سومین شهر پر جمعیت لهستان است و از مکان های مهم از جاذبه های گردشگری لهستان است. کراکوف، خانه موزه های جالب، معماری قرون وسطایی، کلیساهای جذاب و بزرگترین میدان بازار اروپا است. این شهر قدیمی، که محله یهودیان سابق بوده است مکانی جذاب برای زندگی و بازدید است. کراکوف بزرگترین شهر نیست، اما با این وجود برای دسترسی به همه خدمات ان در مرکز شهر مستقر شوید. Krododrza یک منطقه دانشگاهی جالب در این شهر است. به طور کلی، کراکوف یک شهر پر جنب و جوش است.

در اینجا همه چیز وجود دارد تا زندگی خوبی داشته باشید، از تراموا و اتوبوس های مقرون به صرفه گرفته تا پارک های زیبا و مکان های زیادی برای غذا خوردن و نوشیدن در این شهر در دسترس است. بر خلاف بسیاری از شهرهای لهستان، کراکوف در جنگ جهانی دوم بمباران نشد. در واقع، تقریبا دست نخورده باقی ماند و از نظر معماری جذابیت های بسیاری دارد.

کاتوویچ از بهترین شهرهای لهستان

کاتوویچ از بهترین شهرهای لهستان

کاتوویچ یک شهر جمع و جور مکان بسیار خوبی برای زندگی به دور از شلوغی در لهستان است. این شهر واقع در جنوب لهستان، قبلاً به عنوان یک شهر صنعتی برای معادن زغال سنگ شناخته می شد. بخش اعظم این شهر به تازگی بازسازی شده است و بسیاری از ساختمانهای قدیمی آن در حال حاضر دارای سرنشینان جدید هستند. به عنوان مثال موزه اسلیسی در معدن زغال سنگ سابق قرار دارد. همچنین Osiedle Gwiazdy، یک منطقه دانشجویی در این شهر است که فقط یک کیلومتری از مرکز شهر فاصله دارد. امروز این شهر یازدهمین شهر بزرگ لهستان در حال توسعه است. منطقه فرهنگی تازه توسعه یافته جایی است که می توانید مراکز کنفرانس بین المللی را در آن بیابید. از جمله مزایای زندگی در شهر کاتوویچ:

  • فضای زیاد و فضای باز، به عنوان مثال خیابان ها و پارک های عابر پیاده
  • معماری جالب و مدرن
  • اسکان ارزان قیمت

زندگی در شهر پوزنان لهستان

پوزنان یک شهر زیبا با تاریخ بسیار غنی است. این شهر دارای جذابیت های فراوان و محلی عالی برای زندگی است. این شهر به یک مکان فوق العاده تبدیل شده است و شهری مدرن می باشد. البته اقامت در یک شهر بزرگ فرق می کند، اما در عین حال این شهر اصلا یک شهر کوچک نیست. این شهر در کل تعادل را حفظ کرده و یک شهر جذاب برای اقامت است. Stare Miasto، بخش قدیمی شهر است و منطقه Wilda با پارک های سرسبز می توانند مکان های مناسبی برای انتخاب اقامت باشند.

این شهر در غرب لهستان قرار دارد و به همین ترتیب مکان مناسبی برای سفر به دیگر کشورهای غربی است. به عنوان مثال، شما می توانید فقط در زمان دو ساعت در برلین باشید. گذشته از آن، این شهر پنجمین شهر بزرگ لهستان است و از کیفیت زندگی بالایی برخوردار است. این شهر همچنین از شهرهای ارزان لهستان است و فقط سرمای آن در زمستان می تواند کمی اذیت کننده باشد.

زندگی در شهر لوبلین لهستان

لوبلین شهری دانشگاهی و فرهنگی همراه با خلاقیت است. این شهر خانه تاجران و رنگهای زیبا، خیابانهای سنگفرش و كافه های جذاب است. در خارج از شهر قدیمی لوبلین، بسیاری از موزه ها، پارک های دلپذیر و قلعه ها وجود دارند. لوبلین که به عنوان مکان مورد بازدید و توریستی لهستان شناخته نمی شود. می تواند یک جنبه واقعی از زندگی لهستان را به شما نشان دهد. از آشپزی گرفته تا سبک زندگی این شهر مکانی جالب برای یادگیری در مورد این کشور است. در این شهر یک سیستم حمل و نقل عمومی بسیار مناسب و معقول وجود دارد. لوبلین به اندازه کافی جمع و جور است که می توانید به سادگی در این شهر جذاب قدم بزنید. از جوانب مثبت زندگی در این شهر:

  • مکانی بسیار مناسب برای زندگی
  • یک شهر دانشجویی
  • دارای غذاهای محلی بسیار خوشمزه

زندگی در شهر لودز لهستان

سومین شهر بزرگ لهستان، لودز زمانی یکی از بزرگترین و مهم ترین مراکز صنعتی در اروپای مرکزی بود. جنگ جهانی دوم شرایط تولید کنندگان پارچه، کارگران و بازرگانان در این شهر را عوض کرد. از اوایل قرن21، پروژه هایی برای احیای شهر باعث جذب دانشجویان بین المللی و اقامت لهستان برای روستانشینان شده است. بسیاری از خارجی ها برای دانشگاه های این شهر، همچنین فرصت های شغلی و هزینه های پایین زندگی به آنجا می آیند. این یک مکان مقرون به صرفه برای مهاجرت به لهستان است. همچنین این شهر دارای حمل و نقل عالی، رویدادهای فرهنگی رایگان است. این شهر مکانی جالب برای کشف تاریخ برجسته لهستان است. لودز با هنرهای خیابانی، معماری مدرن و میراث یهودی عجین شده است. علاوه بر این شهر لودز مرکز صنعت فیلم و سینمای لهستان نیز می باشد.

همانطور که ملاحظه نمودید، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بهترین شهرهای لهستان را معرفی کردند. چنانچه علاقه مند به مهاجرت به لهستان و شهرهای اروپایی هستید می توانید با اتکا به تجربه وکلای ما در این موسسه به بهترین شکل ممکن به مقصد خود مهاجرت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *