شرایط لهستان, مهاجرت به کشور لهستان

ساعت به وقت لهستان

ساعت به وقت لهستان

ساعت به وقت لهستان که یکی از کشورهای اروپایی مهم در زمینه تجارت و سرمایه گذاری است را در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار می دهیم. جنگ جهانی دوم به ویژه آسیب زا بود، زیرا جمعیت یهودی قوی لهستان تقریباً به طور کامل در هولوکاست نابود شد. میلیون‌ ها لهستانی غیریهودی نیز جان خود را از دست دادند. با سقوط رایش سوم، لهستان عملاً یک بار دیگر استقلال خود را از دست داد و به یک کشور اقماری کمونیستی اتحاد جماهیر شوروی تبدیل شد. تقریباً نیم قرن حکومت توتالیتر به دنبال داشت، البته نه بدون چالش ‌های شدید از جانب کارگران لهستان، که با حمایت کلیسای کاتولیک مخالف، شکست ‌های اقتصادی نظام شوروی را زیر سؤال بردند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به لهستان و راه های مهاجرت قانونی به لهستان به شما مشاوره می دهد.

معرفی لهستان

لهستان، کشور اروپای مرکزی محسوب می شود. لهستان در یک تقاطع جغرافیایی قرار دارد که سرزمین های جنگلی شمال غربی اروپا را به خطوط دریایی اقیانوس اطلس و دشت های حاصلخیز مرز اوراسیا متصل می کند. لهستان که اکنون توسط هفت کشور محصور شده است، در طول قرن‌ها، تحت تأثیر نیروهای تاریخ منطقه، تحلیل رفته و از بین رفته است. در اوایل قرون وسطی، شاه نشین ها و شهرستان های کوچک این کشور توسط امواج متوالی مهاجمان، از آلمانی ها و بالت ها گرفته تا مغول ها، تحت سلطه بودند. در اواسط دهه 1500، لهستان متحد بزرگترین دولت اروپا و شاید قدرتمندترین کشور قاره بود. با این حال، دو قرن و نیم بعد، در جریان تقسیم لهستان ناپدید شد، در میان امپراتوری های متخاصم روسیه، پروس و اتریش تقسیم شد.

با این حال، حتی در زمان بحران ملی، فرهنگ لهستانی قوی باقی ماند. در واقع، حتی شکوفا شد. قانون اساسی این کشور در سال 1791، قدیمی ترین قانون اساسی در اروپا، به نوبه خود آرمان های انقلاب های آمریکا و فرانسه را در بر می گرفت. لهستانی ها بعداً تعداد زیادی در ایالات متحده، کانادا، آرژانتین و استرالیا ساکن شدند و فرهنگ خود را با خود حمل کردند. در همان زمان، هنرمندان لهستانی رمانتیکاین دوره، مانند فردریک شوپن ، پیانیست و آدام میکیویچ، در قرن نوزدهم در قاره اروپا پیشرو بودند. روشنفکران، موسیقی ‌دانان، فیلم‌ سازان و نویسندگان لهستانی به پیروی از آنها به غنی ‌سازی هنر و ادبیات جهان ادامه می ‌دهند. لهستان که در سال 1918 به عنوان یک ملت بازسازی شد، اما توسط دو جنگ جهانی ویران شد، در طول قرن بیستم به شدت آسیب دید.

فصول و ساعت به وقت لهستان

روزهای مارس در این کشور برای دمای گرم ثبت شده است. رویارویی بین توده های هوای قاره و اقیانوس اطلس اغلب با شرایط آب و هوایی اشتباه گرفته می شود و سپس به معنای واقعی کلمه هر روز شگفتی هایی را در قالب یک سرمای ناگهانی غیرمنتظره یا برعکس، یک گرم شدن شدید به ارمغان می آورد. در داخل و جنوب کشور همچنان یخبندان ها وجود دارند. در ماه آوریل، طبیعت این کشور سرانجام از خواب زمستانی خود بیدار می شود، درختان با مه سبز لطیف پوشیده می شوند، گل ها شکوفا می شوند، هوا را با عطرهای شگفت انگیز پر می کنند و تریل های بلبل حال و هوای خوب را افزایش می دهند.

اما در در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه آوریل در لهستان می باشید:

حداکثر میانگین درجه حرارت به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گرادساعات آفتابی در روزمیزان بارش به میلی مترتعداد روزهای بارانی
1335347

هوا تا 18+ درجه گرم می شود، خورشید تعداد روزها را افزایش می دهد و هوا برای پیاده روی طولانی در هوای تازه بسیار مساعد است. اما آماده باشید که شب ها همچنان سرد می شوند. تابستان در لهستان هوای نسبتاً گرمی دارد که با بارش دوره ای مشخص می شود. در لهستان جولای گرم ترین ماه سال محسوب می شود. میانگین دمای هوا در کراکوف و ورشو حدود 23+ درجه است، در روزهای جداگانه دما می تواند تا 27 درجه افزایش یابد. محدوده دمای روز و شب بسیار زیاد است. اقامت در تور بدون پوشیدن لباس اضافی هزینه کمی دارد و ممکن است سرد باشد. در شب هوا تا 15 درجه خنک می شود.

فصول و ساعت به وقت لهستان

پاییز و زمستان در لهستان

آغاز پاییز در لهستان یک زمان عالی است. در سپتامبر، بسیاری از روزهای گرم دیگر توسط پرتوهای نرم خورشید شفاف وجود ندارند. این آب و هوا توسط توده های هوای قاره شرقی از آفریقا و آسیای صغیر حفظ می شود. هر چه از ساحل دورتر باشد، شرایط آب و هوایی پایدارتر و در نتیجه بهتر است. در ماه اکتبر، به عنوان یک قاعده، باران های شدید سرد، و آسمان آبی روشن جایگزین ابرهای تاریک می شود. مناظر خاکستری و بارانی با گودال این تصویر احتمالاً شما را در ماه نوامبر در این کشور برای شما عادی خواهد شد. کوه ‌های بزرگ باعث کاهش سطح رطوبت هوا و در افایش رگبار و باران می شود. در آخرین ماه پاییز باید آماده یخبندان های شبانه و اولین برف باشید.

می توانید مقاله 10 شغل پر درآمد در لهستان را نیز مطالعه کنید. در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در فصل پاییز در لهستان می باشید:

روزهای بارانی در فصل پاییز در لهستانزمستان در لهستان سرد و برفی است. بیشترین بارندگی در نواحی شرقی کشور و نواحی کوهستانی جنوبی است. تغییرات دمای روزانه از 10- درجه (شب) تا 0 درجه (در طول روز) متغیر است. در سواحل بالتیک به دلیل نفوذ اقیانوس اطلس، آب و هوا بسیار ملایم تر است. در ژانویه، حداقل درجه حرارت ثابت، طبق پیش بینی های هواشناسی، در روز حدود 1 درجه و با شروع اولین گرگ و میش 3- درجه زیر صفر انتظار می رود. در پایتخت، واقع در مرکز کشور، یخبندان بسیار جدی تر است. همچنین شایان ذکر است که به دلیل گردش مداوم بر فراز این کشور در توده های مختلف هوا، آب و هوا می تواند به طور چشمگیری تغییر کند. به عنوان مثال، هوای گرمسیری مه و ذوب می ‌آورد و توده‌ های قطبی خشک قاره ‌ای باعث ایجاد سرمای شدید می ‌شوند.

اختلاف ساعت به وقت لهستان و ایران

برای مدیرت جدول زمانی میان لهستان و ایران باید اختلاف ساعت را محسابه کنید. اگر می خواهید یک جلسه معارفه شغلی و یا تحصیلی را داشته باشید باید به اختلاف ساعت توجه کنید. باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در ورشو، لهستان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر اقامت لهستان را دایرد و قصد ارتباطات با خانواده و یا بستگان خود را دارید باید بین ساعت 4:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از ورشو، این کشور جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به لهستان و همچنین شرایط ویزای همراه لهستان مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *