مهاجرت به کشور انگلستان

برترین هتل‌ های انگلستان

برترین هتل‌ های انگلستان

بریتانیا خانه برخی از برترین هتل‌ های انگلستان بزرگ دنیاست، هتل‌های لوکسی که به دلایلی به نام ‌های معروفی تبدیل شده‌ اند. برای مثال، کلاریج و گلنیگلز و ریتز. در حالی که بسیاری از جذابیت آنها در این واقعیت نهفته است که زمان فقط به جذابیت و جذابیت آنها افزوده است. تعداد بی ‌شماری از قلعه ‌های اجدادی باورنکردنی، عمارت ‌ها و خانه ‌های بزرگ با دلسوزی به هتل‌ های مجلل تبدیل شده ‌اند، به طوری که اکنون همه می ‌توانند برای یک یا 2 شب ارباب یا بانوی عمارت باشند. و بریتانیا همچنین دارای مجموعه ‌ای عالی از هتل ‌های آبگرم لوکس، هم مکان ‌های پر زرق و برق در مرکز شهر و هم از چاله ‌های فرار به کشور برای تجدید قوا است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزا و مهاجرت به انگلیس برای تحصیل و کار همراه شماست.

برترین هتل های لوکس انگلستان

Claridge’s یک موسسه هنر دکو است که در آن خدمات و دکور آنقدر یکپارچه است که احتمالاً به ایده این که یک هتل لوکس باید باشد کمک کرده است. چای بعدازظهر آن چیز افسانه ‌ای است، از میان آن درهای چرخان زیبا، روی صفحه شطرنجی یک راهرو ورودی و مستقیماً به دهه 1930 ساندویچ ‌های خوش طعم و کیک ‌های کوچک. یک آسانسور سرنشین دار، با یک مبل، آنها یک فومور، 2 بار شیک، مبلمان فوق العاده در هر اتاق، حوله های مونوگرام مناسب، و غذاخوری عالی دارند. واقعاً دلیلی جز تنوع وجود ندارد که بخواهید در هر جای دیگری در لندن بمانید.

گلنیگلز فقط یک هتل مجلل از جامعه استراحتگاه آبگرم هتل نیست، بلکه یک موسسه گلف است. موقعیت مکانی، امکانات و آبگرم درجه یک آن، مانند سه زمین گلف قهرمانی آن از مهم ترین ویژگی های آن است. این همچنین خانه شاهین بریتانیایی است، دارای یک مرکز سوارکاری کاملا مجهز، یک مدرسه تیراندازی با آموزش اسلحه سگ، یک زمین تیراندازی با کمان، زمین تنیس، امکانات ماهیگیری، طیف وسیعی از امکانات برای کودکان و خانواده ها، و دارای تنها رستوران با اسکاتلند با دو ستاره میشلن. و مکانی عالی برای دوچرخه سواری و پیاده روی و تماشای پرندگان است. و در داخل نیز بسیار مجلل است.

برترین هتل های روستایی انگلستان

Cliveden House یکی از خانه‌ های روستایی عالی در بریتانیا است و از مجموعه آثار هنری اصلی که با بسیاری از گالری ‌ها رقابت می ‌کند تا تاریخچه آن به عنوان خانه نانسی آستور و صحنه ‌ای برای ماجرای پروفومو، مملو از تجملات و تاریخ است. و اکنون یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره جهان است، تنها با 44 اتاق و سوئیت فوق ‌العاده راحت و مجموعه‌ای از امکاناتی که نمی ‌توان آن‌ ها را خوشحال کرد. یا استخر سرپوشیده یا روباز استراحت کنید، یک کوکتل در بار کتابخانه میل کنید و سپس بین دو رستوران Cliveden یکی را انتخاب کنید. شاید روز بعد از یک چای عصرانه مناسب لذت ببرید. و اگر با فرزندان خود اینجا هستید، این هتل چیزهای زیادی برای آنها دارد.

Beaverbrook واجد شرایط قرار گرفتن در چندین دسته مختلف است. مطمئناً این یک نمونه عالی از یک هتل روستایی است، و اسپای آن دارای آبگرم حرارتی، استخر و طیف وسیعی از درمان‌ ها است، بنابراین قطعاً به عنوان یکی از برترین هتل‌ های اسپا در بریتانیا واجد شرایط است. اما چیزی بسیار رمانتیک در فضای بیرونی باشکوه، باغ ‌های زیبای آراسته و اندازه کوچک این هتل وجود دارد این هتل فقط 29 اتاق دارد که همه متفاوت و رمانتیک هستند. خارج از Leatherhead در Surrey ، یک سفر آسان از لندن، نزدیک به منطقه Surrey Hills با زیبایی طبیعی برجسته است، بنابراین برای یک امتحان عاشقانه یا مینی استراحت عالی است.

در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل beaverrook در انگلیس می باشید:

ویژگی های هتل beaverrook در انگلیس

زیباترین هتل های انگلستان

Balmoral ، شهر بزرگ ادینبورگ است، یک هتل راه‌آهن قدیمی و باشکوه که با بازسازی ‌ها و تجسم ‌های منظم، جدیدترین مورد توسط اولگا پولیزی، زیبا نگه داشته شده است. موقعیت مکانی غیرممکن است و چشم اندازها رشک برانگیز است. 168 اتاق و سوئیت در طیفی از چیدمان ها و دکورها وجود دارد، اسپا بسیار جامع است و رستوران دارای ستاره میشلین است. اگر چیز دیگری نیاز دارید، این هتل جایی است که سعی می کنند آن را برای شما هم ترتیب دهند. هتل گیلپین و لیک هاوس یکی از اولین هتل ‌های مدرن آبگرم شهر لیک دیسترکت است که در 40 هکتار از زیبایی‌های خیره‌کننده لیک دیستریکت واقع شده است بسیاری از آنها با دید بیش از حد.

در جدول زیر شاهد قیمت اتاق های هتل گیپلین می باشید:

هزینه به پوندنوع اتاق
320£2 تخته
240£1 تخته
450£سوئیت

آبگرم Woodland آنها برای نوازش بیشتر با طیف عالی از درمان‌های پیشنهادی عالی است، و پس از آن می‌ توانید ماهیگیری کنید، سوار شوید، منطقه را با پای پیاده کاوش کنید یا کنار یکی از آتش‌ه ای خروشان هتل با یک کتاب و یک لیوان بپیچید. در Cotswolds ، احاطه شده توسط 55 هکتار از زمین های خود و باغ های فهرست شده، Cowley Manor یک هتل شیک به عمارت تبدیل شده است با 55 اتاق شیک و حس خوب سرگرم کننده در دکوراسیون رنگی روشن و جسورانه. 2 استخر، یک باشگاه ورزشی و یک اسپای مدرن برنده جایزه، به ‌علاوه یک رستوران آرام و یک تراس زیبا وجود دارد. آنها واقعاً از شما می خواهند که آرام شوید. با توجه به تخصصی بودن رشته هتلداری در انگلستان می توانید انتظار خود را بالا ببرید.

زیباترین هتل های انگلستان

هتل های لوکس غذاخوری ها انگلستان

ریموند بلان Le Manoir aux Quat’ Saisons ترکیبی فوق ‌العاده از رستوران ‌های تحسین ‌شده و مدرسه آشپزی، باغ ‌های خارق ‌العاده و هتل مجلل ویلایی است. و استانداردها در همه جا استثنایی هستند، با 32 اتاق و سوئیت با طراحی مجزا، یک باغ شگفت ‌انگیز در حال تغییر که الهام ‌بخش بسیار و مواد اولیه زیادی برای غذای ریموند بلان فراهم می‌ کند، و منویی که آنقدر خوب است که باعث تعجب می ‌شود. دارای 2 ستاره میشلن است که در 35 سال گذشته از آن برخوردار بوده است. هتل رویال کرسنت باث بخشی از یکی از معتبرترین املاک مسکونی بریتانیا است که 2 خانه در این شاهکار هلالی از معماری گرجستان را اشغال کرده است.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش اقامت در هتل های انگلستان در سال اخیر هستید:

شاهد میزان افزایش اقامت در هتل های انگلستان

Chewton Glenیکی از نمونه ‌های فرهنگ زندگی در انگلستان است، با خانه اصلی سنتی خود با پنجره‌ های بزرگ، و سوئیت ‌های خانه درختی مجلل تازه ‌ساخت با چشم ‌اندازهای پانورامای باورنکردنی پارک این املاک، و جکوزی ‌های آب گرم خصوصی در فضای باز. در مجموع 72 اتاق و سوئیت، به‌ علاوه یک اسپای فوق ‌العاده، تنیس، یک باشگاه استثنایی برای کودکان، و یک رستوران لذیذ که توسط یک سرآشپز مشهور اداره می ‌شود، وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر نحوه اخذ ویزای توریستی انگلستان همراه و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *