مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته هتلداری در انگلستان

رشته هتلداری در انگلستان

رشته هتلداری در انگلستان به صورت حرفه ای در دانشگاه های متعددی ارائه می شود. انگلستان یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل رشته های متنوع است. رشته هتلداری با توجه به رونق صنعت گردشگری در جهان رشته ای پر اهمیت در رابطه با این صنعت است. علاقمندان به تحصیل رشته هتلداری در انگلستان می توانند دوره های متعددی را در لیسانس و همچنین مقطع کارشناسی ارشد بیابند. برای تحصیل لیسانس در انگلستان شرایط سنی بسیار اهمیت دارد و همچنین داشتن سطح A level نیاز است. برای دریافت راهنمایی در رابطه با مهاجرت و اقامت در انگلستان می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

تحصیل رشته هتلداری در انگلستان

گردشگری و مهمان ‌نوازی در انگلستان صنعت رو به رشدی است که میلیون ‌ها شغل در سراسر جهان ایجاد می‌کند. مطالعات در زمینه گردشگری و مدیریت هتلداری در شکل گیری نسلی از اپراتورها که می توانند منابع محلی و بین المللی را به روشی پایدار مدیریت کنند و در عین حال بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند، بسیار مهم است. یکی از ویژگی های اصلی بهترین برنامه های تحصیل رشته هتلداری در انگلستان شامل یک دوره طولانی کار در صنعت است. بریتانیا میزبان بسیاری از رویدادهای بین‌المللی است که فرصت ‌های مناسبی را برای دوره‌ های کارآموزی فراهم می‌کند، مانند میزبانی بسیاری از بازی های ورزشی و یا مراسم های بین الملللی. لندن به طور مداوم در فهرست پربازدیدترین مقاصد جهان قرار دارد و صنعت هتلداری بسیار جا افتاده و به خوبی تنظیم شده است.

برای تحصیل رشته هتلداری در انگلستان می توانید دانشگاه های متععد از جمله دانشگاه های زیر را در نظر بگیرید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ساری
2دانشگاه آکسفورد بروکس
3دانشگاه بورنموث
4دانشگاه کاونتری
5کالج لینکلن
6دانشگاه دربی
7دانشگاه هادرسفیلد
8دانشگاه اسکس
9دانشگاه فالموث
10دانشگاه لندن شرقی
11دانشگاه گرینویچ
12دانشگاه ولز جنوبی

مزایای تحصیل رشته هتلداری در انگلستان

دلایل زیادی وجود دارد که تحصیل در مدیریت هتلداری و گردشگری در انگلستان را انتخاب کنید. مزایای تحصیل رشته هتلداری در انگلستان زیاد است از جمله:

مزایاشرح
زبانوقتی مدرک خود را تمام کردید، به زبان انگلیسی که اولین زبان برای هر نوع تبادل بین المللی است، مسلط خواهید بود. در عین حال، به دلیل موقعیت مکانی، بریتانیا برای کشف اروپا و تنوع فرهنگی که ارائه می دهد ایده آل است.
برترین دانشگاه‌ های جهانبه دلیل ترکیبی از مهارت ‌هایی که نیاز دارد، مدیریت هتلداری جایی بین مدیریت کسب ‌و کار، رسانه و ارتباطات قرار می‌گیرد و زبان ‌ها و دانشگاه ‌های مدرن در بریتانیا همگی در مطالعه این جریان ‌های موضوعی برتر هستند.
دوره های با کیفیتدلیل سوم این است که مطالعه گردشگری و هتلداری مستلزم پیوند مستقیم با تمرین و تجربه است و آموزش و یادگیری در انگلستان کاملاً مبتنی بر مطالعات موردی و دانش عملی است. این بخش به فارغ التحصیلانی نیاز دارد که دانش خوبی از صنعت داشته باشند و بتوانند تصمیمات درستی بگیرند و این فقط از تجربه عملی مستقیم ناشی می شود.

هنگامی که برای مطالعه هتلداری، اوقات فراغت و گردشگری به انگلستان سفر می کنید، به برخی از بهترین آموزش ها در جهان دسترسی خواهید داشت. تعداد زیادی دوره تخصصی وجود دارد، اما تمام مدارک تحصیلی انگلستان یک رویکرد مدولار همه کاره را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد یادگیری خود را در طول تحصیل خود تنظیم کنید. از گردشگری پایدار گرفته تا تدارکات جابجایی و اسکان افراد از سرتاسر جهان، آماده ‌سازی عالی برای شغلی خواهید بود که شما را به جایی که می‌خواهید می ‌برد.

کار پس از تحصیل رشته هتلداری در انگلستان

کار پس از تحصیل رشته هتلداری در انگلستان

تحصیل در رشته هتلداری و گردشگری انگلستان می تواند دروازه ای عالی برای یک حرفه واقعا بین المللی باشد، و بریتانیا یکی از بهترین مقاصد ممکن برای کار است. کار پس از تحصیل رشته هتلداری در انگلستان تقریبا برای تمامی فارغ التحصیلان این رشته در این کشور موجود است. صنعت گردشگری و مهمان ‌نوازی 72 میلیارد £ (پوند) به اقتصاد بریتانیا در سال 2018 کمک کرد و این هفتمین بخش بزرگ اشتغال است که برای حدود 3.2 میلیون نفر شغل ایجاد می‌کند.

این بخش که همه چیز را از بزرگ‌ ترین مکان‌ های رویداد گرفته تا کوچک ‌ترین هتل ‌های بوتیک گرد هم می‌آورد، دائماً در حال نوآوری است و با چالش‌ های بسیاری که توسط همه‌گیری جهانی ایجاد شده است، روبرو شده است. بنابراین، از ایجاد تجربیات فراموش نشدنی تا بهره ‌برداری از فناوری ‌های نوظهور و ملزومات کسب ‌و کار زیربنای همه آن ‌ها، جایی بهتر از بریتانیا برای بهره‌گیری از تخصص مورد نیاز برای شکوفایی در یک حرفه جهانی وجود ندارد.

بررسی هزینه زندگی در انگلستان در اینجاست.

درآمد کار در رشته هتلداری در انگلستان

فارغ التحصیلان رشته گردشگری و مهمان نوازی فرصت های شغلی فراوانی دارند که شامل زمینه های تخصصی زیر می شود:

  • مدیریت هتل و اقامتگاه
  • مدیریت رستوران
  • خدمات حمل و نقل گردشگری
  • مدیریت آژانس مسافرتی
  • عملیات تور
  • مدیریت مراکز اوقات فراغت
  • مدیریت باشگاه گلف
  • مهمانداری در کشتی کروز
  • مدیریت قرارداد و رویداد و پذیرایی

میزان درآمد کار در رشته هتلداری در انگلستان به نوع موقعیت شغلی و محل کار بستگی دارد. در نمودار زیر میزان حقوق ماهیانه کار در انگلستان در رشته هتلداری در انگلستان ذکر شده است:

درآمد سالانه هتلداری در انگلستان

لیسانس مدیریت هتلداری در دانشگاه شرق لندن انگلستان

کار در صنعت مهمان نوازی به معنای ارائه یک تجربه به یاد ماندنی به مردم است. راه اندازی یک رستوران عالی، نگهداری از یک هتل زیبا یا برپایی بهترین شب های باشگاهی باعث ایجاد یک حرفه پر ارزش و چالش برانگیز می شود. لیسانس مدیریت هتلداری در دانشگاه شرق لندن انگلستان دانش و مهارت هایی را که برای پیشرفت در صنعت نیاز دارید ارائه می کند. این رشته در بریتانیا حدود 1.9 میلیون نفر را به اشتغال موجب شده است.

  • سال اول بر روی ایجاد مهارت ‌های کلیدی شما در مدیریت هتلداری متمرکز است و در عین حال اصول یک تجارت خوب مانند مدیریت افراد و بازاریابی را تقویت می‌کند.
  • در سال دوم، ماژول‌ های اصلی را مطالعه خواهید کرد که جنبه‌های عملی مختلف مدیریت هتلداری، از جمله ارائه خدمات، امور مالی، رهبری، و مدیریت غذا و نوشیدنی را پوشش می‌دهد.
  • شما همچنین این شانس را خواهید داشت که از بین تعدادی ماژول اختیاری انتخاب کنید که به شما امکان می دهد روی موضوعاتی مانند تجارت الکترونیک، بازاریابی مقصد، رسانه های اجتماعی یا رویدادها تمرکز کنید.
  • سال سوم شما بر روی یک پروژه تحقیقاتی، پروژه مشاوره یا پروژه سازمانی (برای دانشجویان کارآفرین هتلداری) تمرکز خواهید کرد که به شما این فرصت را می‌ دهد تا مهارت ‌های خود را در یک پروژه عملی انتخابی خود اعمال کنید.

با داشتن ویزای تحصیلی انگلستان اقامت و تحصیل در این کشور امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *