مهاجرت کاری شیلی

استخدام برنامه نویس در شیلی

استخدام برنامه نویس در شیلی

استخدام برنامه نویس در شیلی خصوصا برنامه نویس غیربومی ممکن است کمی راحت نباشد. شیلی یکی از کشورهای پیشرو در مهندسی نرم افزار است. شیلی به 5 کشور برتر آمریکای لاتین در رده “فناوری” رسیده است که شامل شایستگی هایی مانند جاوا اسکریپت، توسعه وب، UX، امنیت سایبری، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، رایانش ابری است. بنابراین، یک شرکت آمریکایی که به دنبال توسعه نرم ‌افزار فراساحلی از شیلی است، مطمئناً از کیفیت استعدادهایی که توسط دانشگاه ‌ها و بخش نرم ‌افزار شیلی به وجود می ‌آید، خوشحال خواهد شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با متخصصان خود در امور مهاجرت به شیلی و اخذ ویزای کاری این کشور با توجه به حرفه و کار شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تا اوایل دهه 2000، شیلی به دلیل سطوح بالای ترک تحصیل در مدارس ابتدایی و نوجوانان، مشکلاتی را در زمینه آموزش تجربه می کرد. با این حال، در طول دهه ‌ها، دولت شیلی سرمایه‌ گذاری ‌ها و تلاش‌های عمده ‌ای را برای آموزش انجام داد و 21% از کل هزینه ‌های خود را در سال 2017 صرف بخش آموزش کرد که منجر به بهبود استانداردهای آموزشی شیلی شد. شیلی دارای چندین دانشگاه با رتبه خوب است که دوره های عالی در زمینه مهندسی نرم افزار، توسعه و سایر مطالعات فنی ارائه می دهند، مانند دانشگاه شیلی که در کل آمریکای لاتین رتبه 8 را دارد. دپارتمان علوم کامپیوتر دانشگاه شیلی به دلیل تولید متخصصان و مهندسین نرم افزار با استعداد IT با کیفیت بالا و رهبری بسیاری از نوآوری های فناوری کشور با تحقیقات و آزمایشگاه های گسترده خود شهرت زیادی دارد.

جایگاه شغل برنامه نویسی در شیلی

بر اساس گزارش Coursera’s Global Skills Index 2020، شیلی دومین کشور در منطقه LatAm در علم داده است که بهترین عملکرد را در تجسم داده ها دارد. رتبه بندی Data Science بر اساس شایستگی در فناوری هایی مانند Python، SQL، R، Cloud API، NLP و غیره ساخته شده است. با گسترش موج رشد فناوری در سرتاسر آمریکای لاتین، بسیاری از کشورها در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزار جایگاه خود را به دست آورده و به سرعت در حال رشد هستند. انتظار می‌ رود شیلی رهبری این رشد و توسعه را بر عهده بگیرد، زیرا صنعت فناوری اطلاعات شیلی در جبهه ‌هایی مانند اینترنت اشیا، داده ‌های بزرگ، برنامه‌های کاربردی حسگر پیشرو بوده است و رشد شرکت ‌های فناوری را تشویق می‌کند که به نوآوری دامن می ‌زنند.

%92 از بخش نرم افزار در سانتیاگو واقع شده و در حال شکوفایی است، با تعداد زیادی از نوآوران رو به رشد، خالقان فناوری، و متخصصان و توسعه دهندگان با تحصیلات عالی که به همان اندازه ماهر و چند زبانه هستند و به زبان انگلیسی روان صحبت می کنند، یک امتیاز قابل توجه برای شرکت های آمریکایی است. در سال‌ های اخیر، قوانین شیلی نیز برای تشویق سرمایه‌ گذاری خارجی و مشارکت استارت ‌آپ‌ ها با امکان گرفتن ویزا در عرض 2 هفته برای سرمایه‌ گذاران خارجی تطبیق داده شده است. این امر رشد تکنولوژیکی شیلی را تسریع کرده است و همچنین فرصت های بیشتری را برای توسعه دهندگان نرم افزار ایجاد کرده است تا مهارت های خود را تقویت کنند و راه حل های نوآورانه ارائه دهند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری برنامه نویسان در شیلی می باشید:

نرخ بیکاری برنامه نویسان در شیلی

استخدام برنامه نویسان بین المللی در Chile

با توجه به صحنه فناوری بسیار فعال و در حال وقوع کار در شیلی، در واقع زمان خوبی برای استخدام برنامه نویسان خارج از کشور از شیلی است. یکی از مزایای اصلی توسعه نرم افزار از این کشور این است که هیچ تفاوت منطقه زمانی بین این کشور و ساحل شرقی ایالات متحده وجود ندارد و تنها 3 ساعت فاصله با ساحل غربی وجود دارد که این کشور را به انتخابی عالی برای شرکت های مستقر در ایالات متحده در هنگام بررسی برون سپاری تبدیل می کند. اختلاف ساعت بین شیلی و اروپای غربی 5 ساعت است. بسیاری از کشورهای آسیایی مانند چین و هند این روزها فرصت های برون سپاری از ایالات متحده را به دلیل اختلاف زمانی 10 تا 12 ساعته از دست می دهند، اما این کشور این مشکل را ندارد.

با توجه به اختلاف زمانی صفر، به این نتیجه می رسد که توسعه دهندگان در این کشور بیشتر فعال هستند و در همان چارچوب زمانی روز با شرکت آمریکایی کار می کنند، که به معنای ارتباط سریع تر و آسان تر و همچنین کاهش زمان پاسخ است. در نتیجه، شرکت ‌های آمریکایی که تیم ‌های توسعه از راه دور را از شیلی استخدام می‌کنند، می ‌توانند انتظار تکمیل به موقع و سریع پروژه‌ ها، حل سریع پرسش ‌ها و مسائل و ارتباطات بی ‌درنگ را داشته باشند. با توجه به ماهیت روزافزون صنعت نرم افزار این کشور و حضور چشمگیر شرکت های نرم افزاری موفق در این کشور، این بخش مکان مناسبی برای توسعه دهندگان شیلیایی برای کار است و میزان نگهداری آن نیز بالاست.

استخدام برنامه نویسان بین المللی در شیلی

مزایا استخدام برنامه نویس در Chile

باتوجه به بازار کار رشته کامپیوتر در شیلی توسعه دهندگان برای چالش های کدنویسی باز هستند و محیطی دارند که می توانند در آن پیشرفت کنند، کمتر وسوسه می شوند که شرکت یا تیم فعلی خود را ترک کنند و به جای دیگری نقل مکان کنند. برای یک شرکت آمریکایی که به دنبال توسعه نرم ‌افزار فراساحلی از این کشور است، این خبر خوبی است زیرا مستلزم این است که تیم توسعه‌ ای که در ابتدای پروژه خود استخدام می ‌کنید احتمالاً در کل پروژه با شما همراه خواهد بود. این بدان معناست که هیچ از دست دادن اطلاعات، دانش فنی و مهمتر از همه، جلوگیری از اتلاف وقت زیاد است، که اگر توسعه ‌دهندگان تمایل داشتند مرتباً شغل خود را تغییر دهند و اتفاقاً در وسط یک پروژه پیش می‌ رفتند، اتفاق می ‌افتاد.

در جدول زیر شاهد حقوق ماهانه کار در شیلی در حوزه برنامه نویسی می باشید:

سالمیانگین حقوق به دلار در ماه
20212800$
20223118$

توسعه دهندگان شیلیایی همچنین می توانند اسپانیایی صحبت کنند، که یک مزیت اضافی است زیرا اسپانیایی نیز معمولاً در سراسر ایالات متحده صحبت می شود. شرکت ‌های آمریکایی می ‌توانند مطمئن باشند که مهارت توسعه ‌دهندگان نرم ‌افزار این کشور هر سال در حال افزایش است، بنابراین شما همان کیفیت کاری بالایی را خواهید داشت که از یک توسعه‌ دهنده آمریکایی انتظار دارید. علاوه بر این، وقتی برای استخدام تیم توسعه‌ دهنده تماس بگیرید، می ‌توانید انتخاب کنید که با کدام توسعه‌ دهندگان کار کنید. به این ترتیب، می توانید خودتان ببینید که آیا تیم برای نیازهای شما مناسب است یا خیر و مطابق با آن پیش بروید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کار شیلی پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *