مهاجرت کاری شیلی

موسسه های کاریابی در شیلی

موسسه های کاریابی در شیلی

جهت یافتن کار در کشور شیلی متقاضیان می توانند از طریق موسسه های کاریابی در شیلی برای یافتن شغل مورد نظر خود اقدام کنند. موسسات کاریابی در این کشور با توجه به شرایط موجود متقاضی و بررسی های لازم شغل مناسبی پیشنهاد می دهند. روش دیگر، دریافت پیشنهاد کاری معتبر از کارفرمای معتبر این کشور می باشد که اکثر متقاضیان جویای کار در این کشور برای کاریابی به این روش نیز رجوع خواهند کرد. متخصصان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت روش های متناسبی را جهت مهاجرت کار قانونی در این کشور راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

بهترین موسسه های کاریابی در شیلی

در شهرهای مختلف این کشور موسسات کاریابی فراوانی وجود دارد. اکثر موسسات به دلیل تقاضای بالای موقعیت شغلی در پایتخت این کشور ، سانتیاگو واقع شده اند. تمامی این موسسات دارای مجوز قانونی و تحت نظر سازمان کار این کشور می باشد.

تعدادی از موسسات برتر این کشور در پایتخت این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

نام موسسه کاریابیموقعیت مکانی
Manpower de chileSantiago
Agencia de aduana juan leonSantiago
CygnusSantiago
Crafton requirementSantiago
Nanny’s houseSantiago
Agencia la francesaSantiago
Agencies de empleosueciaSantiago

خدمات برتر موسسه های کاریابی در شیلی

در این کشور تعدادی مجموعه با هدف خدمات متقاضیان بین المللی را استخدام می کند. هر کدام از این مجموعه سالیانه تعدادی نیروی انسانی خارجی استخدام می نمایند. در این بخش شرکت های موجود با هدف کارآفرینی و منابع انسانی در سال 2023 میلادی در جدول زیر طبقه بندی شده است:

نام موسسهموقعیت مکانیتعداد افراد فعال در مجموعه
ECRGROUP chileSantiago250_999
Team work chileSantiago50_249
Headhunting ChileSantiago2_9
Humanex ChileProvidencia2_9
DowningTeal Chile Las condesSantiago10_49
Agencia Barrio Alto las condesSantiago2_9
Go Expresas ProvidenciaSantiago50_249
Grupo Selectiva ProvidenciaSantiago250_999
Zonalaboral ProvidenciaSantiago10_49
Cyclos Consultores PuretoMontt chile10_49
BST Crop Providenciasantiago50_249
Sertus LTDA ProvidenciaSantiago10_49

خدمات برتر موسسه های کاریابی در شیلی

مشاغل مناسب متقاضیان بین المللی در سانتیاگو

از طریق موسسات کاریابی بسیاری از متقاضیان در پایتخت این کشور می توانند شغل مورد نظر خود را دریافت نمایند. موسسات مشاغلی را که در این شرکت ها نیازمند نیروی استخدامی بین المللی می باشند، به کارفرماهای این کشور معرفی می کنند.

تعدادی از شرکت های معتبر در این کشور فرصت های شغلی مناسب برای متقاضیان بین المللی ارائه می دهند که به شرح جدول زیر می باشد:

شغل مورد نظرمهارت
مارکتینگ و فروشمسلط به زبان انگلیسی، توانایی لازم در مارکتینگ
مهندسی فروشقدرت فروش، مسلط به زبان انگلیسی و اسپانیایی
مهندسی برقمسلط به امور مهندسی برق، زبان انگلیسی
مهندسی نرم افزارمسلط به زبان انگلیسی و امور مربوط به IT
امور مالیمسلط به امور مالی و حسابداری، زبان انگلیسی، اسپانیایی

بررسی کاریابی شغل آموزش زبان انگلیسی در شیلی

یکی از فرصت های شغلی در این کشور آموزش زبان انگلیسی می باشد. متقاضیانی که در موسسات کاریابی جویای این شغل می باشند از شرایط و مزایای این شغل در این کشور اطلاعات لازم را کسب کنند. شرط اول و اساسی در این شغل داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد می باشد. اوج زمان استخدامی این شغل از پایان ماه فوریه، مارس، جولای و آگوست خواهد بود. در این کشور اغلب متقاضیانی از کشور کانادا، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و آفریقای جنوبی در اولیت پذیرش قرار خواهند گرفت. طول ساعات آموزشی در این کشور حدود 20 الی 30 ساعت خواهد بود. متقاضیانی که جویای کار در این حرفه می باشند، می باید ویزای کار شیلی را دریافت نمایند.

انواع مشاغل مربوط به آموزش مورد نیاز در این کشور در نمودار زیر بیان شده است:

مشاغل آموزشی در شیلی

با در دست داشتن ویزای کاری این کشور، اجازه اشتغال در این شغل برای مدت بیش از 3 ماه برای متقاضی صادر می شود. چنانچه از موسسات کاریابی جویای شغل آموزش در این کشور می باشید، می باید بدانید که تقاضا در این شغل بسیار مناسب می باشد، متقاضیان در این شغل درآمدی بین 490000CLP تا 650000CLP (پزو شیلی) خواهند داشت.

بررسی بازار کار و موسسه های کاریابی در شیلی

کشور شیلی یکی از کشورهای واقع در آمریکای جنوبی با شرایط نسبتا پایدار از لحاظ اقتصادی و بازار کار می باشد. بسیاری از فرصت های کار در شیلی نیازمند زبان انگلیسی و یا زبان اسپانیایی می باشند. در این بخش جدولی از 2 گروه مشاغل که نیازمند زبان انگلیسی و زبان اسپانیایی می باشند، به شرح زیر می باشد:

مشاغل نیازمند به زبان انگلیسیمشاغل نیازمند به زبان اسپانیایی
معلم زبان انگلیسیپزشکی
مسئول پذیرشدندانپزشکی
تور لیدرداروسازی
مدیر آژانس هواپیماییمعلم مخصوص مهد کودک
فروش محصولات دست سازترجمه

در بخش مقایسه در آمد 2 شغل آموزش و تور لیدری و فروش در نمودار زیر مشاهده می گردد:

مقایسه در آمد 2 شغل در شیلی

تفاوت موسسات کاریابی و استخدام در شیلی

بین موسسات کاریابی و آژانس های استخدامی تفاوت های وجود دارد. در آژانس های کاریابی با توجه قراردادهای موجودی متقاضیان و کارفرمایان، متقاضیان برای مشاغل مورد نظر انتخاب می شوند. موسسات کاریابی به عنوان یک منبع جستجوی کار بزرگ در این کشور، با توجه شرایط و توانایی متقاضی پس از بررسی های لازم و اعلام شرایط متقاضی به کارفرمای معتبر، در صورت تایید کارفرما با متقاضی ارتباط برقرار می کنند و قرارداد مورد نظر قانونی بین کارفرما و کارمند برقرار می شود.

اقتصاد کشور شیلی در سال های اخیر توانسته است وضعیت کار و اشتغال خود را در حالت پایداری نگه دارد، همین امر موجب گردیده است که کشوری وسیع و دارای بازار کاری مناسب تبدیل شود. چنانچه جویای کار در این کشور می باشید می توانید مقاله حقوق ماهیانه کار در شیلی را در سایت مرجع ما مورد مطالعه قرار دهید تا با میزان درآمد و مشاغل مورد نیاز در این کشور آشنا شوید. مقاله موسسه های کاریابی در شیلی با توجه به شرایط موجود بازار کار این کشور در سال 2023 میلادی توسط کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. در این مقاله توضیحاتی در باب کسب اطلاعات کافی جهت کاریابی در این کشور در اختیار شما متقاضیان جویای کار در این کشور فراهم گردیده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *