مهاجرت کاری اتریش

استخدام برنامه نویس در اتریش

استخدام برنامه نویس در اتریش

استخدام برنامه نویس در اتریش یک پروسه تخصصی دارد و مهندسان نرم افزار بسیار مورد تقاضا و یکی از پردرآمدترین متخصصان اتریش هستند. مهندسان نرم افزار علاوه بر حقوق بالا، از مزایای غیرمالی بسیار دیگری نیز برخوردار هستند، زیرا کارفرمایان برای به دست آوردن نامزدهای خوب باید بسیار انعطاف پذیر و سخاوتمند باشند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای چالش حرفه ای بعدی خود جستجو کنید، خوب است بدانید که به عنوان یک مهندس نرم افزار در اتریش چقدر می توانید درآمد کسب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با یک کادر متخصص در امور مهاجرتی اماده خدمت رسانی به شماست. می توانید با تماس با مشاوران این مجموعه سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

مهندسان نرم ‌افزار از معدود گروه‌ های شغلی هستند که طبق دراستاندارد آن دسته از داوطلبانی که تحصیلات عالی و غیردانشگاهی را در همان گروه سنی به پایان رسانده ‌اند، حقوق یکسانی دریافت می‌کنند. یک گروه تجربه کار عملی گسترده ای دارند و گروه دیگر تحصیلات بهتری دارند. دانشگاهیان فقط برای پست های مدیریتی ترجیح داده می شوند. اساساً هر چه مدرک تحصیلی بالاتر باشد، حقوق اولیه بالاتر است. به عنوان مثال، فارغ التحصیلان کارشناسی با 2 سال سابقه حرفه ای نیز به اندازه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد بدون تجربه حرفه ای درآمد دارند. در ادامه این مقاله در خصوص میزان حقوق یک برنامه نویس در اتریش و شرایط کار در این کشور بیشتر صحبت می کنیم.

جایگاه شغل برنامه نویسی در اتریش

در حالی که نوع مدرک هنوز بر سطح حقوق اولیه تأثیر دارد، نوع دانشگاه در مورد حقوق تفاوتی برای شرکت ها ایجاد نمی کند. فارغ التحصیلان از کالج های فنی و دانشگاه ها به طور مساوی رتبه بندی می شوند، آنچه مهم است سطح دانش، مهارت های اجتماعی و تجربه حرفه ای از جمله کارآموزی است. عامل مهم دیگر صنعت شرکت است. صنایع پردرآمد برای مهندسان نرم افزار در اتریش، بانک ها و صنعت مالی، فناوری پزشکی و صنعت داروسازی است. موقعیت مکانی نیز در مورد دستمزد شما نقش دارد. بالاترین دستمزدی که می توانید در شهرهای بزرگ انتظار داشته باشید: وین در درجه اول قرار دارد و پس از آن گراتس، لینز و سالزبورگ قرار دارند. بسیاری از شرکت ها در اینجا مستقر هستند و وعده حقوق بالا و فرصت های آموزشی عالی را می دهند.

تقاضای زیادی برای متخصصان فناوری اطلاعات در اتریش وجود دارد و تقریباً یک چهارم مشاغل فناوری اطلاعات را نمی توان با توجه به DerStandard پر کرد. مزیت بزرگ برای نامزدهای بین المللی این است که مشاغل انگلیسی زبان زیادی برای مهندسان نرم افزار در اتریش وجود دارد. مهندسان نرم افزار در اتریش به غیر از حقوق بالا و خوب، تعادل بین کار و زندگی و شرایط کاری خوبی مانند ساعات کاری ، بیماری، تعطیلات و مرخصی زایمان و غیره دارند. صنعت فناوری اطلاعات اروپا به سرعت در حال رشد است بدون هیچ شکی این مطمئن است. اگر به عنوان مثال شرکت توسعه نرم افزار در آلمان یا فرانسه یا حتی ایتالیا را در نظر بگیریم، خواهیم دید که چقدر برای بازار فناوری اطلاعات ارزشمند هستند.

در جدول زیر شاهد فرصت های کاریابی در اتریش و خالی در حوزه برنامه نویسی در اتریش هستید:

فرصت های شغلی خالی در حوزه برنامه نویسی در اتریش

مزایا استخدام برنامه نویس در اتریش

بخش فناوری اطلاعات در اتریش در حال رشد است. پس از انجام برخی تحقیقات می توان چندین شهر اتریش را با بیشترین سود در بخش فناوری اطلاعات کشور نام برد. لیست ABA اطلاعات مختصری در مورد رهبران بازار صنعت ICT با دفتر مرکزی در برخی از شهرهای اتریش ارائه می دهد. با بازدید از صفحات اصلی هر یک از این شرکت های نرم افزاری اتریشی، در صفحه مخاطبین و موقعیت مکانی می توانید شهرهای گراتس و وین را چندین بار مشاهده کنید. طبیعتاً در این شهرها شرکت های زیادی در صنعت IT وجود دارند. بنابراین، گراتس و وین بیشترین سهم پولی را در توسعه بخش فناوری اطلاعات در اتریش دارند. و بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در اتریش دقیقاً در این شهرها قرار دارند.

در جدول زیر شاهد حقوق در شغل برنامه نویسی در اتریش هستید:

سطح تجربهمیزان حقوق به یورو
کمتر از 2 سال سابقه€40000
حرفه ای56000€
ارشد75000€
مدیر بخش100000€

توسعه نرم افزار سفارشی اتریش در این کشور محبوب است و تقاضای خوبی دارد. استاندارد بالای زندگی، حقوق، و همچنین حضور شرکت هایی با نام های مشهور جهانی، توسعه دهندگان در جهت های مختلف را از سراسر جهان جذب می کند. با این حال، بسیاری از برنامه نویسان صرفاً کورکورانه مهاجرت به اتریش را در نظر نمی گیرند، بلکه شایان ذکر است که این کشور مشاغل خالی مرتبط زیادی نیز ارائه می دهد. در اتریش پیشنهادهایی برای برنامه ‌نویسانی که در وب‌ سایت توسعه نرم ‌افزار تخصص دارند، پیشنهادهای شغلی زیادی در دفتر، و همچنین فرصت‌ های شغلی خالی برای توسعه ‌دهندگان خصوصی، پیشنهادات مختلف از شرکت‌ های نرم‌ افزار که در لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2023 است را بیابید.

مزایا استخدام برنامه نویس در اتریش

استخدام برنامه نویس در شهرهای اتریش

وین این شهر پایتخت اتریش است، جای تعجب نیست که به آن شهر دیجیتال نیز می گویند. علاوه بر بسیاری از صنایع دیگر، وین دارای صنعت فناوری اطلاعات و توسعه نرم ‌افزاری است که به لطف سرمایه‌ گذاری و تحقیقات مداوم و همچنین حمایت سرمایه‌ گذاران خارجی، توسعه یافته است. همچنین، وین یکی از بزرگترین مکان های IT در اروپا است، این شهر را می توان در یک ردیف با مونیخ و هلسینکی قرار داد. برای کار در کشور اتریش بزرگترین مرکز تحقیقات مستقل وین در زمینه محاسبات بصری نقش بزرگی دارد. هاگنبرگ نیز در صنعت IT محبوب است. نرم افزار پارک هاگنبرگ در این شهر واقع شده است. این یک پارک به اصطلاح فناوری است که بیش از 25 سال پیش تأسیس شد و مکانی منحصر به فرد است که تمام جنبه های تجاری، تحقیقاتی و آموزشی توسعه فناوری اطلاعات و نرم افزار را با هم ترکیب می کند.

نمی توان از شهر گراتس با تعداد زیادی از شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات که شهرت جهانی دارند، خودداری کرد. PayScale میزبان تعداد زیادی جای خالی برای توسعه دهندگان نرم افزار در لینز و اینسبروک است. با این حال، اینسبروک یک مرکز توسعه نرم افزار بزرگ نیست، بنابراین میانگین حقوق سالانه در این شهر 15% کمتر از میانگین ملی است. در اتریش جای خالی زیادی در زمینه IT و توسعه نرم افزار وجود دارد. هزینه توسعه دهندگان بسته به شرکت، شهر، شرایط کاری و البته سطح برنامه نویس متفاوت است. میانگین حقوق سالانه توسعه دهنده نرم افزار اتریشی حدود 55000$ (دلار) است. میانگین حقوق مهندس نرم افزار اتریشی کمی بالاتر و 57000$ (دلار) است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به اتریش از طریق ویزای کار همراه و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *