مهاجرت کاری آمریکا

استخدام برنامه نویس در آمریکا

استخدام برنامه نویس در آمریکا

استخدام برنامه نویس در آمریکا نرخ بالایی دارد و هر ماه تعداد بالایی از برنامه نویسان جذب شرکت ها و موسسات می شوند. درست مانند رئیسی که به کارمند می گوید چه کاری انجام دهد، یک برنامه نویس نیز به کامپیوتر می گوید که چه کاری انجام دهد. اساساً، آنها دستورالعمل ها را به زبان C++ و Python یا زبان دیگری می نویسند و سپس کامپیوتر دستورالعمل های دقیق برنامه نویس را دنبال می کند. در بسیاری از موارد، کار یک برنامه نویس پس از اینکه یک توسعه دهنده یا مهندس نرم افزار مشخصات طراحی یک برنامه خاص را اعلام کرد، شروع می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مشاوره تخصصی و مهاجرت کاری به امریکا همراه شماست.

کار برنامه نویس مستلزم اصلاح ایده ها و حل مشکلاتی است که هنگام تبدیل برنامه به کد ایجاد می شود. برنامه ‌نویسان همچنین می‌توانند نرم ‌افزارها و برنامه ‌هایی را بازنویسی، اشکال‌ زدایی، نگهداری و آزمایش کنند (و دوباره آزمایش و آزمایش کنند) که به رایانه دستور می‌دهند تا وظایف خاصی مانند ذخیره یا بازیابی داده ‌ها را انجام دهد تا رایانه بتواند عملکرد بهتر و کارآمدتری داشته باشد. برنامه نویسی کامپیوتری یک صنعت هیجان انگیز است که هنوز در مراحل ابتدایی خود است. نوآوری ‌ها، بخش کوچکی از برنامه ‌نویسان کامپیوتر ماهر است. در ادامه این مقاله در خصوص شرایط و الزامات و نحوه استخدام برنامه نویسان در آمریکا بیشتر صحبت می کنیم.

آمار استخدام برنامه نویس در آمریکا

برنامه نویسی کار بسیار دقیقی است و معمولاً مستلزم تسلط به چندین زبان است. پروژه ‌ها می ‌توانند کوتاه باشند و فقط به چند روز کدنویسی نیاز داشته باشند، یا ممکن است بسیار طولانی باشند و نوشتن آنها بیش از 1 سال طول بکشد. و از آنجایی که مقدار زیادی از زمان یک برنامه نویس به تنهایی در مقابل کامپیوتر سپری می شود، دورکاری امتیازی است که بسیاری از برنامه نویسان از آن بهره می برند. کار ممکن است گاهی اوقات استرس زا باشد، اما برنامه نویسان کامپیوتر به خوبی برای هر اضطرابی که ممکن است تجربه کنند، جبران می شود. اداره آمار کار رشد اشتغال %10 را برای برنامه نویسان رایانه بین سال های 2020 تا 2030 پیش بینی کرده است. در این دوره، حدود 18300 شغل از بین خواهد رفت.

در نمودار زیر شاهد حقوق سالانه برنامه نویسی در ایالات مختلف آمریکا هستید:

ایالتمیزان حقوق به دلار
واشنگتن170000
منطقه کلمبیا120000
کالیفرنیا100000
ویرجینیا103000
تگزاس100000

الزامات استخدام برنامه نویس در آمریکا

اکثر مشاغل در برنامه نویسی کامپیوتر نیاز به مدرک لیسانس دارند، اگرچه ممکن است بتوانید موقعیت هایی را پیدا کنید که مدرک 2 ساله یا حتی گواهینامه خاصی را بپذیرند. اگر مسیر 4 ساله را می ‌روید، به خاطر داشته باشید که کالج‌ ها و دانشگاه ‌هایی که برای برنامه ‌های ریاضی یا IT خود شناخته می‌شوند، معمولاً شما را از همه چیز جلوتر می ‌دهند. راه دیگر برای به دست آوردن تجربه شغلی، کارآموزی است که برای کارفرمایان آینده نیز خوب به نظر می رسد. خوشبختانه و متاسفانه، گواهینامه های بی شماری در دسترس هستند و ارزش هر کدام به این بستگی دارد که می خواهید علم و مهارت خود را کجا خرج کنید.

برخی از کارفرمایان وقتی صحبت از یک برنامه نویس کامپیوتری به میان می آید مطمئن نیستند که چه می خواهند، بنابراین در نهایت درخواست گواهینامه هایی می کنند که گران و وقت گیر هستند و گواهینامه ها ممکن است تأثیر کمی بر کار واقعی داشته باشند یا اصلاً تأثیری نداشته باشند. برای دور زدن این ناامیدی، توصیه می شود تخصص مورد نظر خود را در این زمینه محدود کنید. برنامه نویسی رایانه مسلماً یکی از مهم ترین جنبه های فناوری مدرن است بدون آن، بخش دیجیتال همانطور که می دانیم دیگر وجود نخواهد داشت. از زمانی که زبان ‌های اسمبلی اولیه اولین رایانه ‌های دهه 1940 را تأمین کردند، کدنویسی رشد کرد تا به پایه و اساس موجودیت ‌های دیجیتال پیچیده امروزی تبدیل شود.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات برنامه نویسان در آمریکا هستید:

تحصیلات برنامه نویسان در آمریکا

شرایط استخدام برنامه نویس در آمریکا

از نرم ‌افزار دسکتاپ، برنامه ‌های کاربردی تلفن همراه و بازی ‌های ویدیویی همگی به این مهارت نیاز دارند. در نتیجه، کدنویس ‌ها در آمریکا تقاضای بالایی دارند و نقش ‌هایی را در مهندسی نرم ‌افزار، توسعه وب و مدیریت شبکه ایفا می ‌کنند. صرف نظر از سطح تجربه یک کدنویس یا تخصص فنی، این کمک می کند که مسیرهای شغلی بالقوه در هنگام بررسی یک شغل جدید در این زمینه هماهنگ باشد. به خاطر داشته باشید که ارقام حقوق و دستمزد به عوامل مختلفی از جمله تجربه حرفه ای و تحصیلی، صنعت، مکان و اندازه شرکت بستگی دارد. با توجه به اداره آمار کار ایالات متحده مدیران کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی پردرآمدترین متخصصان کدنویسی هستند که میانگین حقوق $150000 (دلار )را در سال 2020 ثبت می کنند. پیش بینی می شود پایه حقوق کار کشور آمریکا این شغل تا سال 2029 شاهد رشد %10 اشتغال باشد.

به عنوان یکی از مسیرهای شغلی پیشرو در کدنویسی، مدیریت کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی یک هدف شغلی چالش برانگیز اما ایده آل برای کسانی است که وارد این صنعت می شوند. این شامل تصمیم گیری های فنی سطح بالا، ارزش گذاری نصب ها و اصلاحات نرم افزاری خاص و سایر مسئولیت هایی است که نیاز به درک زیرساخت دیجیتال شبکه دارد. به طور کلی، مدیران مسئول برنامه ریزی، هماهنگی و هدایت کلیه فعالیت های رایانه ای در یک سازمان هستند. این فعالیت ها برای همه چیز از امنیت شبکه و ممیزی فنی گرفته تا هدایت کار سایر متخصصان فناوری اطلاعات مانند توسعه دهندگان نرم افزار، تحلیلگران سیستم و تحلیلگران امنیت اطلاعات اعمال می شود.

شرایط استخدام برنامه نویس در آمریکا

شغل برنامه نویسی در آمریکا

با توجه به بازار کار رشته کامپیوتر در آمریکا مدیران با پیشینه کدنویسی ممکن است هم به عنوان متخصصان فناوری اطلاعات همه کاره و هم به عنوان رهبران تیم آگاه در فناوری آماده موفقیت باشند و از دانش فنی برای پرداختن به چارچوب زیربنایی شبکه خود استفاده کنند و در عین حال تلاش ‌ها را برای قوی ‌تر و کارآمدتر کردن آن پیش ببرند. علاوه بر این، مدیران باید هم چند وظیفه ای قوی و هم ارتباط برقرار کنند، زیرا بیشتر نقش آنها شامل بحث در مورد تغییرات مبتنی بر شبکه در پشت سر هم با مشاوره مستقیم در مورد این تغییرات از سطح فنی است. مدیران همچنین باید ترکیبی از خلاقیت و تفکر انتقادی را در ارائه ایده های جدید فناوری اطلاعات برای مدیران شرکت به ارمغان بیاورند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای کار آمریکا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *