مهاجرت کاری قبرس

موسسه های کاریابی در قبرس

درباره موسسه های کاریابی در قبرس

استفاده از موسسه های کاریابی در قبرس یکی از روش های کاریابی در این کشور و امتحان کردن شانس خود برای یافتن کار در قبرس است. قبرس کشوری جزیره ای در دریای مدیترانه در نزدیکی کشورهای یونان، ترکیه و سوریه است. مردم قبرس به زبان های ترکی و یونانی صحبت می کنند و زبان انگلیسی نیز به صورت گسترده صحبت می شود. البته برای کاریابی و استفاده از موسسه های کاریابی در قبرس جنوبی که همان قبرس اروپایی است لازم به تسلط بر زبان یونانی و یا انگلیسی هستید. کاریابی برای افرادی که به این دو زبان مسلط هستند آسان تر می باشد. چنانچه قصد مهاجرت کاری و کاریابی در اروپا را دارید پیشنهاد می کنیم با متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره داشته باشید.

درباره موسسه های کاریابی در قبرس

برخی از متقاضیان کار نمی خواهند از آژانس های کاریابی استخدام استفاده کنند زیرا فکر می کنند این آژانس ها فقط مشاغل ورودی و موقتی را ارائه می دهند. برخی دیگر فکر می کنند آژانس ها هرگز مزایایی برای کارگران فراهم نمی کنند. هیچ کدام از اینها درست نیست. یک متقاضی کار در قبرس می تواند با استفاده از موسسه های کاریابی در قبرس (همچنین به عنوان آژانس کاریابی یا شرکت استخدام شناخته می شود) طیف گسترده ای از مشاغل، از جمله مشاغل دائمی را در تعدادی از صنایع پیدا کند. آژانس های استخدام، از کارگرا ن سطح ابتدایی تا مدیرعامل ها را استخدام می کنند.

در یک موسسه کاریابی، شرکت ها به آژانس پول می دهند تا کارمندان خود را پیدا کنند. متقاضیان کار می توانند از طریق آژانس استخدام در مشاغل خاص اقدام کنند، یا می توانند به سادگی با موسسه کاریابی که در جستجوی کار است تماس بگیرند. آژانس با متقاضیان کار مصاحبه کرده و آنها را در موقعیت های مناسب قرار می دهد. به طور معمول، آژانس سپس به نامزد انتخاب شده پول می دهد تا در شرکت مشتری کار کند. اگر شرکتی تصمیم بگیرد متقاضی کار را به طور دائمی استخدام کند، موسسه کاریابی دیگر هزینه ای به متقاضی کار نمی دهد. در عوض کارمند توسط شرکت حقوق می گیرد.

درباره موسسه های کاریابی در قبرس

معرفی موسسه های کاریابی در قبرس

وقتی به دنبال موسسه های کاریابی در قبرس برای کار با آنها هستید، مطمئن شوید که از انواع صنایعی که این آژانس با آنها سرو کار دارد و اینکه آیا آنها مشاغل موقت، موقت استخدام یا دائمی را ارائه می دهند یا هر سه آنها، مطمئن شوید. برای یافتن شرکتهای معتبر استخدام، به اینترنت مراجعه کنید. می توانید در منطقه خود به جستجوی شرکت ها بپردازید. همچنین می توانید براساس گزینه های اشتغال (موقت، بلند مدت و غیره) و صنعت جستجو کنید. وقتی با یک موسسه کاریابی مصاحبه می کنید، آزادانه سوال کنید. درمورد اینکه چه مزایایی (در صورت وجود)، نوع شغلی را که معمولا پر می کنند، صنایعی که با آن کار می کنند و میانگین زمانی که برای یک جوینده کار لازم است، ارائه دهید.

بررسی کنید که آیا آژانس خدماتی مانند کارگاه های آموزشی برای کمک به شما در پیشرفت مهارت ها یا مشاورانی دارد که به شما در تهیه رزومه و نامه کمک می کنند یا خیر. اگر اینها موجود است، از آنها استفاده کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که برای کمک به یافتن شغل هرگز مجبور به پرداخت هزینه به موسسات کاریابی نیستید. آژانس های معتبر از شرکت ها پول می گیرند پرداخت می شوند، نه از افراد جویای کار. برای بررسی لیست مشاغل مورد نیاز قبرس لینک آب را کلیک کنید.

می توانید در زیر موسسات معتبر کاریابی در قبرس را ببینید:

موسسه های کاریابی در قبرسشهر
StaffMattersلیماسول
GCAاکگومی
Plutonلارناکا
Atlas Professionals Cyprusلیماسول
CareerFinders Ltd.نیکوزیا
ANSOT RECRUITINGآییا ناپا
HR Innovateنیکوزیا

جستجوی مشاغل در موسسات کاریابی در قبرس

برخی افراد فکر می کنند موسسه های کاریابی فقط مشاغل دبیرخانه و اداری موقت را پر می کنند، اما این طور نیست. تقریبا از طریق یک موسسه کاریابی می توانید در هر صنعت شغل پیدا کنید. برخی از موسسات کاریابی در قبرس با انواع شرکت ها کار می کنند، در حالی که برخی دیگر در صنایع خاص تخصص دارند. به عنوان مثال موسسات کاریابی پزشکی، روی مشاغل مراقبت های بهداشتی تمرکز دارند. آژانس ها همچنین مشاغلی را ارائه می دهند که مدت زمان متفاوتی دارند. این شامل:

مشاغلشرح
مشاغل موقتشرکت ها معمولا به دنبال استخدام موقت برای کمک در زمان غیبت یا دوره مرخصی کارمند یا در یک دوره کاری شلوغ هستند. بعضی اوقات برای تکمیل یک پروژه خاص کارگران موقت استخدام می کنند. طول این مشاغل موقت از چند هفته تا چندین ماه است.
مشاغل موقت برای استخداماین مشاغل که به عنوان مشاغل موقت به کار نیز شناخته می شوند به عنوان مشاغل موقت آغاز می شوند تا شرکت بتواند به طور آزمایشی با کارمند آشنا شود. سپس، اگر شرکت از کار کارمند راضی باشد، احتمالاً او را مستقیماً استخدام می کنند. در حالی که آژانس پرسنل معمولا هزینه کارگر را در مرحله موقت پرداخت می کنند، سپس شرکت وقتی کارمند استخدام تمام وقت خود را می گیرد، حقوق وی را به عهده خواهد گرفت.
مشاغل دائمیبرخی از موسسه های کاریابی نامزدی را برای سمت های دائمی در شرکت ها استخدام می کنند. در این شرایط، آژانس بیشتر شبیه یک استخدام کننده سنتی کار می کند، پیدا می کند، مصاحبه می کند و نامزدها را انتخاب می کند. در این حالت، شرکت هزینه ای را به نمایندگی پرداخت می کند. اگر شرکت کارمندی استخدام کند، آنها حقوق کارمند را پرداخت می کنند.

در نمودار زیر نرخ بیکاری در کشور قبرس مشخص است:

نرخ بیکاری قبرس در سال های اخیر

مزایای موسسه های کاریابی در قبرس

وقتی برای کاریابی از طریق موسسات کاریابی در قبرس اقدام می کنید، آنها از شما در مورد مهارت ها و تجربیات شما می پرسند و اگر شغلی مناسب شما هستند، به شما اطلاع می دهند. همچنین می توانید در سایت مشاغل داخلی آنها به جستجوی مشاغل بپردازید. غالبا، آنها از فرصت های شغلی که در سایتهای دیگر شغل در دسترس نیستند اطلاع دارند. این یک روش عالی برای کمک به یافتن فرصت های شغلی است. از آنجا که شرکت (و نه متقاضی کار) مشتری است، بنابراین برای یافتن کار در قبرس نیازی به پرداخت هزینه نیست. شما می توانید آژانس موسسات کاریابی را پیدا کنید که تقریبا در هر صنعت تخصص دارند. تقریبا در هر موسسه می توانید انواع مختلف مشاغل را پیدا کنید. مشاغل از موقعیت های بسیار کوتاه مدت (حتی در طی دو هفته) تا موقعیت های دائمی متغیر هستند.

بیشتر آژانس های کارمندی در طول مراحل درخواست شغل به شما بازخورد می دهند. آنها ممکن است نکاتی در مورد چگونگی اصلاح رزومه یا راهنمایی در مورد موفقیت در مصاحبه با شما ارائه دهند. این نوع بازخورد رایگان بسیار ارزشمند است. استفاده از موسسه های کاریابی مزایای بسیاری دارد. برخی از مزایا عبارتند از:

  • رایگان است.
  • آنها کار جستجوی شما را انجام می دهند.
  • تنوع وجود دارد.
  • برخی از موسسات مزایای خاص شامل بیمه درمانی، برنامه بازنشستگی یا حتی بازپرداخت شهریه (یا هر سه) را ارائه می دهند.
  • آنها به شما بازخورد می دهند.
  • به صورت آنلاین هستند و نیاز به حضور فیزیکی ندارند.

کاریابی در قبرس

لازم نیست تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید. در حالی که منتظر دریافت پاسخ از موسسه کاریابی هستید، خود به جستجوی کار ادامه دهید. تابلوهای کاریابی و موتورهای جستجوی شغل را بررسی کنید و با افراد صنعت خود ارتباط برقرار کنید. با این وجود، با کارفرمای احتمالی خود روراست باشید اگر به تنهایی برای هر شغلی اقدام می کنید یا اینکه با آژانس کاریابی دوم کار می کنید، به او بگویید. همچنین می توانید از پروفایل های کاری شخصی مانند لینکدین استفاده کنید و یا از طریق شرکت های بزرگ در این کشور به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است در صورت دریافت پیشنهاد رسمی می توانید ویزای کار قبرس را دریافت کنید و به این کشور مهاجرت کنید.

برای بررسی مهاجرت کاری به سایر کشورها می توانید از اطلاعات و تجربه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید و بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *