مهاجرت کاری آرژانتین

لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین

لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین

در این نوشتار با لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین که موضوع مهمی برای مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت است آشنا می شوید. آرژانتین هشتمین کشور بزرگ جهان و سومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین است. هر ساله بیشتر از سال قبل افراد از سراسر جهان تصمیم به زندگی و کار در آرژانتین می گیرند. مشاغل در آرژانتین در همه موارد از کشاورزی و گردشگری گرفته تا هنرها و علوم در دسترس است و شبکه مهاجران گسترده و به راحتی قابل استفاده است. مهاجرت کاری به کشور آرژانتین نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره شرایط کار، متوسط حقوق، قوانین و الزامات ویزا و همچنین لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین دارد. در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را با لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین و همچنین مشاغلی که در این لیست قرار می گیرند آشنا خواهند ساخت.

بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین

یافتن شغل در آرژانتین به عنوان یک مهاجر کاری دشواری نیست، زیرا این کشور محل استقرار شرکت های ملی و بین المللی متعددی است و فرصت های شغلی را به متخصصان واجد شرایط از سراسر جهان ارائه می دهد. نرخ بیکاری در آرژانتین از سال 2001 تا کنون به طرز چشمگیری کاهش یافته است و بسیاری از فرصت های شغلی برای مهندسان، مدیران و مدیران اجرایی خارجی با مهارت بالا و متخصصان ایجاد شده است. برای اتباع خارجی با مهارت کم، فرصت های کمتری وجود دارد، اما این بدان معنی نیست که دسترسی به بازار کار آرژانتین غیرممکن است. علاوه بر این، افرادی که به فکر کار و زندگی در آرژانتین هستند حتما باید زبان رسمی این کشور که زبان اسپانیایی می باشد را یاد بگیرند.

اصلی ترین مشاغلی که در لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین قرار گرفته اند عبارتند از:

مشاغلمتوسط حقوق به ARS (پزوی آرژانتین)
مدیریت61.100
توسعه نرم افزار55.300
داروسازی58.200
مهندسی43.600

به طور کلی، لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین شامل مشاغلی در بخش های مدیریت، روسای بخش ها و متخصصان است. از جمله مشاغل مورد تقاضا برای بخش اداری و مالی، مدیران، مدیران مالی، روسای کنترل مدیریت، هزینه ها، عملکردها، خریدها و منابع انسانی هستند. در زمینه فروش و بازاریابی تقاضاء برای مدیران فروش، مدیران بازرگانی و مدیران بیشتر است. توسعه دهندگان نرم افزار با زبان های مختلف به ویژه جاوا، دات نت و فناوری های تلفن همراه مانند Android و iOS در بخش فناوری و ارتباطات از راه دور مورد تقاضا هستند. در بخش داروسازی و بهداشت داروسازان مورد تقاضا هستند. صنعت مهندسی و تولید به متخصصانی در مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، برق، عمران و شیمی به طور عمده برای شرکت های تولیدی و تدارکاتی در زمینه خودرو، فلزکاری و شیمیایی نیاز دارد.

بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین

مدیریت در لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین

اولین شغلی که در لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین قرار گرفته است، مدیریت می باشد. مدیر کارمندی است که مسئولیت برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر عملیات و امور مالی یک واحد تجاری، بخش، قسمت یا واحد عملیاتی درون یک سازمان را دارد. مدیر مسئول نظارت و هدایت کار گروهی از افراد در بسیاری از موارد است.

مدیر همچنین مسئول برنامه ریزی و نگهداری سیستم ها، رویه ها و سیاست های کاری است که عملکرد مطلوب افراد و سایر منابع آن را در یک واحد تجاری امکان پذیر و تشویق می کند. کار در آرژانتین به عنوان یک مدیر در صورتی امکان پذیر می باشد که متقاضیان آمادگی به عهده گرفتن وظایف و مسئولیت ها خاص در این زمینه را داشته باشند. این وظایف و مسئولیت ها عبارتند از:

  • برنامه ریزی سطح کارکنان
  • کار با کارکنان منابع انسانی برای استخدام، مصاحبه، انتخاب و استخدام تعداد مناسب کارمندان
  • نظارت و هدایت بر کارمندان واحد عملیاتی مطابق با سیاست ها و رویه های سازمان
  • هدایت کارمندان به سمت برآوردن انتظارات سازمان برای بهره وری، کیفیت، بهبود مستمر و تحقق اهداف
  • حفظ برنامه های کاری کارمندان را از جمله تکالیف، چرخش شغل، آموزش، تعطیلات و مرخصی های پرداخت شده، دور کاری، غیبت و برنامه ریزی اضافه کاری

شرایط کار توسعه دهندگان نرم افزار در آرژانتین

به طور معمول در تیم فناوری اطلاعات یک کسب و کار، یک توسعه دهنده نرم افزار درگیر ارتباط با تحلیلگران تجارت و مدیران توسعه برای اطمینان از مطابقت پروژه های نرم افزاری خواهد بود. شایان ذکر است که توسعه دهندگان نرم افزار شانس برای یافتن شغل مناسب و مهاجرت به آرژانتین شانس بسیار بالایی دارند زیر این شغل یکی از مهمترین مشاغلی می باشد که در لیست مشاغل مورد نیاز در آرژانتین قرار گرفته اند.

وظایف و مسئولیت های توسعه دهنده نرم افزار عبارتند از:

  • تحقیق، طراحی، پیاده سازی و مدیریت برنامه های نرم افزاری
  • آزمایش و ارزیابی برنامه های جدید
  • شناسایی مناطق برای اصلاح در برنامه های موجود و متعاقباً ایجاد این تغییرات
  • نوشتن و اجرای کد کارآمد
  • تعیین عملیاتی بودن عملیاتی
  • ایجاد رویه های تضمین کیفیت
  • استفاده از ابزارها، فرآیندها و معیارهای نرم افزاری
  • حفظ و ارتقا سیستم های موجود
  • آموزش کاربران
  • همکاری نزدیک با دیگر توسعه دهندگان، طراحان UX، تحلیل گران تجارت و سیستم

به یاد داشته باشید که مانند سایر مشاغل، درآمد توسعه دهندگان نرم افزار با تجربه از سایر افراد کم تجربه بیشتر است. در نمودار زیر به بررسی دقیق میزان درآمد توسعه دهندگان نرم افزار در آرژانتین براساس تجربه کاری پرداخته ایم:

 

درآمد توسعه دهندگان نرم افزار در آرژانتین

داروسازی در لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین

داروسازات داروهای تجویز شده توسط پزشکان و سایر متخصصان را توزیع کرده و اطلاعاتی را در مورد داروها و استفاده از آنها به بیماران ارائه می دهد. این افراد ممکن است ممکن است در مورد انتخاب، مقدار مصرف، تداخلات و عوارض جانبی داروها به پزشکان و سایر متخصصان مشاوره دهند. یک داروسازی فعالیت داروخانه، استخدام و نظارت بر کارکنان، انجام وظایف اداری و خرید یا فروش کالاهای غیر دارویی را مدیریت می کند و کارآموزان داروخانه را در آمادگی برای فارغ التحصیلی یا کسب مدرک تحصیلی خود آموزش می دهد.

داروساز برای اطمینان از صحت، تعیین مواد لازم و ارزیابی مناسب بودن آنها، نسخه ها را مرور می کند و در مورد تداخلات دارویی، عوارض جانبی، دوز مصرفی و ذخیره مناسب دارو، اطلاعات و مشاوره ارائه می دهد. مهارت های مورد نیاز برای کار در این زمینه عبارتند از:

  1. مهارت های قوی خدمات به بیمار
  2. دانش عالی شیمی و تداخلات دارویی خاص
  3. دانش قوی از اصطلاحات پزشکی و بیولوژیکی
  4. توجه عالی به جزئیات و توانایی متعادل سازی اولویت های رقابتی

دانشجویانی که موفق به تحصیل داروسازی در آرژانتین می شوند می توانند پس از اتمام دوره تحصیلی خود به راحتی وارد بازار کار این کشور شوند.

بررسی اجمالی شرایط کار مهندسی در آرژانتین

صلاحیت اساسی مهندس برای مهاجرت به آرژانتین از طریق کار و اشتغال در این کشور، مدرک دانشگاهی در این زمینه است. همچنین تجربه در این زمینه به همراه مجوز مهندسی حرفه ای یکی دیگر از موارد ضروری است. در حالت ایده آل، یک مهندس واجد شرایط باید مهارت های ریاضی سطح بالا و توانایی منحصر به فرد در حل مسائل پیچیده داشته باشد. از آنجا که مهندسان غالباً بر دیگران نظارت می کنند، مهارت های رهبری نیز ضروری است.

مهندسان باید برای نظارت بر اتمام کار و اطمینان از تحقق اهداف، از مکان های فیزیکی که در حال حاضر پروژه ها در حال انجام است بازدید کنند. برای تعیین نقشه های ایده آل برای ساخت و ساز، شناسایی ارتفاعات و نمرات و یافتن نقاط مرجع برای هر پروژه، مهندسان باید از سایت های ساختمان سنجش کنند. همچنین این افراد باید استانداردهای بهینه را در طول مدیریت پروژه حفظ کنند که از تمام دستورالعمل های مربوطه محلی و صنعت پیروی می کنند.

از نرم افزار گرفته تا پل ها، مهندسان تمایل به ابتکار و حل مسئله دارند. مهندسان با کار در رشته های برق، مکانیک، معدن، شیمیایی، ژئوتکنیک یا مدیریت، اصول ریاضیات، علوم و فناوری را برای ساخت بهتر کارها و بهینه سازی نحوه کار خود به کار می گیرند. تلاش آنها اغلب منجر به کاربردهای تجاری می شود که نیازهای مصرف کننده، اجتماعی و تجاری را برآورده می کند. هموطنان گرامی می توانید با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از شرایط کار در کشورهای مختلف و ویزای کار در آرژانتین مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *