مهاجرت سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

پروسه های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری از سخت های خاصی برخودار می باشد که در این مقاله به بررسی سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می پردازیم. شما می‌ توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید. از راهنمایی ‌های مشاوران و کارشناسان ارشد مجرب تیم ما بهره مند شوید. امید است مطالب گفته شده در ذیل، اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی به خصوص لوکزامبورگ توانسته جایگاه خود را در میان روش های مهاجرتی به اثبات برساند. سرمایه گذاری در این کشور از طریق روش های متفاوتی مانند خرید ملک، کارآفرینی و ثبت شرکت صورت می پذیرد. هر کدام از این روش ها به صورت جداگانه نیازمند مدارک و تمکن مالی خاص خواهد بود.

در این مطلب میخوانید پنهان

ابهاماتی که در این خصوص در ذهن متقاضیان به وجود می آید بدین شرح می باشد:

  • روش های سرمایه گذاری در این کشور به جه صورت می باشد؟
  • آیا از طریق روش سرمایه گذاری در این کشور اخذ اقامت این کشور امکان پذیر خواهد بود؟

اینفوگرافی سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

معرفی کشور لوکزامبورگ

کشور مذکور ،هم مرز با کشورهایی از جمله فرانسه، بلژیک و آلمان می باشد. که این کشورها در سطح بالایی قرار دارند و جزء کشورهای مهم محسوب می شوند. این کشور به علت داشتن روابط قوی و نزدیک با آلمان، فرانسه و بلژیک، دارای بازار اقتصادی و همچنین سیاسی قوی می باشد. زبان رسمی این کشور نیز آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی می باشد. از جمله مواردی که باعث می شود افراد زیادی طرفدار مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور لوکزامبورگ شوند، ثبات اقتصادی و سیاسی آن می‌ باشد. این کشور جزء کشورهایی می باشد که پیشتاز در امر سرمایه‌ گذاری بوده است. به طوری که می توان گفت، اولین سرمایه گذاری انجام شده در جهان در لوکزامبورگ رخ داده است.

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

در حال حاضر برای اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری طبق قوانین این کشور روش های مختلف با میزان مبالغ مختلف جهت سرمایه گذاری وضع شده است. سرمایه گذاران در صورت استفاده از این روش ها و اقامت مستمر 5 ساله در این کشور می توانند اقامت دائم لوکزامبورگ را بدست بیاورند. لازم به ذکر است که اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری مطمئن ترین راه و همچنین پر هزینه ترین راه برای مهاجرت به این کشور است.

روش های مختلف سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را برای اخذ اقامت آن مشاهده می کنید:

شرح روش سرمایه گذاریمیزان سرمایه به یورو
سرمایه گذاری در یک شرکت یا دفتر از قبل ثبت شده در لوکزامبورگ به مدت حداقل 5 سال500000€
سرمایه گذاری در یک تجارت جدید و ایجاد شرکت جدید به شرط ایجاد 5 موقعیت شغلی در طول 3 سال. استخدام بایستی در همکاری با آژانس ملی استخدام لوکزامبورگ باشد.500000€
سرمایه گذاری مدیریتی در یک تجارت جدید یا تجارت از قبل ثبت شده3000000€
سرمایه گذاری مستقیم و واریز پول به صندوق مالی موسسه معتبر در لوکزامبورگ و نگهداری آن به مدت حداقل 5 سال20000000€

مزایای اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

لوکزامبورگ کشوری در قاره اروپا و عضو اتحادیه اروپا است. سرمایه گذاری در این کشور مزایای بسیاری دارد. اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری باعث می شود. سرمایه گذاران در این کشور پاسپورت لوکزامبورگ را در صورت درخواست دریافت کنند. با استفاده آن مجوز اقامت و حضور در هر یک از کشورهای عضو شنگن را بدست آورند. همچنین سرمایه گذاران می توانند از این روش برای مهاجرت مطمئن همسر و فرزند خود به این کشور استفاده کنند. یکی از مزایای اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری رشد مالی و افزایش سرمایه فرد سرمایه گذار است. چرا که این کشور دارای بازار مناسبی است. شرایط اقتصادی مناسب این کشور پایدار می باشد.

در اینجا از جمله مزایای اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری ذکر شده اند:

  • مکان دریافت تابعیت لوکزامبورگ
  • اخذ پاسپورت لوکزامبورگ
  • مهاجرت به همراه اعضاء خانواده
  • درآمد ارزی و افزایش سرمایه
  • مهاجرت مطمئن به قلب اروپا
  • زندگی در استاندارد های بالا در لوکزامبورگ
  • دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا

در نمودار زیر میزان شاخص نوآوری در لوکزامبورگ در مقایسه با دیگر کشورها را مشاهده می کنید:

شاخص نوآوری در لوکزامبورگ

دلایل سرمایه گذاری و اخذ اقامت لوکزامبورگ

کشورهای مختلف پیشرفته ای در قاره اروپا وجود دارند لذا بررسی دلایل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می تواند برای سرمایه گذاران جالب توجه باشد. لوکزامبورگ یکی از کشورهای با درآمد بالا و دومین کشور اروپا از نظر میزان تولید ناخالص ملی می باشد. اقتصاد این کشور در اروپا مثال زدنی است. علاوه بر این لوکزامبورگ مهد سازمان ها و دفاتر بین المللی اتحادیه اروپا است. این کشور چند فرهنگی محیط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است. بر اساس معیارهای اقتصادی ریسک سرمایه گذاری در این کشور بسیار کم است.

در اینجا به طور خلاصه دلایل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ و اخذ اقامت آن را شرح داده ایم:

  • مکان مناسب و دروازه ای به اروپا: این کشور با یک بازار امکان ورود به بازار 28 کشور مختلف در اروپا همراه با 500 میلیون مصرف کننده را به سرمایه گذار می دهد. این کشور همچنین به عنوان سومین اقتصاد جهانی از نظر گستردگی معرفی شده است.
  • نیروی کار چند زبانه و ماهر: لوکزامبورگ کشوری با نیروی کار ماهر و چند زبان است به طوری که از نظر میزان نیروی کار ماهر در اروپا در رتبه اول و از نظر میزان تعداد زبان در اروپا با شاخص 3.7 زبان برای هر نفر در رتبه اول قرار دارد.
  • مشوق های سرمایه گذاری: شامل وام های دولتی، مالیات کم و کمک های مالی سرمایه گذاری است.
  • تجارت آسان: لوکزامبورگ دارای تجارت آسان و بالاترین بهره وری نیروی کار در جهان و مقررات مشاغل است.
  • زیرساخت های برجسته دیجیتالی: شامل 28 مسیر بین المللی فیبری به مراکز اصلی اروپا و 23 مرکز داده
  • قطب مالی اروپا: این کشور یکی از ثروتمند ترین کشورهای اروپا است. همچنین ششمین سکوی بزرگ پرواز هواپیمایی در اروپا است.
  • کشوری چند فرهنگی و کیفیت بالای زندگی برای سرمایه گذاران و مهاجرین

شاخص کیفیت زندگی و اقتصاد کشور لوکزامبورگ

در این بخش جدولی در خصوص شاخص های کیفیت زندگی در این کشور در نظر گرفته شده است:

پارامترشرح
شاخص قدرت خرید103.09
شاخص امنیت72.21
شاخص هزینه زندگی89.01

به سبب وضعیت اقتصادی بسیار مناسب این کشور، کیفیت زندگی شهروندان آن بالا می باشد. همچنین موضوع اشتیاق و ذوق متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور را افزایش می دهد. همانگونه که می‌ دانید، هر چه سرمایه گذاری و فعالیت‌ های اقتصادی در کشورها افزایش یابد، مقدار درآمد شهروندان و کیفیت زندگی آنان نیز بهتر خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این کشور جهت سرمایه گذاری، امنیت و آزادی حاکم در این کشور می‌ باشد. این موضوع سبب شده سرمایه‌ گذاران زیادی وارد این کشور شوند.

چرا لوکزامبورگ گزینه ای ایده آل برای سرمایه گذاری است؟

ثبات طولانی مدت این کشور و اکوسیستم، همراه با یک چارچوب قانونی قوی، یک تنظیم کننده معتبر و یک رژیم قانون شرکت انعطاف پذیر در میان ویژگی های کلیدی آن است. لوکزامبورگ در طول تاریخ به نیازهای صنعت وجوه مالی از خدمات پشتیبان تا خدمات دفتری پاسخ داده است.

دلایل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سالانه هزاران سرمایه گذار بین المللی با دلایل گوناگون سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را برای آینده خود و فرزندان خود انتخاب می کنند. به طور کلی لوکزامبورگ کشور کوچکی است، اما پتانسیل بالایی در سرمایه گذاری دارد. زیرا این کشور دارای اقتصاد باز و با ثبات و همچنین یک چارچ.ب قانونی بسیار مطلوب است. که سرمایه گذاران بین المللی را از سراسر جهان تشویق می کند که در این کشور به فعالیت های اقتصادی خود ادامه دهند. همچنین به یک کارآفرین خارجی اجازه می دهد از حقوقی مشابه با کارآفرینان داخلی بهره مند شوند. البته یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری اتباع خارجی در این کشور، موقعیت استراتژیک این کشور در اروپا می باشد. علاوه بر موقعیت جغرافیایی این کشور، مشارکت لوکزامبورگ در تاسیس و عملکرد اتحادیه اروپا نیز بی تاثیر نبوده است.

از سوی دیگر مهمترین دلایلی که باعث می شود تا کارآفرینان بین المللی سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را نتخاب کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهمترین دلایل سرمایه گذاری در لوکزامبورگتوضیحات
اقتصاد پایدارلوکزامبورگ با اقتصاد پایدار و عملکرد تولید ناخالص داخلی مناسب، بهترین گزینه برای سرمایه گذاران بین المللی است.
نیروی کار در لوکزامبورگنیروی کار چند زبانه در محیط کسب و کار بسیار مناسب، به طور کلی سه زبان شناخته شده در لوکزامبورگ وجود دارد.
مالیاتسیستم مالیاتی مطلوب و چارچوب قانونی برای سرمایه گذاری در این کشور
زیرساخت مناسبساختارهای حمل و نقل، ارتباطات و توسعه فناوری اطلاعات
کیفیت زندگی خوبدر لوکزامبورگ علاوه بر کیفیت زندگی خوبی که اتباع خارجی ارائه می دهد، هزینه زندگی مقرون به صرفه ای را نیز برای مهاجران مهیا ساخته است.

دلایل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

ویزای بازنشستگی در لوکزامبورگ

هیچ ویزای بازنشستگی در لوکزامبورگ وجود ندارد. برای شهروند شدن باید اقامت دائم لوکزامبورگ را دریافت کنید. فردی از اتحادیه اروپا به طور خودکار حق اقامت دائم در لوکزامبورگ را خواهد داشت. برای آن باید حداقل 5 سال در کشورشان می ماندند. فقط به یاد داشته باشید که اتباع اتحادیه اروپا حق اقامت دائم دارند. این بدان معنا نیست که آنها فقط می توانند به آنجا بروند و بیش از 90 روز بمانند. برای اقامت بیش از 90 روز باید گواهی ثبت را دریافت کنند. کسانی که از اتباع اتحادیه اروپا نیستند باید اجازه اقامت برای اقامت بیش از 90 روز دریافت کنند. برای دریافت اقامت دائم، ابتدا باید برای اجازه اقامت موقت اقدام کنند. پس از ورود، باید ظرف سه روز کاری اقامت خود را ثبت کنید.

کسانی که برای مجوز اقامت درخواست می کنند باید ظرف 3 ماه درخواست دهند. آنها باید ارائه دهند:

  • شناسنامه یا پاسپورت
  • هویت عکس
  • اعلامیه ورود (گواهی ثبت نام)
  • سند ازدواج (در صورت وجود)
  • گواهی تولد کودکان (در صورت وجود)
  • اثبات تمکن مالی
  • اثبات رابطه طولانی مدت (در مورد شرکای ثبت نام نشده اعمال می شود)

قوانین سرمایه گذاری در لوکزامبورگ برای اتباع خارجی

بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی مدرن که سخت گیری های خاصی را در خصوص قوانین سرمایه گذاری اتخاذ می کنند، روند سرمایه گذاری در لوکزامبورگ بسیار ساده است. به طور کلی، لوکزامبورگ سرمایه گذاری های خارجی را از طریق انواع مشوق ها حفظ می کنند که هیچ قانون خاصی برای آن وجود ندارد. اما کنترل و مسئولیت کامل بر روی روند سرمایه گذاری از سوی هیئت توسعه اقتصادی در لوکزامبورگ است. البته لازم به ذکر است که، سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حین سرمایه گذاری در لوکزامبورگ از حقوق مساوی برخوردار هستند. بنابراین هیچ تبعیضی در روند سرمایه گذاری در این کشور وجود ندارد. علاوه بر این سرمایه گذاران خارجی می توانند شرکت های با مسئولیت محدود، سرکت های سهامی عام و سرمایه گذاری های مشترک را تا زمانی که به قانون سرمایه گذاری احترام می گذارند افتتاح کنند.

در نمودار زیر می توانید روند سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را در دهه اخیر مشاهده فرمایید:

روند سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را در دهه اخیر

طرق سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

کارآفرینی، خریداری یک ملک تجاری و همچنین ایجاد کسب و کار در این کشور، از جمله راه ‌هایی می ‌باشد که می‌ توان به وسیله آن ها برای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ اقدام کرد. متقاضیان می توانند از این طریق برای خود کسب درآمد کنند و به سود دهی برسند، که با این امر، امکان اخذ اقامت موقت و همچنین اخذ اقامت دائم لوکزامبورگ را دارند. در صورتی متقاضی می تواند جهت اخذ اقامت این کشور اقدام کند. سرمایه گذار، پس از خرید ملک تجاری، شرکتی را ثبت کند و نیز دولت این کشور را از تمامی گردش ‌های مالی مطلع کند.

شرح شرایط سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

از جمله فعالیت های تجاری که نیاز به ثبت شرکت را دارند کارخانه ها، رستوران ها و هتل ها می باشند. شایان ذکر است که در بعضی از کشورهای اروپا، نیازی به انجام موارد فوق نیست. ثبت شرکت جدا از فعالیت های کسب و کار و متقاضی است. که پس از گذشت 5 سال شخص می تواند اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور نماید. در صورتی که متقاضیان، قصد اقامت از طریق سرمایه ‌گذاری را دارند، بیشتر تمرکز خود را بر کشورهایی مثل مالتا، قبرس و همچنین اتریش بگذارند. همچنین می توانند تابعیت این کشور ها را با هزینه 3 میلیون € (یورو) را به دست آورند. بدون اینکه زمان طولانی ای را صرف اخذ اقامت کنند. در این خصوص می توانید مقاله سرمایه گذاری در اتریش را مورد بررسی قرار دهید.

شرایط سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

شرایط سرمایه گذاری در این کشور به صورتی است که سطح اقتصادی قوی در این کشور را به نمایش می گذارد. این کشور همواره به کارآفرینی و جذب سرمایه گذاران خارجی اهمیت بسیاری قائل است. به طوری به این نوع سرمایه گذاری اتکای اقتصادی دارد. این موقعیت اقتصادی بسیار مناسب، موجب تبدیل این‌ کشور به یک مرکز جهانی جهت امور مالی، بیمه و بانکداری گردیده است.

چند نمونه از سرمایه گذاری های رایج در این کشور برای متقاضیان عبارت است از:

  • صندوق های سرمایه گذاری شاخص
  • صندوق های سرمایه گذاری با هدف مشخص
  • صندوق های سرمایه گذاری متعادل

طرق اخذ اقامت لوکزامبورگ

یکی دیگر از راه هایی که می توان به وسیله آن اقامت این کشور را اخذ کرد، خرید ملک مسکونی می باشد. که بایستی با قانون و مقرراتی که توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا وضع شده است انجام شود. شایان ذکر است در صورتی که خرید ملک جهت اخذ اقامت، قبل از اخذ جواز اقامت این کشور باشد. اقامت به آنها تعلق نمی گیرد و ممنوع می باشد. هم اکنون، کشورهایی که به آسانی می‌ توان از طریق خرید ملک اقامت این کشورها را اخذ کرد، قبرس، پرتغال، اسپانیا و یونان می باشد.

خرید ملک در هر کدام از شهرهای این کشور با هزینه های متفاوتی همراه خواهد بود. در نظر داشته باشید که خرید ملک در پایتخت این کشور نیز از سایر مناطق با هزینه بیشتری همراه خواهد بود. به عنوان مثال خرید ملک در مرکز شهر حدود 1058017€ (یورو) و در خارج از شهر حدود 742105€ (یورو) می باشد.

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ از طریق خرید اوراق قرضه

هزینه ای که جهت مالیات باید در لوکزامبورگ توسط شهروندان پرداخت شود، بین 20% الی 25% اعلام شده است. از جمله راه‌ های دیگر که می توان برای اخذ اقامت این کشور نامبرد، خرید اوراق قرضه برای سرمایه گذاری می باشد. اخذ اقامت این کشور از طریق خرید اوراق قرضه، به این صورت می باشد. سرمایه‌ گذاران با خریداری اوراق از بانک ها و همچنین پرداخت مبلغی به اندازه اوراق خریداری شده به دولت و نگهداری به مدت 5 سال از آن، امکان اخذ اقامت کشور را به دست می آورند.

قابل ذکر است که شخص بعد از خریدن اوراق از بانک، اقامت دائم را کسب می کند. بعد از گذشت 5 سال، اصل پول پرداختی را دریافت می کند. سودی در این مدت به پول متقاضی تعلق نخواهد گرفت. روش نامبرده در فوق، از آسانترین و سریع ترین روش های اخذ اقامت می باشد. دیگر به گذراندن 5 سال اقامت موقت نیازی نیست.

شرایط خرید اوراق قرضه در لوکزامبورگ

جهت خریداری اوراق در کشور لوکزامبورگ، شخص بایستی مبلغ 250000€ (یورو) پرداخت کند. سپس به مدت 5 سال این اوراق در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد. شخص می تواند اقامت دائم کشور لوکزامبورگ را دریافت کند. اسنادی که جهت اخذ اقامت لوکزامبورگ نیاز است به شرح ذیل می باشد:

  • ارائه گذرنامه معتبر
  • دارا بودن گواهی سلامت
  • گواهی دارا بودن مسکن و شغل
  •  در صورت امکان، دارا بودن تاییده از جانب پلیس کشور در صورتی که متقاضیان، جهت سرمایه گذاری در این کشور، تمامی موارد را دارا هستند، نیاز است از گفته زیر نیز اطمینان حاصل کنند.
  • شناسه کارت
  • دارا بودن گواهی عدم سوء پیشینه متقاضی
  • دارا بودن جزئیات ورود به بانک ها جهت شناسایی

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ از طریق خرید ملک

در سال 2023، خرید املاک و مستغلات در این کشور منجر به اخذ تابعیت نمی گردد. افراد سرمایه گذار می توانند با خرید ملک در این کشور به اقامت دائم دست یابند. شرایط اعطاء شهروندی این کشور به خریداران ملک عبارت است از:

  • سن بالای 18 سال
  • حداقل 5 سال زندگی در این کشور
  • تسلط به یکی از زبان های لوکزامبورگی، آلمانی یا فرانسوی
  • الزام شرکت در دوره های شهروندی
  • کسب نمرات قبولی در آزمون های شهروندی این کشور
  • ارائه تمکن مالی مناسب جهت خرید ملک مورد نظر، همچنین جهت تأمین هزینه زندگی در این کشور

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در لوکزامبورگ بدین شرح می باشد:

حداقل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

مزایای مرتبط با خرید ملک و سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

در سال 2023، بسیاری از متقاضیانی بین المللی در این کشور اقدام به خرید ملک نمودند. پس از فروش ملک در این کشور میان فروشنده و خریدار قرارداد فروش معتبری منعقد می شود. در این قرارداد شرایط قانونی برای هر 2 طرف برقرار خواهد شد.

مزایای مرتبط با املاک در این کشور عبارتست از:

  • مالیات بر املاک بسیار کم است.
  • رشد ارزش ملک بالاتر از کشورهای همسایه می باشد.
  • تقاضا بالاتر از پیشنهاد برای چندین سال
  • اخذ اقامت و در انتها تابعیت این کشور
  • فراهم آمدن شرایط مناسب زندگی در این کشور
  • امکان سرمایه گذاری طولانی مدت در این کشور

حداقل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ برای اقامت

لوکزامبورگ یکی از جذاب ترین مقاصد تجاری در جهان است. برای کسانی که مایل به اقامت در این کشور اتحادیه اروپا با اقتصاد شکوفا هستند، برنامه اقامت سرمایه گذاری لوکزامبورگ کارآمدترین راه برای کسب چنین وضعیتی است. بر اساس این برنامه، افراد ثروتمند می توانند سهم قابل توجهی در کشور داشته باشند و در عرض تقریباً 6 ماه ساکن لوگزامبورگ شوند.

حداقل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ برای اقامت در 4 مسیر متفاوت به صورت زیر می باشد:

  • حداقل €500000 (یورو) به یک شرکت موجود در لوکزامبورگ (با فعالیت های تجاری، صنعتی یا صنایع دستی) و متعهد به حفظ اشتغال موجود به مدت 5 سال
  • حداقل €500000 (یورو) در یک شرکت جدید لوکزامبورگ (با فعالیت های تجاری، صنعتی یا صنایع دستی) و متعهد به ایجاد حداقل 5 شغل در 3 سال آینده
  • حداقل 3 میلیون € (یورو) برای سرمایه گذاری یا ساختار مدیریتی موجود یا جدید، با دفتر ثبت شده در لوکزامبورگ، که باید دارای محتوای مناسب باشد.
  • حداقل 20 میلیون € (یورو) با سپرده گذاری در یک موسسه مالی مستقر در لوکزامبورگ، که باید حداقل برای 5 سال نگهداری شود.

مراحل اقامت سرمایه گذاران در لوکزامبورگ

متقاضیان سرمایه گذاری در لوکزامبورگ پس از بررسی روش های سرمایه گذاری و انتخاب روش مورد نظر خود نیازمند سفر به کشور لوکزامبورگ می باشند. در این راستا متقاضیان می بایست قبل از ورود و پس از ورود مراحل زیر را طی کنند:

  • قبل از ورود: متقاضیان کشورهای ثالث و غیر عضو اتحادیه اروپا می باید درخواست اخذ اقامت موقت در لوکزامبورگ در کنسولگری این کشور کنند. مجوز اقامت موقت در لوکزامبورگ به مدت 3 ماهه می باشد. جهت اخذ اقامت بلند مدت متقاضیان بایستی پس از ورود به لوکزامبورگ درخواست دهند.
  • پس از ورود: متقاضیان پس از ورود به لوکزامبورگ طی 3 روز بایستی ورود خود را به کمون محل اقامت و سرمایه گذاری در لوکزامبورگ معرفی کنند. پس از ارائه گواهی پزشکی و تست های پزشکی جهت سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنند و سپس ویزای بلند مدت سرمایه گذاری را دریافت نمایند.

هزینه زندگی در لوکزامبورگ

هزینه های زندگی و میزان حقوق و درآمد در لوکزامبورگ در جدول ذیل آمده است:

اقلامهزینه به دلار
1 لیتر شیر$1.25
1 عدد نان$2.94
1 کیلو گوجه فرنگی$3.82
1 کیلوگرم مرغ$12
1 وعده غذایی ارزان$18
1 فنجان کاپوچینو$3.54
12 عدد تخم مرغ$3.94
1 کیلوگرم سیب زمینی$1.67
اجاره ملکهزینه به دلار
اجاره یک ملک 40 متری تک خواب$1450
خدمات رفاهی ملک 40 متری تک خواب$140
اجاره یک ملک 80 متری$1955
خدمات رفاهی ملک 80 متری$210
قیمت هر متر مربع$10500

سرمایه گذاری در این کشور مورد توجه بسیاری از اشخاص قرار گرفته است. هم اکنون نیز این کشور در زمینه سرمایه‌ گذاری و جذب افراد سرمایه گذار، در صدر قرار دارد. ما برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان جهت سرمایه گذاری در لوکزامبورگ پیشنهاد می ‌کنیم که مقالات مهاجرت کاری لوکزامبورگ و مدارک لازم جهت اخذ ویزای لوکزامبورگ را مطالعه فرمایید.

سخن آخر اینکه، کشور لوکزامبورگ جزء کشورهایی محسوب می‌ شود که در زمینه سرمایه ‌گذاری بسیار امن است. همین موضوع موجب شده افراد زیادی خواهان سرمایه‌ گذاری در این کشور باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره بهترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه می دهد.

سوالات پرتکرار در باب سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سوالات پرتکرار در خصوص سرمایه گذاری در لوکزامبورگ در سال 2023 عبارتست از:

  • دلایل محبوبیت سرمایه گذاری در کشور لوکزامبورگ برای افراد چیست؟ ثبات اقتصادی و سیاسی/ هم مرزی با کشورهایی از جمله فرانسه، بلژیک و آلمان که از نظر سیاسی و اقتصادی دارای سطح بالایی می باشند./ کشوری پیشگام در امر سرمایه‌ گذاری
  • روش های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ چیست؟ با 3 روش می توان در این کشور سرمایه گذاری کرد که این روش ها عبارتند از: کارآفرینی، خریداری یک ملک تجاری و همچنین ایجاد کسب و کار در این کشورکه با این امر امکان اخذ اقامت موقت و همچنین اخذ اقامت دائم لوکزامبورگ وجود دارد.
  •  اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید اوراق قرضه به چه صورت است؟ این روش بدین صورت می باشد که سرمایه‌ گذاران اوراق را از بانک ها و دولت خریداری می کنند و با نگه داری آن به مدت 5 سال متوالی می توانند اقامت این کشور را بدست بیاورند. اصل پول بعد از 5 سال به متقاضی عودت داده می شود.
  • آیا با خرید ملک در کشور لوکزامبورگ می توان به تابعیت رسید؟ افراد با سرمایه گذاری در این کشور از طریق خرید ملک می توانند به اقامت دائم دست یابند اما خرید ملک منجر به اخذ تابعیت نخواهد شد.
4.9/5 - (54 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *