مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته حسابداری در لوکزامبورگ

رشته حسابداری در لوکزامبورگ

یکی از رشته های پر درآمد در حال حاضر حسابداری است. اگر قصد دارید در خارج در این رشته تحصیل کنید به تحصیل رشته حسابداری در لوکزامبورگ فکر کنید. حسابداری از رشته های پرطرفدار است و موجب جلب توجه بسیاری از جوانان به این رشته می شود. از آنجایی که فرصت تحصیل در لوکزامبورگ برای دانشجویان بین المللی خوب است لذا سالانه تعداد زیادی از سراسر جهان برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. شما می توانید برای اخذ پذیرش ابتدا در خصوص دانشگاه ها و مقاطع مختلف تحصیلی و شرایط تحصیل و هزینه های زندگی تحقیق کنید. فرصت تحصیل به زبان انگلیس در این کشور از بهتری مزایا محسوب می شود. نکته مثبت دیگر جو و فضای بین المللی موجود در این کشور است.

یکی از کشورهایی که در سال های اخیر جمعیت زیادی از مهاجران تحصیلی و دانشجویان را به خود جلب کرده است لوکزامبورگ است لذا برای اخذ پذیرش باید تمامی شرایط را مطالعه کنید. کشور لوکزامبورگ از کشورهای مدرن و پیشرفته با سطح آموزشی بالا و معتبر محسوب می شود. رشته حسابداری نیز در اکثر دانشگاه های بزرگ و معتبر تدریس می شود و دانشجویان نیز برای ادامه تحصیل می توانند این کشور را انتخاب کنند. هزینه های زندگی در این کشور متعادل می باشد و در صورتی که در شهرهای بزرگ تحصیل کنید ممکن است هزینه های اجاره خانه شما افزایش یابد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های لوکزامبورگ به شما راهنمایی می کنند.

میزان و نرخی که بورسیه به دانشجویان در حال تحصیل در لوکزامبورگ اعطا می شود بسته به شرایط و ملیت دانشجویان دارد. در نمودار زیر شاهد این موضوع هستید:

بورسیه تحصیلی در لوکزامبورگ

مقاطع مختلف در لوکزامبورگ

این دوره مقدمه ای برای حسابداری لوکزامبورگ است که به شما دانش اصول اساسی سوابق حسابداری را ارائه می دهد. این دوره به طور خلاصه تمام قوانین و موضوعات حسابداری را پوشش نمی دهد و همچنین به عملیات پیچیده حسابداری نمی پردازد. با این حال، اصول اولیه لازم برای حسابداری در لوکزامبورگ را به شما آموزش می دهد. دانشجویانی که مایل به تخصص در زمینه حسابداری و حسابرسی هستند و هدف آنها حرفه ای در امور مالی یا حسابداری حسابرسی یا مدیریت مالی شرکت ها است باید به این رشته رجوع کنند. برای مقطع ارشد نیز دانشجویانی که دارای مدرک لیسانس در مطالعات بازرگانی، اقتصاد، یا ریاضیات هستند و مایل به کسب صلاحیت حرفه ای هستند می توانند به این رشته فکر کنند.

برخی از اصطلاحات و موارد مهم در رشته حسابداری برای دانشجویان علاقمند به این رشته مهم است. در جدول زیر شاهد این موارد می باشید:

موارد شغلی مهمسیاست های اصلی حسابداریورودی های حسابداری پایانی
اهداف و کارکردهای حسابداریاصول عمومی حسابداری و مفاهیم کلیدیتنظیمات مقدار عناصر دارایی ثابت
زیرنویس های اصلی ترازنامهاصل ورود مضاعفتنظیمات مقدار عناصر دارایی جاری
شرح حساب های سود و زیانبحث طبقه بندی و اندازه گیری اولیه و بعدیارزیابی و دفاتر حسابداری مفاد
اهمیت یادداشت ها به حساب هانمودار استاندارد حساب ها

دروس رشته حسابداری در لوکزامبورگ

براساس آموزش ارائه شده در این رشته شخص حسابدار و یا حسابرس باید تعادل جنبه های نظری، تحقیقاتی و عملی را در آموزش حسابداران و حسابرسان ارائه دهد. الزامات سختگیرانه از نظر توسعه جامع مهارت های اجتماعی مورد نیاز از اهمیت بالایی برخوردار است و دانش باید در موضوعات اصلی اصلی حسابداری و حسابرسی و همچنین دروس تخصصی تکمیلی (قانون، سیستم های فناوری اطلاعات و رایانه، مطالعات بازرگانی و اقتصاد، شرکت ها) منتقل شود. در طول سال های اول و دوم، دانشجویان دانش پایه، درک و مهارت های کاربردی در حسابداری و حسابرسی را بدست می آورند. از دانش آموزان انتظار می رود دانش به دست آمده در حسابداری و حسابرسی و تخصص روش خود را در قالب پایان نامه منتقل کنند. به عنوان مثال در قالب، پروژه های کاری و یا سمینار. این موارد باید به طور منظم در کل مدت دوره تکمیل شوند.

مقدمات تدریس و یادگیری معاصر در این بخش اعمال می شود. بنابراین دوره در انتقال دانش خالص متوقف نمی شود، بلکه حل مساله مستقل، تأمل، ارزیابی، تجزیه و تحلیل زمینه های تخصصی را ترویج می کند. در طول سال های بعد، دانش تخصصی و دقیق در زمینه های اصلی تخصصی حسابداری و حسابرسی منتقل می شود و تجزیه و تحلیل، ارزیابی ارتقا می یابد. دوره ها در موضوعات تخصصی تکمیلی و سیستم های رایانه ای، مطالعات بازرگانی و اقتصاد ارائه می شوند. اوج و نتیجه گیری این مرحله در ترم آخر و کار آموزی منعکس می شود. حمایت فردی و باکیفیت از سوی دانشجویان توسط استادان در این دوره بسیار مهم است. تحصیل به زبان انگلیسی در لوکزامبورگ، در دوره های کارشناسی، ارشد و دکترا به طور کلی 2 زبانه فرانسه یا انگلیسی یا فرانسه و یا انگلیسی هستند.

دروس رشته حسابداری در لوکزامبورگ

هزینه تحصیل در رشته حسابداری در لوکزامبورگ

به طور کلی، موسسات آموزش عالی دولتی در لوکزامبورگ شهریه نسبتا پایینی نسبت به سایر کشورها دریافت می کنند. به عنوان مثال، دانشگاه لوکزامبورگ شهریه دارد که بر اساس برنامه و سطح تحصیل متفاوت است. برای برنامه های کارشناسی، شهریه سالانه برای دانشجویان اتحادیه اروپا / EEA حدود 400€ تا 800€ (یورو) است، در حالی که برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا  منطقه اقتصادی اروپا، هزینه ها از 2500€ تا 4000€ (یورو) متغیر است. برنامه های تحصیلات تکمیلی ممکن است هزینه های تحصیلی کمی بالاتر داشته باشند. موسسات خصوصی در لوکزامبورگ ممکن است در مقایسه با دانشگاه های دولتی شهریه بیشتری داشته باشند. هزینه ها بسته به موسسه، برنامه و سطح تحصیل می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

لوکزامبورگ به دلیل استاندارد بالای زندگی خود شناخته شده است و هزینه زندگی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی می تواند نسبتاً بالا باشد. هزینه اقامت بسته به محل، نوع مسکن، و اینکه در محوطه دانشگاه یا خارج از دانشگاه زندگی می کنید می تواند متفاوت باشد. به طور متوسط، اجاره ماهانه برای یک آپارتمان دانشجویی مجرد می تواند بین 800€ تا 1500€ (یورو) باشد. اشتراک یک آپارتمان یا زندگی در مسکن دانشگاه ممکن است هزینه ها را کاهش دهد.

در این بخش شاهد مهم ترین هزینه ها جهت تحصیل رشته حسابداری در لوکزامبورگ هستید:

هزینه ها جهت تحصیل رشته حسابداری در لوکزامبورگ

تحصیل حسابداری در لوکزامبورگ

تحصیل در لوکزامبورگ اگرچه در مورد مقصد تحصیل در خارج از کشور نادیده گرفته می شود، اما یک کشور امیدوار کننده برای مطالعات بین المللی است. این کشور در میان معدود کشورهایی در اروپا قرار گرفته است که از نظر تحصیلی و شرایط دانشگاهی و زندگی امکانات مناسبی را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است. لوکزامبورگ در قلب اروپا واقع شده است و با برخی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه و آلمان هم مرز است. در این کشور رشته حسابداری در مقطع فوق دیپلم و کارشناسی و ارشد به دانشجویان ارائه می شود. این آموزش مروری بر چارچوب نظارتی حسابداری لوکزامبورگ بر اساس مثال های مشخص دارد تا دانش عملی لازم برای تهیه حساب های سالانه یک شرکت را به شما ارائه دهد.

مهارت ها و توانایی های که فارغ التحصیلان به دست می آورند از موارد مهم به شمار می رود. با پایان این دوره، فارغ التحصیلان قادر خواهند بود:

  • اصول اساسی حسابداری را درک کنید.
  • قوانین اصلی ارزیابی حسابداری اقلام مختلف ترازنامه و تأثیرات آنها در حساب های سالانه را بشناسید.
  • عملیات استاندارد و همچنین ورودی های رزرو نهایی را طبق نمودار استاندارد حساب ثبت کنید.
  • بر اساس عملیات ساده ترازنامه و حساب سود و زیان را تحت قالب eCDF تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که برخی از دوره های تحصیلی 3 زبانه هستند و برخی دیگر کاملاً به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانش آموزان به مهارت بالایی در زبان مورد نیاز برای برنامه دوره نیاز دارند. دانشجویان بین المللی می توانند برای چندین برنامه بنیاد که در بسیاری از زمینه ها موجود است، درخواست دهند. اگر می خواهید در خصوص اقامت پس از تحصیل در لوکزامبورگ سوال و اطلاعات مناسبی داشته باشید با مشاوران متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات مکرر در خصوص رشته حسابداری در لوکزامبورگ

در این بخش از مطلب به سوالات پرتکرار شما در خصوص رشته حسابداری در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • الزامات تحصیل رشته حسابداری در لوکزامبورگ چیست؟ دانشجویانی که مایل به تخصص در زمینه حسابداری و حسابرسی هستند و هدف آنها حرفه ای در امور مالی یا حسابداری حسابرسی یا مدیریت مالی شرکت ها است باید به این رشته رجوع کنند. برای مقطع ارشد نیز دانشجویانی که دارای مدرک لیسانس در مطالعات بازرگانی، اقتصاد، یا ریاضیات هستند و مایل به کسب صلاحیت حرفه ای هستند می توانند به این رشته فکر کنند.
  • هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ چقدر است؟ شهریه سالانه برای دانشجویان اتحادیه اروپا / EEA حدود 400€ تا 800€ (یورو) است، در حالی که برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا  منطقه اقتصادی اروپا، هزینه ها از 2500€ تا 4000€ (یورو) متغیر است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *