مهاجرت تحصیلی هلند

رشته ارتودنسی در هلند

رشته ارتودنسی در هلند

رشته ارتودنسی در هلند برای کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، ایده آل است. در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا زبان تدریس بیشتر هلندی است. تحصیل در هلند از طریق ترکیبی از شهریه کم، دانشگاه‌های درجه یک و سبک زندگی چندفرهنگی که دانشجویان بین‌المللی را در بر می‌گیرد، ارزش فوق‌العاده‌ای دارد. در سال 2012، دانشگاه های هلندی 12 مورد از 200 موقعیت برتر را در رتبه بندی دانشگاه های جهانی داشتند. شما هم همین حالا با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تاریخچه هلند

هلند در شمال غربی اروپا با مرزهای دریای شمال، بلژیک و آلمان واقع شده است. علاوه بر لاله‌ ها و آسیاب‌ های بادی، این کشور به خاطر دایک‌ هایش نیز مشهور است. حدود یک پنجم زمین هلند زیر سطح دریا قرار دارد و سیستم دایک‌ های گسترده همچنان در خلیج فارس جاری است. لاهه، یکی از بزرگترین شهرهای هلند، میزبان دادگاه کیفری بین المللی و چندین دادگاه و دادگاه بین المللی دیگر است. صنایع پیشرو شامل کشتیرانی، ماهیگیری، تجارت و بانکداری است. از هنرمندان برجسته هلندی می توان به ونسان ون گوگ و M.C. اشر اشاره کرده.

اگرچه هلندی زبان رسمی هلند است، اکثر شهروندان هلندی انگلیسی صحبت می کنند. هلندی ها به داشتن جامعه ای باز که نوآوری را تشویق می کند و فرهنگ های متعدد را در بر می گیرد، مشهور هستند. علاوه بر این، هلند نرخ جرم و جنایت بسیار پایینی دارد. هلند دارای آب و هوای معتدل دریایی است. تابستان‌ ها نسبتاً خنک هستند و میانگین اوج تابستان حدود 23 درجه سانتی‌ گراد در ماه آگوست و میانگین پایین‌ ترین دمای زمستان حدود 0 درجه سانتی‌ گراد در فوریه است. تقریباً نیمی از روزها در هر ماه را می توان انتظار باران داشت و بارش برف حدود 25 روز در هر زمستان رخ می دهد.

تحصیل در رشته ارتودنسی در هلند

اگرچه دانش آموزانی که به زبان هلندی صحبت می کنند ممکن است ترجیح دهند در برنامه ای که به زبان هلندی تدریس می شود ثبت نام کنند، بسیاری از برنامه ها در هلند به زبان انگلیسی تدریس می شوند. از دانشجویان خارجی استقبال می شود و حدود 13% از دانشجویان این کشور را تشکیل می دهند. علاوه بر این، برخی از موسسات برنامه هایی را ارائه می دهند که به طور خاص برای دانشجویان بین المللی طراحی شده اند. هر مؤسسه هلندی که دانشجویان بین‌المللی را جذب می‌ کند باید از آیین‌ نامه رفتاری پیروی کند که مشاوره و انتخاب این دانشجویان را پوشش می‌دهد. محبوب ترین برنامه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در اقتصاد، مهندسی، علوم اجتماعی و زبان است. هلند 13 دانشگاه تحقیقاتی، 39 دانشگاه علمی کاربردی و 14 موسسه دیگر دارد.

3 دانشگاه تحقیقاتی در زمینه فناوری و یک دانشگاه تحقیقاتی به نام Wageningen در کشاورزی تخصص دارند. دانشگاه ها از منابع مختلف، از جمله کمک های مالی دولتی، شهریه، هزینه ها و قرارداد با سازمان های خارجی، بودجه دریافت می کنند.یک برنامه کارشناسی ارشد پژوهش محور به 60-120 ساعت اعتبار نیاز دارد که تکمیل آن 1-2 سال طول می کشد. مهندسی، کشاورزی، ریاضیات و علوم همگی به 120 برنامه اعتبار ساعتی/2 ساله نیاز دارند. مدارک تحقیقاتی به عنوان کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد هنر اعطا می شود. یک ساعت اعتبار معمولا 28 ساعت طول می کشد و سال تحصیلی 42 هفته است. یک دانشجوی تمام وقت معمولاً 60 ساعت اعتبار را در یک سال تحصیلی تکمیل می کند. سال تحصیلی معمولاً شامل دو ترم است که ترم پاییز از سپتامبر تا ژانویه یا فوریه و ترم بهار از فوریه تا ژوئن ادامه دارد.

تحصیل در رشته ارتودنسی در هلند

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در هلند

بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در هلند عبارتند از:

  • دانشگاه آمستردام
  • دانشگاه ماستریخت
  • دانشگاه اوترخت
  • دانشگاه ساکسون هلند
  • دانشگاه لیدن

شرایط دریافت ویزای تحصیلی هلند

دانشجویان اتحادیه اروپا نیازی به ویزا ندارند، اما باید توسط موسسه میزبان خود در مقامات مهاجرت هلند (IND) ثبت نام کنند و به شورای محلی خود اطلاع دهند. این پوروسه قابل تمدید است. موسسه میزبان دانشجو رشته ارتودنسی در هلند باید پس از ورود دانشجو برای این مجوز اقدام کند. همه دانشجویان بین المللی باید نوعی بیمه درمانی داشته باشند که می تواند توسط کشورشان ارائه شود. با این حال، هرکسی که در هلند استخدام می شود باید در بیمه سلامت عمومی هلند ثبت نام کند. مجوز کار برای دانشجویان کشورهای اتحادیه اروپا مورد نیاز نیست، اما برای سایر دانشجویان بین المللی مورد نیاز است.

هزینه های رشته ارتودنسی در هلند

هزینه تحصیل و زندگی در هلند یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن پرداخت. دانشجویان رشته ارتودنسی در هلند علاوه بر هزینه تحصیل باید هزینه های مسکن و خوراک را نیز تامین کنند. به طور متوسط هر دانشجو بین الملی در طول ماه هزینه ای بالغ بر €800 الی 1100€ (یورو) دارد. شما ممنوعیتی برای کار در کنار تحصیل ندارید به شرطی که دانشجوی کشوری از اتحادیه اروپا باشید. در غیر این صورت باید مجوز کار را دریافت کنید. به طور کلی قانونی مبنی بر ممنوعیت کار در حین تحصیل در این کشور وجود ندارد. هزینه های تحصیل در طول سال برای هر فرد حدود 6000€ تا 20000€ (یورو) است. اگر دانشجو اتحادیه اروپا باشید، این مبلغ کمتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *