مهاجرت تحصیلی هلند

رشته زمین شناسی در هلند

رشته زمین شناسی در هلند

رشته زمین شناسی در هلند در سطح دانشگاهی و در مقاطع مختلف ارائه می شود. در این مقاله این مبحث بررسی می گردد. زمین شناسی یکی از رشته های مهم درباره محیط زیست، پایداری زمین در ساخت سازه ها، مطالعه رفتار زمین و خطرات طبیعی، مطالعه عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی رفتار زمین و مواردی از این دست است. زمین شناسان در هلند در مشاغل مختلفی از جمله مطالعه خاک شناسی، کانی شناسی، مهندسی زمین شناسی و مشاغل متنوع دیگر کار می کنند. هلند کشور هلندی زبان است اما انگلیسی در آن بسیار رایج است. بسیاری از دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در هلند به زبان انگلیسی ارائه می شود. علاقه مندان به اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت به هلند از طریق تحصیلی می توانند بر روی خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تکیه کنند و به هلند مهاجرت کنند.

تحصیل رشته زمین شناسی در هلند

هلند یکی از کشورهای معتبر و مطرح در زمینه آموزش و تحصیل در اروپاست. این کشور همچنین دارای اقتصادی پویا و بازار کاری فعال است. با تحصیل در هلند در رشته های مختلف از جمله رشته زمین شناسی می توانید تخصص لازم را کسب کنید و مطالعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید. دانشگاه های هلند رشته زمین شناسی را در سطوح مختلف و با ارائه مدارک از جمله لیسانس و فوق لیسانس در دوره های خود ارائه می کند. دانشجویان خارجی نیز می توانند با مطالعه این برنامه ها مدرک تحصیلی بین المللی را در سطح اروپا در رشته زمین شناسی بدست آورند. با داشتن شرایط تحصیل در هلند و بررسی شرایط شما توسط کارشناسان ما می توانید در یکی از دانشگاه های زیر در رشته زمین شناسی تحصیل کنید:

دانشگاه های ارائه کننده رشته زمین شناسی در کشور هلند در زیر آمده است:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه وریجه
2دانشگاه اوترخت
3دانشگاه آمستردام
4دانشگاه علم و صنعت دلفت هلند
5دانشگاه توئنته
6دانشگاه واگنیگن

درآمد مشاغل زمین شناسی در هلند

با توجه به اقتصاد پویا و بالا بودن درآمد در هلند می توانید در این کشور به عنوان یک زمین شناس حقوق خوبی را بدست آورید. میزان حقوق کار در هلند در مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی به صورت متوسط 7810€ (یورو) در ماه برآورد شده است که سالانه بالغ بر 93700€ (یورو) می باشد. این در حالی است که حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته زمین شناسی در کشور هلند به میزان 3830€ (یورو) و حداکثر به میزان 12200€ (یورو) اعلام شده است. پس از تحصیل در این کشور حداقل به مدت 6 ماه زمان خواهید داشت در این کشور کار پیدا کنید.

در نمودار زیر میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کشور هلند آورده شده است:

حقوق ماهیانه مشاغل زمین شناسی در هلند

تحصیل رشته زمین شناسی در دانشگاه اوترخت هلند

در مطالعه سیستم زمین و سایر سیارات، علوم زمین شناسی به پاسخ به سوالات اجتماعی و اقتصادی مربوط می شود:

  • مواد طبیعی وجود (آب، انرژی، مواد اولیه)
  • محیط زمینی (از جمله اصلاح آلودگی ها)
  • خطرات و بلایای طبیعی (مانند زلزله، فوران آتشفشان و سیل)
  • و استفاده از فضای زمینی (به ویژه نزدیک به سطح سطحی و زیرزمینی).

این دانشگاه از طریق کار خود به ویژه در 5 مورد از 17 هدف توسعه پایدار که توسط سازمان ملل متحد در سال 2015 تعیین شده مشارکت داریم. علوم زمین شناسی یک علم چند رشته ای است که در آن اصول و روش های رشته های علمی زیر ادغام شده است:

  • فیزیک
  • علم شیمی
  • زمين شناسي
  • زیست شناسی
  • ریاضیات
  • علوم محاسباتی

برنامه های زمین شناسی این دانشگاه به طور خاص فرضیه های علمی جدید، روش های تجزیه و تحلیل داده ها و تکنیک های تجربی و مشاهده ای را ایجاد می کند که به ما امکان می دهد رفتار تعاملی زمین جامد، بیوسفر، هیدروسفر و جو را در مقیاس های مختلف از ثانیه تا میلیاردها سال و از نانومتر تا کل کره زمین بازسازی و پیش بینی می کند. این دانشگاه به بینش اولیه جیمز هاتون احترام می گذارد که می گوید “از آنچه در واقع بوده است، داده هایی برای نتیجه گیری در مورد آنچه که پس از آن رخ خواهد داد وجود دارد”

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه آمستردام هلند

تغییرات جهانی، افزایش تقاضا برای منابع کمیاب و تخریب و آلودگی چشم انداز، خاک و آب به این معنی است که ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به متخصصان ماهر علوم زمین نیاز داریم. متخصصانی که زمین را به عنوان یک سیستم پیچیده درک می کنند و قادرند راه را برای آینده ای پایدارتر پیش ببرند. در دانشگاه آمستردام هلند شما در یک محیط الهام بخش مطالعه خواهید کرد که در آن دانشمندان در یک محیط بین رشته ای در بین جغرافیای فیزیکی، اکولوژی، هیدرولوژی و شیمی محیط زیست کار می کنند. در موسسه تنوع زیستی و دینامیک اکوسیستم (IBED) طیف وسیعی از امکانات جدید و پیشرفته به شما ارائه می شود.

کار علوم آزمایشگاهی در هلند در آزمایشگاه های علوم الکترونیکی شامل GIS، سنجش از دور و مدل سازی ژئواکولوژیکی، شیمی خاک و محیط زیست و آزمایشگاه های فرسایش به شما امکان می دهد کار دوره شما مطابق با آخرین استانداردهای علمی باشد.

کارشناسی ارشد زمین شناسی در دانشگاه آمستردام هلند

کارشناسی ارشد زمین شناسی در دانشگاه آمستردام هلند

برنامه کارشناسی ارشد علوم زمین شناسی دانشگاه آمستردام تخصص ها را در 3 مسیر ارائه می دهد:

تخصصشرح
مدیریت محیط زیستیهدف اصلی مدیریت محیط زیست بهبود استراتژی های مدیریت زمین و زمین اکوسیستم با ترکیب دانش علمی با جنبه های اجتماعی مدیریت زمین است.
علم اکوسیستم سیاره آیندهبهترین راه برای پیش بینی آینده ایجاد آن است.  شعاری است برای جدیدترین مسیر آینده که با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ به چالش های بزرگ ناشی از تغییرات آینده جهانی در چشم اندازها و اکوسیستم های آنها و شبیه سازی کامپیوتری و تکنیک های مدل سازی می پردازد.
پویایی ژئواکولوژیکیدرباره درک پیچیدگی فرایندهای سطح زمین و تعامل آن با اکوسیستم است. این تحصص به طور معمول بر روی آزمایشگاه پیشرفته و تکنیک های کار میدانی برای تجزیه و تحلیل حیات خاک یا استراتژی های جدید برای مبارزه با بیابان زایی متمرکز است.

گروه علوم زمین شناسی دانشگاه وریجه هلند

گروه علوم زمین شناسی دانشگاه وریجه هلند برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد زیر را ارائه می دهد:

  • برنامه کارشناسی علوم زمین شناسی (به زبان هلندی)
  • برنامه کارشناسی زمین، اقتصاد و پایداری (به زبان هلندی)
  • برنامه کارشناسی ارشد علوم زمین شناسی تخصص زمین شناسی و زمین شیمی (G&G)
  • برنامه کارشناسی ارشد علوم زمین شناسی تخصص زمین و آب و هوا (E&C)
  • برنامه کارشناسی ارشد علوم زمین شناسی تخصص تغییرات و سیاست زیست محیطی جهانی (GEC & P)
  • کارشناسی ارشد هیدرولوژی تخصص هیدرولوژی فرآیند
  • کارشناسی ارشد هیدرولوژی تخصص خطرات آب

گروه علوم زمین شامل 2 خوشه تحقیقاتی در موضوعات زیر است:

  • زمین و آب و هوا
  • زمین شناسی و زمین شیمی

این گروه طیف وسیعی از جنبه های سیستم زمین را با تأکید بر رویکرد یکپارچه مطالعه می کند. موضوعات از فشار بالا-سنگ شناسی آزمایشگاهی درجه حرارت بالا تا چرخه های بیوشیمیایی متغیر است. اساس تحقیق هسته اصلی برنامه های آموزشی را تشکیل می دهد. برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به طور مداوم از بهترین برنامه های علوم طبیعی در هلند هستند. اطلاعات لازم برای اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی هلند را می توانید از زبان کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بپرسید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *