مهاجرت تحصیلی ایرلند

دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند

دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند

دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند یکی از بهترین دانشگاه های این کشور است جهت تحصیل است که در میان 100 دانشگاه برتر در جهان جای دارد. این دانشگاه در سال 1845 در مناطق ساحلی گالوی تأسیس گردید. سالانه دانشجویان زیادی جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه به ایرلند سفر می­ نمایند. این دانشگاه آموزش های با کیفیتی را به دانشجویان ارائه می­ نماید. در حال حاضر توانسته رتبه 27 را در رتبه بندی QS کسب نماید. دانشجویان در رشته هایی همچون داروسازی، حقوق، تاریخ و فارماکولوژی می ­توانند به ادامه تحصیل در این دانشگاه بپردازند. اکثر دانشجویانی که از دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند فارغ التحصیل شده اند. در عرض کمتر از 6 ماه توانسته اند در شغل مورد نظر خود به انجام کار بپردازند.

دانشگاه گالوی یکی از دانشگاه های 5 ستاره در کشورهای اروپای می­ باشد. در زمینه تحقیقات و پژوهش نیز در سطح سوم در دانشگاه های جهان قرار دارد. دانشجویان عزیزی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های دیگر کشورها را دارند، از مورد تایید بودن دانشگاه از نظر وزارت علوم اطمینان کامل را حاصل نمایند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره در تلاش است تا لیست دانشگاه های برتر و مورد تأیید وزارت علوم را در اختیار دانشجویان قرار دهند.

تحصیل در دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند

دانشگاه گالوی متشکل از 6 دانشکده، 5 کالج و 10 موسسه تحقیقاتی می­ باشد. همچنین دانشکده مدیریت هتل شانون نیز از سال 2015 به بخشی از کالج تجارت این دانشگاه تبدیل شد. تمامی دانشجویان و کارمندان این دانشکده تحت نظارت دانشگاه گالوی درآمدند. دانشکده فنی مهندسی، دانشکده پزشکی، دانشکده شیمی، دانشکده جغرافیا و باستان شناسی، دانشکده علوم بهداشتی، دانشکده تجارت و اقتصاد، کالج علم، کالج هنر، کالج تجارت، کالج سیاست عمومی و قانون و کالج مطالعات سلتیک و دهها مرکز تحقیقاتی از جمله مراکزی هستند که متعلق به دانشگاه گالوی ایرلند می ­باشند. در سال 1998 نیز بنیادی با هدف حمایت مالی از افراد و موسسات خصوصی در این دانشگاه تاسیس گردید. این بنیاد کمک هزینه هایی به دانشجویان پرداخت می­ نماید.

امکانات دانشگاه گالوی ایرلند

دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند امکانات بسیار مناسبی را در اختیار دانشجویان قرار داده است. این دانشگاه تنها مجهز به 40 باشگاه ورزشی در رشته های تیرندازی، بدمینتون، شمشیربازی، وزنه برداری، تنیس و تنیس روی میز و ورزش های آبی همچون قایقرانی، بادبانی و غواصی است. از دیگر سالن های ورزشی این دانشگاه می­ توان به جودو، کاراته، آیکیدو، موی تای، کندو و تکنواندو را اشاره نمود. علاوه بر این دانشجویان می ­توانند به ورزش های سوارکاری، دوچرخه سواری و ورزش های برفی نیز بپردازند. یکی از محبوب ترین ورزش هایی که دانشجویان گالوی به آن علاقمند هستند فوتبال است. هر ساله دانشجویان این دانشگاه به رقابت با دیگر دانشگاه های ایرلند می­ پردازند.

آموزش در دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند

دانشجویان در دانشگاه گالوی امکان تحصیل در رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را خواهند داشت. این دانشگاه از اساتید برجسته ای جهت ارائه آموزش های حرفه ای به دانشجویان استفاده می­ نمایند. تحصیل در مقطع کارشناسی به مدت 3 الی 4 سال و در مقطع کارشناسی ارشد به مدت 2 سال و در مقطع دکترا نیز به مدت 2 الی 3 سال به طول خواهد انجامید. دولت ایرلند به دانشجویان بین المللی که به جهت ادامه تحصیل دانشگاه های این کشور را برگزیده اند، اجازه انجام کار ضمن تحصیل در ایرلند را داده و دانشجویان با توجه به مقطع تحصیلی خود می ­توانند به انجام کار بپردازند. دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ترتیب 10، 20 و 30 ساعت در هفته اجازه انجام کار را خواهند داشت.

آموزش در دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند

رنکینگ دانشگاه ملی گالوی ایرلند

دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند رنکینگ بالایی را در میان دانشگاه های ایرلند و جهان به خود اختصاص داده است. این دانشگاه از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار است. همین موضوع باعث شده است دانشجویان زیادی از نقاط مختلف جهان به این دانشگاه مراجعه نمایند. زبان تحصیل در این دانشگاه به 2 زبان انگلیسی و ایرلندی ارائه داده می ­شود. علاقمندانی که قصد ادامه تحصیل به زبان ایرلندی را دارند می ­توانند در دوره های آموزش زبان ایرلندی شرکت نمایند.

دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند دارای رتبه یک دانشگاه های جهان است. به صورت 6 سال پی در پی به این دانشگاه اختصاص یافت. با توجه به این رتبه بندی می­ توان فهمید که دانشگاه ملی گالوی Galwayایرلند تمامی استاندارد های آموزشی را رعایت می نماید. همچنین دانشگاه ساناد تایمز نیز دانشگاه گالوی را به عنوان دانشگاهی 3 گانه در میان دانشگاه های جهان معرفی نموده است. دانشگاه گالوی سومین عنوان خود را در سال 2018 کسب نموده است.

هزینه های تحصیل در ایرلند

ایرلند دارای دانشگاه های متعدد و با کیفیت بسیاری می­ باشد. هر کدام از آنها رنکینگ های بالایی را کسب نموده اند. تحصیل در دانشگاه های این کشور رایگان نیست. دانشجویان موظف به پرداخت شهریه می ­باشند. هزینه های تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه های این کشور متفاوت است. همچنین شهریه هایی که دانشجویان کشورهای سوئیس و اتحادیه اروپا به دانشگاه های ایرلند پرداخت می­ نمایند، بسیار کمتر از دانشجویان دیگر کشورها می ­باشد. اما بطور کلی دانشجویان غیر اروپایی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته های پزشکی هزینه ای معادل 31000€ الی 51000€ (یورو) در سال و دانشجویان فنی مهندسی در همین مقطع 10000€ الی 21600€ (یورو) در سال و دانشجویان علوم پایه، علوم انسانی و هنر بایستی هزینه ای برابر با 10000€ الی 16500€ (یورو) در سال پرداخت بنمایند.

چگونگی پذیرش تحصیلی در کشور ایرلند

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند را دارند، ابتدا باید درخواست پذیرش خود را به صورت کتبی به این دانشگاه ارسال نمایند. این دانشگاه نیز پس از بررسی و ارزیابی و تایید مدارک متقاضیان موافقت خود را اعلام خواهد نمود. هر کدام از دانشگاه های ایرلند شرایط مخصوصی برای پذیرش دانشجویان خارجی تعیین نموده اند. یکی از شرایط مشترک در بین تمامی دانشگاه ها جهت اخذ پذیرش دانشجویان ارائه مدرک زبان انگلیسی است. دانشجویان پس از دریافت موافقتنامه تحصیلی می ­توانند با ارائه مدارک زیر جهت اخذ ویزای تحصیلی به سفارت مراجعه نمایند:

  • موافقتنامه تحصیلی
  • عکس
  • گذرنامه
  • رسید پرداخت هزینه های دانشگاه
  • مدارک لازم جهت تمکن مالی برای زندگی در ایرلند
  • انگیزه نامه تحصیلی

دانشجویانی که تحصیلات خود را در این کشور به اتمام رسانیده اند، در صورتیکه بتوانند شغل مورد نظر خود را در این کشور بیایند و به مدت 5 سال در ایرلند به انجام کار بپردازند، امکان دریافت اقامت ایرلند را خواهند داشت. 98% دانشجویانی که تحصیلات را در دانشگاه ملی گالوی به پایان رسانیده اند، در کمترین زمان ممکن موفق به یافتن شغل خواهند شد. خود در این کشور گردیده اند. مشاورین با تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمایی و یاری رساندن به دانشجویان عزیز می ­باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *