دسته بندی نشده

تحصیل پزشکی در پاراگوئه

تحصیل پزشکی در پاراگوئه

در این مقاله مفتخر به بررسی شرایط تحصیل پزشکی در پاراگوئه و بازار کار این رشته را در این کشور مطابق با آخرین قوانین سال 2021 می باشیم. تحصیل در رشته های پزشکی در سال 2021، کشورهای اروپایی و آمریکایی طرفداران زیادی را در میان متقاضیان بین المللی داشته است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کسب تجربه موفق در زمینه های مختلف مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و خرید ملک در کشورهای مختلف آماده خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی خواهند بود.

  • شرایط تحصیل پزشکی در این کشور چه خواهد بود؟
  • هزینه تحصیل پزشکی در این کشور چه مقدار خواهد بود؟

مقطع کارشناسی پزشکی در پاراگوئه

اصلی ترین مقطع تحصیلی در رشته پزشکی، مقطع کارشناسی می باشد. با تحصیل در این مقطع متقاضیان برای اشتغال در ارگان های مختلف دولتی و خصوصی آماده خواهد شد. این برنامه آموزشی شامل دوره های پزشکی در آناتومی، فیزیولوژی، بافت شناسی، میکروبیولوژی، داروشناسی، روانپزشکی و غیره خواهد بود. متقاضیان پس از اتمام دوره آموزشی می باید مهارت هایی از قبیل مشاوره بهداشت، تشخیص بیماری های عفونی در انسان، چگونگی استفاده از سیستم های تصویربرداری پزشکی، چگونگی گرفتن نمونه در آزمایشگاه و تشخیص داروی مناسب را بر عهده خواهند داشت. در کنار مهارت های ذکر شده پزشک فارغ التحصیل از دانشگاه های پزشکی این کشور می باید توانایی پیش بینی خطرات احتمالی از عوارض دارو و حال بیمار در شرایط خاص را داشته باشد.

تعداد دانشگاه های این کشور در مقاطع مختلف تحصیلی بدین صورت می باشد:

تعداد دانشگاه های پاراگوئه

مزایای تحصیل پزشکی در پاراگوئه

تحصیل پزشکی در این کشور واقع در آمریکای جنوبی مزایایی را به همراه خواهد داشت. از مهم ترین مزایای تحصیل پزشکی می تون به بازار کار پزشکی این کشور اشاره نمود. پذیرش پزشکی در پایتخت این کشور نسبت به سایر شهرها بیشتر خواهد بود. در پایتخت این کشور، آسونسیون حدود 16 دانشکده پزشکی تاسیس شده است. هر ساله تعداد بسیاری از متقاضیان بین المللی از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند. مابقی شهرهای این کشور دارای تعداد کمی دانشگاه می باشند، در نظر داشته باشید که سطح علمی دانشگاه های این کشور بسیار بالا بوده و متقاضیان می باید سطح دانش خود را متناسب با سطح آموزشی افزایش دهند.

از دیگر مزایای تحصیل پزشکی در این کشور رتبه های اخذ شده در نمودار زیر می باشد:

رتبه های اخذ شده کشور پاراگوئه

اسامی دانشگاه های پزشکی در پاراگوئه

در میان دانشگاه های این کشور تعدادی دانشگاه مختص تحصیل در رشته پزشکی در نظر گرفته شده است. تحصیل در این دانشگاه ها نیازمند ارائه مدارک معتبر خواهد بود. در این بخش لیستی از دانشگاه های پزشکی این کشور در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

نام دانشگاهموقعیت مکانی
San Sebastian university of san LorenzoPilar
Pacific universityAsuncion
National university of the eastCiudad del este
Metropolitan university of AsuncionAsuncion
National university of ParaguayAsuncion
Central university of ParaguayAsuncion
Columbia university of ParaguayAsuncion

مدارک لازم در خصوص تحصیل پزشکی در این کشور نیز بدین شرح می باشد:

  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه کلیه مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات متقاضی
  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • ارائه گواهی پزشکی و خدمات درمانی متقاضی در طول تحصیل
  • ارائه تمکن مالی مناسب
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا و فرم درخواست متقاضی

هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه

هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور با توجه به ملیت متقاضی و دوره تحصیلی که انتخاب می نمایند، متفاوت خواهد بود. هزینه دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور در مقایسه با سایر کشورها مقرون به صرفه تر خواهد بود. به طور کلی هزینه تحصیل پزشکی در این کشور حدود 6000$ الی 8000$ (دلار آمریکا) در نظر گرفته شده است. اکثر دانشگاه های رشته پزشکی در این کشور به زبان اسپانیایی خواهد بود. تحصیل در رشته پزشکی حدود 4 سال خواهد بود و برای اخذ تخصص در رشته مورد نظر می باید چند سال دیگر را برای دوره تحصیلی خود در نظر بگیرید. هزینه تحصیل پزشکی در کشورهای دیگر متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال هزینه تحصیل پزشکی در اکوادور را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمایید.

هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه

میزان دریافتی رشته پزشکی در پاراگوئه

میانگین دریافتی در این کشور با توجه به سن، میزان تحصیلات و تجربه کاری متقاضی متفاوت خواهد بود. میانگین دریافتی در این رشته پردرآمد حدود 19300000PYG (گوارانی پاراگوئه) خواهد بود. این میزان دریافتی شامل حداقل و حداکثر می باشد. کمترین و بیشترین میزان دریافتی در این رشته با توجه به تجربیات و سابقه کاری فرد حدود 7090000PYGالی 32600000PYG (گوارانی پاراگوئه) است. زیر شاخه های مختلف این رشته پزشکی در این کشور دریافتی یکسان نخواهند داشت. همچنین در نظر داشته باشید که میزان دریافتی در پایتخت این کشور، آسونسیون حدود 21000000PYG (گوارانی پاراگوئه) در نظر گرفته شده است.

در این بخش میزان درآمد در رشته های مختلف پزشکی بدین شرح خواهد بود:

عنوان شغلیمیزان درآمد به گوارانی پاراگوئه
متخصص آلرژی15300000PYG
روانشناس بالینی23800000PYG
متخصص پوست24800000PYG
متخصص تغذیه15500000PYG
پزشک20100000PYG
متخصص داخلی25500000PYG
درمانگر بهداشت روان14000000PYG
پزشک اطفال19400000PYG
پزشک اورولوژی28300000PYG

تاثیر سابقه کار در رشته پزشکی در پاراگوئه

یکی از مسائل تاثیرگذار در میزان دریافتی متقاضیان رشته پزشکی در این کشور سابقه کاری خواهد بود. افراد تازه فارغ التحصیل از این رشته به نسبت سایر افراد با تجربه در این کشور درآمد کمتری خواهند داشت. متقاضیانی که بین 2 تا 5 سال سابقه کاری مفید را کسب نموده باشند، در مقایسه با افراد تازه فارغ التحصیل حدود 32% افزایش حقوق خواهند داشت. افراد متخصص از درآمدهای بیشتری برخوردار خواهند بود. برای افراد متخصص حدود 36% افزایش حقوق در نظر گرفته شده است. در بساری مواقع این افزایش حقوق با پاداش نیز همراه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این بخش می توانید مقاله حقوق ماهیانه کار در پاراگوئه را مطالعه بفرمایید.

متخصصان ما در مقاله تحصیل پزشکی در پاراگوئه موارد مهم در خصوص شرایط تحصیل، دانشگاه ها و هزینه تحصیل در این کشور را مورد بررسی قرار داده اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت امکان مشاوره تلفنی (رایگان) و حضوری برای شما همراهان همیشگی فراهم گردیده است. همچنین پیشنهاد می شود سایر مقالات منتشر شده در وب سایت رسمی ما را مطالعه بفرمایید. مقاله تحصیل در اروپا اطلاعاتی جامع در اختیار شما قرار خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *