مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

تحصیل دندانپزشکی در پاراگوئه

تحصیل دندانپزشکی در پاراگوئه

در میان رشته های پزشکی، رشته دندانپزشکی اولویت خود را در تراز اول تحصیل در کشورهای مختلف دنیا می باشد. در مقاله پیش رو تحصیل دندانپزشکی در پاراگوئه 2023 توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ترجمه نموده و در اختیار شما قرار داده اند. این رشته در میان زیر شاخه های رشته پزشکی و پیراپزشکی جزء پردرآمد ترین رشته ها خواهد بود.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد:

  1. دوره های تحصیلی دندانپزشکی در این کشور چگونه می باشد؟
  2. هزینه تحصیل دندانپزشکی در این کشور چه مقدار خواهد بود؟
  3. بازار کار رشته دندانپزشکی در این کشور به چه صورت می باشد؟
  4. آینده شغلی رشته دندانپزشکی در این کشور چگونه خواهد بود؟

تحصیل در مقطع کارشناسی دندانپزشکی در پاراگوئه

مقطع کارشناسی این رشته حدود 3 الی 4 سال تحصیلی طول خواهد کشید و شامل 11 برنامه آموزشی می باشد. بیشترین دانشگاه های دندانپزشکی در پایتخت این کشور، آسینیوس، حدود 8 دانشکده پزشکی است. متقاضیان در این دوره آموزشی قادر به تشخیص انواع بیماری ها و عفونت های مربوط به دهان و دندان خواهند بود. همچنین با تحصیل در دانشگاه های این کشور متقاضیان با انواع روش های درمان و پیشگیری تخصصی آشنا خواهند شد. وظایف اصلی دندانپزشکان پس از اتمام تحصیل دوره های تخصصی و آموزشی در این کشور شامل حل مسائل و مشکلات مربوط به دهان و دندان، تحقیق و ریشه یابی علت نقض در دندان و استفاده از پروتز می باشد.

در خصوص تحصیل دندانپزشکی در این کشور اطلاعات تحصیلی زیر را در نظر داشته باشید:

پیرامون تحصیل دندانپزشکی در تاجیکستان

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دندانپزشکی در پاراگوئه

تحصیل در این دوره آموزشی اکثرا تخصصی خواهد بود و حدود 1 الی 2 سال تحصیلی طول خواهد کشید. در این دوره آموزشی دورس تخصصی درباره فک و دندان، آسیب شناسی، انواع روش های درمان و پیشگیری آموزش داده می شود. تمرکز اصلی دندانپزشکان در این دوره تحصیلی بر روی کار با دندان، مشاهده و جلوگیری از پوسیدگی دندان خواهد بود. تعداد دانشگاه های این کشور محدود می باشد و تنها 3 دانشگاه در پایتخت این کشور وجود دارد.

تعداد متقاضیانی که در سال های اخیر جهت تحصیل دندانپزشکی وارد خاک این کشور شده اند، در نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد متقاضیان دندانپزشکی در پاراگوئه

دانشگاه های دندانپزشکی در پاراگوئه

دانشگاه های دندانپزشکی در این کشور در محدود می باشند. بدین ترتیب جهت اخذ پذیرش از این دانشگاه ها می باید در تکمیل مدارک خود بسیار دقت کنید. جهت کسب آگاهی در خصوص دانشگاه های تحصیلی در کشورهای دیگر به عنوان مثال مقاله دانشگاه های رایگان استونی را از طریق لینک مذکور مطالعه فرمایید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای و پذیرش در خصوص تحصیل در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی این کشور بدین صورت می باشد:

مراحلمدارک
1ارائه فرم تکمیل شده درخواست با امضای متقاضی
2ارائه گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
3ارائه کلیه مدارک هویتی متقاضی
4اخذ نامه پذیرش رسمی از نامه مورد نظر و ارائه یک کپی از آن به سفارت
5ارائه رسید پرداخت هزینه های مربوط به ویزا و پذیرش

تعدادی از دانشگاه های دندانپزشکی در این کشور بدین ترتیب می باشد:

  • Autonomous University of Asunsion
  • Nihon Gakko University
  • Northern University
  • Catholic university of Asunsion

بازار کار رشته دندانپزشکی در پاراگوئه

یکی از رشته های پردرآمد در این کشور رشته دندانپزشکی شناخته شده است. میانگین درآمد این رشته در این کشور حدود 19100000PYG (گوارانی پاراگوئه) خواهد بود، که در طول یک سال کار مفید در این کشور به رقم 229000000PYG (گوارانی پاراگوئه) خواهد رسید. در نظر داشته باشید که این میزان دریافتی برای افراد متخصص و با سابقه کار بالا خواهد بود. همچنین حداقل میزان دریافتی در این کشور حدود 9370000PYG (گوارانی پاراگوئه) می باشد. بسیاری از افراد که از تخصص بیشتری برخوردار می باشند، توانایی دریافتی حداکثر 29800000PYG (گوارانی پاراگوئه) را خواهند داشت. درآمد این رشته در پایتخت این کشور، آسینیوس، نسبت به سایر شهرهای این کشور بهتر خواهد بود و حدود 20200000PYG (گوارانی پاراگوئه) در نظر گرفته می شود. تحصیل دندانپزشکی در اکوادور یکی از مقاله های پیشنهادی ما به شما می باشد.

میانگین درآمد زیر شاخه های این رشته در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

عنوان شغلیمیانگین درآمد به گوارانی پاراگوئه
دستیار دندانپزشک54400000PYG
تکنسین آزمایشگاه دندانپزشکی48500000PYG
تکنسین دندانپزشکی48200000PYG
دندانپزشک19900000PYG
متخصص ارتودنسی23200000PYG
متخصص پروتز دندان23700000PYG
متخصص بهداشت دندان49800000PYG

مقایسه رشته دندانپزشکی با سایر مشاغل پزشکی در پاراگوئه

مقایسه رشته دندانپزشکی با سایر مشاغل پزشکی در پاراگوئه

شغل دندانپزشکی در میان سایر مشاغل مربوط به رشته پزشکی از میزان درآمد مناسبی نسبت به سایر مشاغل برخوردار خواهد بود. میانگین درآمد دندانپزشکان حدود 52% بیشتر از متخصصان دهان و دندان می باشد. همچنین حقوق دریافتی متخصصان دهان و دندان در مقایسه با پزشکان دهان و دندان حدود 3% اختلاف درآمد خواهند داشت. به طور کلی میزان درآمد این 3 شغل مجزا در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

عنوان شغلیمیانگین درآمد به گوارانی پاراگوئه
دندانپزشک19100000PYG
متخصص دهان و دندان12600000PYG
پزشک دهان و دندان12300000PYG

دستمزد ساعتی دندانپزشک در پاراگوئه

میانگین دستمزد ساعتی متقاضیان این رشته در این کشور به ازای هر ساعت کار مفید حدود 110000PYG (گوارانی پاراگوئه) در نظر گرفته شده است. به طور کلی میزان دستمزد متقاضیان با توجه به پارامترهای دیگر مانند سن، تجربه و تخصص کاری، مقطع تحصیلی و شهری که مشغول به فعالیت می شوند، متفاوت خواهد بود. به دلیل بازار کار مناسب این رشته در این کشور، بسیاری از متقاضیان می توانند در این کشور کسب درآمد مناسبی داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله حقوق ماهیانه کار در اکوادور را مطالعه فرمایید.

مقاله تحصیل دندانپزشکی در پاراگوئه به قلم نویسندگان ما در بخش ترجمه در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار شما قرار گرفته شده است. در این مقاله اطلاعاتی در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف دندانپزشکی در این کشور به همراه بازار کار این رشته مورد بررسی علمی قرار گرفته است. در صورت مطالعه مقاله فوق و بروز هر گونه ابهام امکان تماس با مشاورین ما در بخش مشاوره تلفنی و حضوری در اختیار شما قرار گرفته شده است. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب اخذ ویزای تحصیلی پاراگوئه می توانید مقاله مذکور را مطالعه فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *