مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

تحصیل داروسازی در پاراگوئه

تحصیل داروسازی در پاراگوئه

رشته داروسازی به عنوان یکی از زیر شاخه های رشته پزشکی یکی از رشته های پر درآمد در اکثر کشورهای شناخته شده می باشد. مقاله تحصیل داروسازی در پاراگوئه از اهمیت تحصیل این رشته در این کشور اطلاعاتی دقیق و علمی در اختیار شما قرار می دهد. تحصیل در این رشته در مقاطع مختلف امکان پذیر خواهد بود. کارشناسان متخصص ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مقاله هر آنچه در خصوص تحصیل داروسازی در این کشور نیاز می باشد را در اختیار شما قرار خواهند داد.

  • تحصیل در رشته داروسازی در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • بازار کار این رشته پس از اتمام دوره تحصیلی چگونه می باشد؟
  • میزان دریافتی رشته داروسازی در این کشور چه مقدار خواهد بود؟

مقطع کارشناسی داروسازی در پاراگوئه

اصولی ترین پایه تحصیلی در این رشته تحصیلی مقطع کارشناسی می باشد. این دوره تحصیلی حدود 3 الی 4 سال تحصیلی طول خواهد کشید و تنها شامل 1 برنامه آموزشی می باشد. تحصیل در این کشور به خصوص در رشته های پزشکی و پیراپزشکی از جمله داروسازی موجب پیشرفت کار متقاضیان می گردد. موقعیت های شغلی نظیر داروساز، نماینده فروش و دانشمند تحقیقاتی در خصوص دارو در انتظار فارغ التحصیلان این رشته خواهد بود. یکی از بهترین صنعت های رو به پیشرفت در میان صنعت پزشکی در سال 2023، داروسازی می باشد. بیشترین تعداد دانشگاه در این کشور در آسینیوس، حدود 6 دانشکده داروسازی خواهد بود.

مقطع کارشناسی ارشد داروسازی در پاراگوئه

پس از اتمام دوره کارشناسی رشته داروسازی در این کشور، متقاضیان جهت دریافت آموزش و مهارت های تخصصی می باید وارد دوره تحصیلی کارشناسی ارشد شوند. این دوره آموزشی حدود 1 الی 2 سال تحصیلی طول خواهد کشید. در دوره کارشناسی ارشد این رشته نیز همانند مقطع کارشناسی تنها 1 دوره آموزشی وجود خواهد داشت. پس از اتمام دوره تخصصی امکان کاریابی در داروخانه ها، شرکت های عمده فروشی و تخصصی دارو، تولید و پخش دارو برای شما میسر خواهد بود. در خصوص تحصیل در این مقطع تنها 1 دانشکده داروسازی در آسینیوس، پایتخت این کشور به نام Northern University امکان پذیر می باشد.

در نمودار زیر رتبه دانشگاه های این کشور بیان شده است:
رتبه دانشگاه های پاراگوئه

دریافتی رشته داروسازی در پاراگوئه

از مهم ترین مسائلی که متقاضیان پس از اتمام دوره تحصیلی در نظر خواهند داشت، آگاهی از درآمد و بازار کار رشته خود می باشد. بازار کار این رشته در این کشور مناسب بوده و میانگین درآمد داروسازی در این کشور حدود 9860000PYG (گوارانی پاراگوئه) در نظر گرفته شده است. متقاضیان می باید در نظر داشته باشند که این میزان دریافتی صرف هزینه زندگی و پرداخت مالیات در این کشور خواهد شد. درآمد افراد در این کشور نیز با توجه به معیارهای مهمی مانند سن، تجربه کاری، میزان تحصیلات و شهر مورد نظر برای ادامه کار و زندگی خواهد بود.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، حداقل و حداکثر دریافتی در رشته تحصیلی داروسازی در این کشور بدین صورت می باشد:

حداقل و حداکثر دریافتی در رشته تحصیلی داروسازی در پاراگوئه

دریافتی مشاغل مشابه رشته داروسازی در پاراگوئه

این رشته شامل زیر شاخه های بسیاری خواهد بود که هر کدام نیاز به تخصص و مهارت منحصر به فرد خود را نیاز دارد. از این رو میزان دریافتی در زیر شاخه های این رشته یکسان نخواهد بود. در مقایسه با کشور اکوادور می توانید مقاله درآمد رشته های پزشکی در اکوادور را مطالعه فرمایید.

در جدول زیر دریافتی مشاغل مختلف شرح داده شده است:

عنوان شغلیمیانگین درآمد به گوارانی پاراگوئه
دستیار داروساز6910000PYG
دستیار ارشد داروساز13100000PYG
مدیر امور علوم پزشکی17600000PYG
دانشمند بیوانفورماتیک15500000PYG
تکنسین بیوانفورماتیک6950000PYG
مهندس پزشکی12900000PYG
مدیر داده های بالینی10500000PYG
برنامه نویس بالینی5480000PYG
تکنسین داروسازی بیمارستان7460000PYG
مدیر ارشد عملیات دارویی16900000PYG

بررسی هزینه تحصیل داروسازی در پاراگوئه

در خصوص هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور در نظر داشته باشید که، هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور متفاوت می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور برای رشته های غیر پزشکی حدود 1500$ (دلار آمریکا) با توجه به طول دوره تحصیل خواهد بود. در دانشگاه های خصوصی این کشور جهت تحصیل در رشته های غیر پزشکی شهریه سالیانه حدود 1000$ الی 3000$ (دلار آمریکا) می باشد. در نظر داشته باشید هزینه تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی بسیار بیشتر از شهریه های اعلام شده می باشد و اکثر این رشته ها به زبان اسپانیایی خواهد بود. شهریه دانشگاه ها در هر سال تحصیلی متفاوت می باشد و نوع ملیت متقاضی تاثیر بسیاری در تعیین نرخ نهایی خواهد داشت. تحصیل داروسازی در اروگوئه را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمایید.

در این بخش مدارک مورد نیاز جهت تحصیل داروسازی در این کشور در سال 2023، در لیست زیر شرح داده شده است:

  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزا به همراه امضاء متقاضی
  • ارائه مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات
  • گواهی تمکن مالی
  • ارائه دانش زبان انگلیسی
  • ارائه گذرنامه به همراه کلیه مدارک هویتی متقاضی
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا حدود 70$ (دلار آمریکا)

بررسی هزینه تحصیل داروسازی در پاراگوئه

کار پس از تحصیل داروسازی در پاراگوئه

یکی از مزایای ویزای تحصیلی این کشور، امکان تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری خواهد بود. متقاضیان پس از اتمام تحصیل از رشته داروسازی از دانشگاه های معتبر این کشور می توانند، در صورت یافتن شغل مورد نظر به سفارت این کشور جهت انجام امور قانونی مراجعه نمایند. نکته مهم در این بخش داشتن پیشنهاد کاری و یا قرارداد کاری بر روی سربرگ رسمی این کشور می باشد. متقاضیانی که با ویزای تحصیلی وارد خاک این کشور شده اند، می باید حداقل در آخرین سال تحصیلی خود از طریق موسسات کاریابی در این کشور به جست و جوی کار بپردازند. جهت مهاجرت کاری به سایر کشورها به مقاله کار در آرژانتین مراجعه نمایید.

تحصیل در رشته های پزشکی از جمله داروسازی در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. در این مقاله تحصیل داروسازی در پاراگوئه از جهات مختلف توسط متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارزیابی شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت قانونی به کشورهای اروپایی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. همچنین مطالعه مقاله دانشگاه های ارزان پاراگوئه در خصوص تحصیل در این کشور اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *