مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک

رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک

رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک یکی از برترین شاخه های مهندسی بوده و دانشجویان با تحصیل در این کشور می توانند اقامت این کشور را بدست آورند. این کشور، یک کشور بسیار کارآمد و کارآمد، به خاطر برتری دانشگاهی شهرت دارد. با مناظر زیبا و خدمات عمومی با کیفیت بالا شریک شوید و مقصدی فوق العاده برای دانشجویان بین المللی خواهید داشت. این کشور که به طور رسمی پادشاهی دانمارک است، خانه بیش از 5.78 میلیون نفر است. این کشور، یک کشور نوردیک است و با آلمان مرز مشترک دارد.

این کشور مجمع الجزایری متشکل از 443 جزیره، با زمینی هموار با سواحل شنی، ارتفاع کم و آب و هوای معتدل است. در سال 1397 دانمارک بخشی از اتحادیه کالمار بود که شامل سوئد و نروژ نیز می شود. در سال 1523، سوئد از این اتحادیه خارج شد. این کشور و نروژ تا سال 1814، پس از جنگ های ناپلئونی، تحت یک پادشاه باقی ماندند. در سال 1973، دانمارک به عضویت جامعه اقتصادی اروپا، که اکنون به عنوان اتحادیه اروپا شناخته می شود، شد و واحد پولی خود را حفظ کرد. این کشور همچنین یکی از اعضای موسس ناتو، OECD و سازمان ملل بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به این کشور برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک می توانند به متقاضیان کمک کنند.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک

طیف گسترده ای از برنامه های آموزش عالی در این کشور ارائه می شود. اکثر برنامه های آموزش عالی یا برنامه های تحصیلی دانشگاه، برنامه های تحصیلی کارشناسی حرفه ای یا برنامه های کالج حرفه ای هستند. به عنوان یک قاعده کلی، برای پذیرش باید تحصیلات دبیرستانی را گذرانده باشید. کشورهای اسکاندیناوی توافقنامه ای را برای دسترسی به آموزش عالی در کشورهای شمال اروپا منعقد کرده اند. این توافقنامه به هر کسی که در یک کشور نوردیک زندگی می‌کند این حق را می‌دهد که برای پذیرش در برنامه‌های آموزش عالی در سراسر منطقه شمال اروپا با شرایط یکسان درخواست دهد. اگر در کشور دیگری از شمال اروپا زندگی می کنید و مایل به تحصیل در این کشور هستید، می توانید برای پذیرش در یک برنامه آموزش عالی در این کشور با شرایطی مشابه ساکنان دانمارک اقدام کنید.

برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک دانشگاه های زیر موجود است:

دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در دانمارکدر جدول زیر رتبه دانشگاه های بالا را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های علوم کشاورزی
دانشگاه کپنهاگ3717
دانشگاه آرهوس10349
دانشگاه فنی دانمارک16193

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک

زمانی که اصول مهندسی و علوم زیستی در کشاورزی اعمال شود، به آن مهندسی کشاورزی می گویند. رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک، که گاهی به عنوان مهندسی بیولوژیک شناخته می شود، یک رشته مهندسی متنوع است که عمدتا بر ایجاد و توسعه ابزارهایی مانند ماشین آلات کشاورزی و سایر ابزارهای مرتبط با کشاورزی تمرکز دارد که می تواند تکنیک های کشاورزی را بهبود بخشد. همچنین می توان آن را به عنوان رشته ای از علوم کشاورزی تعریف کرد که در آن اصول مهندسی برای بهبود و پیشرفت صنعت کشاورزی اعمال می شود. کشاورزی مدرن با طیف گسترده ای از تخصص ها و تکنیک ها بسیار رقابتی و مبتنی بر فناوری است.

فارغ التحصیلان کشاورزی با فناوری پیشرفته به دلیل گرایش جهانی به استانداردسازی کلیه محصولات و تجهیزات کشاورزی، تقاضای زیادی دارند. در سال های اخیر مهندسی کشاورزی به طور مستقیم و غیرمستقیم به تولید محصولات کشاورزی در کشور کمک زیادی کرده است. در مهندسی کشاورزی، دانش اصول کشاورزی با اصول زیست شناسی جانوری، زیست گیاهی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و مهندسی شیمی ترکیب می شود. در عین حال، از اصول ریاضی و علوم برای راه حل های عملی مسائل کشاورزی نیز استفاده می کند. در مقایسه با سایر رشته های مهندسی، مهندسی کشاورزی دامنه وسیعی دارد. فرآیندی است که شامل تولید، فرآوری، حمل و نقل و ذخیره سازی کالاهای کشاورزی و بازسازی مناطق روستایی است.

دستمزد کار در دانمارک برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر را نشان می دهد:

دستمزد کار در دانمارک برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک

شهریه ای که پرداخت می کنید بستگی به این دارد که اهل کدام کشور هستید. اگر اهل یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و EEA هستید، می توانید به صورت رایگان در دانشگاه های این کشور شرکت کنید. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، هزینه تحصیل را پرداخت خواهید کرد. هزینه ها بستگی به موسسه و مقطعی که تحصیل می کنید بستگی دارد. به طور متوسط، باید انتظار داشته باشید که بین 45000DKK تا 120000DKK (کرون) در سال بپردازید. بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان وجود دارد، و این بورسیه ها توسط موسسات فردی و همچنین طرح های دیگر ارائه می شود.

هزینه زندگی در دانمارک برای دانشجویان به محل زندگی شما بستگی دارد. زیرا، شهرهای بزرگتر گران تر از شهرها و شهرهای کوچکتر خواهند بود. به طور متوسط، شما باید بین 6000DKK تا 13500DKK (کرون) در ماه بودجه داشته باشید. این به حساب محل اقامت، مواد غذایی و سفر است. باید بیمه درمانی را در نظر داشته باشید. در حالی که شرایطی وجود دارد که مراقبت های بهداشتی اورژانسی رایگان است، ممکن است لازم باشد تحت پوشش بیمه نامه درمانی قرار بگیرید.

با مؤسسه خود در مورد اینکه آیا به بیمه درمانی نیاز دارید یا خیر، بررسی کنید. اگر شما یک شهروند شمال اروپا، اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس هستید، می توانید در طول تحصیل خود در این کشور کار کنید، بدون هیچ محدودیتی، اما به مجوز کار نیاز دارید. اگر اهل هر جای دیگری هستید، می توانید تا 20 ساعت در هفته در طول ترم و تمام وقت در ماه های ژوئن، جولای و آگوست کار کنید. شما همچنین به مجوز کار نیاز دارید.

هزینه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در دانمارک

درخواست اجازه اقامت در دانمارک

در لیست زیر برخی از مدارکی است که باید در طول درخواست برای اجازه اقامت ارائه دهید آمده است:

  • اثبات تسلط به زبان انگلیسی
  • اثبات پرداخت هزینه اجازه اقامت (255€ (یورو))
  • اثبات اینکه شما بودجه کافی برای اقامت خود در این کشور دارید (حدود 1000€ (یورو) در ماه).
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • فرم درخواست امضاء شده و پر شده
  • پاسپورت معتبر یا شکل دیگری از سند مسافرتی
  • عکس پاسپورت
  • بیمه سفر
  • اطلاعات دقیق در مورد برنامه تحصیلی
  • مدرکی دال بر ترتیب اقامت در طول تحصیل

برای اخذ ویزای تحصیلی دانمارک و بررسی شرایط اعزام دانشجو به این کشور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوران موسسه اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *