مهاجرت به کشور لیختین اشتاین

کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین

کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین

کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین شامل 3 دسته از کشورهای جهان می شود که در مواردی می توانند بدون ویزا به دیگر کشورها سفر کنند. جدا از این کشورهای بدون ویزا لیختن اشتاین و کشورهای ویزا هنگام ورود، 45 مقصد اضافی وجود دارد که دارندگان گذرنامه لیختن اشتاین برای ورود به آن یا ویزای فیزیکی یا ویزای الکترونیکی نیاز دارند (یعنی کشورهای مورد نیاز ویزا). شاهنشاهی محصور در خشکی لیختن اشتاین از یازده شهرداری تشکیل شده است. این در اروپا با کشورهای همسایه سوئیس و اتریش واقع شده است. مهم ترین شهرداری ها وادوز، شان و تریسن هستند. سطح لیختن اشتاین فقط 160 کیلومتر مربع است و بنابراین یکی از کوچکترین کشورهای مستقل در اروپا است. آب و هوای آن با زمستان های سرد و تابستان های خنک معتدل است. این منطقه تحت سلطه آلپ و دره راین در غرب قرار دارد.

مشخصات گذرنامه لیختن اشتاین

گذرنامه لیختن اشتاین بر اساس شاخص رتبه بندی گذرنامه راهنما در رتبه 12 قرار دارد. دسترسی بدون ویزا به 184 کشور را فراهم می کند. این امر باعث می شود تا یکی از مطلوب ترین گذرنامه های جهان با امتیاز تحرک بسیار بالا باشد. دارندگان گذرنامه لیختن اشتاین بدون ویزا و ویزا در بدو ورود به کشورهایی مانند برزیل و ژاپن و انگلستان و ایالات متحده و کل اتحادیه اروپا دسترسی تقریباً فوری به سراسر جهان را دارند. دارندگان گذرنامه لیختن اشتاین برای ورود به حدود 45 مقصد در جهان برای مقاصدی مانند چین و هند و روسیه نیاز به ویزا دارند. رتبه گذرنامه لیختن اشتاین نسبت به سایر گذرنامه های جهانی با جمع کردن تعداد کشورهایی که به دارندگان گذرنامه لیختن اشتاین اجازه ورود بدون ویزا را می دهند و کشورهایی که به دارندگان گذرنامه لیختن اشتاین اجازه ورود می دهند با گرفتن ویزا هنگام ورود محاسبه می شود.

در حال حاضر در مجموع 137 کشور بدون ویزا یا پاسپورت لیختن اشتاین، 36 کشور ویزا در هنگام ورود لیختن اشتاین و 11 مقصد ETA وجود دارد. در نمودار زیر شاهد این 3 دسته هستید:

درصد کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین

شرایط و ضوابط دریافت پاسپورت لیختن اشتاین

اولین کاری که باید انجام دهید این است که فرم درخواست ویزای لیختن اشتاین را بارگیری کرده و به درستی پر کنید. اطمینان حاصل کنید که این فرم درخواست را به صورت دیجیتالی تنظیم کرده و یک نسخه چاپی از فرم خود را نیز دریافت کنید. شما باید 2 عکس ویزای لیختن اشتاین به اندازه گذرنامه ارسال کنید .گذرنامه و نسخه آن باید شامل ویزاهای قبلی شما باشد و گذرنامه شما باید حداقل 3 ماه پس از انقضا ویزا اعتبار داشته باشد. علاوه بر این ، ویزای شما باید حداقل 2 صفحه خالی داشته باشد. برای دریافت ویزای لیختن اشتاین باید بیمه درمانی سفر دریافت کنید.شما باید نامه معرفی نامه خود را ضمیمه کنید تا هدف از سفر خود به لیختن اشتاین را بیان کنید.

شما باید پرواز بلیط خود را و رزرو هتل به خود را وصل کنید لیختن اشتاین ویزای نرم افزار . اگر قصد اقامت در هتلی را ندارید ، همچنان باید در هنگام اقامت در لیختن اشتاین اطلاعات محل اقامت خود را اثبات کنید. بنابراین ، اگر قصد اقامت در هتل را ندارید ، ممکن است از شما خواسته شود یک نامه میزبان ارائه دهید. شما باید سندی را ضمیمه کنید که وضعیت مدنی شما را ثابت کند. آخرین و مهمترین نکته، فراموش نکنید که برخی از اسنادی را که به عنوان اثبات کفایت مالی جایگزین می شوند، ضمیمه کنید. ویزای لیختن اشتاین مستلزم اثبات کفایت مالی خود در کل مدت اقامت در لیختن اشتاین است. در صورت اشتغال مستقل، برای ویزای لیختن اشتاین یک کپی از پروانه کسب و کار، صورتحساب بانک شرکت برای آخرین 6 ماه و اظهارنامه مالیات بر درآمد لازم است.

دسته بندی کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین

شما می توانید در هر دوره 180 روزه و بدون ویزا به کشورهای منطقه شینگن تا 90 روز سفر کنید. این امر در صورت مسافرت به عنوان توریست ، دیدار با خانواده یا دوستان، شرکت در جلسات تجاری ، رویدادهای فرهنگی یا ورزشی یا تحصیل یا آموزش کوتاه مدت اعمال می شود. اگر بدون ویزا به لیختن اشتاین و سایر کشورهای شینگن سفر می کنید، مطمئن شوید که کل بازدید شما در محدوده 90 روزه است. بازدید از کشورهای شینگن در 180 روز گذشته قبل از سفر در 90 روز شما به حساب می آید. برای اقامت طولانی تر، کار یا تحصیل، به دلیل مسافرت کاری یا به دلایل دیگر، باید شرایط ورود دولت لیختن اشتاین را داشته باشید. اگر با ویزا یا مجوز در لیختن اشتاین اقامت داشته باشید، این محدودیت 90 روزه بدون ویزا محسوب نمی شود.

دسته اول کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین

دسته اول کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین

در این بخش کشورهایی که در دسته اول قرار دارند را برای شما نام می بریم. کشورهایی که با پاسپورت لیختن اشتاین دسترسی رایگان به ویزا دارند عبارتند از: آلبانی، آندورا، آنگویلا، آنتیگوا و باربودا، آرژانتین، ارمنستان، آروبا، اتریش، باهاما، باربادوس، بلاروس، بلژیک، بلیز، برمودا، بولیوی، بونیر، سنت اوستاتیوس و صبا، بوسنی و هرزگوین، بوتسوانا، برزیل، جزایر ویرجین انگلیس، برونئی، بلغارستان، جزایر کیمن، شیلی، کلمبیا، جزایر کوک، کاستاریکا، کرواسی، کوراکائو، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، دومینیکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، استونی، اسواتینی، جزایر فالکلند، جزایر فارو، فیجی، فنلاند، فرانسه، گویان فرانسه، پلینزی فرانسه، هند غربی فرانسه، گامبیا، گرجستان، آلمان، جبل الطارق، یونان، گرینلند، گرنادا، گواتمالا، هائیتی، هندوراس، هنگ کنگ، مجارستان، ایسلند، اندونزی، ایرلند، اسرائيل، ایتالیا، جامائیکا، قزاقستان، کیریباتی، کوزوو، قرقیزستان.

می توانید با مهاجرت به لیختن اشتاین آینده خود را تغییر دهید. برخی ازکشورهای دیگر در که به صورت رایگان و بدون ویزا با پاسپورت لیختن اشتاین می توانند سفر کنند شامل کشورهای لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو، مالزی، مالت، موریس، مایوت، مکزیک، میکرونزی، مولداوی، موناکو، مونته نگرو، مونتسرات، مراکش، ناميبيا، هلند، کالدونیای جدید، نیکاراگوئه، نیوئه، مقدونیه شمالی، نروژ، سرزمین های فلسطینی، پاناما، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، لهستان، کشور پرتغال، قطر، تجدید دیدار، رومانی، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، ساموآ، سان مارینو، سائوتومه و پرینسیپ، سنگال، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، جزایر سلیمان، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سنت هلنا، سنت مارتن، سنت پیر و میکلون، سنت وینسنت و گرنادین ها، سوئد، سوئیس، تایوان، تایلند، تیمور، لسته، تونگا، ترینیداد و توباگو، تونس، بوقلمون، جزایر ترک و کایکوس، تووالو، وکراین، امارات متحده عربی، انگلستان، اروگوئه، ازبکستان، وانواتو، شهر واتیکان، ونزوئلا ، والیس و فوتونا می شوند.

دسته دوم و سوم کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین

اخذ اقامت لیختن اشتاین از طرق مختلف امکان پذیر است. در این بخش در جدول زیر دسته های دوم و سوم کشورهای لغو روادید با پاسپورت لیختن اشتاین را برای شما ذکر می کنیم:

پارامترشرح
ویزا هنگام ورودبحرین، بنگلادش، بورکینافاسو، کامبوج، کیپ ورد، کومور

مصر، گینه بیسائو، ایران، عراق، اردن، کنیا، کویت، لائوس، لبنان، ماداگاسکار، مالاوی، مالدیو، موریتانی، موزامبیک، نپال، عمان، پالائو، پاپوآ گینه نو، رواندا – عربستان سعودی، صربستان، سیشل، سومالی، تاجیکستان

تانزانیا، اوگاندا، زامبیا، زیمبابوه

ETAساموآ آمریکایی، استرالیا، کانادا، گوام، نیوزلند، جزیره نورفولک، جزایر ماریانای شمالی، پورتوریکو، سری لانکا

جزایر ویرجین ایالات متحده

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین و مواردی از این قبیل به شما شماوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *