ویزای کاری

ویزای کار غنا

ویزای کار غنا

ویزای کار غنا همان چیزی است که شما برای زندگی و کار در غنا به آن نیاز دارید. این یک راهنمای ساده است که به شما نشان می دهد چگونه آن را دریافت کنید. اصطلاح ویزای کار توسط چندین کشور استفاده می شود، اما در غنا آن را اجازه کار و اقامت می نامیم. به عبارت دیگر ویزای کار همان اجازه کار و اقامت غنا است. یک فرد تنها در صورتی می تواند ویزای کار دریافت کند که کارفرمایی در غنا داشته باشد یا آماده باشد تا تجارت خود را در غنا راه اندازی کند.

اگر قصد دارید در غنا کار کنید، نمی توانید بدون ویزای کار اجازه اقامت داشته باشید. هر دو اجازه کار و اقامت با هم صادر می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزای کاری و مهاجرت کاری به غنا همراه و پشتیبان شماست تا بتوانید گام به گام به غنا مهاجرت کاری داشته باشید.

شرایط اقتصادی و کار در کشور غنا

در حالی که بسیاری از کشورها برای احیای اقتصاد ضعیف خود تلاش می کردند، اقتصاد غنا نشانه های کمی از کند شدن را نشان داد و در سال 2011 به رشد دو رقمی رسید. بسته به اینکه به چه منابعی اعتماد دارید، اقتصاد غنا در آن سال 13% تا 20% رشد کرد و آن را در بین رتبه های برتر در سراسر جهان قرار داد. در حالی که این روند در سال 2012 کاهش یافت، غنا همچنان در بین 15 کشور برتر از نظر رشد اقتصادی قرار داشت. کشور غنا از مدیریت صحیح اقتصادی مطمئنا عامل مهمی در رشد پایدار اقتصاد این کشور در طول سال‌ های تلاطم اقتصادی در سراسر جهان است.

اگر همچنین در نظر بگیرید که کدام بخش‌ ها مهم‌ ترین و پرسودترین بخش ‌ها هستند، عملکرد عالی کشور کمتر غافلگیرکننده است، اما کمتر قابل احترام نیست. تولید طلا و الماس و در نتیجه بخش معدن غنا همچنان از ستون های مهم اقتصاد غنا هستند. از دیگر منابع طبیعی که در قلمرو ملی فراوان است و نان را بر سر سفره‌ های کارگران معادن غنا می ‌گذارد، می ‌توان به بوکسیت و سنگ منگنز اشاره کرد. بخش ها و صنایع مرتبط با معدن و تولید نفت، مانند ذوب آلومینیوم یا پالایشگاه نفت، به همان اندازه مهم و پررونق هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در غنا می باشید:

نرخ اشتغال در غنا

مراحل و مدارک ویزای کار در غنا

برای اخذ ویزای کار که یک مدرک مهم برای کار قانونی در غنا است باید مدارک و شرایطی را داشته باشید تا بتوانید برای کار و کسب درآمد و اخذ حقوق خود را آماده کنید. نهادهای شرکتی و سایر مؤسساتی که مایل به استخدام خارجی ها هستند، می توانند سهمیه مهاجرت را از وزارت کشور دریافت کنند، یا از سهمیه مرکز ترویج سرمایه گذاری غنا یا سهمیه هیئت مدیره مناطق آزاد که به عنوان مشوقی برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی صادر شده است، استفاده کنند.

مراحل و مدارک ویزای کار در غنا

شرایط لازم برای اخذ ویزا و مجوز کار در غنا عبارت است از:

  • نامه درخواست روی سربرگ شرکت
  • نامه استخدام / قرارداد کار
  • 2 عکس گذرنامه اخیر را پیوست کنید
  • کپی کارت شناسایی غیر شهروندی
  • متقاضی اصل پاسپورت
  • صفحه اطلاعات زیستی گذرنامه متقاضی
  • رزومه
  • گواهینامه های آموزشی و حرفه ای
  • کپی کارت ملی معتبر برای شخصی که درخواست می دهد یا کپی پاسپورت
  • گزارش ترخیص پلیس از کشور خود
  • گواهی ترخیص مالیات شرکت فعلی
  • گزارش پزشکی از کلینیک خدمات مهاجرت غنا
  • مدارک ثبت کسب و کار گواهی تاسیس، مقررات شرکت

قبل از ارسال درخواست، متقاضی باید کارت شناسایی غیر شهروندی و غربالگری پزشکی خود را انجام داده باشد. همه اینها در دفتر مرکزی GIS انجام شود. برای تکمیل این فرآیند به پاسپورت خود نیاز دارید. هزینه کارت شناسایی غیر شهروندی 120$ (دلار) است. فرم های کارت غیر شهروندی را تکمیل کنید و اسکن اثر انگشت را در همان مکان انجام دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به غنا و اخذ ویزای کاری غنا پشتیبان و مشاور شماست.

سوالات پرتکرار در باب ویزای کاری غنا

در این بخش از مطلب در مورد ویزای کاری غنا به سوالات رایج شما پاسخ داده ایم:

  • چه کسانی به ویزای کار غنا نیاز دارند؟ اتباع خارجی که مایل به زندگی و کار در غنا هستند نیاز به ویزای کار دارند و به افراد بالای (18 سال) اعطا می شود.
  • مراحل و مدارک ویزای کار در غنا چگونه است؟ برای اخذ ویزای کار که یک مدرک مهم برای کار قانونی در غنا است باید مدارک و شرایطی را داشته باشید تا بتوانید برای کار و کسب درآمد و اخذ حقوق خود را آماده کنید. نهادهای شرکتی و سایر مؤسساتی که مایل به استخدام خارجی ها هستند، می توانند سهمیه مهاجرت را از وزارت کشور دریافت کنند، یا از سهمیه مرکز ترویج سرمایه گذاری غنا یا سهمیه هیئت مدیره مناطق آزاد که به عنوان مشوقی برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی صادر شده است، استفاده کنند. شرایط لازم برای اخذ ویزا و مجوز کار در غنا عبارت است از نامه درخواست روی سربرگ شرکت، نامه استخدام / قرارداد کار، 2 عکس گذرنامه اخیر را پیوست کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *