ویزای کاری

کار در غنا

کار در غنا

کار در غنا برای مهاجران فرصت های شغلی مختلفی را دارد. تکنیک های یافتن شغل در غنا در طول دهه ها تغییر کرده است. دوران قدیم یافتن شغل بلافاصله پس از مدرسه و ماندن در آن تا زمان بازنشستگی مطمئناً در گذشته است. امروزه در غنا، مردم در یافتن فرصت های شغلی جدید ماهرتر شده اند. اما برخی از تاکتیک‌ های سنتی ‌تر شروع به کمرنگ شدن محبوبیت خود کرده‌اند. دیگر مردم برای یافتن شغل رویایی خود صرفاً به دنبال آگهی های درخواستی روزنامه نیستند. جویندگان کار در حال تبدیل شدن به خلاقیت و استفاده از استراتژی های جدید در پیشبرد شغل خود هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در غنا و مهاجرت کاری به این کشور مشاوره و خدمات تخصصی را ارائه می دهد.

بررسی کار در غنا

اگر با موفقیت مجوز کار را برای غنا دریافت کردید، باید قبل از شروع کار مهاجرتی خود را در مورد مهمترین حقایقی که باید در مورد محل کار غنا در نظر داشته باشید، توضیح دهید. یکی از واقعیت ‌های کلیدی که احتمالاً برای کسانی از شما که به یک برنامه زمان ‌بندی سفت و سخت عادت کرده‌ اند مهم است، مفهوم زمان است. انعطاف پذیری در اینجا حیاتی است، زیرا وقت شناسی بیش از حد مهم تلقی نمی شود.با این حال، به همان اندازه که درک محلی از زمان ممکن است منعطف باشد، مهم است که همیشه قرارهای ملاقات را از قبل برنامه ریزی کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ مشارکت کاری در غنا هستید:

نرخ مشارکت کاریسال
%642022
%722023
%772024

درباره شرایط اقتصاد و کار در غنا

غنا کشوری با درآمد متوسط ​​پایین با امتیاز آزادی اقتصادی 59.4 و صد و چهارمین کشور از نظر آزادی اقتصادی است. ارزش کل صادرات و واردات در غنا معادل حدود 73% از کل تولید ناخالص داخلی است. غنا ترکیبی از شرکت های دولتی و خصوصی دارد. واحد پول مورد استفاده در غنا Cedi غنا است. سهم به تولید ناخالص داخلی تا سال 2019 بالغ بر 67.077 میلیارد $ (دلار) بوده است و بر اساس تجارت اقتصاد، انتظار می‌رود این رقم در سال 2020 به حدود 50 میلیارد $ (دلار) و در سال 2021 به 58 میلیارد $ (دلار) افزایش یابد.

تولید ناخالص داخلی سرانه در سال 2019 برابر با $2223 (دلار) بود. در سال 2019 رشد 6.1% به دست آمد. سهم بخش کشاورزی در تولید ناخالص داخلی 18.3%، صنعت 24%، و خدمات با سهم شیر 57.2% است. تورم تا سال 2020 با حفظ یک رقم تک رقمی، 9.7% است. ارزش صادرات در غنا 13.84 میلیارد $ (دلار) برآورد شده است. عمده ترین کالاهای صادراتی غنا طلا، کاکائو، روغن، الوار، بوکسیت، آلومینیوم، سنگ معدن منگنز، الماس، محصولات باغبانی و ماهی تن است. شرکای اصلی صادرات آن هند با 23.8%، امارات متحده عربی با 13.4%، چین با 10.8%، سوئیس با %10 ویتنام با 5.2% و بورکینافاسو با 4% صادرات هستند. ارزش واردات غنا 12.65 میلیارد $ (دلار) برآورد شده است. واردات اصلی غنا شامل تجهیزات سرمایه ای، مواد غذایی و نفت است.

درباره شرایط اقتصاد و کار در غنا

زمینه های کاری در غنا

غنا یکی از ثروتمندترین کشورها از نظر منابع است. این کشور دومین تولیدکننده بزرگ کاکائو پس از ساحل عاج و دومین تولیدکننده بزرگ طلا پس از آفریقای جنوبی است. غنا همچنین سرشار از نفت، بوکسیت، الماس و منگنز است. اینها استخراج و به کشورهای دیگر صادر می‌شوند تا ذخایر ارزی را افزایش دهند. تولید صنعتی به تدریج در غنا با حدود 7.8% افزایش یافته است که غنا را به عنوان سی و هشتمین کشور سریع رشد در تولید صنعتی در سراسر جهان قرار داده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در غنا هستید:

نرخ بیکاری در غنا

پردرآمدترین مشاغل در غنا

مهندسان عمران در غنا یکی از مشاغل با درآمد بالا هستند. آنها خلاقیت، طراحی، نظارت، ساخت و ساز و نگهداری هر پروژه زیرساختی را مدیریت می کنند. آنها می توانند در بخش دولتی یا خصوصی، ساختن پل ها، سدها، سرریزها، ساختمان های اداری و بسیاری دیگر کار کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که پروژه ها در چارچوب مقررات ایمنی دولتی و قوانین ساختمان هستند. تحلیلگر کسب و کار مسئول ارزیابی هر جنبه از یک تجارت و یافتن نکاتی برای بهبود یا کار است. آنها تمام فرآیندهای تجاری، بخش ها و پرسنل را برای یافتن روش های ضعیف یا ناکارآمد به طور کامل بررسی می کنند. آنها سپس بر اساس این اطلاعات یک توصیه جامع برای کمک به بهبود و کارآمدی شرکت ارائه می دهند. تحلیلگر کسب و کار مسئول ارزیابی هر جنبه از یک تجارت و یافتن نکاتی برای بهبود یا کار است.

آنها تمام فرآیندهای تجاری، بخش ها و پرسنل را برای یافتن روش های ضعیف یا ناکارآمد به طور کامل بررسی می کنند. آنها سپس بر اساس این اطلاعات یک توصیه جامع برای کمک به بهبود و کارآمدی شرکت ارائه می دهند. وظیفه مدیر محصول این است که بفهمد مشتریان به چه چیزی نیاز دارند. آنها این داده ها را از طریق تحقیقات بازار، بازخورد مشتری و نظرسنجی جمع آوری می کنند. آنها از این اطلاعات برای ارائه محصولی به بازار استفاده می کنند که این نیازها را برطرف می کند و هدف کلی کسب و کار را نیز برآورده می کند. محصول باید تقاضا داشته باشد و باید یک سرمایه گذاری تجاری قابل دوام باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران و کارشناسان متخصصی در حوزه مهاجرت به غنا را دارد که همراه و پشتیبان شما هستند.

پرتکرارترین سوالات در خصوص کار در غنا

در بخش پایانی مقاله پیشرو به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • زمینه های کاری در غنا کدام اند؟ غنا یکی از ثروتمندترین کشورها از نظر منابع است. این کشور دومین تولیدکننده بزرگ کاکائو پس از ساحل عاج و دومین تولیدکننده بزرگ طلا پس از آفریقای جنوبی است. غنا همچنین سرشار از نفت، بوکسیت، الماس و منگنز است. اینها استخراج و به کشورهای دیگر صادر می‌شوند تا ذخایر ارزی را افزایش دهند. تولید صنعتی به تدریج در غنا با حدود 7.8% افزایش یافته است که غنا را به عنوان سی و هشتمین کشور سریع رشد در تولید صنعتی در سراسر جهان قرار داده است.
  • شرایط اقتصاد و کار در غنا به چه صورت است؟ غنا کشوری با درآمد متوسط ​​پایین با امتیاز آزادی اقتصادی 59.4 و صد و چهارمین کشور از نظر آزادی اقتصادی است. ارزش کل صادرات و واردات در غنا معادل حدود 73% از کل تولید ناخالص داخلی است. غنا ترکیبی از شرکت های دولتی و خصوصی دارد. واحد پول مورد استفاده در غنا Cedi غنا است. سهم به تولید ناخالص داخلی تا سال 2019 بالغ بر 67.077 میلیارد $ (دلار) بوده است و بر اساس تجارت اقتصاد، انتظار می‌رود این رقم در سال 2020 به حدود 50 میلیارد $ (دلار) و در سال 2021 به 58 میلیارد $ (دلار) افزایش یابد. تولید ناخالص داخلی سرانه در سال 2019 برابر با $2223 (دلار) بود. در سال 2019 رشد 6.1% به دست آمد. سهم بخش کشاورزی در تولید ناخالص داخلی 18.3%، صنعت 24%، و خدمات با سهم شیر 57.2% است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *