ویزای کاری

ویزای کاری بوسنی و هرزگوین

ویزای کاری بوسنی و هرزگوین

بوسنی هرزگوین از نظر اقتصادی کشوری بسیار متنوع و پویا است. به همین جهت روند درخواست ویزای کاری بوسنی و هرزگوین طی سال های اخیر مورد توجه بسیاری از اتباع خارجی از کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است. علاوه بر این شهرهای بزرگ این کشور روند مهاجرت به بوسنی و هرزگوین را سریع تر می کند. یکی از اصلی ترین دلایل اخذ ویزای کاری بوسنی و هرزگوین، بخش خدمات قوی و صنعت گردشگری رو به رشد این کشور در مقایسه با اغلب کشورهای همسایه بوسنی و هرزگوین می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در این زمینه، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

افرادی که به دنبال زندگی و مهاجرت به بوسنی و هرزگوین هستند، باید به این نکته توجه فرمایند که، بوسنی و هرزگوین کشوری است که در شبه جزیره بالکان واقع شده است. این کشور یکی از 6 جمهوری سابق یوگسلاوی می باشد. بوسنی و هرزگوین در سال 1993 پس از انحلال یوگسلاوی استقلال خود را به دست آورد. همچنین با توجه به متوسط حقوق نسبتا پایین 1750BAM (مارک بوسنی) این کشور با مهاجرت جدی مواجه بوده است. نکته قابل توجه برای متقاضاین درخواست ویزای کاری است که، این کشور همچنان یکی از کشورهای اروپای مرکزی و شرقی است که بالاترین نرخ بیکاری را دارد.

الزامات اساسی در روند درخواست ویزای کاری بوسنی و هرزگوین

یکی از اصلی ترین موارد که متقاضیان دریافت ویزای کاری بوسنی و هرزگوین باید حین درخواست آنها را رعایت کنند، اسناد الزامات اساسی در روند درخواست ویزا می باشد. زیرا در غیر این صورت متقاضیان در روند درخواست ویزای کاری خود با مشکلات گسترده ای مواجه خواهند شد. همچنین برای اینکه اتباع خارجی بتوانند خدمات قانونی را در بوسنی و هرزگوین به درستی ارائه دهند، باید این الزامات را به درستی رعایت کنند. یکی از اصلی ترین الزامات در روند درخواست ویزای کاری قرارداد خدمات یا سایر اسناد منطبق برای انجام کارهای کارمندان در این کشور می باشد.

برای آشنایی بیشتر با الزامات اساسی در روند درخواست ویزای کاری بوسنی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

الزامات اساسیتوضیحات
کپی گواهی شده پاسپورتبرای درخواست ویزای کار، کپی گواهی شده گذرنامه که مهلت اعتبار آن باید بیشتر از دوره درخواست تایید باشد الزامی می باشد.
گواهی از وضعیت اقامتارائه گواهی از آخرین تصمیم در مورد اقامت بوسنی و هرزگوین موقت تایید شده یا برچسب های تایید اقامت موقت
ارائه وضعیت تمکنشواهدی مبنی بر مسکت تضمین شده در بوسنی و هرزگوین یا قرارداد اجاره آپارتمان و اظهارات صاحب خانه که در آن تبعه خارجی مسکن تضمین کرده است.
گواهی پزشکیارائه گواهی پزشکی صادر شده حداکثر تا 3 ماه که نشان می دهد که یک بیگانه از بیماری که تهدیدی برای سلامت عمومی باشد رنج نمی برد.

الزامات اساسی در روند درخواست ویزای کاری بوسنی و هرزگوین

دسته های مختلف ویزای کاری بوسنی و هرزگوین

ویزای کاری بوسنی و هرزگوین با توجه به اهداف متقاضیان، به دسته های مختلفی تقسیم می شود که متقاضیان می توانند برای هر یک از آنها درخواست دهند. به طور کلی یکی از اصلی ترین دلایل اخذ ویزای کار برای کار، وجود دسته های مختلف ویزای کاری در این کشور می باشد. دسته های مختلف ویزای کاری بوسنی و هرزگوین برای افرادی است که قصد دارند به این کشور سفر کنند و برای مدت بیش از 90 روز دراین کشور مشغول به کار شوند. از سوی دیگر این افرادی باید تنها هدف انجام یک فعالیت پولی در این کشور باشد.

برای آشنایی بیشتر با دسته های مختلف ویزای کار به جدول زیر مراجعه فرمایید:

انواع دسته های مختلف در ویزای کاریتوضیحات
ویزای کاری برای راه اندازی یک کسب و کار یا شرکت در این کشوربرای درخواست این نوع از ویزای کاری، متقاضیان باید اسناد اضافی نسبت به آنچه معمولا مورد نیاز است درخواست شود.
ویزای کارمند حقوق بگیراین ویزا بریا افرادی است که قصد دارند تا یک سال در فرانسه کار کنند مورد نیاز است. برای درخواست این نوع از ویزا باید یک قرارداد کاری معتبر ارائه شود.
ویزای کاری برای کار داوطلبانهاین نوع از ویزای کاری برای افرادی است که مایل به انجام کارهای بشردوستانه در بوسنی و هرزگوین هستند
ویزای کاری برای کارگران مستقلاین ویزای کاری برای انواع ضابط، سردفتر، مدیر قضایی و نماینده عمومی مجاز است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین نوع ویزای کاری در بوسنی و هرزگوین را از دیدگاه متقاضیان مشاهده فرمایید:

محبوب ترین نوع ویزای کاری در بوسنی و هرزگوین

چالش های اساسی درخواست ویزای کاری بوسنی و هرزگوین

روند درخواست ویزای کار در کنار مزای بی شماری که برای متقاضیان به همراه دارد، دارای چالش های محدودی نیز در حوزه های مختلف می باشد. بنابراین متقاضیان باید علاوه بر مطالعه مزایا ویزای کاری بوسنی با چالش های این نوع از ویزا نیز به خوبی آشنا شوند. یکی از اصلی ترین چالش ها در روند درخواست ویزای کاری بوسنی، بوروکراسی اداری پیچیده در این نوع از ویزا می باشد. زیرا اغلب کنسولگری های بوسنی و هرزگوین برای اعطای ویزای کاری به متقاضیان ار بوروکراسی های اداری پیچیده ای پیروی می کنند، که این امر موجب پشیمانی برخی از متقاضیان می شود. یکی دیگر از این چالش ها نیز هزینه درخواست ویزا می باشد که به نسبت اغلب کشورهای اروپای غربی بالاتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

مهم ترین سوالات ویزای کاری بوسنی و هرزگوین

در این بخش پاسخ گوی سوالات پرتکرار شما خواهیم بود:

  • دسته های مختلف ویزای کاری در بوسنی و هرزگوین کدام اند؟ ویزای کاری برای راه اندازی یک کسب و کار یا شرکت در این کشور، ویزای کارمند حقوق بگیر، ویزای کاری برای کار داوطلبانه و ویزای کاری برای کارگران مستقل
  • الزامات اساسی در روند درخواست ویزای کاری بوسنی و هرزگوین شامل کدام موارد خواهد بود؟ ارائه کپی گواهی شده پاسپورت، گواهی از وضعیت اقامت، ارائه وضعیت تمکن و گواهی پزشکی
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *