ویزای کاری

ویزای کاری بلیز

ویزای کاری بلیز

اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزای کاری بلیز هستند، در قدم اول باید شغلی مناسب در این کشور پیدا کنند. بنابراین، از آنجایی که ویزای کاری با وضعیت اقامت شما در این کشور مرتبط است بهتر است قبل از اینکه بتوانید برای اقامت یا اجازه کار در بلیز درخواست دهید استخدام شوید. طی سال های اخیر روند درخواست ویزای کاری بلیز به دلیل رشد بی سابقه این کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه های مختلف می باشد. به طور کلی اگر قصد دارید به عنوان یک کارمند خارجی تحت قرارداد کار کنید به ویزای کاری مهاجرت به بلیز نیاز دارید. این قانون برای تمامی اتباع خارجی به جز شهروندان ایالات متحده آمریکا قابل اجرا می باشد. دارندگان ویزای کار می توانند از امکانات این کشور در طول زندگی استفاده کنند.

روند درخواست ویزای کاری بلیز

یکی از اصلی ترین عوامل در قبولی یا ریجکت شدن ویزای کاری، گذراندن موفق روند درخواست ویزای کار در بلیز می باشد. به طور کلی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال اخذ ویزای کاری هستند، باید روند درخواست ویزای کاری را به طور صحیح طی کنند. هر گونه نقصی در روند درخواست ویزا موجب ریجکت شدن ویزای کاری متقاضیان خواهد شد. یکی از اصلی ترین مراحل در روند درخواست ویزای کاری تضمین شغلی مناسب در این کشور می باشد. قبل از درخواست ویزای کاری، باید شغلی برای خود آماده کنید. به طور کلی اگر مدرک کار را ندارید، مجاز به درخواست ویزای کاری این کشور نیستید.

در جدول زیر می توانید روند درخواست ویزای کاری را به صورت کامل مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای کاریتوضیحات
فرم درخواستدر قدم اول پس از تضمین شغل، متقاضیان باید فرم درخواست ویزای کاری را تکمیل کرده و در آخر امضا نمایند. البته متقاصیان باید درخواست ویزای کاری را از قبل آماده کنند.
قرار گذاشتنمی توانید از طریق سایت نمایندگی وقت مصتحبه ای برای ویزای کاری تعیین کنید.
وارد کردن اطلاعاتپس از تایید درخواست، متقاضیان باید تمامی اطلاعات خود را در وب سایت اداره مهاجرت وارد کنند.
پرداخت هزینه درخواستپس از پرداخت هزینه درخواست ویزا، رسیدی برای شما صادر می شود که باید از آن نگهداری کنید.
جمع آوری داده های بیومتریکپس از تکمیل درخواست ویزای کاری بیومتریک افراد جمع آوری خواهد شد. این یک فرآیند سریع است که یک اسکن اثر انگشت 10 رقمی را با یک اسکنر انگشت دیجیتال می گیرد.

الزامات درخواست ویزای کاری بلیز

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال دریافت ویزای کاری هستند، باید الزامات اساسی در روند درخواست ویزای کاری را رعایت کنند. این الزامات عبارت اند از:

  • تکمیل فرم های درخواست
  • ارائه پاسپورت معتبر با اعتبار بیش از 6 ماه پس از تاریخ برنامه ریزی شده
  • ارائه فتوکپی از پاسپورت
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • اثبات وضعیت فعلی
  • گواهی سوابق پلیس که ثابت می کند در گذشته سابقه کیفری در هیچ نقطه از جهان نداشته اید.
  • ارائه مدرکی مبنی بر وجوه کافی در حساب بانکی خود جهت تامین مالی اقامت خود در این کشور
  • ارائه رزومه
  • مدارک تحصیلی و گواهینامه های متقاضیان

الزامات درخواست ویزای کاری بلیز

هزینه و مدت زمان پردازش ویزای کاری بلیز

یکی از اصلی ترین عوامی که باعث ایجاد چالش اساسی در روند درخواست ویزای کاری می شود، هزینه و مدت زمان پردازش این نوع از ویزا می باشد. بنابراین افرادی که قصد دریافت ویزای کاری را دارند، باید قبل از درخواست این موارد را به خوبی مورد بررسی قرار دهند. تمامی متقاضیان اخذ ویزای کاری، حین درخواست ویزا باید هزینه ویزای کاری این کشور را به صورت آنلاین پرداخت کنند. هزینه ویزای کاری برای هر متقاضی 220BZD (دلار بلیز) می باشد. البته لازم به ذکر است که این مقدار هزینه شامل انواع ویزاهای طولانی مدت می شود. همچنین هزینه ویزا به ازای هز نفر می باش و کارفرمای شما هنگتم درخواست ویزای کاری شما در اداره مهاجرت پرداخت می کند.

در نمودار زیر می توانید هزینه ویزای کاری در کشورهای مختلف جهان را مشاهده فرمایی:

هزینه ویزای کاری در کشورهای مختلف جهان

یکی دیگر از چالش هایی که اتباع کشورهای خارجی در روند درخواست ویزای کاری با آن مواجه می شوند، مدت زمان پردازش ویزای کاری این کشور است. روند پردازش ویزای کاری یکی از اصلی ترین عواملی است که باعث می شود تعداد بسیاری از افراد از دریافت ویزای خود منصرف شوند. فرآیند اخذ ویزای کاری ممکن است 9 تا 12 هفته کاری طول بکشد. البته این مدت زمان به شرکتی که قصد کار در آن را دارید بستگی دارد. علاوه بر این کارفرمای شما نیز در روند درخواتس ویزای کاری و مدت زمان پردازش آن نقش بسزایی ایفا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط دریافت ویزای کاری بلیز، با مشاورات مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی بلیز

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص شرایط اخذ ویزای کاری بلیز، در این بخش از مقاله قصد داریم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم. کلیدی ترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا می توانم با ویزای کاری بلیز خانواده خودم رو به این کشور بیاورم؟ بله، دارندگان ویزای کاری بلیز پس از یافتن مسکن مناسب در این کشور، می توانند خانواده خود را همراه خود به این کشور بیاورند.
  • چه مدت زمانی می توانم با ویزای کاری بلیز در این کشور کار کنم؟ ویزای کاری در اغلب کشور های حوزه دریای کارائیب 1 سال اعتبار دارد. با این حال شما می توانید پس از پایان اعتبار ویزای کاری بلیز آن را تمدید کنید.
  • روند درخواست ویزای کاری بلیز دشوار است؟ بر خلاف برخی تصورات غلط، لازم به ذکر است که بدانید روند درخواست ویزای کاری بلیز در میان کشورهای حوزه کارائیب بسیار ساده است. تمام متقاضیان می تواند برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام کنند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *