ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی کیپ ورد

ویزای تحصیلی کیپ ورد

جهت تحصیل در کیپ ورد به ویزای تحصیلی کیپ ورد نیاز دارید و باید خود را جهت آماده سازی مدارک حاضر کنید. ویزای دانشجویی به معنای مجوز اصلی و مهم شما در خصوص تحصیل در این کشور محسوب می شود و شما می توانید با این مجوز هم تحصیل و هم به صورت پاره وقت کار کنید. در کیپ ورد شرایط تحصیلی مناسبی برای مقاطع مختلف و رشته های متفاوت وجود دارد. در این مقاله سعی کرده ایم تا در خصوص مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی در کیپ ورد توضیحاتی بدهیم و شما را در این زمینه مطلع کنیم. همچنین می توانید برای مشاوره و پرسیدن سوالات با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کیپ ورد

برای اخذ ویزای تحصیلی کیپ ورد باید مرحله به مرحله و گام به گام عمل کنید. در حال حاضر برای این ویزای تحصیلی باید مدارک تحصیلی خود را بررسی کنید و ببینید که همه چیز حاضر است یا خیر. جهت اخذ ویزای تحصیلی کیپ ورد باید همراه با مدارک خود به سفارت این کشور مراجعه کنید و فرم درخواست ویزای تحصیلی را پر و تکمیل کنید و مدارک را ضیمه کنید و سپس منتظر شوید تا درخواست شما بررسی و برای مصاحبه و یا صدور ویزا مراجعه کنید. برای اخذ ویزای تحصیلی مدارک خاصی نیاز است و شما باید این مدارک را تقدیم سفارت کنید.

در لیست زیر شاهد مدارک لازم برای ویزا و تحصیل در کیپ ورد هستید:

  • نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی اعم از دانشگاه در کیپ ورد
  • مدارک شناسایی اعم از گذرنامه و شناسنامه
  • ارائه 2 عکس
  • ارائه مدرک زبان
  • ارائه مدرک تحصیلی
  • ریز نمرات و سوابق تحصیلی
  • فیش پرداختی شهریه
  • گواهی سلامت
  • پرداخت هزینه بیمه
  • پرداخت هزینه پردازش ویزا

الزامات برای نامه پذیرش دانشگاه های کیپ ورد

حال ممکن است بپرسید چگونه نامه پذیرش را اخذ کنم؟ دانشگاه ها کشور کیپ ورد برای ثبت نام در موسسات عالی خود به مدارک متفاوتی نیاز دارند. برای برخی از موسسات به 2 سال تجربه کاری و نمرات با مدرک درجه یک اجباری نیاز دارید. در سیستم کیپ ورد، حداقل میانگین 13 در مقیاس درجه بندی 20 امتیازی یا کافی است. یا معادل آن در سیستم ایالات متحده: میانگین “B” یا معدل 3.00 (GPA) در مقیاس 4.00 GPA برای واجد شرایط بودن برای یک برنامه کارشناسی لازم است. لطفاً به یاد داشته باشید که نمره آیلتس (آزمون مهارت زبان انگلیسی مورد نیاز برای تحصیل در کیپ ورد) نیز باید در برنامه ذکر شود.

در نمودار زیر شاهد افزایش درخواست های متقاضیان جهت اخذ ویزای تحصیلی کیپ ورد هستید:

افزایش درخواست های متقاضیان جهت اخذ ویزای تحصیلی کیپ ورد

پس از مطالعه برنامه توسط مؤسسه، آنها ممکن است آن را در فهرست نهایی قرار دهند یا ندهند. بنابراین با دریافت نامه پذیرش از موسسه متوجه خواهید شد که آیا انتخاب شده اید یا خیر. اگر این کار را کردید، می توانید برای درخواست ویزا اقدام کنید. اگر حداقل شرایط را ندارید، ممکن است همچنان برای پذیرش در نظر گرفته شوید. دروس بیشتر به زبان پرتغالی و انگلیسی تدریس می شوند.

مدارک عمومی برای پذیرش در دانشگاه های کیپ ورد عبارتند از:

  • دیپلم یا فوق دیپلم و یا آخرین مدرک تحصیلی
  • فرم درخواست آنلاین امضا شده برای تحصیل در کیپ ورد
  • گذرنامه بین المللی یا سند مسافرتی شخص
  • گواهی پزشکی سلامت
  • ریز نمرات
  • رزومه

کار ضمن تحصیل با ویزای دانشجویی کیپ ورد

اگر اعزام دانشجو به کیپ ورد اولویت شما در لیست کارهایتان است، حتماً با دانشگاه بررسی کنید که آیا این برنامه دارای تجربه صنعتی است یا خیر تا تعیین کنید که آیا می توانید در کشور کار کنید یا خیر. اگر شما یک دانشجو یا کارآموز خارجی هستید که تحت یک برنامه پیوست آموزشی به کیپ ورد می آیید، باید دارای مجوز کار آموزشی، مجوز استخدام آموزشی، یا در برنامه تعطیلات کاری باشید تا شغل خود را قانونی کنید. توجه به این نکته مهم است که کار در کیپ ورد بدون مجوز کار یک جرم قابل مجازات است. کیپ ورد نیز به شما این امکان را می دهد که هر شکلی از کار را در آنجا انجام دهید. موسسات دوره های کارآموزی را ارائه می دهند که مربوط به دوره ای است که قصد تحصیل در آن را دارید. اکثر دانشجویان این دوره های کارآموزی مرتبط را انتخاب می کنند.

کار ضمن تحصیل با ویزای دانشجویی کیپ ورد

فرصت های شغلی دانشجویی در کیپ ورد

برخی از مشاغل پاره وقت محبوبی که دانشجویان می توانند در کیپ ورد پیدا کنند، به شرح زیر است: اپراتورهای ورود داده اگر مهارت های تایپ خوبی دارید، این کار برای شما عالی است. پیشخدمت در رستوران ها دستمزد اولیه و کاملاً کار فشرده است. اگر در آشپزی مهارت دارید، می‌ توانید دوست داشته باشید که شاگرد سرآشپز باشید. اگر یک زبان خارجی مانند انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی یا روسی بلد هستید و به آن زبان مسلط هستید، می توانید تکالیف ترجمه یا فرصتی برای کار به عنوان مترجم دریافت کنید. این به خوبی پرداخت می کند. شما همچنین می توانید شانس خود را در دانشگاه / کالج خود امتحان کنید تا بررسی کنید که آیا فرصتی وجود دارد یا خیر. تایپ کردن نام همه دانش‌آموزانی که در آن سال ثبت ‌نام کرده‌ اند، می ‌تواند بسیار ساده باشد.

البته دانشجویان می توانند فرصت های شغلی پاره وقت را در محل تحصیل خود کیپ ورد خود جستجو کنند. مانند کار در کافه تریا و بوفه دانشگاه کیپ ورد و یا، کتابخانه، پشتیبانی از بخش آموزش در دانشگاه های کیپ ورد. همچنین می توانید در اطراف دانشگاه زندگی و کار کنید و در رستوران ها و یا مکان های نزدیک دانشگاه کار کنید که به راحتی بتوانید حمل و نقل کنید. چند فرصت شغلی که دانشجویان می توانند در خارج از دانشگاه بررسی کنند شامل کار در کتاب فروشی و شهربازی و فروشگاه های زنجیره ای و رستوران ها و پمپ بنزین و تدریس خصوصی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه ارائه خدمات تخصصی در حوزه ویزای تحصیلی همراه و راهنمای شماست.

سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی کیپ ورد

در این بخش پاسخ گوی سوالات پرتکرار شما خواهیم بود:

  • کار ضمن تحصیل با ویزای دانشجویی کیپ ورد چگونه است؟ اگر اعزام دانشجو به کیپ ورد اولویت شما در لیست کارهای شما است، حتماً با دانشگاه بررسی کنید که آیا این برنامه دارای تجربه صنعتی است یا خیر تا تعیین کنید که آیا می توانید در کشور کار کنید یا خیر. اگر شما یک دانشجو یا کارآموز خارجی هستید که تحت یک برنامه پیوست آموزشی به کیپ ورد می آیید، باید دارای مجوز کار آموزشی، مجوز استخدام آموزشی، یا در برنامه تعطیلات کاری باشید تا شغل خود را قانونی کنید. توجه به این نکته مهم است که کار در کیپ ورد بدون مجوز کار یک جرم قابل مجازات است. کیپ ورد نیز به شما این امکان را می دهد که هر شکلی از کار را در آنجا انجام دهید. موسسات دوره های کارآموزی را ارائه می دهند که مربوط به دوره ای است که قصد تحصیل در آن را دارید. اکثر دانشجویان این دوره های کارآموزی مرتبط را انتخاب می کنند.
  • فرصت های شغلی دانشجویی در کیپ ورد چگونه است؟ برخی از مشاغل پاره وقت محبوبی که دانشجویان می توانند در کیپ ورد پیدا کنند، به شرح زیر است: اپراتورهای ورود داده اگر مهارت های تایپ خوبی دارید، این کار برای شما عالی است. پیشخدمت در رستوران ها دستمزد اولیه و کاملاً کار فشرده است. اگر در آشپزی مهارت دارید، می‌ توانید دوست داشته باشید که شاگرد سرآشپز باشید. اگر یک زبان خارجی مانند انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی یا روسی بلد هستید و به آن زبان مسلط هستید، می توانید تکالیف ترجمه یا فرصتی برای کار به عنوان مترجم دریافت کنید. این به خوبی پرداخت می کند. شما همچنین می توانید شانس خود را در دانشگاه / کالج خود امتحان کنید تا بررسی کنید که آیا فرصتی وجود دارد یا خیر. تایپ کردن نام همه دانش‌آموزانی که در آن سال ثبت ‌نام کرده‌ اند، می ‌تواند بسیار ساده باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *