ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به کیپ ورد

اعزام دانشجو به کیپ ورد

اعزام دانشجو به کیپ ورد شامل مراحل مقدماتی و نهایی است که در این پروسه دانشجو باید از ماه ها قبل برای مهاجر تحصیلی آماده شود. در کشور کیپ ورد چندین دانشگاه برای تحصیل وجود دارد و زبان رایج پرتغالی است. اما زبان انگلیسی را نیز می توان یک زبان دوم در این کشور دانست. کیپ ورد که در قاره آفریقا قرار گرفته است آب و هوا جزیره ای و گرمی دارد. و دانشجویان باید اطلاعاتی کامل و کلی در حوزه تحصیل و زندگی در کیپ ورد به دست بیاورند. در این مقاله در خصوص شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به کیپ ورد برای شما عزیزان صحبت کرده ایم. اگر تمایل به اخذ مشاوره تخصصی در حوزه اعزام دانشجو به کیپ ورد دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه شما را راهنمایی کنند.

مزایای اعزام دانشجو به کیپ ورد

تحصیل در خارج از کشور می تواند جذاب باشد اما نه در مقایسه با تجربیاتی که فرد برای فیلتر کردن زندگی خارج از کلاس درس دارد! کیپ ورد در مورد سبک زندگی هیجان انگیز برای تازه کردن ذهن و استفاده از زمان بیکاری خود از این قاعده مستثنی نیست. این کشور با ذخایر طبیعی آراسته شده است که هر روز شما را مجذوب خود می کند. وقتی در کیپ ورد هستید کارها و مکان های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. کوه فوگو، آتشفشان فعال در جزیره فوگو و بلندترین قله مجمع الجزایر، مقصدی آشکار برای کوهنوردان و عاشقان ماجراجویی است. اما برای مناظر عالی و مسیرهای سنگفرش شده دوست داشتنی، زمانی را به جزیره سانتو آنتائو اختصاص دهید.

قله ‌های آتشفشانی، خط ساحلی صخره ‌ای چشمگیر، و برخی جنگل ‌های استوایی، پیاده‌ گردی عالی را فراهم می‌ کنند. شب را در یک تختخواب و صبحانه در یکی از دهکده های کوچک بگذرانید تا تجربه ای اصیل را داشته باشید که نمی خواهید آخر هفته ها از آن دریغ کنید. ورزش‌ های آبی ماهیگیری، غواصی و موج‌ سواری در جزایر امکان‌ پذیر است، جزیره سانتیاگو مرکز گردشگران است. سازماندهی سفرهای یک روزه و بسته‌ ها از هر تعداد تور اپراتور و یا استراحتگاه آسان است. در تمام جزایر کاملاً باد می ‌وزد، بنابراین کیپ ورد به یک مقصد محبوب برای موج سواران بادی و بادبادک ‌بازان تبدیل شده است. بهترین استفاده را از زمان خارج از کلاس خود در این موارد ببرید و تا حد زیادی لذت خواهید برد.

مزایای اعزام دانشجو به کیپ ورد

دانشگاه های برتر جهت اعزام دانشجو کیپ ورد

موسسه عالی علوم اقتصادی و بازرگانی (ISCE) در میندلو، کیپ ورد واقع شده است. به طور محلی به عنوان Instituto Superior de Ciências Económicas e Empresariais – ISCE شناخته می شود. این یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک میندلو، سائو ویسنته واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پریا است. موسسه عالی حقوقی و علوم اجتماعیInstituto Superior de Ciências Jurídicas e Sociais – ISCJS  یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که حوزه های آموزشی آن علوم حقوقی و اجتماعی است.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش دانشجویان بین المللی در کیپ ورد هستید:

نرخ افزایش دانشجویان بین المللی در کیپ ورد

دانشگاه کیپ ورد دانشگاهی است که در سال 2006 تاسیس شد و یک دانشگاه دولتی با بیش از 5 پردیس پردیس در بین جزایر کیپ ورد است. دانشگاه کیپ ورد برای داشتن شهریه مقرون به صرفه برای شهروندانش ایجاد شده است. دانشگاه ژان پیاژه کیپ ورد یک دانشگاه خصوصی در کیپ ورد است. این دانشگاه به نام ژان پیاژه، روانشناس و فیلسوف معروف کودک سوئیسی نامگذاری شده است. این دانشگاه در 7 می 2001 تأسیس شد.

ویزای دانشجویی کیپ ورد جهت اعزام دانشجو

جهت اعزام دانشجو به کیپ ورد باید ابتدا اطلاعات کاملی از دانشگاه و رشته هایی که ارائه می دهند داشته باشید. در مرحله بعد باید بدانید که چه مدارکی لازم دارید تا بتوانید نامه پذیرش بگیرید. در مرحله بعد باید مدارک را به دانشگاه انتخابی خود ارسال کنید. سپس باید منتظر اعلام نظر دانشگاه باشید. اگر موفق به اخذ نامه پذیرش شدید باید به سرعت همراه با این سند به سفارت مراجعه کنید و درخواست ویزای تحصیلی خود را ارائه کنید. پس از آن باید خود را برای مهاجرت مانند بسته بندی وسایل و لباس ها و مدارک و دیگر الزامات آماده کنید. ممکن است در این پروسه به مشکل بخورید یا با چالش های دیگری رو به رو شوید. به همین دلیل موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تیم متخصص خود آماده ارائه خدمات در حوزه اعزام دانشجو می باشد.

سوالات متداول در باب اعزام دانشجو به کیپ ورد

در بخش پایانی مقاله توجه شما را به سوالات مهم جلب می داریم:

  • مزایای اعزام دانشجو به کیپ ورد کدام اند؟ تحصیل در خارج از کشور می تواند جذاب باشد اما نه در مقایسه با تجربیاتی که فرد برای فیلتر کردن زندگی خارج از کلاس درس دارد! کیپ ورد در مورد سبک زندگی هیجان انگیز برای تازه کردن ذهن و استفاده از زمان بیکاری خود از این قاعده مستثنی نیست. این کشور با ذخایر طبیعی آراسته شده است که هر روز شما را مجذوب خود می کند. وقتی در کیپ ورد هستید کارها و مکان های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. کوه فوگو، آتشفشان فعال در جزیره فوگو و بلندترین قله مجمع الجزایر، مقصدی آشکار برای کوهنوردان و عاشقان ماجراجویی است. اما برای مناظر عالی و مسیرهای سنگفرش شده دوست داشتنی، زمانی را به جزیره سانتو آنتائو اختصاص دهید.
  • ویزای دانشجویی کیپ ورد جهت اعزام دانشجو به چه صورت است؟ جهت اعزام دانشجو به کیپ ورد باید ابتدا اطلاعات کاملی از دانشگاه و رشته هایی که ارائه می دهند داشته باشید. در مرحله بعد باید بدانید که چه مدارکی لازم دارید تا بتوانید نامه پذیرش بگیرید. در مرحله بعد باید مدارک را به دانشگاه انتخابی خود ارسال کنید. سپس باید منتظر اعلام نظر دانشگاه باشید. اگر موفق به اخذ نامه پذیرش شدید باید به سرعت همراه با این سند به سفارت مراجعه کنید و درخواست ویزای تحصیلی خود را ارائه کنید. پس از آن باید خود را برای مهاجرت مانند بسته بندی وسایل و لباس ها و مدارک و دیگر الزامات آماده کنید. ممکن است در این پروسه به مشکل بخورید یا با چالش های دیگری رو به رو شوید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *