ویزای تحصیلی

تحصیل در کیپ ورد

تحصیل در کیپ ورد

برای تحصیل در کیپ ورد که یک کشور کمتر شناخته شده و خاص است شما باید اطلاعات تقریبا کاملی به دست بیاورید تا برای مهاجرت تحصیلی آماده شوید. این کشور که زبان پرتغالی دارد و غرب آفریقا و در میانه اقیانوس اطلس واقع شده است از جزیره های زیبایی بهره مند می شود که چشم هر فردی بر خودش متمرکز می کند. در کیپ ورد دانشگاه کیپ ورد معروف ترین دانشگاه است و چندین دانشگاه دیگر نیز وجود دارند که دروس و رشته هایی را در این حوزه ارائه می کنند. در این کشور می توانید به زبان پرتغالی و در مواردی به زبان انگلیسی تحصیل کنید اینکه چه رشته ای را در کدام مقطع و دانشگاه انتخاب کنید تاثیر به سزایی در این مساله دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی راهنمای شما خواهد بود.

بررسی تحصیل در کیپ ورد

کشور کیپ ورد شاید به گوش خیلی از افراد نخورده باشد. برخی از کشورها بسیار معروف هستند و برای تحصیل در ربته اول قرار می گیرند مانند انگلیس و یا ایالات متحده یکی از آنهاست. فرانسه هم همینطور. ایتالیا نیز همینطور است. کیپ ورد، شاید منصفانه باشد که بگوییم، یکی از این موارد نیست، اما آنچه در آن وجود دارد می تواند شما را شگفت زده کند که یک گزینه جالب برای تحصیل در خارج از کشور از بسیاری از دانشجویان ایجاد کنید. این کشور در میانه اقیانوس اطلس پنهان شده است، مجموعه ای 10 نفره از جزایر که زاییده خشم آتشفشانی هستند، به همان اندازه که اسرارآمیز هستند زیبا هستند.

کیپ ورد معروف ترین یا واضح ترین مقصد نیست. درست است، اما یک تجربه آکادمیک در این کشور ممکن است شما را شگفت زده کند. اگرچه کیپ ورد کوچک است و جمعیت زیادی ندارد، اما برخی از گزینه های جالب برای تحصیل در خارج از کشور برای استفاده از دانشجویان آتی وجود دارد. به همین دلیل در میان سایر موارد، موسسات آموزش عالی در داخل کشور وجود ندارد. با این حال، این کشور تعداد زیادی موسسات تاسیس شده را اداره می کند و برای دانشجویان بین المللی که به دنبال یک ترم تحصیلی در خارج از کشور یا علاقه مند به تحقیق هستند، کمک های لازم را ارائه می دهند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در کیپ ورد هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در کیپ ورد

مزایای تحصیل در کیپ ورد

با توجه به اینکه کیپ ورد یک کشور پرتغالی زبان است، دانش آموزان می توانند برای موسسات محلی درخواست دهند و برای تکمیل دوره زبان یا تحقیقات دیگر در اینجا پذیرش بگیرند. برای دانش ‌آموزان علاقه ‌مند به حیات وحش، کیپ ورد سومین مکان بزرگ جهانی لانه ‌سازی لاک‌ پشت ‌های دریایی است و برای تحقیق در مورد رفتار مهاجرت، الگوهای پرورش و مسائل حفاظتی ایده‌ آل است. به دانشجویان این امکان داده می شود که به یک روش عالی برای سفر، کسب تجربه کارآموزی و اعتبار بیشتر دسترسی داشته باشند. دانشجویان زبان همچنین می توانند از برنامه های تحصیلی موجود در دانشگاه های کیپ ورد بهره مند شوند.

در بخش زیر شاهد مزایای اعزام دانشجو به کیپ ورد هستید:

مزایای اعزام دانشجو به کیپ ورد

جزایر کیپ ورد فریبنده هستند و مطمئناً تحصیل شما را در خارج از کشور به یاد ماندنی می کنند. فعالیت های بی شماری برای انجام در کیپ ورد وجود دارد و ارزش آن را دارد که این فعالیت ها را در طول دوره ای که در مجمع الجزایر سپری می کنید گسترش دهید، بنابراین به شما امکان می دهد مجموعه ای متنوع و ارزشمند از تجربیات را به دست آورید. تصمیم‌ گیری  در خصوص اینکه دقیقاً در طول تعطیلات خود چه کاری می‌خواهید انجام دهید اغلب می ‌تواند یک فرآیند استرس و بلاتکلیفی باشد اما کیپ ورد آنقدر جزایر دیدنی و فرصت های تفریحی در طبیت و حیات وحش را دارد که شما کاملا سرگرم خواهید شد.

مزایای تحصیل در کیپ ورد

الزامات کلی در خصوص تحصیل در کیپ ورد

برای اخذ پذیرش و نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه ها باید مدارک مشخصی مانند ریز نمرات و سوابق تحصیلی و اثبات تسلط به زبان را ارائه کنید. فضا اغلب در کیپ ورد محدود است و ممکن است بر اساس ملیت به دانش آموزان اولویت داده شود. شهریه ها ممکن است برای هر دانشجویی کمی بالا و گران باشند. این یکی از دلایلی است که باعث می شود بورسیه تحصیلی برای یک دانشجوی جستجوگر برای تحصیل در کیپ ورد شایسته در نظر گرفتن باشد. جوایز بین ‌المللی کیپ ورد که توسط دانشگاه ‌ها و سازمان‌ های آموزشی در سراسر جهان ارائه می‌شود، از دانشجویان برای تحصیلات عالی حمایت می ‌کند. کیپ ورد از جمله کشورهایی است که به تدریج بر میزان باسوادی در حال افزایش است.

در جدول زیر شاهد نرخ سواد در کیپ ورد می باشید:

نرخ سوادسال
70%2021
75%2022
77%2023

برای اخذ مشاوره در زمینه تحصیل در کیپ ورد با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در این مسیر هدایت کنند.

سوالات تخصصی در باب تحصیل در کیپ ورد

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • مزایای تحصیل در کیپ ورد کدام اند؟ امکان تحصیل به زبان انگلیسی و پرتغالی، تحصیل در دانشگاه های ممتاز و کسب تجارب تحصیلی متفاوت
  • الزامات کلی در خصوص تحصیل در کیپ ورد چه مواردی است؟ برای اخذ پذیرش و نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه ها باید مدارک مشخصی مانند ریز نمرات و سوابق تحصیلی و اثبات تسلط به زبان را ارائه کنید. فضا اغلب در کیپ ورد محدود است و ممکن است بر اساس ملیت به دانش آموزان اولویت داده شود. شهریه ها ممکن است برای هر دانشجویی کمی بالا و گران باشند. این یکی از دلایلی است که باعث می شود بورسیه تحصیلی برای یک دانشجوی جستجوگر برای تحصیل در کیپ ورد شایسته در نظر گرفتن باشد. جوایز بین ‌المللی کیپ ورد که توسط دانشگاه ‌ها و سازمان‌ های آموزشی در سراسر جهان ارائه می‌شود، از دانشجویان برای تحصیلات عالی حمایت می ‌کند. کیپ ورد از جمله کشورهایی است که به تدریج بر میزان باسوادی در حال افزایش است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *