مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

ویزای تحصیلی کره جنوبی

ویزای تحصیلی کره جنوبی

اگر قصد تحصیل در کره جنوبی را دارید باید برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی اقدام کنید. در سال های اخیر تعداد علاقمندان به مهاجرت به کره جنوبی افزایش یافته است و از کشور ایران نیز جوانان برای مهاجرت به کره جنوبی برنامه ریزی می کنند. این کشور با داشتن دانشگاه های خوب و شرایط رفاهی و زندگی مناسب یکی از مقاصد تحصیلی در آسیا محسوب می شود زیرا از لحاظ مدرنیته و پیشرفته بودن مانند کشورهای برتر جهان است.

کره جنوبی می تواند یک مقصد عالی برای تحصیلات باشد زیرا استانداردهای تحصیلی در دانشگاه های سئول بسیار بالاست و منجر به اخذ مدارک قوی و بین المللی خواهد شد. در این مقاله سعی کرده ایم تا در خصوص ویزای تحصیلی کره جنوبی بیشتر صحبت کنیم. برای مهاجرت به کره جنوبی با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

اینفوگرافیک ویزای تحصیلی کره جنوبی

تحصیل در کره جنوبی

کشور کره جنوبی در حال حاضر از پیشرفته ترین و مدرن ترین کشورهای جهان است و این مسیر پیشرفت را به سرعت طی می کند. با تحصیل در کره جنوبی در کشوری که همپای امریکا و انگلیس است تحصیل کنید. شهریه های دانشگاه های کره برای دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه است. چند رشته معروف به زبان انگلیسی در دسترس هستند. دانشگاه ‌های کره به عنوان مقصدی برای دانشجویان بین ‌المللی از سراسر جهان، تنوع خوبی (از جمله مدارک کامل) به زبان انگلیسی ارائه می ‌دهند. از دانشجویان بین المللی استقبال می شود. ممکن است در ابتدا با چالش های زبانی و فرهنگی روبه رو شوید اما بسیاری از مردم به زبان انگلیسی تسلط دارند و شما می توانید با گذشت ترم اول بسیاری از نیازهای خود را به راحی رفع کنید. دانشجویان بین المللی ممتاز بسیار مورد استقبال دانشگاه ها قرار می گیرند.

کره جنوبی دارای سطوح پایین جرم و جنایت، از جمله جنایات خشونت آمیز است. این کشور همچنین دارای یک دولت باثبات است و با وجود تنش های مداوم با کره شمالی، متوسط ​​کره ای ها چندان نگران این وضعیت نیستند. تعدادی از غذاهای کره جنوبی با فرهنگ ایرانی ها می تواند همخوانی داشته باشد و شما در سلف دانشگاه از این غداها لذت خواهید برد. فرهنگ پاپ سرگرم کننده فرهنگ پاپ کره جنوبی طوفان جهان را گرفته است (کی پاپ و کی درام، کسی هست؟). هالیو ، یا موج کره یا موج K، کلمه ای است که صادرات انبوه تلویزیون، موسیقی و فیلم های کره جنوبی را در سطح جهانی توضیح می دهد.

هزینه تحصیل در کره جنوبی

اگر بخواهیم هزینه های زندگی و تحصیل در کره جنوبی را با کشورها اروپایی و امریکایی مقایسه کنیم هزینه ها یبسیار کمتر خواهند بود. شهریه برای یک ترم ثبت نام مستقیم در خارج از کشور در کره جنوبی بسته به دانشگاه و رشته هایی که در حال تحصیل هستید از $1800 (دلار) تا حدود $6000 (دلار) متغیر است. هزینه زندگی در سئول گران ترین است و به طور متوسط ​​بین $1100 تا $1600 (دلار) در ماه است که شامل مسکن، غذا، حمل و نقل و هزینه های دیگر می شود. به عنوان یک دانشجوی ثبت نام مستقیم، شما مسئول یافتن محل اقامت، چه در داخل و چه خارج از دانشگاه خواهید بود.

هزینه ها از طریق ارائه دهنده برنامه شما را از $11000 (دلار) تا $21000 (دلار) کاهش می دهد . این هزینه های برنامه معمولاً شامل شهریه، مسکن، پشتیبانی، گشت و گذارهای آخر هفته و احتمالاً وعده های غذایی نیز می شود. برخلاف کشورهایی مانند آلمان که هر ترم فقط از دانشجویان بین المللی مبلغ پایینی برای شهریه دریافت می کنند، همانطور که در بالا خواندید، کره به پرداخت شهریه نیاز دارد. با این حال، بورسیه ها و کمک های مالی می توانند به طور قابل توجهی به هزینه های تحصیل شما کمک کنند.

دلایل تحصیل در کره جنوبی

کره جنوبی کیفیت زندگی را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است که به نوبه خود به یکی از باهوش ترین کشورها روی کره زمین تبدیل شده اند.  آنها به اقتصاد کمک می کنند و کشور در دستان خوبی است. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی، نه تنها در سطح بالای آموزش آکادمیک یا حرفه ای که دریافت می کنید، از این ثبات بهره مند می شوید، بلکه از تعاملات روزانه خود با کره جنوبی نیز بهره می برید. بسیاری از دانش‌ آموزان و والدین نگرانی‌های عمده‌ ای در رابطه با امنیت آنها در خارج از کشور دارند. این چیزی است که آنها در کره جنوبی نباید نگران آن باشند، این کشور با نرخ بسیار پایین جرم و جنایت در سراسر کشورها بسیار امن است. دانش ‌آموزان از هر جنسیتی می ‌توانند بدون نگرانی در مورد امنیت خود حرکت کنند و با خیال راحت تعامل داشته باشند.

این کشور همچنین در سراسر شهرهای خود نظارت امنیتی دارد تا بیشتر از ایمن بودن جان و اموال خود اطمینان حاصل کند. کره جنوبی از نظر فناوری و نوآوری مدرن یکی از کشورهای پیشرو در جهان است. درصد خوبی از شرکت ها و محصولات برتر فناوری جهان در کره جنوبی تولید و توسعه می یابند. برندهای پیشرو جهان مانند سامسونگ، کیا، ال جی و هیوندای صنایعی در کره جنوبی هستند که برخی از بهترین ذهن ها را در علم و فناوری مدرن به کار می گیرند. این کشور همچنین یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان فناوری و نوآوری جهانی امروزه به بیش از یک جهت است. استانداردهای آموزشی در کره جنوبی بسیار بالا و بسیار کاربردی است. هر مقداری که برای آموزش هزینه شود، در یک دوره بسیار کوتاه بسیار بازیابی می شود.

شهرت مدارک تحصیلی کره جنوبی در جهان

مدارک تحصیلی کره جنوبی در سطح جهانی پذیرفته می شود و دانشجویانی که از این کشور فارغ التحصیل می شوند در هر کجا که می روند ارتباط پیدا می کنند. تکنیک ‌ها و روش‌ های مدرن تدریس به‌کاررفته، دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا محدودیت‌ ها را پشت سر بگذارند و خارج از چارچوب فکر کنند، به این ترتیب آنها در هر حوزه ‌ای که خودشان را پیدا می ‌کنند عمل می ‌کنند و به سطح بالایی از موفقیت در تمام مشاغل و تلاش‌های خود دست می ‌یابند.

هزینه و مدت اعتبار ویزای تحصیلی کره جنوبی

یکی از اصلی ترین چالش های افرادی که به دنبال دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی هستند، هزینه و مدت اعتبار این ویزای تحصیلی می باشد. البته نگران نباشید زیرا هزینه ویزای تحصیلی کره جنوبی بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی مدرن بسیار پایین تر می باشد. به طور کلی هزینه ویزای تحصیلی کره جنوبی برای یکبار ورود حدود 50$ (دلار) و برای چندین بار ورود تا 90$ (دلار) می باشد. البته لازم به ذکر است که هزینه درخواست ویزای تحصیلی کره جنوبی ممکن است بت توجه به رویه های بین المللی، موافقت نامه های ملی و اصلی روابط بین کشورها متفاوت باشد. همچنین علاوه بر هزینه درخواست ویزای تحصیلی کره جتوبی، دانشجویان باید هزینه های تحصیل ترم های باقی مانده را نیز بپردازند. برای اینکه بیشتر با هزینه درخواست ویزای تحصیلی کشورهای دیگر نیز آشنا شوید، نموداری را در این بخش از مقاله تهیه کرده ایم که با هم به آن می پردازیم:

اما از دیگر موضوعات مهم در فرآیند ویزای تحصیلی کره جنوبی، مدت اعتبار این نوع از ویزا می باشد. به طور کلی مدت اعتبار ویزای تحصیلی کره جنوبی برای مدت اقامت حداکثر 2 سال است. البته به این نکته مهم توجه فرمایید که، اگر دوره تحصیل خود را کره جنوبی تمدید کنید، باید برای تمدید ویزای تحصیلی خود نیز در محل درخواست دهید. البته برای این کار باید از قبل هزینه های تحصیلی ترم های باقی مانده را بپردازیدو سپس باید برای درخواست تمدید ویزا به اداره مهاجرت محلی خود بروید. علاوه بر این دانشجویان بین المللی با ویزای بیش از 90 روز باید برای دریافت کارت ثبت نام خارجی در اداره مهاجرت کره جنوبی اقدام نمایند.

روند درخواست ویزای تحصیلی کره جنوبی

اتباع خارجی که قصد دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی را دارند، باید روند درخواست ویزا را به خوبی طی کنند. روند درخواست ویزای تحصیلی کره جنوبی به شرح زیر می باشد:

روند درخواست ویزای تحصیلی کره جنوبیتوضیحات
درخواست برای دانشگاه مورد نظراولین کاری که باید برای تصمیم گیری برای تحصیل در کره جنوبی انجام دهید این است که برای یکی از دانشگاه های معتبر این کشور درخواست دهید.
نوع ویزای تحصیلی خود را مشخص کنید.ویزای های متعددی برای تحصیل در کره جنوبی وجود دارد که باید یکی از آنها را برای مطابقت با نیازهای خود انتخاب کنید.
سازماندهی اسنادپس از انتخاب نوع ویزای تحصیلی خود می توانید اقدام به سازماندهی فرم درخواست، مدارک و سایر موارد مورد نیاز نمایید.
در سفارت کره جنوبی اقدام نمایید.پس از بازدید از وب سایت و یافتن شرایط دقیق باید تمام اسناد و مدارک را سازماندهی کرده و سفارت کره جنوبی در کشور محل اقامت خود تحویل دهید.

شرایط ویزا برای دانشجویان بین المللی در کره جنوبی

شرایط تحصیل در کره جنوبی برای دانشجویانی که می خواهند در کره جنوبی تحصیل کنند برای دانشجویان بسته به شهروندی آنها متفاوت است. کشور خود را در زیر انتخاب کنید، با مقررات مربوطه آشنا شوید و سفارتخانه ها و کنسولگری های کشور خود را بیابید. کره جنوبی یکی از کشورهای پیشرو در آسیا برای تحصیلات عالی است و دانشجویان خارجی بیشتری برای ادامه تحصیلات عالی در این کشور حرکت می کنند. بسیاری از دانشجویان نیز برای مطالعات تبادلی، مطالعات حرفه ای یا یادگیری زبان کره ای وارد این کشور می شوند. این کشور دارای درصد باسوادی بسیار بالایی است که تقریباً دو سوم از جمعیت آنها حداقل تحصیلات کارشناسی دارند. برای تحصیل در خارج از کشور در کره جنوبی به عنوان یک خارجی، باید بسته به نوع آموزش یا برنامه ای که می خواهند در این کشور دریافت کنند، ویزای دانشجویی دریافت کنید.

معمولاً دانشجویانی که مایل به تحصیل در برنامه های درجه تمام وقت (لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترا) هستند باید برای ویزای دانشجویی D-2 اقدام کنند. در حالی که دانشجویانی که مایل به ورود و مطالعه زبان کره ای هستند باید برای ویزای کارآموزی عمومی D-4 اقدام کنند. روال درخواست ویزا و مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا هر از چند گاهی توسط دولت کره تغییر می کند، با این حال، تمام آخرین اطلاعات در مورد مسائل مربوط به ویزا به طور مناسب توسط کنسولگری یا سفارت کره جنوبی در کشور متبوع یا متقاضی ارسال می شود. جایی که آخرین بار یک برنامه دانشگاهی را تکمیل کردند.

انواع ویزای تحصیلی کره جنوبی

متقاضیان نوع 1 ویزای دانشجویی D-2 افرادی هستند که می خواهند بیایند و یک برنامه درجه بالاتر را در هر یک از موسسات عالی کره دنبال کنند. دوره های کوتاه مدت حرفه ای، کارهای تحقیقاتی یا برنامه های تبادلی در این دسته قرار نمی گیرند. ویزای دانشجویی D-2 عموماً 2 سال طول می کشد و برای دانشجویانی است که می خواهند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد در کره جنوبی تحصیل کنند. متقاضیان نوع 2 (ویزای کارآموزی عمومی D-4 این نوع ویزا برای دانشجویان خارجی است که مایل به ورود به کره جنوبی برای تحصیل زبان کره ای در هر موسسه معتبر در این کشور هستند. مدت زمان این ویزا 2 سال است و می توان آن را در کنسولگری یا سفارت کره جنوبی در کشور متبوع متقاضی یا جایی که آخرین دوره تحصیلی خود را گذرانده است دریافت کرد.

مدارک لازم برای درخواست ویزای نوع 1 به کره جنوبی عبارتند از:

  • گذرنامه بین المللی
  • فرم درخواست ویزا
  • نامه پذیرش رسمی از یک دانشگاه کره ای
  • صورتحساب بانکی حامی (جزئیات وضعیت مالی توانمند در طول مدت برنامه دانشجو)
  • عکس پاسپورت
  • کپی رسمی ریز نمرات (دبیرستان، کارشناسی یا کارشناسی ارشد)
  • کپی مدرک یا مدرک تحصیلی قبلی
  • برنامه سفر
  • هزینه درخواست ویزا

شرایط ویزای درخواست نوع 2 عبارت است از:

  • فرم درخواست ویزا یا فرم 21 تکمیل و امضا شده است
  • کپی پاسپورت بین المللی
  • عکس های پاسپورت
  • اثبات پرداخت هزینه های برنامه
  • مدارک مالی (صورت حساب بانکی، اعتبار بانکی، وام، اسناد بورسیه تحصیلی و غیره)
  • سندی که روابط خانوادگی را نشان می دهد
  • کپی مدرک یا مدرک تحصیلی قبلی

اخذ پذیرش دانشگاه ها برای ویزای تحصیلی کره جنوبی

لطفاً توجه داشته باشید که مراحل درخواست و چک لیست مدارک از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است و برنامه های خاصی دارای شرایط اضافی هستند. دانشجویان خارجی با تابعیت خارجی برای پذیرش بین المللی که روش درخواستی متفاوتی نسبت به شهروندان بومی است، درخواست خواهند داد. قدم بعدی این است که رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اکنون باید درخواست و مدارک آنلاین خود را برای ارسال آماده کنید. در کره جنوبی، با پیشروی درخواست شما، نیاز به پرداخت هزینه درخواست وجود دارد. توصیه نامه نیز برای تمامی مقاطع تحصیلی در کره جنوبی مورد نیاز است، نامه ها از طریق درخواست آنلاین شما ارسال می شوند، بنابراین حتما با مشاوران یا مربیان قبلی خود در این زمینه صحبت کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه های کره جنوبی می باشید:

نرخ پذیرش دانشگاه های کره جنوبی

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کره جنوبی

برای بررسی پذیرش در کره جنوبی باید مدارک کلی زیر را تهیه کنید. یک کپی رسمی از کارنامه دبیرستان و گواهی فارغ التحصیلی برای بارگذاری و همچنین ارسال از طریق پست. اگر وضعیت فارغ التحصیلی شما در زمان درخواست در حال بررسی است، می توانید ریز نمرات جزئی خود و یک سند از مدرسه خود را ارسال کنید که تاریخ مورد انتظار فارغ التحصیلی را نشان می دهد. یک کپی رسمی از ریز نمرات دانشگاه و گواهی مدرک یا معادل آن برای بارگذاری و همچنین ارسال از طریق پست (برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد). یک کپی رسمی از مدرک کارشناسی ارشد و ریز نمرات برای بارگذاری و همچنین ارسال از طریق پست (برای دانشجویان کارشناسی ارشد).

شما باید کپی های اسکن شده گذرنامه خود و والدینتان را تهیه کنید (اگر متقاضی وابستگی باشد). اگر متقاضی برای برنامه های تحصیلات تکمیلی یا فوق لیسانس درخواست می دهد، فقط باید پاسپورت خود را آپلود کند. برای کسانی که پاسپورت ندارند، باید یک کپی از اسناد رسمی کشور خود را بارگذاری کنید که تابعیت شما را ثابت می کند. سایر مدارک رسمی که حاکی از رابطه والدین و فرزند بین متقاضی و والدین او باشد. (برای برنامه های کارشناسی). نتایج آزمون استاندارد یا اسنادی که دستاوردهای تحصیلی یا فوق برنامه را نشان می دهد. نتایج آزمون ‌های استاندارد ورودی کالج مانند SAT، ACT، و IB یا سایر آزمون‌های دارای خدمات گزارش نمره باید مستقیماً از سازمان مجری ارسال شود. برای سایر مواد تکمیلی، نسخه های اسکن شده کافی است.

در بخش زیر شاهد مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کره جنوبی هستید:

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کره جنوبی

الزامات زبان برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی

دیگر مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کره جنوبی مدرک زبان است. همچنین باید مطمئن شوید که حداقل شرایط لازم برای مهارت زبان را برای زبان آموزشی برنامه مورد نظر خود دارید. تسلط به زبان کره ای : TOPIK سطح 3 یا بالاتر -تسلط به زبان انگلیسی تافل iBT 80، آیلتس 6 یا بالاتر، TEPS 551، TEPS جدید 300. الزامی است. اسناد رسمی که نشان دهنده مهارت زبان به زبان انگلیسی یا کره ای است. برخی از کالج ‌ها برای تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی معمولاً از متقاضیان خود می ‌خواهند تا نمونه کارها یا سوابق دستاوردهای خود را نشان دهند، در صورت ادامه درخواست شما از هر گونه نیاز مربوط به دانشکده یا گروه مطلع خواهید شد.

الزامات زبان برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی

مدارک لازم برای تحصیل در کره جنوبی

درست قبل از شروع سفر، مطمئن شوید که برای شروع زندگی جدید خود در یک کشور جدید به خوبی آماده شده اید، ترفندهای قدیمی خود را کنار بگذارید و مایلید خود را در محیط جدید غوطه ور کنید. همچنین، برای آب و هوا آماده باشید. دانشجویان جدیدالورودی که وارد کشور می شوند باید به همراه کلیه مدارک لازم برای ثبت نام در موسسات مختلف خود مراجعه کنند. این مدارک باید کپی اصلی بوده و کلیه دستورالعمل ها و شرایط ثبت نام را رعایت کنند. چک لیستی از مواردی که باید همراه خود داشته باشید در زیر آمده است اثبات ترتیبات اقامت گواهی سطح A و همه گواهی‌ های دیگر و گواهی ‌های اضافه شده در مواردی که قابل اجرا هستند، مانند کارشناسی ارشد، دکتری.

برای تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی مدرک لیسانس یا فوق لیسانس شناسنامه گواهینامه رانندگی و گواهی ازدواج (قابل استفاده برای دانشجویان متاهلی که می خواهند همسر خود را همراه خود داشته باشند) و گواهی سطح O در صورت وجود و گذرنامه از الزامات هستند. رزومه و نامه پذیرش مشروط و همچنین نامه پذیرش بدون قید و شرط و کلیه رسیدهای پرداخت و گزارش پزشکی (در صورت وجود) و برنامه سفر چاپی پرواز و 12 فتوکپی پاسپورت لازم است.

کار حین تحصیل در کره جنوبی

کره جنوبی دارای نیروی کار بسیار گسترده و کارآمدی است که به موفقیت اقتصاد این کشور کمک می کند. استاندارد بالای زندگی در کره وجود دارد که با حقوق های بالایی که کارگران دریافت می کنند باعث می شود، متوسط ​​حقوق در کره جنوبی حدود $2600 (دلار) در ماه است. دانشجویان خارجی می توانند بدون نیاز به مجوز کار به صورت پاره وقت در کره جنوبی کار کنند، ویزای تحصیلی آنها که بیش از 1 سال اعتبار دارد می تواند کافی باشد. با این حال، دانشجویان خارجی که مایل به یافتن شغل پاره وقت در کره جنوبی هستند باید حداقل یک ترم از تحصیل خود را قبل از انجام این کار گذرانده باشند.

دانشجویان بین ‌المللی می ‌توانند به کارکنان دانشگاه یا مشاوران خود در دانشکده خود مراجعه کنند و فرمی را درخواست کنند که عبارت «فرم تأییدیه کار پاره وقت دانشجویان خارجی» باشد. پس از انجام این کار، دانشجو باید فرم امضا شده را به اداره مهاجرت در همان نزدیکی که به آنها اجازه داده می شود، ببرد. این مجوز به دانش آموز امکان می دهد در هر موسسه کره ای به دنبال کار پاره وقت داخلی یا خارجی باشد. یافتن شغل پاره وقت همیشه آسان نیست، اما بسیار مفید است، زیرا دستمزد بسیار مطلوب است. یکی از ساده ‌ترین راه ‌ها برای استخدام در کره، یادگیری لهجه است، به‌ خصوص اگر در خارج از شهرها و مناطق اصلی زندگی می‌کنید، بسیاری از مشاغل پاره وقت موجود نیاز به ارتباط یا تبادل کلامی با افراد بومی و کارفرمایان دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال دانشجویی در کره جنوبی هستید:

نرخ اشتغال دانشجویی در کره جنوبی

فرصت های شغلی دانشجویی در کره جنوبی

در حال حاضر تقاضای بسیار زیادی برای انگلیسی زبانان بومی در کره جنوبی وجود دارد، بنابراین اکثر دانشجویان خارجی مشاغل تدریس خصوصی آموزش زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی انجام می دهند. در کره، پدیده ‌ای به نام Haegwon وجود دارد که یک آکادمی بعد از مدرسه است که دانش ‌آموزان در آن می ‌روند و دانش بیشتری در ریاضیات، علوم، زبان و حتی برنامه‌ های فوق برنامه کسب می‌ کنند. استعداد یا مهارت های حرفه ای را می توان در Haegwons خاصی در کشور توسعه داد، خارجی ها می توانند برای تدریس یا تدریس خصوصی در این آکادمی ها به عنوان یک مربی پاره وقت درخواست دهند. می توانید به مقاله کار پس از تحصیل در کره جنوبی نیز مراجعه کنید.

دانشجویان بین المللی همچنین می توانند شغل پاره وقت در دنیای سرگرمی پیدا کنند، صنعت سرگرمی بزرگی در کره برای خارجی ها وجود دارد که متشکل از ورزشکاران حرفه ای، بازیگران و همچنین شخصیت های تلویزیونی و اینترنتی است. این مشاغل به سطحی از دانش کره ای نیاز دارند و با توصیه یا ارتباط داده می شوند. ما به شما توصیه می کنیم بلافاصله با ورود به محوطه دانشگاه، تماس های خود را ایجاد کنید، با بومیان دوست شوید و با مردم اطراف خود رفتار دوستانه داشته باشید، به احتمال زیاد آنها ممکن است شما را برای شغلی در بخش سرگرمی توصیه کنند. همچنین از رسانه های اجتماعی به خوبی استفاده کنید، مهارت یا استعداد خود را به صورت آنلاین ارتقا دهید و ممکن است به رسمیت شناخته شوید که به راحتی می تواند به چندین مزیت پولی در کشور تبدیل شود.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال دانشجویان در مشاغل مختلف می باشید:

مشاغلمیزان مشارکت
مشاغل در دانشگاه35%
مشاغل پاره وقت تحقیقی33%
مشاغل پاره وقت آزاد32%

زندگی دانشجویی در کره جنوبی

دانشگاه های کره از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای استانداردهای فوق العاده بالایی در سراسر کشور با فضای پردیس و فضای بسیار جذاب هستند. سبک زندگی دانشگاه، به طور کلی، آرام و آسان است، دانشجویان به راحتی با مردم کره بومی و سایر دانشجویان بین المللی دوستی برقرار می کنند و ارتباط برقرار می کنند. با توجه به فضای حمایتی و مثبت پردیس در بسیاری از شهرهای دانشجویی کشور، تعداد دانشجویان خارجی که واقعاً روزانه از رفتن به مدرسه لذت می برند، رو به افزایش است. روال معمول روزانه یک دانش آموز شامل شرکت در کلاس ها به مدت 4 تا 6 ساعت در روز است، با وقفه های فراوان در این بین که دانش آموزان از کافه ها، رستوران ها یا به اصطلاح کافی نت ها برای معاشرت با دوستان بازدید می کنند.

پس از پایان کلاس ها، دانش آموزان اغلب روز را با شرکت در فعالیت های باشگاهی به پایان می برند. بیشتر پردیس ‌ها در کره جنوبی بسیار مدرن و پویا هستند و دیدن طلسم یا نشان دانشگاه در اطراف محوطه دانشگاه غیرعادی نیست. پردیس ها همچنین دارای تمام تجهیزات، فناوری و مواد لازم برای آموزش مدرن هستند که در راستای تعهد کشور به پیشرفت در فناوری، علم و توسعه جهانی است. در کره جنوبی، فرهنگ دانشجویی خاص این کشور در شهرهای مختلف دانشگاهی و جوامع دانشجویی وجود دارد که به نظر می رسد دانشجویان از چندین فعالیت لذت می برند که می توانند به صورت گروهی انجام دهند. به ویژه در کره جنوبی، سطح تنوع و مشارکت در باشگاه های دانشگاهی تا به امروز بسیار قوی است.

مزایا اخذ ویزای تحصیلی در کره جنوبی

فعالیت هایی مانند مسافرت، فعالیت، داوطلبی، ماجراجویی، برنامه های فوق برنامه در میان دانش آموزان در گروه هایی به بهترین وجه انجام می شود که به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا جایگاه خود را با سایر دانشجویان همفکر در محوطه دانشگاه ایجاد کنند. به طور مشابه، با همکاری دانشگاه، همه این نهادهای دانشجویی میزبان چندین رویداد و برنامه در طول سال برای بهبود زندگی دانشجویی هستند. امروزه برخی از فعالیت‌ ها و رویدادها یا برنامه‌ها تا حدودی به یک فرهنگ دانشجویی در پردیس ‌های اصلی و شهرهای پردیس دانشگاه در کشور تبدیل شده ‌اند و اکنون زندگی دانشجویی معمولی را برای دانشجویان محلی کره ‌ای و بین ‌المللی به طور یکسان نشان می ‌دهند. آنها عبارتند از؛ جهت گیری دانش آموزی، جشنواره های مدرسه، آموزش عضویت، و چندین فعالیت باشگاه در طول یک جلسه آکادمیک.

قدم زدن در چندین پردیس دانشگاهی در کشور، حضور بسیاری از دانشجویان بین ‌المللی از سراسر جهان را نشان می‌ دهد که سطح بالایی از اختلاط و تنوع فرهنگی را در بین دانشجویان و معلمان دانشگاه نشان می ‌دهد. هزینه تحصیل در کره جنوبی و دانشگاه های کره جنوبی همچنین برنامه های ارزی عالی برای دانشجویان کره ای و بین المللی دارند زیرا بسیاری از جنبه های برنامه درسی به زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی تدریس می شود. به همین ترتیب، کتاب‌ های درسی و مواد آکادمیک نیز اغلب به زبان انگلیسی هستند و این امر را برای دانشجویان خارجی آسان می‌کنند تا در محیط تحصیلی جدید خود ادغام شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر اقامت کره جنوبی از طریق تحصیل مشاور و همراه شماست.

سوالات رایج در باب ویزای تحصیلی کره جنوبی

در این قسمت مقاله مفتخریم تا سوالات شما در باب ویزای تحصیلی کره جنوبی را پاسخ دهیم:

  • برای تحصیل در کره جنوبی باید چه ویزایی اخذ کنیم؟ معمولاً دانشجویانی که مایل به تحصیل در برنامه های درجه تمام وقت (لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترا) هستند باید برای ویزای دانشجویی D-2 اقدام کنند. در حالی که دانشجویانی که مایل به ورود و مطالعه زبان کره ای هستند باید برای ویزای کارآموزی عمومی D-4 اقدام کنند.
  • مدارک ویزای تحصیلی کره جنوبی چیست؟ گذرنامه بین المللی-فرم درخواست ویزا -نامه پذیرش رسمی از یک دانشگاه کره ای-صورتحساب بانکی حامی (جزئیات وضعیت مالی توانمند در طول مدت برنامه دانشجو)-عکس پاسپورت -کپی رسمی ریز نمرات (دبیرستان، کارشناسی یا کارشناسی ارشد) -کپی مدرک یا مدرک تحصیلی قبلی-برنامه سفر-هزینه درخواست ویزا-فرم درخواست ویزا
  • امکان کار با ویزای تحصیلی کره جنوبی وجود دارد؟ بله در حال حاضر تقاضای بسیار زیادی برای انگلیسی زبانان بومی در کره جنوبی وجود دارد، بنابراین اکثر دانشجویان خارجی مشاغل تدریس خصوصی آموزش زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی انجام می دهند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *