مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی

تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی

متقاضیانی که قصد تحصیل در کره دارند اما یادگیری زبان برای آنان امکان پذیر نیست، تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی را انتخاب نمایند. در ادامه دانشگاه ها و رشته هایی که جهت تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی مناسب است توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیح داده خواهد شد.

همه ما از مشکلات عمده دانشجویان خارجی در کره می دانیم. شکی نیست که شما باید از روز 1 سخت کار کنید. زیرا سال اول برای مدرک شما مهم است. همچنین برای پیشرفت در گروهی از همکلاسی های کره ای که به فشار و انتظارات زیاد عادت دارند، تلاش زیادی لازم است. علاوه بر این، گرچه فقط در دوره های آموزش انگلیسی به دانشگاه امکان پذیر است، بدون صحبت با زبان محلی نمی توانید از زندگی خارج از دانشگاه لذت ببرید. یادگیری زبان کره ای بسیار دشوار خواهد بود اگر قبلا هرگز زبانی را با الفبای دیگر یاد نگرفته باشید.

آگاهی از این مسائل مهم است، اما این ها نباید تنها عواملی باشند که تصمیم شما را برای تحصیل در خارج از کشور در کره تحت تأثیر قرار می دهند. مانند هر کشور دیگر، سیستم HE در کره دارای فرصت هایی نیز هست.

تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی

برای تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی، دانشگاه های کره جنوبی بیش از 70 برنامه کارشناسی به زبان انگلیسی ارائه می دهند که مهارت کره ای لازم نیست. کره دارای یک سیستم آموزشی متنوع با انواع مختلفی از موسسات است. اما مدارک آموزش انگلیسی فقط در 3 دانشگاه ملی و 9 دانشگاه خصوصی در دسترس است. دانشگاه های ملی توسط دولت کره تاسیس و اداره می شوند. دانشگاه های خصوصی توسط موسسات آموزشی گنجانیده تأسیس و اداره می شوند.

برخی از آن ها با ادیانی مانند کنفوسیونیسم (دانشگاه Sungkyunkwan) و مسیحیت (دانشگاه چونگ آنگ و دانشگاه یونسی) در ارتباط می باشند. از نظر کیفیت آموزش و امکانات بین این 2 نوع موسسه تفاوت اساسی وجود ندارد. با این حال، دانشگاه های ملی بیشتر به دلیل فعالیت های تحقیقاتی شناخته شده اند. در حالی که موسسات خصوصی به دلیل ارتباط قوی با صنعت شناخته شده اند. بنابراین، انتخاب دانشگاه شما باید براساس خواسته های شغلی شما باشد.

تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی در رشته های مختلف

تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی در رشته های مختلف

دانشگاه های کره در علوم مهندسی و محاسبات قدرتمند هستند. 40% برنامه های کارشناسی انگلیسی تدریس شده در دانشگاه های کره در علوم مهندسی و محاسبات است. این نشان دهنده ساختار اقتصاد کره است که در آن خودرو و ساخت و ساز از قوی ترین بخش ها هستند. اکثر دوره های علوم مهندسی و محاسبات در UNIST و KAIST، 2 دانشگاه از 4 دانشگاه دولتی کره که به تحقیق در زمینه علوم و فناوری اختصاص دارند، ارائه می شود. به خصوص،KAIST در رتبه بندی دانشگاه جهانی آموزش عالی Times قرار دارد. برای انگلیسی زبانان، بهترین گزینه ها احتمالا مدارک علوم و علوم لیبرال هستند که اشتراکات بیشتری با آموزش ایالات متحده دارند.

در این لحظه از زمان، تنها دانشگاه های کره جنوبی با برنامه های بین المللی کاملا بدون نیاز به دانش زبان، در مقطع کارشناسی، در دانشگاه کره، دانشگاه یونسی و دانشگاه زنان EWHA ارائه می شوند. برنامه های دانشگاه کره و EWHA در مطالعات بین المللی است و رشته های زیر را پوشش می دهد:

  • رشته علوم اجتماعی گسترده که سیاست
  • اقتصاد
  • تاریخ
  • فرهنگ و زبان

این نیز احتمالا در دانشگاه یونسی وجود دارد اما کالج بین المللی Underwood 17 رشته مختلف را در یک دوره آموزشی به سبک هنرهای لیبرال ایالات متحده ارائه می دهد. سال تحصیلی در کره از مارس تا دسامبر با تعطیلات طولانی در زمستان ادامه دارد. برنامه های بین المللی در دانشگاه کره و کالج بین المللی Underwood در هر 2 ماه مارس و سپتامبر قابل دسترسی است. اگرچه سال تحصیلی منظم در ماه مارس آغاز می شود بنابراین این منطقی ترین زمان برای دانشجویان بین المللی است که در صورت مناسب بودن شروع می شود.

تحصیل در دانشگاه KAIST در کره جنوبی

KAIST (انستیتوی پیشرفته علوم و فناوری کره) یک دانشگاه ملی تحقیقاتی است که در کره واقع شده است. KAIST توسط دولت کره در سال 1971 به عنوان اولین موسسه علمی و مهندسی عمومی، پژوهش محور کشور تاسیس شد. KAIST همچنین در آموزش تجارت، و میزبان دبیرخانه AAPBS معتبر بین المللی شناخته شده است. KAIST تقریبا 10200 دانشجوی تمام وقت و 1140 محقق دانشكده دارد.

امکان تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی در دانشکده تجارت KAIST وجود دارد. دانشکده تجارت KAIST در تلاش است تا رهبران تجارت جهانی را قادر به نوآوری و حل مشکلات در دنیای واقعی کند. با تقویت کیفیت دانشکده و تنوع بخشیدن به دانشجو، تجربه دانشجو در طول و بعد از KAIST در اولویت است. در جدول زیر خلاصه ای درباره دانشکده تجارت KAIST مشاهده می کنید:

مواردتوضیحات
حوزه مطالعهمدیریت تجارت و فناوری و امور مالی
زمینه های تحصیلرهبران تجارت مبتنی بر فناوری

در نمودار زیر شهریه آن را برای هر دو رشته مشاهده می کنید:

شهریه دانشکده KAIST در رشته های مختلف (وون)

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، شهریه در رشته مدیریت تجارت و فناوری 12360000₩ (وون) و شهریه رشته امور مالی در این دانشکده 15600000₩ (وون) می باشد. لازم به ذکر است که این شهریه ها در هرترم می باشد.

دانشگاه ملی سئول کشور کره جنوبی

دانشگاه ملی سئول (SNU) به توسعه رهبران جهانی خلاق و دارای مسئولیت اجتماعی اعتقاد دارد. با حمایت از تحقیقات، داخلی و بین المللی، و تقویت مسئولیت اجتماعی از طریق یک برنامه درسی خلاق، فارغ التحصیلان SNU در جامعه جهانی رشد می کنند. دانشکده مدیریت بازرگانی SNU به دلیل سن (برنامه تاسیس در سال 1946) و برنامه های خوب توسعه یافته، در میان رتبه های برتر کره قرار دارد.

در جدول زیر اطلاعات رشته هایی که امکان تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی در این دانشگاه وجود دارد را مشاهده می کنید:

مواردتوضیحات
حوزه مطالعهمدیریت کسب و کار
شهریه رشته مدیریت کسب و کار2620000₩ (وون)
زمینه تحصیلMBA (به 2 زبان انگلیسی و کره ای)
شهریه MBA3300000₩ (وون)

چنانچه به تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی علاقه مند می باشید و یا قد مهاجرت به کره جنوبی را دارید می توانید با کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این باره مشورت نمایید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “تحصیل در کره جنوبی به زبان انگلیسی

  1. هدیه گفت:

    سلام میخواستم بپرسم برای اینکه در کره جنوبی تحصیل کنیم حتما حتما باید انگلیسی بلد باشیم؟نمیشه زبان خود کشور رو یاد بگیریم و تحصیل کنیم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور برای دانشجویان فراهم است. البته بسته به رشته تحصیلی شما داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *