مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی

تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی برای متقاضیان می پردازد. کره از بسیاری جهات شبیه سایر مقاصد اطراف آسیا است. این شهرهای پیشرفته، مدرن و جمعیت زیادی دارد که همیشه در حال حرکت هستند.

از سال 1948، به طور قابل توجهی از همسایه کره فاصله گرفته است. کره تلفیقی از قدیم و جدید است، بسیاری از معابد، کاخ ها و میراث جهانی یونسکو در کنار ساختمان های مدرن و مناطق مسکونی پرجمعیت. این بسیار تحت تأثیر فرهنگ آمریکایی است، اما هنوز هم می تواند تاریخ و فرهنگ پرافتخار خود را حفظ کند.

تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی در سال 2023

فضای دانشگاهی در کره بسیار رقابتی است. کره ای ها تحصیلات مخصوصا آموزش عالی را بسیار جدی می گیرند. دانشگاهیان در کره بسیار رقابتی هستند. دانش آموزان با معلمان خود با احترام رفتار می کنند و در مورد تحصیل بسیار جدی هستند. کره دارای تعدادی دانشگاه معتبر است و بیشتر آن ها در سئول واقع شده اند. حضور در یکی از دانشگاه ها به عنوان یک پیش شرط موفقیت در جامعه کره تلقی می شود.

رشته های مختلف تحصیلی برای دانشجویان بین المللی با توجه به تحصیل در این کشور در دسترس است. محبوب ترین رشته های تحصیلی در کره در هنر و علوم است که دوره های مربوط به تجارت از نزدیک دنبال می شود. اگر دانشجوی بین المللی علاقه مند به هر یک از این رشته ها هستید، با ثبت نام در دانشگاه این کشور اطمینان حاصل خواهید کرد که بهترین آموزش کره را ارائه می دهید.

اگر شما بیشتر به فرهنگ یا زبان کره علاقه مند هستید، همچنین تعدادی از برنامه های فرهنگ محور و زبان وجود دارد که شما را به قلب شهرهای کره و حومه ای سنتی و سنتی می کشاند. سایر برنامه های آموزشی منحصر به فرد شامل چندین برنامه تابستانی زبان کره ای فشرده و همچنین یک برنامه موسسه تابستانی بنیاد ملی علوم برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ایالات متحده است.

بورسیه جهت تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی

بسیاری از دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی واجد شرایط مناسب، معافیت کامل یا جزئی از هزینه (به طور معمول بین 30% تا 100% هزینه های تحصیل) را ارائه می دهند. همانطور که انتظار دارید، این ها اغلب به صورت رقابتی اهدا می شوند. بنابراین، لازم است با موسسه خود بررسی کنید تا ببینید چه نوع پشتیبانی برای شما در دسترس است و روند درخواست آن چیست. علاوه بر بورسیه های تحصیلی موجود در دانشگاه های منفرد، طرح های کلی نیز با هدف تشویق و حمایت از دانشجویان خارجی توسط دولت این کشور ایجاد شده است.

بورسیه های تحصیل عبارتند از:

  • بورسیه تحصیلی کره جهانی: پروازها ، هزینه های تحصیل ، بیمه پزشکی ، دروس زبان و هزینه های زندگی توسط این برنامه معتبر بودجه تأمین می شود.
  • برنامه پشتیبانی از دانشجویان خود تأمین مالی: این مبلغ 500000₩ (وون) در هر ماه برای هزینه های زندگی دانشجویان متقاضی زندگی در کره ارائه می دهد.

بورسیه جهت تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی

مقطع کارشناسی در کره جنوبی

علاقه مندان می توانند جهت تحصیل در مقاطع مختلف این کشور، کارشناسی را انتخاب نمایند. تبلیغات مکانیزمی برای تبلیغ محصول، ایده یا خدمات به بازار است که نتیجه فعالیت های تبلیغاتی را به وضوح نشان می دهد. هدف از تبلیغات ایجاد یک پیام اطلاعاتی است که عملکردهای مورد علاقه خریدار را برای نشان دادن مزایای کالا، تسهیل خرید انجام می دهد. کارشناسی تبلیغات بازاریابی تحصیلات تکمیلی است که می تواند تحقیق کند، بازار را تجزیه و تحلیل کند و درباره مفهوم محصول تبلیغاتی فکر کند.

فعالیت یک متخصص تبلیغات به شرح زیر است:

  • اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد محصولات
  • خدمات جدید
  • ایجاد یک تصویر مثبت هم از محصول (خدمات)
  • هم از تولید کننده آن

هدف نهایی تبلیغ کننده تحریک فروش و همچنین پیگیری پیگیری اثربخشی تبلیغات و تحقیقات بازاریابی در زمینه تبلیغات تجاری است. آموزش عالی کره از یک سیستم 3 طبقه، مشابه آنچه در روند بولونیا استفاده می شودريال پیروی می کند. مقاطع کارشناسی با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا دنبال می شود. اما لازم به یادآوری است که طول تحصیل در هر مرحله نسبتاً طولانی است.

مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی

تحصیل کارشناسی ارشد در کره جنوبی، به عنوان تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی می باشد. به طوری که، یکی از مقاطع پر طرفدار برای دانشجویان بین المللی می باشد. شما از هر دانشگاهی که فارغ التحصیل شده باشید، اگر شرایط و مدارک لازم را ارائه دهید امکان قبولی در این مقطع در رشته مورد علاقه شما حتمی است. هزینه تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی برای مقطع کارشناسی ارشد هم برای دانشجویان ملی و بین المللی یکسان می باشد.

در نمودار زیر بازه هزینه را مشاهده می کنید:

شهریه تحصیل کارشناسی ارشد در کره جنوبی

برای اکثر برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، هزینه ها از 1000$ تا 1500$ (دلار) شروع می شود و می تواند در هر ترم به 21000$ (دلار) برسد. این ممکن است کاملا ارزان به نظر نرسد ، اما به یاد داشته باشید که در دانشگاه های آمریکا شهریه به راحتی می تواند بیش از 50000$ (دلار) در سال باشد. یک برنامه قبل از M.B.A، پیش از قانون یا پیش پزشکی، و همچنین هر دوره پایه یا دوره آمادگی دیگری را که به شما امکان می دهد در دوره تحصیلی مورد نظر خود تحصیل کنید، امتحان کنید.

تحصیل در مقطع دکترا در کره جنوبی

شهرهای ابر مدرن کره و شهرت به دلیل نوآوری در فن آوری، این کشور را به مکانی عالی برای شروع تحقیقات دکترا تبدیل کرده است. تحصیل در کره جنوبی بسیار بالا ارزیابی می شود و سالانه هزاران دانشجوی بین المللی از سراسر جهان به دانشگاه های مشهور این کشور می روند. اگر علاقه مند به تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی دارید، مقطع دکترا می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی که تحصیلات کارشناسی ارشد خود را به پایان رسانده اند باشد.

در جدول زیر جزییات کلیدی این مقطع را مشاهده می کنید:

پارامترشرح
تعداد جوایز نوبل1
طول دوره دکترا3 سال
شهریهبین 2320$ تا 3650$ (دلار)

مدرک دکترا در دانشگاه کره جنوبی حداقل 2 تا 3 سال به طول خواهد انجامد. اما، بسته به تجربه قبلی تحصیلات تکمیلی در رشته خود، ممکن است برای تکمیل دوره های لازم درسی و عناصر امتحان قبل از تولید یک دوره ثبت نام طولانی تر نیاز داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که یکی از برجسته ترین موسسه ها در زمینه مهاجرت می باشد، آماده است تا به شما عزیزان جهت مهاجرت، تحصیل و کار در خارج از کشور مشاوره بدهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *