مهاجرت سرمایه گذاری در امارات

ویزای بازنشستگی امارات

ویزای بازنشستگی امارات

یکی از روش های اخذ اقامت امارات کسب ویزای بازنشستگی امارات است. البته این ویزا فقط برای افراد بالای 55 سال ارائه می شود. فرد در این روش باید دارای منابع مالی مشخص و زیادی باشد. ارائه فیش حقوقی ثابت و یا سپرده سرمایه در این روش مورد نیاز است. با کسب این ویزا، متقاضیان می توانند مجوز اقامت 5 ساله امارات متحده عربی را بدست آورند. البته توجه به هزینه های زندگی در این کشور امری ضروری است. چنانچه علاقه مند به کسب اقامت امارات از طریق بازنشستگی هستید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله اطلاعات جامعی را در این رابطه در اختیار شما قرار داده اند. همچنین برای اقدام و انتخاب مطمئن می توانید از نزدیک با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

مهاجرت از طریق ویزای بازنشستگی امارات

بازنشسته شدن ثروتمندان در ذهن همه است، با این وجود افراد بسیار کمی هستند که بتوانند پول خود را به اندازه کافی پس انداز و رشد دهند تا با خیالی راحت بازنشسته شوند. به عنوان مهاجر، این ممکن است دشوارتر باشد، به خصوص اگر از خانواده خود حمایت می کنید. مهاجران در امارات متحده عربی در حالی که از کیفیت زندگی بالایی برخوردار هستند از فرصت عالی برای کسب درآمد و پس انداز برخوردار می شوند. با توجه به اینکه اقامت امارات متحده عربی برای بیشتر افراد منوط به اشتغال است، آمادگی برای بازنشستگی در کشور خود، امارات یا کشور دیگر بسیار مهم است. با گذشت زمان هزینه زندگی گران می شود و شما نمی توانید برای همیشه با حقوقی ثابت آن را تامین کنید لذا داشتن سرمایه و سود از آن مهم است.

بنابراین، حتی اگر 20 ساله باشید و اولین کار خود را شروع کنید، یا 50 سال دارید و می خواهید در یک دهه بازنشسته شوید، اکنون باید به فکر مسائل مالی باشید. برای بسیاری، بازنشستگی با یک حساب سپرده بانکی راحت است در حالی که برای دیگران ممکن است یک مجموعه ارزشمند از دارایی ها مانند املاک باشد که می تواند درآمد کسب کند یا برای سود فروخته شود. گرچه هیچ روش اثباتی برای ایجاد بازنشستگی پایدار وجود ندارد، گزینه های متنوعی وجود دارد. ابتدا از خود بپرسید:

  • دارایی ها و بدهی ها و ارزش خالص سرمایه من چقدر است؟
  • درآمد و هزینه ها چگونه است؟
  • چقدر می توانم پس انداز کنم؟
  • برای بازنشستگی تا چند سال می توانم هزینه ها را مدیریت کنم؟

جواب این سوالات وضعیت مالی و توانایی شما بری بازنشستگی در امارات را نشان می دهد.

مزایا ویزای بازنشستگی امارات

معرفی ویزای بازنشستگی امارات

ویزای بازنشستگی نوع جدیدی از اجازه اقامت دائم است. این دارو برای افرادی که حداقل 55 سال سن دارند در دسترس است. باید بیشتر وجود منابع مالی خاص را نشان دهد. در صورت تحقق شرایط، مقامات ذی صلاح متقاضی را قادر به تأمین بودجه بازنشستگی در امارات می دانند. شرایط تامین بودجه برای این ویزا:

  • درآمد ماهانه حداقل 20000AED (درهم امارات) یا
  • پس انداز حداقل 1 میلیون AED (درهم امارات) یا
  • خرید املاک و مستغلات به ارزش حداقل 2 میلیون AED (درهم امارات) یا ترکیبی از پس انداز و املاک و مستغلات شناسایی می شود.

هنگام درخواست ویزای بازنشستگی بر اساس درآمد یا پس انداز ماهانه، ارائه نامه ای مبنی بر بازنشستگی متقاضی ضروری است. این نامه تأیید را می توان توسط اداره بازنشستگی مربوطه یا آخرین کارفرما صادر کرد. اگر قبلاً درخواست ویزای بازنشستگی ارسال شده بود و هنوز پردازش نشده است، تأیید نامه باید ارسال شود. برنامه هایی که نشان می دهد درآمد ماهیانه حداقل AED20000 (درهم امارات) از پرداخت های واقعی بازنشستگی دریافت می شود، در اولویت قرار خواهند گرفت. برنامه هایی که سایر منابع درآمد را نشان می دهند، مورد به مورد بررسی می شوند. در هر صورت، یک درآمد ثابت باید نشان داده شود. دارندگان ویزای بازنشستگی فقط به شرط اخذ مجوز کار موقت مجاز به کار در امارات هستند. در حال حاضر، مجوزهای کار موقت فقط برای کارهای مشاوره ای کوتاه مدت با آژانس های دولتی در امارات صادر می شود.

شرایط ویزای بازنشستگی در امارات

برای کسانی که مایلند پس از بازنشستگی در امارات بمانند، دولت مقررات ویژه ای را در قالب ویزای بازنشستگی برای ساکنان امارات متحده عربی در نظر گرفته است. در اینجا چند نکته مهم برای دانستن در مورد ویزای بازنشستگی امارات وجود دارد:

آیتمشرح
اعتبارویزای بازنشستگی امارات متحده عربی تا 5 سال اعتبار دارد. با توجه به برآورده شدن کلیه شرایط ویزای بازنشستگی، ویزا پس از پایان این دوره تصدی باید تمدید شود.
شرایط سنیساکنان بالای 55 سال واجد شرایط درخواست ویزای بازنشستگی 5 ساله امارات هستند. دولت برای هر شخصی که بیش از سن لازم باشد و سایر شرایط را برآورده کند ویزا صادر می کند.

امور اقامت و ویزا توسط اداره کل اقامت و امور خارجه اداره می شود. طبق مقررات این بخش، افرادی که قصد ادامه اقامت خود را پس از بازنشستگی در دبی دارند باید یکی از شرایط مالی اعلام شده در بالا را فراهم کنند. با انجام هر یک از شرایط، به راحتی می توانید برای این طرح ویزا اقدام کنید و همچنان مانند همه ساکنان امارات از تمام مزایای آن بهره مند شوید. هزینه های درخواست ویزا ناچیز است، بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید. در اینجا تمام هزینه های این ویزا ذکر شده است:

  • هزینه ویزا: 888AED (درهم امارات)
  • هزینه های آزمون پزشکی: 753AED (درهم امارت)
  • هزینه شناسه امارات: 572AED (درهم امارات)
  • بنابراین کل هزینه برای اخذ ویزا 2214AED (درهم امارات) است.

شرایط ویزای بازنشستگی در امارات

مالیات در امارات

سبک زندگی بدون مالیات در امارات متحده عربی برای اکثر افراد بسیار جذاب است. در حقیقت، امارات، استرالیا، کانادا و نیوزیلند به عنوان محبوب ترین مقصد بازنشستگی ذکر شده اند. بازنشستگی در امارات متحده عربی این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید ثروت شخصی خود را رشد دهید و همچنین بتوانید ملک خریداری کنید، یک کسب و کار راه اندازی کنید و برای آینده خانواده خود برنامه ریزی کنید. اگر مهاجر انگلیسی هستید، پس از رسیدن به سن بازنشستگی 55 سال، قوانین عادی بازنشستگی انگلیس اجازه می دهد %25 از حقوق بازنشستگی شما بدون مالیات پرداخت شود و %75 باقیمانده مشمول مالیات بر درآمد است.

از آنجا که امارات متحده عربی از درآمد شخصی مالیات نمی گیرد، به این معنی است که شما هیچ گونه مالیاتی در پرداخت از حقوق بازنشستگی پرداخت نمی کنید! در حالی که امارات متحده عربی مکانی محبوب برای افرادی است که می خواهند در حرفه خود پیشرفت کنند یا کسب و کار خود را شروع می کنند، اما گزینه خوبی برای اخذ اقامت امارات از طریق بازنشستگی است.

اثبات تمکن مالی برای بازنشستگی در امارات

علاوه بر دریافت حقوق ثابت می توانید از روش های دیگر استفاده کنید. در زمان درخواست ویزای بازنشستگی، مانده پس انداز حداقل 1 میلیون AED (درهم) می تواند در یک حساب بانکی در امارات متحده عربی یا خارج از کشور نگهداری شود. اگر پس انداز در ابتدا به یک حساب بانکی خارج از امارات متحده عربی واریز شود، باید نامه قانونی از بانک مربوطه مبنی بر وجود پس انداز ارائه شود. این سند باید به زبان عربی ترجمه شود. هنگامی که متقاضی ویزای بازنشستگی را دریافت کرد، پس انداز باید ظرف 30 روز از صدور ویزا به یک حساب بانکی محلی منتقل شود و به مدت 3 سال به یک حساب سپرده ثابت اختصاص یابد. در صورتی که پس انداز قبلاً در حساب بانکی امارات متحده عربی نگهداری شده باشد، وجوه باید به مدت 3 سال نیز در سپرده ثابت باشد.

علاوه بر این، نامه ای از بانک به زبان عربی که میزان پس انداز را تأیید می کند، باید به درخواست ویزا ضمیمه شود. درخواست ویزای بازنشستگی در صورت رهن املاک و مستغلات منع نمی شود. با این حال، ارزش خالص ارزش دارایی باید بالای 2 میلیون AED (درهم امارات) باشد. تعیین ارزش خالص حقوق صاحبان سهام به تشخیص مقام مسئول است. املاک و مستغلات همچنین می توانند توسط یک شرکت یا (SPV) که کاملاً در اختیار متقاضی است در اختیار داشته باشند. دارنده ویزای بازنشستگی می تواند همسر، فرزندان و خدمه خانگی خود را حمایت مالی کند، به عنوان مثال برای این افراد اجازه اقامت دائم را ارائه می دهد. فرزندان اکنون می توانند بدون محدودیت در جنسیت، سن و وضعیت تأهل حمایت مالی شوند. حمایت مالی از خدمه خانگی منوط به مقررات وزارت منابع انسانی و امارات است.

مدارک لازم برای اخذ اقامت UAE از طریق بازنشستگی

برای درخواست ویزا نیازی به بیمه درمانی نیست زیرا آزمایش پزشکی بخشی از این مراحل است. پس از گذراندن معاینه پزشکی، یک قدم به دریافت ویزای بازنشستگی امارات نزدیک هستید. درست مثل هر پروسه دیگری که با دولت سروکار دارید، باید مستند و سایر الزامات را طبق دستورالعمل رعایت کنید. در اینجا مواردی است که شما برای درخواست ویزای بازنشستگی در امارات نیاز دارید:

  • یک کپی از گذرنامه شما
  • کپی گواهی ازدواج (در صورت ازدواج)
  • کپی ویزا فعلی
  • کپی شناسنامه امارات
  • مدارک مربوط به تحقق معیارهای صلاحیت
  • آدرس مسکونی موجود
  • اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل

این همان چیزی است که شما برای بازنشستگی در امارات نیاز خواهید داشت. روند کار بسیار شفاف و بدون دردسر برای متقاضیان است. کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیشنهاد می کنند برای ایجاد کسب و کار در امارات مقاله استارت آپ امارات را مطالعه کنید. همچنین می توانید به صورت مستقیم با متخصصین مهاجرتی ما هم کلام شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *