مهاجرت کاری سنت کیتس

موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس

موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس

متقاضیانی که از طریق کار قصد دارند به کشور سنت کیتس مهاجرت کنند برای یافتن کار می توانند از موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس استفاده نمایند. برای کار در این کشور شرایط و قوانینی وجود دارد که متقاضیان باید آگاهی های لازم نسبت به آن ها را داشته باشند. متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این کشور باید ابتدا از کارفرما یا موسسه ای در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت نمایند و سپس اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای کار انجام دهند. برای یافتن کار در این کشور فرد می تواند از موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس کمک بگیرد. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیش رو سعی دارند اطلاعاتی در رابطه با موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس در اختیار متقاضیان قرار دهند.

اخذ ویزای کار در کشور سنت کیتس

متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این کشور باید مجوز کار دریافت نمایند، برای دریافت ویزای کار متقاضی باید مدارکی را ارائه نماید که در ادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. کارفرما برای استخدام نیروی کار باید درخواست خود را به اداره مهاجرت و اداره کار در این کشور ارسال نماید تا مجوز آن را دریافت نماید.

جهت استخدام نیروی کار خارجی شرایطی وضع شده است. کارفرما باید آگهی استخدام را ابتدا به مدت 3 هفته در سطح کشور منتشر نماید، اگر در طول این مدت فردی برای کار استخدام نشد کارفرما اجازه دارد از نیروی کار خارجی استفاده نماید. این امکان برای متقاضیان وجود دارد که هر ساله ویزای کاری خود را تمدید نمایند. برای اعطاء ویزای کار در این کشور بین 3 تا 6 ماه زمان لازم می باشد. اعتبار مجوز کار سنت کیتس 12 ماهه می باشد. هزینه لازم جهت دریافت ویزای کار 2500$ (دلار) می باشد.

بررسی سایت های معتبر کاریابی در سنت کیتس

برای یافتن کار از موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس متقاضیان می توانند به سایت های زیر مراجعه کرده ورزومه خود را آپلود نمایند.

  • Tripadvisor.com
  • Caribbean360.com
  • Stkittstourism.kn
  • Scotiabank.com
  • Higheredjobs.com
  • Glassdoor.com

یکی از بهترین سایت های کاریابی در این کشور که بسیار معتبر می باشد. سایت، SKN می باشد. در این سایت به صورت روزانه آگهی های شغلی منتشر می شود و سایت به روز رسانی می شود. یکی دیگر از سایت های معتبر که افراد زیادی از این سایت استفاه می کنند Career Jet می باشد.

بررسی سایت های معتبر کاریابی در سنت کیتس

چگونگی موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس

در رابطه با موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس بای بگوییم که این موسسات بعد از یافتن فرد با شرایط لازم می توانند فرد را به مدت 12 ماه استخدام نمایند. در این پروسه یک اصول بسیار مهم وجود دارد که آن داشتن حق کار می باشد. موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس سعی در استخدام افراد ماهر با استعداد و با تجربه دارند.

مهارت ها و توانایی های فرد توسط موسسات کاریابی بررسی می شود. همچنین تمامی افراد توانایی و تمرکز فرد بر کار را بررسی می نمایند. متقاضیا دقت نمایند برای استخدام به برخی از شرایط فرد توجه ویژه ای می شود، این موارد به شرح زیر می باشد.

  • توانایی فرد برای ارتباط برقرار کردن با سایر افراد
  • توانایی مهندسی متقاضی و مدیریت و اداره هزینه ها
  • اشتیاق متقاضی برای انجام کار
  • داشتن حداقل 3 سال سابقه کار

شغل هایی مثل: برنامه ریزی های استراتژیک، عیب یابی الکترونیک، تعمیرات و نگه داری از ساختمان، درک فنی و رهبری و داشتن قابلیت در سیستم های تجهیزات و تاسیسات مورد توجه دولت این کشور می باشد.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری در سنت کیتس

جهت ارسال درخواست خود برای دریافت ویزای کاری باید مدارکی را نیز ارائه نمایید. این مدارک به شرح زیر می باشند.

  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار و صفحه خالی
  • ارائه 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه دعوت نامه کاری اخذ شده از موسسه یا کارفرما
  • ارائه رزومه کاری و موقعیت های کاری پیشین
  • دریافت فرم مربوط به ویزای کار و تکمیل آن
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده توسط پلیس کشور متقاضی
  • ارائه مدارک همسر و فرزندان
  • ارائه گواهی شغلی منتشر شده
  • انجام آزمایشات مربوط به HIV

متقاضیان دقت نمایند که تمامی این مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند. اگر متقاضی متاهل یاشد باید علاوه بر مدارکی که به آن ها اشاره شد سند ازدواج را نیز ارائه دهند. همچنین در فرم درخواستی قسمتی را که به این بخش مربوط می شود را تکمیل نمایند. اگر فرد دارای فرزند نیز باشد باید مدارکی اضافه بر مدارک ذکر شده ارائه نماید. این مدارک شامل: 2 قطعه عکس، سابقه واکسیناسیون، ریز نمرات مدرسه و پاسپورت می باشد. اگر فردی به مدت 3 سال در این کشور کار کند و ویزای خود را تمدید نماید می تواند اقامت این کشور را به دست بیاورد. بعد از گذشت 5 سال از کار کردن در این کشور می توان اقدامات لازم جهت اخذ تابعیت و پاسپورت را نیز انجام داد.

مزایا اخذ تابعیت سنت کیتس

افرادی که تصمیم به مهاجرت می گیرند باید بدانند که با مهاجرت مزایایی به دست خواهند آورد. در سنت کیتس مدت زمان لازم برای پردازش، ارزیابی و بررسی در خواست فرد 3 الی 4 ماه می باشد. افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند اگر درخواست توسط دولت این کشور مورد قبول واقع شود می توانند بلافاصله اقدامات لازم جهت سرمایه گذاری را انجام دهند.

متقاضیان توجه نمایند تابعیت دریافت شده از این کشور به صورت مادام العمر می باشد. همچنین افراد می توانند بدون لغو تابعیت پیشین خود تابعیت این کشور را نیز دریافت نمایند، زیرا تابعیت دوگانه در این کشور رسمی و قانونی می باشد. زمانی که فرد تابعیت این کشور را دریافت نماید می تواند بدون دریافت ویزا به کشورهایی مثل: استرالیا، کشورهای حوزه شنگن، هنگ کنگ، کشور کره، کشور سنگاپور، کشور مالزی، کشور سوئیس، کشور بریتانیا و کشور نروژ سفر کنند.

به افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند پیشنهاد می شود از موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس برای دریافت کمک و یافتن شغل استفاده نمایند. در این مقاله ما سعی داشتیم اطلاعات مختصری در رابطه با موسسات معتبر کاریابی در سنت کیتس در اختیار متقاضیان محترم قرار دهیم. اگر قصد مهاجرت کاری دارید، یکی از پیشنهادهای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کشور آلمان می باشد. برای مطالعه بیشتر در این رابطه را دارید می توانید مقالاتی مثل کسب و کار در آلمان و ویزای کار آلمان را مطالعه نمایید.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *