مهاجرت به کشور استونی

مهاجرت به استونی از طریق ازدواج

مهاجرت به استونی از طریق ازدواج

مهاجرت به استونی از طریق ازدواج دارای شرایط خاصی می باشد و متقاضیان این روش مهاجرتی بایستی از قوانین به صورت کامل آگاه باشند. هر ساله متقاضیان زیادی برای زندگی، تحصیل، اشتغال و یا سایر امور به کشور استونی مهاجرت می کنند تا اقامت این کشور را بدست بیاورند. در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا هموطنان گرامی را از شرایط مهاجرت به استونی از طریق ازدواج و کسب اقامت این کشور به صورت کامل مطلع سازند.

کشور استونی از کوچک ترین کشورهای قاره اروپا می باشد. این کشور کم تر از 2000000 نفر جمعیت دارد. اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی و استونیایی صحبت می کنند. پایتخت این کشور تالین نام دارد. مهم ترین شهرهای این کشور کوچک عبارتند از تارتو، ناروا، پارنو، کوتلا یاروه، ماردو، ویلیاندی، راکوره، سیلامائه و کورساره.

قوانین مهاجرت به استونی از طریق ازدواج

در کشورهای مختلف دنیا، متقاضیان می توانند با اتباع سایر کشور ها ازدواج کنند. این قانون در اکثر کشورهای کنونی وجود دارد. در کشور استونی، ازدواج شرایط خاصی دارد. افرادی که می خواهند اقدام به مهاجرت به استونی از طریق ازدواج کنند، بایستی درباره شرایط این امر اطلاعات کامل داشته باشند. مهاجرت به استونی از طریق ازدواج چندید مرحله دارد. متقاضیان باید تمامی مراحل را به صورت قانونی سپری کنند. مهم ترین شرط واقعی بودن رابطه زوجین می باشد. زن و مرد باید با ارائه مدارک ثابت کنند مجرد هستند. در صورتی از همسر قبلی خود جدا شده باشند، حتما باید مدارک و اسناد کافی ارائه دهند تا طلاق قانونی از همسر قبلی خود را ثابت کنند.

اثبات نداشتن سابقه جرم توسط متقاضیان ازدواج در کشور استونی الزامی می باشد. متقاضیانی که با اتباع کشور استونی ازدواج می کنند می توانند اقدام به کسب اقامت دائم کنند. افراد کم تر از 20 سال سن دارند حتما باید از پدر و مادر خود ازدواج رسمی اجازه بگیرند. داشتن 2 همسر در کشور استونی غیر قانونی محسوب می شود. برای انجام ازدواج دوباره باید از زمان طلاق 180 روز گذشته باشد. به طور کلی داشتن توان مالی کافی جهت حمایت همسر و پرداخت هزینه های زندگی برای ازدواج الزامی می باشد.

اقامت و مهاجرت به استونی از طریق ازدواج

ازدواج در کشور استونی با داشتن 2 شاهد امکان پذیر می باشد. همچنین کسب اقامت استونی اقامت استونی بعد از سپری کردن 3 سال زندگی مشترک انجام می شود. بررسی و تایید مدارک ازدواج جهت کسب اقامت در کشور استونی در توسط اداره مهاجرت کشور استونی انجام می شود. بعد از کسب کارت اقامت، حتی اگر زن و شوهر از هم طلاق بگیرند، فرد خارجی می تواند بعد از 5 سال مقیم همیشگی کشور اروپایی استونی شود. کسب اقامت در کشور استونی مزایای بسیار زیادی دارد.یکی از آن ها سفر به کشورهای حوزه اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا می باشد. به یاد داشته باشید که قوانین کسب اقامت در کشورهای مختلف یکسان نمی باشد. متقاضیان با در نظر گرفتن وضعیت و براساس شرایط شخصی خود می توانند به صورت دائمی و یا کوتاه مدت و یا در یک مدت مشخصی اقامت یک کشور را بدست بیاورند.

بدست آورند اقامت اروپا راهی برای تحصیل رایگان در قاره اروپا، سفر به کشورهای اروپایی بدون نیاز به مجوز، کار کردن در کشورهای اروپایی، افتتاح حساب در بانک های اروپایی، استفاده از تسهیلات بانک های کشور های اروپایی، تجارت و داشتن فعالیت تجاری در کشورهای اروپایی، استفاده و بهره مند شدن از خدمات و امکانات پزشکی در کشورهای اروپایی، خرید ملک در کشورهای اروپایی، تاسیس کمپانی و شرکت در کشورهای اروپایی و سایر موارد می باشد.

اقامت و مهاجرت به استونی از طریق ازدواج

مدارک و شرایط لازم برای ازدواج در استونی

متقاضیان ابتدا باید توان مالی خود را ثابت کنند. همچنین بتوانند از لحاظ مالی از همسر خود حمایت کنند. داشتن خانه با اندازه استاندارد یکی از مهم ترین موارد ازدواج در این کشور می باشد. قبل از مهاجرت بایستی برای مصاحبه سفارت در کشور مبدا مراجعه کنند. به سوالات به صورت دقیق و کامل پاسخ دهند. متقاضیان باید سابقه کاری، تحصیلی، ازدواج، تحصیل و درآمد، اثبات توان مالی کافی، اسناد و مدارک طلاق، مدارک لازم برای اثبات داشتن محل سکونت در کشور استونی و همچنین مدارک زبان خود را ارائه دهند.

مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، مدارک مرتبط با اشتغال، سند خانه، پرینت های بانکی، سند طلاق و مدارک زبان از مهم ترین مواردی می باشند. متقاضیان حتما باید برای کسب ویزای کشور استونی به سفارت این کشور ارائه دهند. متقاضیان برای داشتن درآمد کافی باید اقدام به یافتن شغل مناسب کنند. کاریابی در این کشور در موسسه های معتبر کاریابی، تارنماهای کاریابی و روزنامه ها امکان پذیر می باشد. با مراجعه به نوشتار کارت آبی اتحادیه اروپا کارت آبی اتحادیه اروپا از شرایط کسب این کارت به صورت کامل آگاه و مطلع شوید.

 بررسی مهاجرت به کشور استونی

مهاجرت به کشور استونی از روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند از طریق سایر روش ها را برای مهاجرت و کسب اقامت این کشور انتخاب کنند. مهاجرت به کشور استوانی می تواند از طریق روش مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، کارآفرینی و حتی تولد انجام شود. سرمایه گذاری از بهترین روش های کسب اقامت این کشور می باشد. هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعت درباره شرایط سرمایه گذاری در کشورهای آمریکایی و کشورهای اروپایی به مقاله سرمایه گذاری در آمریکا و اروپا مراجعه کنند.

شما عزیزان می توانید با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات درباره شرایط مهاجرت به کشورهای خارجی در جلسات مشاوره با کارشناسان ما شرکت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *