مهاجرت به کشور آمریکا

مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه

مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه

واژه هایی مانند مهاجرت بدون سرمایه ناخودآگاه ذهن متقاضیان را به چگونگی این روش مهاجرتی جلب می دارد. از این رو در مقاله مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه به طور کامل این مبحث مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تبعات قانونی این روش به شما همراهان همیشگی ارائه خواهد شد. دانشجویان بین المللی نیز همانند دانشجویان محلی آمریکا امکان ادامه تحصیل در هر 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را به زبان انگلیسی خواهند داشت. با توجه به اعتبار دانشگاه های این کشور، دانشجویان پس از اتمام تحصیلات در این کشور براحتی می توانند در تمامی کشورهای جهان به انجام کار بپردازند. علاوه بر ادامه تحصیل راه های دیگری نیز برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که با صرف هزینه های هنگفتی همراه است. ما در این مقاله سعی بر این داریم تا برخی از راه های مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه را به متقاضیان عزیز معرفی نمائیم.

لاتاری یکی از برنامه های مهاجرتی آمریکا می باشد. سالانه 55000 مهاجر از طریق ثبت نام و برنده شدن در این طرح اقامت دائم یا گرین کارت آمریکا را دریافت می نمایند. می توان گفت لاتاری یکی از بهترین روش های مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه است. متقاضیان تنها با ثبت نام در سایت مربوطه می توانند شانس خود را برای مهاجرت به این کشور امتحان نمایند. متقاضیان در صورت برنده شدن در این طررح بدون پرداخت وجه امکان مهاجرت به همراه همسر و فرزندان کمتر از 21 سال خود را خواهند داشت. دوستان در زمینه های مختلف مهاجرت می توانید با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمائید.

طرق مهاجرت به آمریکا

همانطور که می دانید مهاجرت به آمریکا به روش های مختلفی انجام می پذیرد. از آنجائیکه آمریکا یکی از گرانترین کشورهای جهان است. افراد برای مهاجرت به این کشور ملزم به پرداخت هزینه های بسیاری می باشند. اما متقاضیان می توانند از طریق برخی از روش ها همچون ثبت نام در لاتاری ویزای کاری Eb3 با صرف کمترین هزینه به این کشور مهاجرت و گرین کارت آمریکا را اخذ نمایند.

بطور کلی افراد برای مهاجرت می توانند از طریق روش های زیر اقدام نمایند:

  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق لاتاری
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه از طریق کار

دولت آمریکا برای اتباع خارجی که تقاضاء انجام کار در این کشور را دارند. جهت اطلاع از شرایط کار مقاله کار در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

ویزاهای مختلفی با توجه به مهارت افراد صادر می نماید. برخی از این ویزا ها عبارتند از:

ویزاهای نوع Eb آمریکاتوضیحات
ویزای Eb1این ویزا مختص افرادی است که دارای مهارت های خاصی می باشند. افراد از این طریق می توانند گرین کارت آمریکا را اخذ نمایند.
ویزای Eb2این ویزای برای افرادی صادر می گردد. دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط با مهارت خود هستند. با دریافت پیشنهادکاری از سوی کارفرمایان در آمریکا قصد مهاجرت به این کشور را دارند.
ویزای Eb3این ویزا برای افرادی که نه دارای تحصیلات دانشگاهی هستند. نه از مهارت زبان برخوردارند. برای انجام کار در مشاغلی که کشور آمریکا به نیروی کار نیازمند است صادر می گردد.
ویزای Eb4این ویزا مختص فعالان مذهبی که از شرایط لازم برخوردار هستند صادر می گردد.
ویزای Eb5این ویزا برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در آمریکا را دارند، صادر می گردد. این افراد ملزم به ایجاد شغل برای حداقل 10 نفر می باشد.

امکان مهاجرت بدون سرمایه از طریق اخذ ویزای Eb3 برای افراد وجود دارد. این روش مهاجرتی کاملا قانونی بوده و افراد تنها با ارائه پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایان مورد تایید وزارت کار و اداره مهاجرت این کشور است. در کمترین زمان می توانند به آمریکا مهاجرت نمایند.

نرخ بیکاری در این کشور یکی از مسائل مهمی است که می توان در نمودار زیر به آمار صحیحی دست یافت:

نرخ بیکاری در آمریکا

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

با توجه به اینکه آمریکا دارای دانشگاه های معتبر بسیاری است، تحصیل در این کشور علاقمندان زیادی دارد. دانشجویان برای ادامه تحصیل در این کشور ابتدا می باید درخواست پذیرش خود را به دانشگاه ها ارسال نمایند. دانشگاه های مربوطه پس از بررسی و تایید مدارک برای متقاضیان دعوتنامه تحصیلی ارسال خواهند نمود.

پس از آن دانشجویان می باید به سفارت این کشور مراجعه و با ارائه مدارک زیر نسبت به اخذ ویزای تحصیلی در آمریکا اقدام نمایند:

  • پاسپورت معتبر
  • مدرک زبان انگلیسی آیلتس و یا تافل
  • ارائه مدارک تحصیلی دوره های پیشین به همراه ریز نمرات آنها
  • نامه پذیرش تحصیلی از سوی دانشگاه های آمریکا
  • مدارکی که نشان دهنده تمکن مالی دانشجو برای تأمین هزینه تحصیل و زندگی است.

می توان گفت تحصیل در این کشور تضمین آینده شغلی افراد را در پی دارد. دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود در این کشور، در صورتی که بتوانند شغل مورد نظر خود را در این کشور بیابند. امکان اخذ اقامت پس از تحصیل را خواهند داشت. این افراد پس از 5 سال کار مداوم می توانند نسبت به دریافت گرین کارت و پس از آن پاسپورت اقدام نمایند.

مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه از طریق لاتاری

در سال 1990 با هدف حفظ تعادل تنوع نژادی در آمریکا طرحی موسوم به لاتاری از سوی کنگره مطرح شد. با امضاء جورج بوش به تصویب رسید. با توجه به اینکه شرایط مهاجرت به آمریکا متقاضیان بسیاری دارد. از طرفی مهاجرت به این کشور بدون صرف هزینه ناممکن است. دولت از طریق برنامه لاتاری شرایط مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه را برای علاقمندان مهاجرت به این کشور فراهم آورده است. هر ساله دولت آمریکا شهروندان کشورهایی را برای جذب انتخاب و از میان آنان قرعه کشی و گرین کارت را به آنان اعطاء می نماید.

متقاضیان مهاجرت بدون سرمایه با ثبت نام در سایت مربوطه و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند در این قرعه کشی ثبت نام و بخت آزمایی نمایند. نتیجه قرعه کشی پس از 6 ماه اعلام و افراد پس از آن می توانند با مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه نسبت به اخذ گرین کارت و مهاجرت بدون سرمایه اقدام نمایند.

مهاجرت به آمریکا بدون سرمایه از طریق لاتاری

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد فرزند

این کشور از تابعیت بر اصل خاک و خون پیروی می نماید. در واقع هر نوزادی که در خاک این کشور متولد گردد، بدون در نظر گرفتن تابعیت والدین آنها، تابعیت آمریکا را دریافت خواهد نمود. از طرفی نوزادانی که خارج از خاک آمریکا و از والدینی آمریکا متولد می شوند نیز تابعیت را خواهند داشت. امروزه بسیار مشاهده می شود که اکثر هنرمندان و ورزشکاران برای اخذ اقامت برای فرزندان خود به این سفر می نمایند. با توجه به اینکه هزینه های درمانی بسیار گران است. تولد فرزند در آمریکا امری بسیار هزینه بر است.

زیرا اکثر افراد برای تولد فرزند خود در آمریکا از طریق ویزای توریستی به این کشور سفر می نمایند که در این حالت بیمه های درمانی آمریکا شامل آنان نمی گردد. این افراد خود ملزم به پرداخت هزینه های درمانی در آمریکا هستند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره همراه با متقاضیان مهاجرت بوده و آنان را در این مسیر یاری و همراهی می نمایند. دوستان عزیز می توانید در زمینه موسسات کاریابی در آمریکا نیز مطالعه فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *