مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

مدارس ایرانی در اسکاتلند

مدارس ایرانی در اسکاتلند

مدارس ایرانی در اسکاتلند مانند مدرسه فارسی ادینبورگ به ارائه میراث، فرهنگ و زبان غنی ایرانی به کودکان فارسی و غیر فارسی اختصاص دارد. البته مدارس ایرانی در اسکاتلند اندک شمار هستند و برخی از آنها اعتبار بالایی ندارند. لذا توصیه می شود مدارس بین المللی انتخاب بهتری است چرا که دارای اعتبار بالا و خدمات مناسبی هستند. سیستم آموزشی تحصیل در اسکاتلند مشابه به تحصیل در انگلیس می باشد. زبان فارسی، دومین زبان خاورمیانه، عمدتاً در اروپا به دلیل سنت ادبی منحصر به ‌فرد و زبان شبه قاره هند در دوران پیشامدرن شناخته می ‌شود.

این زبان، زبان ملی کشورهای مهم ژئوپلیتیکی مانند ایران، افغانستان و تاجیکستان است و در چندین کشور همسایه و در جوامع مهاجر در آمریکای شمالی و اروپا صحبت می شود. جامعه فارسی زبان در اسکاتلند و در بریتانیا وجود دارد که می تواند برای مهاجرین جذاب باشد. برای تحصیل در کالج های برتر بریتانیا می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

مدارس بین المللی و ایرانی در اسکاتلند

مدارس بین المللی و ایرانی در اسکاتلند را می توان در بهترین شهرهای اسکاتلند از جمله شهرهای بزرگ این کشور یافت. امروزه اسکاتلند یکی از محبوب ترین کشورها در میان دانشجویان خارجی است که مایل به تحصیل با کیفیت بالا در خارج از کشور هستند لذا تقاضای زیادی برای ویزای تحصیلی اسکاتلند وجود دارد.

در اسکاتلند معمولاً گفته می شود که سیستم آموزشی بسیار شبیه به انگلیسی است. مدارس و کالج ‌های خصوصی مدرن اسکاتلند بهترین ویژگی ‌های آموزش را در بریتانیای کبیر پذیرفتند و آن را با رویکرد ملی، جدی، متفکرانه و عمیق برای مطالعه ترکیب کردند.

در واقع، پردیس‌ های مدارس خصوصی اسکاتلند مانند شهرهای دانشجویی واقعی هستند. هر دانش آموزی می تواند همه چیز لازم را پیدا کند:

  • از زمین های ورزشی (فوتبال، تنیس، گلف،بسکتبال و سایر) و کتابخانه ها تا مغازه ها و کلیساها.
  • بسیاری از مدارس در اسکاتلند از قدیمی ترین مدارس در جهان هستند. معماری آنها اغلب تحت تأثیر عظمت، جذابیت قرون وسطایی و آثار تاریخی است.
  • در عین حال، فضای داخلی، تجهیزات و زیرساخت به طور کامل با الزامات فن آوری مدرن مطابقت دارد.
  • خوابگاه های دانشجویی همه چیز برای استراحت و زندگی راحت دارند.

مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در اسکاتلند

از آنجایی که مدارس ایرانی معتبری در اسکاتلند وجود ندارند، مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در اسکاتلند هستند. مدارس بین المللی در اسکاتلند شایسته ذکر ویژه هستند و دوره های بسیار موثر زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برگزار می کنند. محبوب ترین موسسات آموزشی در پایتخت اسکاتلند ادینبورگ واقع شده اند. با این حال، دوره های زبان در شهرهای دیگر موجود است. در بیشتر موارد، مدارس خصوصی در اسکاتلند دارای امکانات عالی و زیرساخت های مدرن هستند که به دانش آموزان اجازه می دهد در کلاس های مدرن راحت درس بخوانند.

بهترین مدارس خصوصی در اسکاتلند نه تنها دوره های عمومی انگلیسی، بلکه دوره های انگلیسی تجاری و همچنین دوره های تخصصی زبان را با هدف آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات زبان بین المللی یا پذیرش در دانشگاه های اسکاتلند یا جهان ارائه می دهند. در طول تحصیل، دانش آموزان به طور کامل در محیط زبانی و فرهنگی غوطه ور می شوند، که این امکان را فراهم می کند تا موثرترین نتایج را در زمینه شرایط تحصیل در اسکاتلند دست آورند.

از جمله مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در اسکاتلند:

  • مدرسه گوردون استون
  • کالج فیترز
  • کالج گلنالموند
  • آکادمی دلار
  • مدرسه استراتالان
  • مدرسه سنت لئوناردز

مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در اسکاتلند

مزایای ثبت نام در مدارس بین المللی اسکاتلند

شایان ذکر است که فارغ التحصیلان مدارس و کالج های اسکاتلند به راحتی وارد دانشگاه های معتبر می شوند. گواهینامه ها و مدارک تحصیلی متوسطه و برنامه های آمادگی بسیار مورد توجه کمیسیون های پذیرش هستند. به طور قابل توجهی شانس ورود به دانشگاه های پیشرو جهان و ایجاد شغل موفق در آینده را افزایش می دهد.

از مزایای ثبت نام در مدارس بین المللی:

  •  تحصیل در اسکاتلند با بالاترین استانداردهای آموزشی بین المللی مطابقت دارد و در سراسر جهان معتبر است.
  • دیپلم بهترین مدارس و کالج های خصوصی در اسکاتلند در سطح بین المللی شناخته شده است.
  • هزینه تحصیل حتی در بهترین مدارس خصوصی اسکاتلند کمتر از تحصیلات متوسطه در انگلستان است.

بهترین مدارس بین المللی در اسکاتلند نه تنها فرصتی عالی برای دریافت آموزش با کیفیت، بلکه برای گذراندن اوقات خوبی با همسالان خود از سراسر جهان، برای به دست آوردن تجربه ای منحصر به فرد از زندگی در خارج از کشور در کشوری با فرهنگ و تاریخ غنی است.

مدرسه بین المللی آبردین جایگزین مدارس ایرانی در اسکاتلند

مدرسه بین المللی آبردین جایگزین مدارس ایرانی در اسکاتلند اولین مدرسه بین المللی اسکاتلند است که در آبردین واقع شده است. این مدرسه یک مدرسه فراگیر برای کودکان 3 تا 18 ساله است.

مدرسه ابردین دید قوی از بین المللی گرایی دارد و می داند که نوع متفاوت آموزش بهترین آمادگی برای پیشرفت در دنیای پیچیده و در حال تغییر سریع است. این مدرسه جامعه ایست که 100% متعهد به ارائه دیدگاه وسیع تری برای یادگیری توسعه ذهن های جهانی و آماده برای زندگی است.

از جمله مقاطع ارائه شده در این مدرسه:

  • پیش دبستانی: سنین 3-5
  • دبستان: سنین 5-11
  •  راهنمایی: سنین 10-14
  •  دبیرستان: سنین 13-18

با تقریباً 500 دانش آموز که نماینده تقریباً 45 ملیت، در 6 قاره، از جمله 200 دانش آموز محلی، جایگزین مدارس ایرانی در اسکاتلند واقعاً چند فرهنگی است. بین 3 تا 18 سال، بزرگترین ملیت ها اسکاتلندی و بقیه بریتانیا، آمریکای شمالی، کانادایی، فرانسوی، ایتالیایی، نروژی، آنگولیایی و نیجریه ای هستند. در صورت تمایل به مهاجرت از طریق کار در اسکاتلند می توانید شرایط را در سایت و یا از مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *