مهاجرت به کشور فنلاند

محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی

محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی

محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی به دلیل زیبایی طبیعی خود و مناظر خیره کننده، همواره مورد توجه اتباع خارجی جهت سکونت قرار گرفته است. در حالی که هلسینکی خود یک شهر بزرگ است، یکی از دلایل اصلی مهاجران برای اقامت در این شهر، روستاهای اطراف آن است. هلسینکی به ویژه محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر، دارای نهاد ارزشمند حقوق همه شهروندان است. علاوه بر این، مهاجرانی که از حق تعطیلات برای بازگشت به خانه استفاده نمی کنند، تعطیلات تابستانی در هلسینکی را تجربه ای روح بخش می دانند. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، بالا بردن سطح اگاهی شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی بوده است.

معایب زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی

زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی نیز همانند در کنار مزیت های بی شماری که برای مهاجران به همراه دارد، دارای برخی معایب نیز در زمینه های مختلف می باشد. به عبارت دیگر، زندگی در هلسینکی نیز همانند اغلب شهرهای مدرن اروپایی، در کنار مزیت های فراوان با چالش های محدودی نیز همراه خواهد بود. بنابراین به شدت توصیه می شود که قبل از عزیمت به این شهر، به خوبی با چالش های اقامت در هلسینکی آشنا شوید. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول اقامت در هلسینکی مواجه خواهید شد.

در نمودار ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید روند مهاجرت اتباع خارجی به محل سکونت ایرانیان در هلسینکی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت اتباع خارجی به محل سکونت ایرانیان در هلسینکی

جهت آشنایی بیشتر با معایب زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

معایب زندگی در  محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکیتوضیحات
مالیات بالازیرساخت های اجتماعی عالی در هلسینکی از طریق مالیات تامین می شود، که ممکن است برای بسیاری از مهاجران زیاد به نظر برسد.
موانع زبانبرای اغلب مهاجران ممکن است زبان فنلاندی گیج کننده باشد، با این حال، این تنها زبانی نیست که در هلسینکی خواهید داشت، به دلایل تاریخی زبان سوئدی نیز یک زبان رسمی در هلسینکی است.
زمستان سردزمستان های هلسینکی بسیار سخت و طولانی است، میانگین دما در ژانویه به منفی 3 درجه سانتیگراد می رسد، شبهای زمستان تا 19 ساعت نیز طول می کشد.
بوروکراسی اداریبوروکراسی های اداری در هلسینکی به ویژه برای پیدا کردن شغل مورد نظر و استخدام در این شهر، کار بسیار دشوار و زمان بری خواهد بود.

معایب زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی

بهترین محله ها برای سکونت ایرانیان در هلسینکی

هلسینکی به عنوان بزرگترین شهر فنلاند پر از مناطق مختلف است، و محله ای برای تمامی مهاجران ایرانی در این شهر وجود دارد. طبیعی است که مرکز شهر هلسینکی هر آنچه را که از یک کلانشهر انتظار دارید را به مهاجران ارائه دهد. با این حال بسیاری از مناطق هلسینکی نیز حالت ها و مناظر متعددی را در اختیار ایرانیان قرار می دهد. به این ترتیب توصیه می شود که، قبل از عزیمت به هلسینکی به خوبی با تمامی محله های این شهر جهت سکونت آشنا شوید. یکی از اصلی ترین چالش های اتباع ایرانی به محض ورود به هلسینکی، انتخاب بهترین منطقه برای سکونت در این شهر زیبا می باشد.

در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با بهترین محله ها برای سکونت اتباع ایرانی در هلسینکی آشنا شوید:

بهترین محله ها برای سکونت اتباع ایرانی در هلسینکیتوضیحات
کالیوکالیو در شرق مرکز هلسینکی واقع شده است، یک منطقه غیر متعارف برای تمامی مهاجران جوان می باشد. به طور کلی، کالیو واحه ای بی نظیر از بارها و رستوران های مدرن است.
سورنایننسورناینن محله ای است که با دریا هم مرز است، تابستان ها در این مناطق جشنواره های موسیقی برپا می شود. جمعیت این منطقه با سرعت زیادی در حال افزایش است.
پوناووریپوناووری که در گذشته میزبان قاچاقجیان و مجرمان بوده است، امروزه مملو از مغازه های عطیقه فروشی، گالری های هنری و مکان های مدر روز است.
تولوتولو منطقه ای متنوع و محترم در شمال قلب هلسینکی است، تولو به عنوان یک منطقه سرسبز نیز در هلسینکی شناخته می شود.

در نمودار زیر محبوب ترین منطقه هلسینکی را از دیدگاه اتباع خارجی به طور دقیق به نمایش درآورده ایم:

محبوب ترین منطقه هلسینکی را از دیدگاه اتباع خارجی

شرایط امنیتی در محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی

یکی از موضوعات کلیدی که قبل از مهاجرت به هلسینکی باید به طور دقیق بررسی کنید، شرایط امنیتی در محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی می باشد. اما نگران نباشید، زیرا هلسینکی یکی از امن ترین شهرهای جهان برای زندگی مهاجران است. این شهر یک دموکراسی با عملکرد خوب، یک اقتصاد نسبتا با ثبات، سیستم های حمل و نقل پیشرفته و بدون خطر بلایا طبیعی را تضمین می کند. به طور مثال، هلسینکی یکی از معدود شهرهایی است که کیف پول یا تلفن همراه گمشده، به طور مرتب به صاحب واقعی خود بازگردانده می شود. مردم با قدم زدن در پارک های شهر یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بدون توجه به ساعت احساس امنیت خواهند کرد. چنانچه مطالب این مقاله در خصوص مهاجرت به فنلاند برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده، می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

متداول ترین سوالات محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی

در این بخش به مهم ترین سوالات شما درباره محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی پاسخ می دهیم:

  • بهترین محله ها برای سکونت اتباع ایرانی در هلسینکی کدام اند؟ کالیو، سورناینن، پوناووری و تولو
  • شرایط امنیتی در محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی به چه صورت است؟ یکی از موضوعات کلیدی که قبل از مهاجرت به هلسینکی باید به طور دقیق بررسی کنید، شرایط امنیتی در محل سکونت ایرانیان مقیم در هلسینکی می باشد. اما نگران نباشید، زیرا هلسینکی یکی از امن ترین شهرهای جهان برای زندگی مهاجران است. این شهر یک دموکراسی با عملکرد خوب، یک اقتصاد نسبتا با ثبات، سیستم های حمل و نقل پیشرفته و بدون خطر بلایا طبیعی را تضمین می کند. به طور مثال، هلسینکی یکی از معدود شهرهایی است که کیف پول یا تلفن همراه گمشده، به طور مرتب به صاحب واقعی خود بازگردانده می شود. مردم با قدم زدن در پارک های شهر یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بدون توجه به ساعت احساس امنیت خواهند کرد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *