مهاجرت به کشور انگلستان

سفارت بریتانیا در تهران

سفارت بریتانیا در تهران

متقاضیان برای مهاجرت به انگلیس بایستی از قوانین و شرایط سفارت بریتانیا در تهران در خصوص اخذ ویزا مطلع باشند که در نگارش بررسی می گردد. کشور انگلستان با مساحت 243610 کیلومتر مربع جزیره در بریتانیا جای گرفته است. این کشور یکی از 4 کشور تشکیل دهنده پادشاهی متحده بریتانیا کبیر محسوب می شود. پایتخت این کشور شهر مهم و بزرگ لندن است. کشور انگلستان جمعیتی بالغ بر 54316600 نفر دارد. شهروندان این کشور به زبان انگلیسی به مکالمه می پردازند. مقاله پیش رو توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و در رابطه با سفارت بریتانیا به نگارش در آمده است.

تاریخچه سفارت بریتانیا در تهران

British Embassy in Tehran سفارت رسمی ایرلند شمالی و دولت پادشاهی متحد بریتانیای کبیر می باشد که در ایران واقع شده است. سفارت بریتانیا در تهران به نشانی تهران، خیابان فردوسی، پلاک 198 در باغی وسیع در منطقه قلهک تهران و اقامتگاه دیپلمات ها و مرکز فرهنگی بریتانیا می باشد.

در رابطه با تاریخچه سفارت بریتانیا در تهران می توان گفت، در راستا گسترش روابط بریتانیا با کشور ایران اولین هیئت نمایندگی این کشور در سال 1200 خورشیدی در باغ الچی در تهران مستقر شدند. پس از گذشت 40 سال و با وجود شرایط نامناسب بهداشتی و شلوغی بیش از حد منطقه دولت بریتانیا محل سفارت خانه تغییر داده شد. نظارت بر احداث بنای جدید به معمار انگلیسی (به نام جیمز وایلد) سپرده شد. هر ساله در ماه ژوئن بزرگترین جشن دیپلمات که مربوط به اتحادیه کشورهای متحد و جشن تولد الیزابت دوم می باشد در سفارتخانه برگزار می شود.

انواع ویزاهای صادر شده از سفارت انگلستان

یکی از کشورهایی که برای سفرهای تفریحی و مهاجرت مورد توجه ایرانیان می باشد کشور انگلستان می باشد. این کشور نیز همانند سایر کشورها در دنیا قوانین مرزی که رعایت آن برای متقاضیان الزامی می باشد. برای سفر یا اقامت به کشور انگلستان باید یکی از انواع ویزاهای این کشور را دریافت کنید، برای این منظور سفارتخانه کشور انگلستان ویزاهای گوناگونی را در نظر گرفته است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • ویزای توریستی
  • ویزای تحصیلی
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای کاری
  • ویزای ازدواج
  • ویزای تولد

ویزای تحصیلی، یکی از رایج ترین و پر متقاضی ترین ویزاها برای مهاجرت به انگلستان در نظر گرفته شده است. در این رابطه پیشنهاد می شود مقاله شرایط ویزای تحصیلی انگلستان را مطالعه کنید. باید به این نکته اشاره کرد که هدف شما برای مهاجرت هر کدام از اهدافی که به در مطالب فوق اشاره شد باشد باید شرایط لازم برای هدف داشته باشید.

به طور کلی تعداد متقاضیان تحصیلی در این کشور در نمودار زیر مشخص شده است:

اگر قصد کار در این کشور را داشته باشید باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط با شغل، مدرک زبان انگلیسی معتبر، مهارت داشته باشید. متقاضیانی که دارای سوابق شغلی مرتبط با کار مورد نظر را داشته باشند، شانس بیشتری برای دریافت دعوت نامه شغلی دارند. سپس می باید از کارفرما یا موسسه معتبر در انگلستان دعوت نامه شغلی دریافت نمایید.

دریافت وقت از سفارت بریتانیا در تهران

یکی از خدمات موسسه حقوقی ما دریافت وقت از سفارت بریتانیا در تهران می باشد. چنانچه قصد دارید ویزای کشور انگلیس را دریافت کنید بهتر است بدانید که از ابتدا نیازی به اخذ وقت مصاحبه از سفارتخانه نمی باشد و فرد باید برای انگشت نگاری و چهره برداری به دفترهای VFS در شهر تهران مراجعه کنند. به دلایل سیاسی دریافت ویزای انگلستان برای متقاضیان ایرانی کار سختی می باشد. به همین دلیل بهتر است برای انجام اقدامات لازم جهت مهاجرت و اخذ ویزای کشور انگلیس از متخصصین در این حوزه کمک بگیرید.

دریافت وقت از سفارت بریتانیا در تهران

VFS و سفارت بریتانیا در تهران

حال این سوال پیش می آید که VFS چیست؟ بنا بر اعلام دولت انگلستان متقاضیان ایرانی فقط در 3 کشور ایران، ترکیه و امارات می توانند اقدامات لازم را در جهت سفر به کشور انگلستان انجام دهند. با توجه به افزایش هزینه های عوارض خروج از کشور ایران بهتر است متقاضیان اقدامات لازم را در سفارت بریتانیا در تهران انجام دهند.

با توجه به افزایش تعداد متقاضیان سفارتخانه بریتانیا تصمیم گرفته است که متقاضیان برای انجام کارهای چهره برداری و انگشت نگاری به دفاتر VFS مراجعه کنند. متقاضیان باید به این موضوع توجه داشته باشند که این دفاتر نقشی در تایید یا رد ویزا ندارند.

اخذ ویزای انگلستان از سفارت بریتانیا در تهران

فرآیند درخواست انواع ویزای انگلستان و خدماتی که باید برای درخواست ویزای انگلستان استفاده کنید، بیشتر به نوع ویزا بستگی دارد که باید برای آن درخواست دهید. اگر برای ویزای توریستی یا اقامت کوتاه مدت انگلستان درخواست می دهید، می توانید درخواست خود را از طریق موسسات توریستی انجام دهید. برای هر نوع ویزا دیگری، باید از سرویس خدمات موسسات مهاجرتی از جمله ویزای تحصیلی و کاری استفاده کنید. اگر برای اولین بار است که درخواست می دهید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای درخواست ویزای انگلستان باید این مراحل ساده را طی کنید:

مراحل ساده اخذ ویزای انگلستانپس از تعیین وقت آنلاین، ایمیل و جزئیات قرار خود را پرینت بگیرید و همراه با مدارک مورد نیاز به سفارت بریتانیا در تهران ببرید. مدارک مورد نیاز باید به صورت اصلی ارائه شود. اطمینان حاصل کنید که مدارک مورد نیاز است زیرا گاهی اوقات حتی یک اشتباه کوچک می تواند باعث دردسر زیادی شود. لطفاً توجه داشته باشید که قرار ملاقات باید به نام شما باشد، نه به نام شخص دیگری. هنگام حضور در سفارت انگلستان، باید اطلاعات بیومتریک خود را ارائه دهید، که شامل عکس و اسکن دیجیتالی اثر انگشت شما می شود. هر متقاضی که درخواست ویزا ارسال می کند باید شخصاً از جمله کودکان به مرکز درخواست ویزا مراجعه کند. متقاضیان زیر 18 سال باید یک فرد بزرگسال به همراه داشته باشند.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص سفارت بریتانیا به دست خواهید آورد، برای مهاجرت به انگلستان روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به انگلستان اطلاعات کامل تری در این خصوص به دست آورید. همچنین می توانید طی تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین راه مهاجرت را با توجه به شرایط شما در اختیار شما قرار خواهند داد.

سوالات پرتکرار در باب سفارت بریتانیا در تهران

در این بخش از مقاله سوالاتی که در خصوص سفارت بریتانیا دارید را لیست کرده و تمام آن ها را پاسخ داده ایم:

  • سفارت بریتانیا در تهران کجاست؟ خیابان فردوسی، پلاک 198
  • انگلستان چند نوع ویزا دارد؟ ویزای توریستی-ویزای تحصیلی-ویزای سرمایه گذاری-ویزای کاری-ویزای ازدواج-ویزای تولد
  • برای اخذ وقت از سفارت انگلیس چگونه اقدام کنیم؟ یکی از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دریافت وقت از سفارت بریتانیا در تهران می باشد.
  • آیا می توانیم از دیگر کشورها برای مهاجرت به انگلیس درخواست دهیم؟ متقاضیان ایرانی فقط در 3 کشور ایران، ترکیه و امارات می توانند اقدامات لازم را در جهت سفر به کشور انگلستان انجام دهند.
  • شرایط اخد ویزای انگلیس چگونه است؟ هر نوع ویزا دارای شرایط مخصوص به خود و مدارک مختص خود است.
  • پس از تعیین وقت در انگلستان چه کاری باید انجام دهیم؟ ایمیل و جزئیات قرار خود را پرینت بگیرید و همراه با مدارک مورد نیاز به سفارت بریتانیا در تهران ببرید.
  • آیا برای اخذ ویزای فرزندمان باید او را نیز ببریم؟ هر متقاضی که درخواست ویزا ارسال می کند باید شخصاً از جمله کودکان به مرکز درخواست ویزا مراجعه کند.
  • آیا برای کودکان خود نیز باید مدارکی ببریم؟ باید اطلاعات بیومتریک خود را ارائه دهید، که شامل عکس و اسکن دیجیتالی اثر انگشت شما می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *