شرایط گرجستان, مهاجرت به کشور گرجستان

ساعت به وقت گرجستان

ساعت به وقت گرجستان

ساعت به وقت گرجستان که یکی از کشورهای آسیایی است برای شما متقاضیان که این مطلب را مطالعه می کنید یک مطلب مهم است. اقتصاد در کشور گرجستان بیشتر در کشاورزی بروز و ظههور دارد و بخش بزرگی از درآمد این کشور از کشاورزی است. بخش های صنعت و خدمات هر کدام حدود یک پنجم نیروی کار را استخدام می کنند. کالاهای تولیدی پرمصرف قبلا عمدتا از جمهوری‌ های اتحاد جماهیر شوروی سابق وارد می ‌شد، اما یک سیستم منشعب از صنایع سبک که در مناطق عمده مصرف در گرجستان راه ‌اندازی شده است، اکنون پارچه‌ های پنبه‌ ای، پشمی، ابریشمی و همچنین اقلام پوشاک را تولید می ‌کند.

بانک ملی این کشور که بانک مرکزی است، پول ملی، لاری گرجستان را صادر می کند. اکثر موسسات مالی گرجستان بورس اوراق بهادار و اکثر بانک های آن در تفلیس هستند. صنعت ماشین سازی طیف متنوعی از محصولات را تولید می کند، از لوکوموتیوهای برقی راه آهن، وسایل نقلیه سنگین و تجهیزات حمل و نقل زمین گرفته تا ماشین تراش و ابزار دقیق. محصولات تخصصی شامل دستگاه های چای جمع آوری و دستگاه های ضد تگرگ برای مزارع کشور است. تولید در شهرهای بزرگ متمرکز است. صنایع شیمیایی گرجستان کودهای معدنی، مواد و الیاف مصنوعی و محصولات دارویی تولید می کند. صنعت ساختمان با استفاده از مواد اولیه بومی، سیمان، تخته سنگ و بسیاری از سازه ها و قطعات پیش ساخته بتن آرمه را تامین می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و راه های مهاجرت به گرجستان مشاور شماست.

معرفی کشور گرجستان

گرجستان، کشور ماوراء قفقاز واقع در انتهای شرقی دریای سیاه در جناح‌ های جنوبی تاج اصلی کوه ‌های قفقاز بزرگ است. این کشور از شمال و شمال شرقی به روسیه، از شرق و جنوب شرقی به آذربایجان، از جنوب به ارمنستان و ترکیه و از غرب به دریای سیاه محدود است. گرجستان شامل 3 منطقه قومی است: آبخازیا، در شمال غربی (شهر اصلی سوخومی). آجاریا، در جنوب غربی (شهر اصلی باتومی) و اوستیای جنوبی، در شمال (شهر اصلی تسخینوالی). پایتخت گرجستان تفلیس است ریشه های مردم گرجستان عمیقاً در تاریخ هستند. میراث فرهنگی آنها به همان اندازه کهن و غنی است. در دوره قرون وسطی یک پادشاهی قدرتمند گرجستان وجود داشت که بین قرن 10 و 13 به اوج خود رسید.

پس از یک دوره طولانی تسلط ترک ها و پارس ها، گرجستان در قرن نوزدهم به امپراتوری روسیه ضمیمه شد. در سال 1936 گرجستان به یک جمهوری مؤسس (اتحادیه) تبدیل شد و تا زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به همین شکل ادامه یافت. در دوره شوروی اقتصاد این کشور مدرن و متنوع شد. یکی از استقلال ‌گراترین جمهوری‌ ها، گرجستان در 19 نوامبر 1989 حاکمیت خود را اعلام کرد و در 9 آوریل 1991 استقلال خود را اعلام کرد. دهه 1990 دوره بی ثباتی و ناآرامی های مدنی در گرجستان بود، زیرا اولین دولت پس از استقلال سرنگون شد و جنبش های جدایی طلب در اوستیای جنوبی و آبخازیا ظهور کردند. این کشور به دنبال تبدیل اقتصاد فرماندهی خود به یک اقتصاد سازمان یافته بر اساس اصول بازار بود: قیمت ها آزاد شدند، سیستم بانکی اصلاح شد و برخی از شرکت های دولتی و موسسات خرده فروشی خصوصی شدند.

در نمودار زیر شاهد گروه های قومی در کشور گرجستان هستید:

گروه های قومی در کشور گرجستان

فصول و ساعت به وقت گرجستان

برای یک کشور نسبتا کوچک، آب و هوای این کشور کاملا متنوع است و کوه‌ های قفقاز و دریای سیاه هر 2 در شرایط متفاوت نقش دارند. به طور کلی، در شرق خشک تر و در عین حال سردتر و در غرب مرطوب تر اما گرم تر است. بهترین زمان برای سفر به این کشور می، ژوئن یا سپتامبر است، به خصوص در مناطق پست اطراف تفلیس، زیرا از گرما و رطوبت تابستان و همچنین زمستان یخبندان جلوگیری می کنید. زمان برداشت پاییز به ویژه در اطراف تاکستان‌ های کاختی قابل ذکر است. مهم نیست که چه زمانی از آن بازدید می کنید، باید وسایل خشک شدن سریع و ضد آب را بسته بندی کنید زیرا آب و هوا می تواند در یک لحظه تغییر کند.

سد قفقازی از گرجستان در برابر نفوذ هوای سرد از شمال محافظت می کند، در حالی که این کشور در معرض نفوذ مداوم هوای گرم و مرطوب دریای سیاه است. غرب گرجستان دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و دریایی مرطوب است. در حالی که گرجستان شرقی دارای طیفی از آب و هوا است که از نوع نیمه گرمسیری متوسط ​​مرطوب تا خشک متغیر است. همچنین مناطق ارتفاعی مشخص شده وجود دارد. به عنوان مثال، دشت کلخیدا دارای ویژگی نیمه گرمسیری تا ارتفاع 1600 تا 2000 فوتی است و منطقه ای از آب و هوای مرطوب و نسبتا گرم در بالای آن قرار دارد. در بالای حدود 6600 تا 7200 پا، یک منطقه آب و هوایی آلپ وجود دارد که فاقد تابستان واقعی است. بیش از 11200 تا 11500 فوت برف و یخ در تمام طول سال وجود دارد.

دما در شرق و غرب گرجستان

غرب گرجستان در طول سال دارای بارندگی شدید است که در مجموع 40 تا 100 اینچ است و در پاییز و زمستان به حداکثر می رسد. کلخیدای جنوبی بیشترین بارندگی را دارد و رطوبت در شمال و شرق کاهش می یابد. زمستان در این منطقه معتدل و گرم است. در مناطق کمتر از 2000 تا 2300 فوت، میانگین دمای ژانویه هرگز به زیر 32 درجه فارنهایت نمی رسد و هوای زمستانی نسبتا گرم و آفتابی در مناطق ساحلی، جایی که میانگین دما در حدود 41 درجه فارنهایت است، ادامه دارد. میانگین دمای تابستان حدود (22 درجه سانتیگراد) است.

در شرق گرجستان، بارش با فاصله از دریا کاهش می‌ یابد و در دشت‌ ها و کوهپایه ‌ها به 16 تا 28 اینچ می ‌رسد، اما در کوه‌ ها به 2 برابر افزایش می‌یابد. مناطق جنوب شرقی خشک ترین مناطق هستند و زمستان خشک ترین فصل است. حداکثر بارندگی در پایان بهار رخ می دهد. بالاترین درجه حرارت در مناطق پست در ماه جولای 25 درجه سانتیگراد رخ می دهد، در حالی که میانگین دمای ژانویه در بیشتر منطقه از 32 تا 37 درجه فارنهایت (0 تا 3 درجه سانتیگراد) متغیر است.

در این مقاله سعی کردیم درباره گرجستان بیشتر توضیح دهیم. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص گرجستان هستید:

پایتختزبان رسمیحکومتواحد پول
تفلیسگرجیجمهوری نیمه متمرکزلاری

اختلاف ساعت به وقت گرجستان و ایران

اختلاف ساعت به وقت گرجستان و ایران

برای امور تجاری و شغلی خود در گرجستان محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما در نظر بگیرید. اگر قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در گرجستان را دارید برای کارهای اداری خود بین ساعت 8 صبح تا 5:30 بعد از ظهر وقت خود را در تفلیس، گرجستان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در تفلیس گرجستان زندگی می‌ کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستان در تهران تماس بگیرید، می ‌توانید از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 0 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از تفلیس، گرجستان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به گرجستان 2022 مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *