شرایط دانمارک, مهاجرت به کشور دانمارک

ساعت به وقت دانمارک

ساعت به وقت دانمارک

ساعت به وقت دانمارک برای مهاجران تحصیلی و همچنین خانواده آن ها مهم است. دانمارک اگرچه از نظر قلمرو و جمعیت کوچک است. اما نقش مهمی در تاریخ اروپا ایفا کرده است. در دوران ماقبل تاریخ، دانمارکی ‌ها و دیگر اسکاندیناوی ‌ها جامعه اروپایی را زمانی که وایکینگ ‌ها غارتگری، تجارت و استعمار را انجام دادند، بازسازی کردند. در طول قرون وسطی، تاج دانمارک از طریق قدرت اتحادیه کالمار بر شمال غربی اروپا تسلط یافت. در قرون بعدی، دانمارک با توجه به شرایط جغرافیایی که به نفع صنایع دریایی بود، اتحادهای تجاری در سراسر اروپای شمالی و غربی و فراتر از آن، به ویژه با بریتانیای کبیر و ایالات متحده ایجاد کرد. نقش مهمی در فرهنگ جهانی داشته باشد، این کشور همچنین نهادهای دولتی انسانی و رویکردهای مشارکتی و غیرخشونت آمیز برای حل مشکلات ایجاد کرد.

آزادی مذهبی اساساً یک ارزش غیرقابل چالش در دانمارک است. کلیساهای کاتولیک رومی و کنیسه های یهودی از دیرباز در شهرهای بزرگتر وجود داشته اند و اولین مسجد در کشور در سال 1967 ساخته شد. در اوایل قرن 21 اسلام به یک دین اقلیت مهم تبدیل شده بود و تعداد قابل توجهی از دانمارکی ها مذهبی نبودند. با این وجود، اکثریت قریب به اتفاق دانمارکی ها حداقل به طور اسمی اعضای کلیسای دولتی باقی ماندند. این کشور در موارد متعدد به عنوان شادترین کشور جهان انتخاب شده است، و همچنان در صدر گزارش شادی جهانی سازمان ملل قرار دارد، پرچم این کشور Dannebrog که اولین بار در سال 1219 به رسمیت شناخته شد، قدیمی ترین پرچم دولتی در جهان است که هنوز توسط یک کشور مستقل استفاده می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری و زندگی در دانمارک پاسخگوی سوالات شما است.

معرفی دانمارک

دانمارک، کشوری که شبه جزیره یوتلند Jylland را اشغال می کند، که از مرکز قاره اروپای غربی به سمت شمال امتداد دارد، و مجمع الجزایری متشکل از بیش از 400 جزیره در شرق شبه جزیره است. در نوک شمالی آن جزیره استVendsyssel-Thy (1809 مایل مربع که توسط آبدره لیم از سرزمین اصلی جدا شده است. دانمارک همراه با نروژ و سوئد بخشی از منطقه شمال اروپا به نام اسکاندیناوی است. پایتخت کشور،کپنهاگ است و دومین شهر بزرگ، آرهوس، مرکز اصلی شهری است. دانمارک تقریباً به طور کامل ساکنان قومی است. دانمارکی ها تعداد کمی از فاروئی‌ها یا گرینلندها در قاره این کشور ساکن شده ‌اند، علیرغم اینکه شهروند دانمارکی هستند. از سوی دیگر، اقلیت کوچکی از آلمانی‌ ها مدت ‌هاست که تأسیس شده‌اند و به طور قابل‌توجهی جذب شده‌اند.

در اوایل قرن بیست و یکم، اقلیت ‌های قومی مهم در این کشور شامل ترک‌ ها، آلمانی ‌ها، لهستانی ‌ها، عراقی ‌ها، سوئدی ‌ها، نروژی ‌ها، بوسنیایی ‌ها (مسلمانان بوسنی و هرزگوین)، ایرانی ‌ها و سومالیایی ‌ها بودند. زبان رسمی دانمارکی است. ارتباط نزدیکی با زبان نروژی دارد که با آن به طور متقابل قابل درک است، به ویژه در شکل نوشتاری. اگرچه سایر زبان ‌های اسکاندیناویایی خویشاوندان نزدیکی هستند، اما به اندازه‌ای متفاوت هستند که فقط برای کسانی که در این تلاش تحصیل کرده یا با تجربه هستند به راحتی قابل درک باشند. زبان انگلیسی در میان دانمارکی ها نیز رایج می باشد. ترکی، عربی، آلمانی و سایر زبان های اقلیت توسط اعضای اقوام مختلف این کشور صحبت می شود.

موقیعت کشور دانمارک روی نقشه:

شهرهای دانمارک

کپنهاگ که با معروف ترین شهر دانمارک شروع می شود، پایتخت این کشور و یکی از چشمگیرترین شهرهای جهان است. این مکان میزبان بسیاری از تجربیات بصری و فرهنگی است، از بندرهای زیبا با آب های شفاف تا جاذبه های تاریخی شگفت انگیز. می توانید داستان پری دریایی کوچک واقعی توسط هانس کریستین اندرسن را کشف کنید یا یکی از 15 رستوران ستاره میشلین کپنهاگ را ببینید. کاخ ‌های سلطنتی برای کاوش و عمارت‌ های نئوکلاسیک برای کسانی که نگاه معماری دارند وجود دارد. یکی دیگر از شهرهای برتر دانمارک، آرهوس دومین شهر بزرگ این کشور است که حدود یک چهارم جمعیت کپنهاگ دارد. در اینجا، ترکیبی باورنکردنی از انرژی جوانی و اشتیاق هنری، با هزاران شگفتی فرهنگی برای کشف پیدا خواهید کرد. رویدادها و جشنواره ‌های زیادی هر ساله در اینجا برگزار می ‌شود و همچنین طیف وسیعی از گزینه‌ های خرید مناسب است.

زادگاه هانس کریستین اندرسن باورنکردنی، اودنسه خانه تعدادی موزه است که خلاقیت ها و زندگی ادبی او را جشن می گیرند. Odense دارای تعدادی گالری عالی نیز برای کاوش است، همچنین اگر به دنبال تجربیات آموزشی هستید تا با بچه ها لذت ببرید، یک باغ وحش نیز دارد.  با بیش از هزار سال سابقه در کل، اودنسه مکانی فوق العاده برای بازدید است، چه فقط به دنبال یک سفر یک روزه باشید، چه بخواهید جایی برای گذراندن کل تعطیلات خود. اودنسه زمانی خانه تجارت و اداره دولتی در دانمارک بود.  اودنسه که در اصل به عنوان “پناهگاه اودین” شناخته می شد، سابقه ای با خدایان نورس نیز دارد. در حالی که به اندازه برخی از شهرهای برتر دانمارک به هم ریخته نیست، Odense هیجان زیادی را در یک فضای کوتاه بسته بندی می کند به ویژه برای کسانی که به فرهنگ های جدید علاقه دارند.

فصول و ساعت به وقت دانمارک

کشور دانمارک از کشورهایی است که هر 4 فصل را دارد و همچنین در غرب دریا دارد و آب و هئای ساحیل در آن بخش حاکم است. ساحل غربی رو به دریای غیر مهمان نواز شمال است ، اما بخش پایانی آن گرم استگلف استریم (جریان اقیانوس اطلس شمالی) آب و هوا را تعدیل می کند. دریاچه ها ممکن است یخ بزنند و برف اغلب در زمستان های سرد می بارد، با این حال میانگین دما در فوریه، سردترین ماه، حدود 0) درجه سانتیگراد) است که تقریباً (7 درجه سانتیگراد) بالاتر از میانگین جهانی است. تابستان ‌ها معتدل است و قسمت‌ هایی از آب و هوای ابری که با روزهای آفتابی قطع می ‌شود. میانگین دما در ماه جولای، که گرم ترین ماه است، تقریباً (16 درجه سانتیگراد) است.

میزان بارندگی سالانه تقریباً 25 اینچ از حدود 32 اینچ در جنوب غربی یوتلند تا حدود 16 اینچ در بخش هایی از مجمع الجزایر متغیر است. بهار با کمی تاخیر به دانمارک می رسد. در ماه مارس هنوز هم می تواند یخبندان، و حتی برف. زمستان نمی خواهد این موقعیت را بگیرد، بنابراین، اغلب شگفتی های آب و هوایی مختلفی را ارائه می دهد. اما در پایان ماه، به عنوان یک قاعده، هوا کمی گرم می شود و در شب درجه حرارت گرم ثبت می شود. بارندگی به صفر نزدیک می شود و خورشید تعداد روزافزونی از روزهای خوب را به دست آورده است. در ماه آوریل در پایتخت، دماسنج در حال حاضر به 10+ درجه سانتیگراد رسیده است.

در نمودار زیر شاهد میانگین دما در آوریل در دانمارک براساس سانتی گراد هستید:

میانگین دما در آوریل در دانمارک براساس سانتی گراد

بررسی ساعت به وقت دانمارک

دانمارک دارای امتداد شرقی-غربی 7 درجه طول جغرافیایی است. با توجه به موقعیت این کشور در شمال اروپا، این حدود 430 کیلومتر است. با این گسترش نسبتاً کوچک، مسیر خورشید در موقعیت‌های مختلف کشور فقط کمی متفاوت است. موقعیت خورشید در غرب کشور تنها حدود 28 دقیقه با موقعیت خورشید در شرق متفاوت است. این بدان معناست که خورشید 28 دقیقه دیرتر در غرب طلوع و غروب می کند تا در شرق. می توانید به مقاله کار ضمن تحصیل در دانمارک مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص روزهای آفتابی و بارانی در دانمارک هستید:

ساعات آفتابی در روزتعداد روزهای بارانی در اوریلمیزان بارش باران در اوریل به میلی لیترساعات بارانی در روز
49302

بررسی ساعت به وقت دانمارک

ساعت دانمارک به وقت ایران

اختلاف ساعت دانمارک به وقت ایران برای شما که می خواهید در این کشور زندگی کنید و یا با فردی در این کشور ارتباط برقرار کنید مهم است. اگر می خواهید در یک جلسه کاری و یا تحصیلی اداری باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در کپنهاگ، دانمارک خواهد بود. اگر در تهران، ایران زندگی می‌کنید و قصد تماس با شخصی از نزدیکان خود در دانمارک را دارید، می‌توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا کپنهاگ 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص روش های مهاجرت به دانمارک مشاور و راهنمای شماست.

سوالات متداول در باب ساعت به وقت دانمارک

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ساعت به وقت دانمارک می باشیم:

چرا ساعت دانمارک امری مهم هست؟ برای کسانی که قصد تجارت و معملات بین المللی را دارند و می خواهند مهاجرت کاری به کشور دانمارک را برنامه ریزی کنند مهم است.

  • مهاجرت کاری به کشور دانمارک چه راه هایی دارد؟ مهاجرت کاری از طریق کار آفرینی از طریق از استارت آپ از مهم ترین راه های مهاجرت به دانمارک است.
  • آیا ساعت دانمارک تاثیر زیادی روی کسب و کار و زندگی دارد؟ بله در صورتی که می خواهید آنلاین تحصیل کنید و یا با اشخاصی در ارتباط باشید باید از ساعت این کشور مطلع باشید.
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ساعت به وقت دانمارک

  1. کیخسرو گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما. خیلی ممنونم از تلاشتون که این چنین مقاله خوبی رو برای دانمارک و ساعت و معرفی این کشور وقت گذاشته بودید. اگر دانمارک رو برای مهاجرت کاری انتخاب کنیم میشه لطفا راهنمایی کنید که چطوری میشه اقدام کرد؟

    1. صادقی گفت:

      در خصوص ویزای کاری دانمارک می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *