مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته کامپیوتر در فیلیپین

رشته کامپیوتر در فیلیپین

رشته کامپیوتر در فیلیپین از رشته های محبوب و مهم است زیرا در این کشور استفاده از تکنولوژی و بهره برداری از آن و توسعه آن بسیار مهم است. علم کامپیوتر چقدر ارزش دارد؟ برای بسیاری، این دوره پویا به اندازه یک جدول کلمات متقاطع پیچیده است. حتی ممکن است برخی تصور کنند که علوم کامپیوتر فقط برای افرادی است که به رایانه دسترسی دارند و عاشق حل مسائل ریاضی هستند. علوم کامپیوتر تقریباً در همه صنایع نفوذ کرده است. شجاعانه چندین در را باز کرده و با زمینه های دیگر پل ایجاد کرده است. در عصر دیجیتال، تقاضا برای دانشمندان کامپیوتر هرگز بیشتر نبوده است. در فیلیپین می توانید در رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به فیلیپین پاسخگو سوالات شماست.

تحصیل در فیلیپین

بر خلاف دیگر کشورهای آسیایی، فیلیپین دارای تنوع فرهنگی است که به شدت تحت تأثیر فرهنگ های شرقی و غربی است. دانشگاه ها از نظر علمی رقابتی هستند زیرا این کشور اهمیت زیادی بر کیفیت آموزش می دهد. زبان انگلیسی عمدتا به عنوان زبان رسمی آموزش استفاده می شود و اکثر مردم محلی می توانند روان صحبت کنند. زندگی و تحصیل در فیلیپین در مقایسه با کشورهای همسایه آن در آسیا بسیار مقرون به صرفه است. به طور متویط شهریه سالانه بین 60000€ (پوند) تا 195000€ (پوند) متغیر است. اکثر دانشگاه ها دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند. دانش آموزان می توانند در رشته علوم داده، تجزیه و تحلیل کسب و کار، توسعه وب و تلفن همراه، هنرهای دیجیتال، مهندسی نرم افزار و توسعه انیمیشن و بازی انتخاب کنند.

دروس رشته کامپیوتر در فیلیپین

برنامه کارشناسی اصول مبانی الگوریتمی ، نظریه ها و مفاهیم و کاربرد و اجرای راه حل های محاسباتی را مورد بررسی قرار می دهد. BS in Computer Science یک برنامه 4 ساله است که بر مطالعه الگوریتم های رایانه و اجرای آن از طریق نرم افزار و سخت افزار رایانه تمرکز دارد. همچنین دانش آموزان را در طراحی، نوشتن و توسعه برنامه های کامپیوتری و شبکه های کامپیوتری مهارت می بخشد. و همچنین پیچیدگی های برنامه های نرم افزاری، پردازش داده ها، توسعه وب، برنامه نویسی و معماری رایانه را به دانشجویان آموزش می دهد. دانشجویانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته کامپیوتر هستند، تشویق می شوند که رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات را انتخاب کنند. این رشته دانش آموزان را با موضوعات اساسی در زمینه تصویرسازی، طراحی وب، انیمیشن، پیش نویس فنی و برنامه نویسی کامپیوتر مجهز می کند.

برخی از موضوعات و برنامه درسی در رشته کامپیوتر در فیلیپین را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • زبان های برنامه نویسی
  • سیستم های پایگاه داده
  • سازمان کامپیوتر
  • برنامه نویسی وب
  • مهندسی نرم افزار
  • طراحی و تحلیل الگوریتم ها

دانشگاه های برتر در فیلیپین

دانشگاه فیلیپین در سال 1908 تأسیس شد و دانشگاه ملی این کشور است. این موسسه آموزشی پیشرو در کشور است و به طور مداوم در اکثر رتبه بندی های معتبر دانشگاه ها جایگاهی را کسب کرده است. دارای 8 دانشگاه تشکیل دهنده است که در 17 پردیس در سراسر کشور واقع شده اند و بهترین دانشگاه علوم کامپیوتر در فیلیپین است. دانشگاهDe La Salle ، بعدی در لیست بهترین دانشگاه های علوم کامپیوتر در فیلیپین، یک موسسه آموزشی خصوصی کاتولیک است که در سال 1911 تأسیس شد. این دانشگاه دارای 8 کالج، 11 مرکز تحقیقاتی و 36 بخش دانشگاهی است. DLSU به طور استراتژیک روابط بین المللی خود را برقرار کرده است و همچنین عضو بسیاری از انجمن های دانشگاهی است.

دانشگاه های رشته کامپیوتر در فیلیپین

دانشگاه های رشته کامپیوتر در فیلیپین

دانشگاه آتنئو د مانیل یک دانشگاه خصوصی کاتولیک است که در سال 1859 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور است و به عنوان برترین دانشگاه خصوصی کشور رتبه بندی شده است. دانشگاه سانتو توماس واقع در شهر مانیل، یک موسسه کاتولیک است که در سال 1611 تاسیس شد. این یکی از قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه های کاتولیک در این کشور است. سنت توماس آکویناس محل زندگی بیش از 40000 دانش آموز است. در سال 2013، این موسسه دارای بیشترین تعداد برنامه های معتبر در کشور شناخته شد. دانشگاه AMA که در سال 1980 تأسیس شد، پیشگام آموزش فناوری اطلاعات در کشور است. این دانشگاه به طور استراتژیک با غول های صنعت برجسته ای مانند گوگل و مایکروسافت همکاری کرده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور فیلیپین برای تحصیل رشته کامپیوتر هستید:

نام دانشگاهرتبه در فیلیپینمقاطع تحصیلیزبان آموزش
دانشگاه فیلیپین (UP)1کارشناسی-ارشد-دکتراانگلیسی
دانشگاه De La Salle2
دانشگاه آتنئو د مانیل3
دانشگاه سانتو توماس (UST)4
دانشگاه AMA5

تحصیل رشته کامپیوتر در فیلیپین

برخی از دوره های موجود در برنامه شامل ساختار داده ها، ساختارهای مجزا، معماری کامپیوتر، زبان های برنامه نویسی، محاسبه عددی، الگوریتم ها، نظریه اتوماتا و زبان های برنامه نویسی است. دوره های تخصصی نیز مانند برنامه نویسی چند رسانه ای، گرافیک رایانه ای، روباتیک و شبکه های عصبی، هوش مصنوعی و محاسبات موازی در دسترس است. دانشجویان برنامه مدرک تحصیلی می توانند در زمینه فناوری نرم افزار، مهندسی سیستم های رایانه ای و امنیت شبکه و اطلاعات انتخاب رشته کنند. برنامه علوم رایانه دانش آموزان را با مبنای محاسبات مجهز می کند. برخی از موارد انتخابی شامل مهندسی کامپیوتر، چند رسانه ای، شبکه ها و سیستم های بی سیم، و MIS و مهندسی نرم افزار است. این دوره ها به منظور ارائه دانش گسترده در زمینه نوشتن سیستم های نرم افزاری به دانشجویان طراحی شده است.

برخی از موضوعات تحت پوشش در طول تحصیل در فیلیپین در رشته کامپیوتر عبارتند از:

  • طراحی الگوریتم
  • نظریه ها و اصول محاسبات
  • مهندسی نرم افزار
  • سیستم های هوشمند
  • توسعه برنامه
  • مدیریت فناوری
  • معماری رایانه

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در فلیپین

همانطور که می دانید در رشته کامپیوتر فارغ التحصیلان براسا تخصص خود می توانند در حرفه های مختلفی مشغول به کار شوند. حقوق و و دستمزد این کار در فیلیپین براساس مرکزی که شما در آن کار می کنید اعم از دولتی و خصوصی و بین المللی متفاوت خواهد بود. نیز فارغ التحصیلان کارشناسی علوم کامپیوتر ممکن است مسیر شغلی خود را در شرکت ها و شرکت های فناوری اطلاعات، هر موسسه دولتی یا خصوصی دنبال کنند. آنها ممکن است به عنوان متخصص پشتیبانی رایانه، عیب یاب سخت افزار رایانه، تست کننده نرم افزار، برنامه نویس کامپیوتر، توسعه دهنده وب، توسعه دهنده وب تلفن همراه، رمزگذار داده های رایانه، برنامه نویس پایگاه داده، توسعه دهنده نرم افزار و استاد کامپیوتر درخواست دهند.

شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین در این رشته متفاوت خواهد بود. در لیست زیر شاهد مسیر شغلی رشته کامپیوتر در کشور فیلیپین هستید:

  • توسعه دهنده برنامه
  • مهندس تضمین کیفیت
  • برنامه نویس پایگاه داده
  • محقق
  • طراح پایگاه داده
  • توسعه دهنده سیستم ها
  • مهندس امنیت اطلاعات
  • تحلیلگر سیستم

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کشور فیلیپن و نحوه اخذ ویزای تحصیلی کشور فیلیپین برای تحصیل در این کشور و همچنین اقامت فیلیپین از طریق تحصیل پاسخگو سوالات شما و ابهامات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *