مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته پرستاری در آفریقای جنوبی

رشته پرستاری در آفریقای جنوبی

یکی از راه های ورود با بازار کار در آفریقای جنوبی رشته پرستاری در آفریقای جنوبی می باشد. پرستاری در این کشور مورد توجه بسیاری می باشد. ترجمه و نگارش این مقاله به قلم کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد. رشته پرستاری در این کشور مورد توجه بسیاری از متقاضیان بین المللی می باشد. دانشگاه ها و مؤسساتی بسیاری در این زمینه پذیرش متقاضی دارند. متقاضیانی که از طریق این رشته وارد بازار کار می شوند از پیش سوالاتی در ذهن خود دارند.

این سوالات اساسی عبارت است از:

  • درآمد یک پرستار در این کشور چه قدر است؟
  • هزینه تحصیل رشته پرستاری در این کشور چه قدر است؟
  • بهترین رشته های پرستاری در این کشور چه رشته هایی است؟

بررسی دوره پرستاری در آفریقای جنوبی

در دنیای امروز پرستاری یکی از مهم ترین حرفه های کاری می باشد. بخش پزشکی و مراقب های درمانی بخش اساسی یک کشور را تشکیل می دهد. برای رشته پرستاری در این کشور می باید مراحل قانونی پشت سر گذاشته شود. در ابتدا می باید از 1 نامه معتبر از مدرسه معتبر دریافت کنید. سپس در SANC که سر واژه شورای عالی پرستاری در آفریقای جنوبی می باشد، ثبت نام رسمی انجام شود. مراکز و موسسات خصوصی در این کشور مدارک و دیپلم معتبر ارائه می دهند. دوره دیپلم در این رشته تحصیلی حدود 3 سال و دوره کارشناسی حدود 4 سال می باشد.

روند پذیرش رشته پرستاری در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

شته پرستاری در آفریقای جنوبیبرای مدرک دیپلم و دوره های این رشته تحصیلی می باید مدارکی تحصیلی قابل استنادی فراهم گردد. برای این رشته لزوم داشتن مدرک دیپلم یا کارشناسی ضروری می باشد. هم چنین متقاضی باید حداقل 2 سال تجربه کاری در بخش مامایی یا پرستاری را داشته باشد.

مدارک اصلی که برای رشته پرستاری در این کشور نیاز است عبارت است از:

  1. ریاضیات
  2. زبان انگلیسی
  3. علم زندگی
  4. علم جهت گیری
  5. یادگیری زبان بومی

مدارک مورد نیاز رشته پرستاری در آفریقای جنوبی

در این کشور 3 نوع رشته پرستاری موجود می باشد. نوع اول پرستاران سر گروه هستند، که وظیفه نظارت بر کار سایر پرستاران را بر عهده دارند. نوع دوم پرستاران ثبت شده ای هستند که وظیفه نظارت بر کار تعداد محدودی از پرستاران را دارند. نوع سوم کمک پرستارانی می باشند که اقداماتی در جهت مراقبت از بیماران را در سطح عمومی انجام می دهند.

مدارکی که برای واجد الشرایطی در شغل پرستاری مورد نیاز می باشد به شرح زیر می باشد:

مراحلمدارک
1ارائه مدرک 4 ساله دوره کارشناسی
2ارائه مدارک 3 ساله دوره دیپلم
3ارائه گواهی پرستاری برای حدود 1 سال
41 سال دیپلم کارشناسی ارشد پیشرفته در پرستاری

مقطع دیپلم پرستاری در آفریقای جنوبی

مقطع دیپلم یکی از برنامه های تحصیلی موثر در این رشته تحصیلی می باشد. دانشجویانی که از این مقطع فارغ التحصیل می شوند، روش های نوین اشتغال زایی در این رشته را آموزش می بینند. برنامه های آموزشی در این مقطع حدود 1 تا 2 سال می باشند. متقاضیان پس از فارغ التحصیلی می توانند در بیمارستان ها و مراکز خصوصی مشغول به کار شوند. هم چنین بسیاری از برنامه های آموزشی مقطع دیپلم در این کشور امکان برگزاری به صورت آنلاین را دارند.

در این بخش رشته های مختلف پرستاری در دوره تحصیلی دیپلم در جدول زیر شرح داده شده است:

مقطع تحصیلینام رشتهطول دوره
دیپلمپرستاری18 ماه
دیپلمپرستاری بالینی74 هفته
دیپلمدستیار پرستارپاره وقت-تمام وقت
دیپلمپرستاریپاره وقت
دیپلمپرستاری سلامت و روان16 ماه

مقطع کارشناسی پرستاری در آفریقای جنوبی

در رشته پرستاری مقطع کارشناسی در این کشور حدود 4 سال می باشد. برای متقاضیانی که امکان حضور تمام وقت در دانشگاه های این کشور ندارند، دوره های آموزشی آنلاین امکان پذیر می باشد. در تمرکز اصلی رشته پرستاری بر مبنای پیشگیری جراحات و بیماری، مراقبت از بیماران در سنین مختلف و ارتقای سلامتی بیماران می باشد. متقاضیان این رشته تحصیلی که در آینده در کلینیک یا بیمارستان ها مشغول به فعالیت می شوند می باید از اصول شغلی خود اطلاعات لازم را کسب کرده باشند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تحصیل در آفریقای جنوبی را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید.

در این بخش جزئیات یکی دانشگاه های رشته پرستاری در ژوهانسبورگ را بیان می کنیم:

پارامترشرح
مقطع تحصیلیکارشناسی
نام رشتهپرستاری
نام دانشگاهUniversity of Johansburg
طول دوره4 سال
زبان دورهانگلیسی
نوع دورهتمام وقت

مقطع کارشناسی پرستاری در آفریقای جنوبی

بهترین رشته های پرستاری در آفریقای جنوبی

رشته پرستاری در این کشور زیر شاخه های بسیاری دارد. 3 دوره پرستاری برای متقاضیان بین المللی امکان پذیر می باشد. دوره پرستاری ANM، GNM و B.Sc جز بهترین دوره های آموزشی می باشند. در این دوره ها متقاضیان به صورت پیشرفته آموزش داده می شوند. در این بخش به تعدادی از بهترین مشاغل و زیر شاخه های پرستاری اشاره می شود.

این مشاغل عبارت اند از:

  • پرستاری سلامت جامعه
  • پرستاری پزشکی و جراحی
  • پرستاری کودکان
  • پرستاری زنان و زایمان
  • پرستاری روان پزشکی

دانشگاه پرتوریا بخش رشته پرستاری در آفریقای جنوبی

در این دانشگاه علوم پرستاری به عنوان پیشگام این حرفه می باشد. این دانشگاه در سال 1956 میلادی تاسیس و اولین مدرک پرستاری در این دانشگاه ارائه شد. برنامه های متفاوت تحصیلی برای این رشته در این دانشگاه برای متقاضیان بین المللی امکان پذیر می باشد. آموزش این حرفه در این کشور نقش اساسی دارد. سطح علمی و آموزش در رشته پرستاری در این کشور بسیار بالا می باشد. تمرکز اصلی برنامه های آموزشی رشته پرستاری در این کشور در اصل بر مبنای پیشرفت فکری، فرهنگی و فردی دانشجویان می باشد.

مقاله رشته پرستاری در آفریقای جنوبی با تلاش کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. در دنیای امروز حرفه پرستاری و سایر حرفه های پزشکی مورد توجه بسیاری از افراد برای مهاجرت تحصیلی قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر می توانید سایر مقالات ما مورد مطالعه قرار دهید. پذیرش رشته پرستاری در کشورهای مانند آرژانتین، سنگاپور، صربستان، لهستان، اسلواکی و فیلیپین بسیار بالا می باشد. در این خصوص پیشنهاد ما به شما بررسی مقاله رشته پرستاری در لهستان از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما می باشد. امید است که مقالات مربوطه مورد توجه شما قرار بگیرد. همچنین در جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با مشاورین و وکلای مجرب ما در ارتباط باشید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته پرستاری در آفریقای جنوبی

  1. محمد رضا گفت:

    خیلی خیلی ممنون
    بسیار قابل توجه بود، خصوصا برای ما که یک موسسه home care هستیم.

    1. صادقی گفت:

      خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *