مهاجرت تحصیلی نروژ

رشته هتلداری در نروژ

رشته هتلداری در نروژ

رشته هتلداری در نروژ از جمله رشته های ارائه شده در دانشگاه های این کشور است. نروژ دارای جاذبه هایی طبیعی بسیاری است. نروژ از جمله کشورهای شمال اروپاست که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. رودخانه ها، شفق های قطبی، کوه ها و جاذبه های طبیعی دیگر در نروژ وجود دارد که مسافرین را به خود جذب می کند. با حضور مسافرین در این کشور بحث هتلداری و مهمانداری مطرح می شود. با داشتن علم نسبت به این رشته می توان میزبان عالی و هماهنگی را داشت و موجب توسعه صنعت گردشگری در این کشور و همچنین کسب درآمد بیشتر شد. از آنجایی که شرایط متفاوتی برای تحصیل و مهاجرت به کشورهای اسکاندیناوی وجود دارد توصیه می کنیم حتما با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته هتلداری در نروژ

گردشگری یک پدیده جهانی با اهمیت فزاینده است که فرصت ها و چالش های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و زیست محیطی را در بر می گیرد. در حال گسترش اقتصاد، افراد بیشتری را قادر می سازد تا به طور مکرر و در مسافت های طولانی تر سفر کنند تا مناظر، مناظر شهری، فرهنگ ها و مردم را تجربه کنند. جهانی شدن و پیشرفت های تکنولوژیکی امکان افزایش تحرک و در نتیجه فعالیت های گردشگری را فراهم می کند. توسعه و رشد گردشگری همچنین پایداری اکولوژی ها را در عصر تغییرات آب و هوایی به چالش می کشد. تحصیل رشته هتلداریدر نروژ امروز در دانشگاه های این کشور به صورت حرفه ای ارائه می شود. این دوره ها از کارشناسی تا تحصیلات تکمیلی ارائه می شود.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در نروژ معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه استاونجر
2دانشگاه علم و تکنولوژی نروژ
3دانشگاه علوم طبیعی نروژ
4دانشگاه قطب شمال نروژ

رشته هتلداری در دانشگاه استاونگر نروژ

دانشکده مدیریت هتلداری نروژی دانشگاه استاونگر از سال 1912 به آموزش مدیران هتل و سایر رهبران در بخش گردشگری و خدمات پرداخته است و دومین مدرسه قدیمی هتلداری و گردشگری در جهان است. رشته هتلداری در دانشگاه استاونگر نروژ در سال 1912 معرفی شد. امروزه این مدرسه بخشی از دانشگاه استاوانگر است و حدود 470 دانشجو در برنامه های خود دارد. دانشکده مدیریت هتلداری نروژی برنامه های کارشناسی در مدیریت هتلداری و مدیریت گردشگری، یک برنامه کارشناسی ارشد در رهبری خدمات در تجارت بین المللی و برنامه های دکترا در مدیریت، اقتصاد و گردشگری ارائه می دهد. این دانشکده با دانشگاه های سراسر جهان برای برنامه های تبادل دانشجو و استاد همکاری می کند و همچنین برنامه های تبادلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد.

  • دانشجویانی از بیش از 40 کشور از سراسر جهان در دانشکده مدیریت هتلداری نروژی تحصیل می کنند.
  • دانشکده مدیریت هتلداری نروژ، به عنوان بخشی از دانشکده علوم اجتماعی، برنامه های مطالعاتی را ارائه می دهد و تحقیقاتی را در زمینه هتلداری و گردشگری انجام می دهد.
  • جامعه دانشگاهی در این دپارتمان منحصر به فرد است و مرکز تحقیقاتی و تخصصی پیشرو در زمینه های دانشگاهی خود در سراسر کشورهای شمال اروپا است.

بهترین شهرهای نروژ را در این قسمت مشاهده کنید.

رشته هتلداری در دانشگاه استاونگر نروژ

کارشناسی ارشد گردشگری و هتلداری دانشگاه قطب شمال نروژ

کارشناسی ارشد گردشگری و هتلداری دانشگاه قطب شمال نروژ یک برنامه مطالعاتی به دنبال ارائه دانش کامل در مورد چگونگی ایجاد تعادل بین مزایای زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نگرانی ها در گردشگری است. به طور خاص، دانشجویان به چگونگی پاسخگویی به تقاضاهای بازارهای توریستی برای تجربیات طبیعت و میراث، بدون به خطر انداختن دسترسی نسل ‌های آینده به این تجربیات، رسیدگی خواهند کرد. در طول برنامه کارشناسی ارشد گردشگری و هتلداری دانشگاه قطب شمال نروژ، دانشجویان بینش‌های تخصصی در مورد پیچیدگی ‌های گردشگری در رابطه با تجربیات، نحوه انجام و بازاریابی گردشگری، و چگونگی شکل‌دهی – و شکل‌گیری آن – روابط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زمانی و مکانی قدرت به دست خواهند آورد.

بینش های تخصصی باید دانشجویان را قادر سازد تا گردشگری را به گونه ای تجزیه و تحلیل کنند که درک دقیقی از گردشگری پایدار در محیط های مختلف ارائه دهد. در پایان برنامه، دانشجویان باید بتوانند از چنین برداشت های علمی در پایان نامه کارشناسی ارشد بر اساس رویکردهای نظری اجتماعی-علمی و علوم انسانی استفاده کنند.

درآمد مدیر هتلداری در نروژ

تفریح ​​و گردشگری فراتر از مرزهای یک کشور است، بنابراین دانشجویان تشویق می شوند از شبکه بزرگی از شرکای دانشگاه استفاده کنند و برای کسب دانش و تجربه به خارج از کشور بروند. دانشجویان از فرصت شرکت در برنامه های تبادل علمی (اراسموس+) و کارآموزی در کشورهای خارجی برخوردار هستند. دانشجویان صلاحیت های اجتماعی و مدنی بیشتری را از طریق فعالیت های غیر آکادمیک کسب می کنند. پست مدیریت هتلداری در نروژ بیشترین درآمد را در این صنعت دارد.

میزان درآمد مدیر هتلداری در نروژ در نمودار زیر آمده است:

درآمد مدیر هتلداری در نروژبرای گرفتن ویزای کار نروژ اینجا را بخوانید.

کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری در نروژ

اگر علاقه زیادی به مهمان نوازی و جاه طلبی برای گسترش حرفه خود با مدرک کارشناسی ارشد داریدف دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. در برنامه کارشناسی ارشد، دانش و شایستگی های رهبری خود را در بخش خدمات افزایش خواهید داد. علاوه بر این، یاد خواهید گرفت که چگونه مدل های کسب و کار را توسعه دهید، با استراتژی ها کار کنید و راه حل های خلاقانه ای را در داخل و خارج از صنعت مهمان نوازی پیدا کنید. برنامه کارشناسی ارشد به طور معمول 1 تا 2 ساله با دوام عملی و نظری است. در طول تحصیل، شانس همکاری با شرکت های ملی و بین المللی در گروه های پروژه را خواهید داشت.

پس از تکمیل برنامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری در نروژ، با عنوان کارشناسی ارشد هنر فارغ التحصیل خواهید شد. حوزه های زیر در زمینه مهمان نوازی فضای کاری جالبی را در اختیار شما قرار می دهد:

  • مدیر هتل و رستوران
  • تحقیق و تدریس
  • برنامه ریزی هتل و مدیریت امکانات
  • توسعه پروژه

جهت اخذ اقامت نروژ و یا سایر کشورهای اسکاندیناوی می توانید با کارشناسان مجموعه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید و به خوبی از شرایط و فراین آن آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *