مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته هتلداری در لوکزامبورگ

رشته هتلداری در لوکزامبورگ

رشته هتلداری در لوکزامبورگ از جمله رشته هایی است که به صورت محدود ارائه میشود. هتلداری رشته ای جذاب با پتانسیل بالای کاری در آینده است. چرا که صنعت گردشگری در این کشور و در بسیاری از کشورها رو به رونق است. نیاز به میزبانی و استفاده از روش های جدید برای مهمانداری هتلداری را رشته ای پر اهمیت نشان می دهد. یکی از نکات قابل توجه برای تحصیل رشته هتلداری در لوکزامبورگ هزینه بالای تحصیل در این کشور است. برای تحصیل این رشته با هزینه ای کم تر با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته هتلداری در لوکزامبورگ

تحصیل رشته هتلداری در لوکزامبورگ در مدارس و موسسات کمی در این کشور ارائه می شود. موسسه (EHTL) در Diekirch تنها مؤسسه ای است که دوره های تمام وقت هتلداری را ارائه می دهد و تنها مؤسسه ای در لوکزامبورگ است که می توانید در آن در زمینه گردشگری تحصیل کنید. فلسفه مدرسه، هنر آموزش و تدریس، بر ماهیت خاص رابطه و مهارت ‌های رفتاری مورد نیاز در صنعت مهمان ‌نوازی متمرکز است. فارغ التحصیلان با این اطمینان که مهارت های بین فردی را در بالای پایه های حرفه انتخابی خود به دست آورده اند، مدرسه را ترک خواهند کرد. این ویژگی‌های شخصی با توجه به مهارت ‌های حرفه‌ای که به دست می ‌آورند، تضمین می‌کند که آنها شغلی موفق داشته باشند.

به همین دلیل، EHTL یک رویکرد آموزشی را اجرا کرده است که متناسب با نیازهای بازار کار یا مطالعات بیشتر در انتظار دانشجویان هنگام خروج است. کارکنان آموزشی از دانش ‌آموزان حمایت می‌کنند، زیرا آنها دانش و مهارت ‌ها را بر اساس یک پایه حرفه ‌ای مستحکم کسب می‌کنند.

  • به عنوان بخشی از مطالعات خود، دانشجویان همچنین این شانس را دارند که در طول دوره های کارآموزی سالانه (10 هفته) با شرکت های لوگزامبورگ یا بین المللی، دنیای کار و الزامات آن را کشف کنند.
  • تجربه ای که در این جابجایی ها به دست می آورند، انتقال آنها از تحصیل به اشتغال را تسهیل می کند. استخدام های خارجی از مزیت اضافی آماده سازی دانش آموزان برای نیازهای تحرک حرفه ای برخوردار است.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در لوکزامبورگ معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1موسسه EHTL
2دانشگاه اروپایی تجارت EBU
3موسسه BBI

تحصیل رشته هتلداری در لوکزامبورگ

رشته هتلداری در دانشگاه اروپایی تجارتEBU لوکزامبورگ

برنامه رشته هتلداری در دانشگاه اروپایی تجارتEBU لوکزامبورگ که از طریق BBI لوکزامبورگ ارائه می ‌شود، برای برآورده کردن و پیش ‌بینی تقاضاهای روزافزون دانشجویانی که می‌خواهند یک شغل اجرایی در صنعت مهمان ‌نوازی و گردشگری داشته باشند، ایجاد شده است. برنامه تلفیقی آنلاین BA و MA برای تجهیز دانشجویان به مجموعه کامل تری از مهارت ها و دانش طراحی شده است تا با دنیای رقابتی و پرشتاب روبرو شوند. دانشجویان درک عملی محکمی از روندهای مدیریتی که در سطح بین المللی تفاوت ایجاد می کند، به دست خواهند آورد.

برنامه رشته هتلداری در دانشگاه اروپایی تجارتEBU لوکزامبورگ که توسط EBU از طریق مشارکت استراتژیک با BBI لوکزامبورگ ارائه شده است، این برنامه با آموزش از راه دور در دسترس است و به شما این امکان را می دهد که به طور انعطاف پذیر و در عین حال تعادل بین کار و زندگی شخصی را مطالعه کنید. برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد درک شما را از مدیریت کاربردی در بخش هتلداری و گردشگری و نحوه ارتباط آنها با عملکرد عمیق تر می کند. این به شما کمک می کند تا در حرفه خود پیشرفت کنید.

ماژول ها:

  • رهبری و مدیریت هتلداری
  • مدیریت تجارت بین الملل
  • توسعه هتلداری بین المللی
  • توسعه امکانات و امکانات هتلداری

شرح مهاجرت قاچاقی به آلمان در اینجاست.

موسسه مدیریت هتلداری و گردشگری بین المللی BBI لوکزامبورگ

موسسه مدیریت هتلداری و گردشگری بین المللی BBI لوکزامبورگ یک موسسه آموزش عالی بین المللی است که در 2 پردیس واقع شده است:

  • ویلتز
  • لوکزامبورگ

این انجمن غیرانتفاعی در سال 1990 تأسیس شد و برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد دولتی را در مدیریت هتلداری و گردشگری بین المللی ارائه می دهد. دانشجویان ترکیبی از دوره های کامل عملیاتی و فنی و همچنین آموزش مدیریت کسب و کار مناسب با تمرکز بر عملیات هتل، مدیریت و کلیه امکانات مرتبط را دریافت می کنند. مدرک دوگانه اروپایی (دانشگاه ساوونیا فنلاند و دانشگاه گیرونا – یوروآولا اسپانیا) و همچنین برنامه های 100% انگلیسی بر اساس جنبه بین المللی مطالعات در BBI افزایش می یابد. برای اطمینان از اینکه فارغ التحصیلان از نظر عملیاتی صلاحیت دارند و بلافاصله در کار مؤثر هستند، روش تدریس اساساً مبتنی بر تمرین است.

دانش آموزان باید در فرآیند یادگیری شرکت کنند و یک دوره کارآموزی 3 ماهه در سال انجام دهند. BBI که بخشی از برنامه ERASMUS + است، به دانشجویان این امکان را می دهد که در طول دوره کارآموزی خود در خارج از کشور حقوق دریافت کنند.

درآمد مدیریت هتلداری در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری جذاب با جاذبه های گردشگری منحصر به فرد خود است. میزان درآمد کار در لوکزامبورگ در رشته هتلداری به صورت کلی مناسب است. میزان درآمد مدیریت هتلداری در لوکزامبورگ در نمودار زیر آمده است:

درآمد مدیریت هتلداری در لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری موسسه BBI لوکزامبورگ

پیش نیاز برنامه کارشناسی ارشد مدرک لیسانس است. مدرک کارشناسی ارشد پس از 1 سال تحصیل اعطا می شود. این برنامه برای برآورده کردن و پیش ‌بینی تقاضاهای رو به رشد دانشجویانی که مایل به دنبال کردن حرفه مدیریت در صنعت مهمان ‌نوازی هستند، ایجاد شده است. برنامه کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری موسسه BBI لوکزامبورگ برای تجهیز دانشجویان به مجموعه ای جامع تر از مهارت ها و دانش برای مقابله با دنیای رقابتی و به سرعت در حال تغییر طراحی شده است. دانشجویان یک درک عملی قوی از روندهای مدیریتی که در سطح بین المللی تفاوت ایجاد می کنند، به دست خواهند آورد.

  • هدف این برنامه تثبیت دانش به دست آمده در دوره کارشناسی و افزایش دانش در مورد بسیاری از جنبه های مدیریت کسب و کار است.
  • این برنامه همچنین طیف وسیعی از مهارت های خاص را برای دانشجویان فراهم می کند تا آنها را قادر سازد تا با نیازهای فعلی صنعت سازگار شوند.

این برنامه دانش عمیقی از تحقیق و تحلیل انتقادی ارائه می دهد. دانشجویان با تمرکز بر اهداف مرتبط با موضوعات مختلف، تکنیک ها و علم مدیریت کسب و کار مهمان نوازی را یاد می گیرند. آنها یاد می گیرند که تخصص ها و تکنیک های مختلف را در چارچوب کلی سازمان های هدف گرا ادغام کنند و تئوری مدیریت را در رشته تحصیلی خود اعمال کنند. برنامه کارشناسی ارشد یک فرصت آموزشی در زمینه علوم مهمان نوازی کاربردی، مدیریت، کار تیمی و تصمیم گیری فراهم می کند. با مهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگ می توانید در دانشگاه های این کشور تحصیل کنید. جزئیات بیشتر را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *