مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته هتلداری در بلغارستان

رشته هتلداری در بلغارستان

رشته هتلداری در بلغارستان یکی از رشته های ارائه شده برای توسعه بخش گردشگری در این کشور است. این رشته به صورت تخصصی ارائه می شود. برنامه های ارائه شده در رشته هتلداری در بلغارستان اغلب به زبان بلغاری است و برخی از دوره ها به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود. از آنجایی که برای کار در رشته هتلداری در بلغارستان نیاز به ارتباط با مشتری وجود دارد افراد متقاضی نیاز به تسلط به زبان بلغاری خواهند داشت. برای بررسی شرایط رشته هتلداری و مهاجرت به کشورهای برتر ارائه کننده رشته هتلداری می توانید از راهنمایی ها و مشاوره کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

تحصیل رشته هتلداری در بلغارستان

تحصیل رشته هتلداری در بلغارستان مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها فرصت های شغلی متعدد در بلغارستان و خارج از کشور است. فارغ التحصیلان در تمام بخش های صنعت هتلداری و گردشگری به مدیران و کارآفرینان تبدیل می شوند. با تکمیل برنامه مدیریت هتلداری در بلغارستان، آنها عملاً برای پیشرفت حرفه ای و شغلی موفق در هتل ها، رستوران ها و هتل های زنجیره ای، سازمان های رسمی توریستی، شرکت ها و آژانس های لجستیکی، شرکت های تورهای گردشگری و آژانس های مسافرتی، موسسات و سازمان های دولتی و بین المللی فعال در این زمینه آماده می شوند.

دانشگاه های بلغاری با ارائه مشاوره عملی، راهنمایی و فرصت های توسعه شغلی، دانشجویان خود را برای بازار کار بسیار رقابتی آماده می کند. این دانشگاه ها روابط بسیار خوبی با تجارت در بلغارستان، اروپا، ایالات متحده آمریکا و غیره دارد که پیش نیازی برای انجام تمرین و تحقق آینده دانشجویان در موسسات و سازمان های مختلف شریک در سراسر جهان است. همچنین رشته پزشکی در بلغارستان هم می تواند یک انتخاب عالی برای علاقمندان باشد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در بلغارستان معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1کالج ویکتوریا بلغارستان
2دانشگاه مدیریت وارنا
3دانشگاه آزاد وارنا

کالج مدیریت هتلداری و گردشگری ویکتوریا بلغارستان

کالج مدیریت هتلداری و گردشگری ویکتوریا بلغارستان برای ارائه برنامه های صلاحیت حرفه ای با کیفیت بالا در مدیریت هتلداری و گردشگری شهرت دارد که به شما امکان می دهد حرفه خود را با اطمینان شروع کنید. این کالج یک نقطه شروع عالی برای اطمینان از اینکه شما یک انتقال موفقیت آمیز و آرام به شغل یا تحصیلات دانشگاهی دارید است. این کالج کفتخر است که دوره های حرفه ای خود را با استفاده از برنامه درسی مرکز آموزش حرفه ای (CVT) دانشگاه مدیریت وارنا (VUM) در کلاس های درس مدرن و امکانات پشتیبانی از دانشجویان ارائه می دهد.

چه بخواهید وارد کار شوید اما صلاحیت مورد نیاز خود را بدست نیاوردید، یا دوست دارید در محیطی تحصیل کنید که در آن کلاس های کوچک با سطح بالایی از تعامل دانشجو با معلم، کالج مدیریت هتلداری و گردشگری ویکتوریا بلغارستان حمایت تحصیلی لازم را برای شما فراهم کند و شما را در مسیر درست قرار می دهد. این کالج آماده است تا به شما در دستیابی به اهداف خود در محیطی با کیفیت متمرکز، غنی از نظر فرهنگی و زمان موثر کمک کند و آموزش درجه یک را به شما ارائه دهد.

کالج مدیریت هتلداری و گردشگری ویکتوریا بلغارستان

لیسانس مدیریت هتلداری کالج ویکتوریا بلغارستان

لیسانس مدیریت هتلداری کالج ویکتوریا بلغارستان یک برنامه تمام وقت است. کلاس ها از دوشنبه تا جمعه برنامه ریزی شده است که ترکیبی از سخنرانی ها و جلسات عملی است. ماژول های اصلی برنامه لیسانس مدیریت هتلداری کالج ویکتوریا بلغارستان:

سال تحصیلیشرح
سال اولاقتصاد، حسابداری، ارتباطات تجاری، مدیریت، تحقیق و آمار، فناوری اطلاعات، بازاریابی و محیط کسب و کار، امور مالی، انگلیسی، زبان خارجی دوم، ورزشف کارآموزی تابستانی
سال دوممدیریت منابع انسانی، مقدمه ای بر هتلداری و گردشگری، مدیریت عملیات هتل، کارآفرینی و مدیریت پروژه، واسطه های گردشگری، فناوری در سفر، گردشگری و هتلداری، تمرین هتلداری، انگلیسی، زبان خارجی دوم، کارآموزی تابستانی
سال سوممدیریت استراتژیک در مهمان نوازی، مدیریت بین المللی، کنفرانس، نمایشگاه ها و رویدادهای شرکتی، انگلیسی، زبان خارجی دوم، ورزش، پروژه و سمینار

شرایط تحصیل رشته طراحی لباس در امارات را در اینجا ببینید.

کار در رشته هتلداری در بلغارستان

بخش گردشگری و هتلداری در بلغارستان تجارت بزرگی است. گردشگری در بلغارستان سهم قابل توجهی در اقتصاد این کشور دارد. بلغارستان که در تقاطع شرق و غرب قرار دارد، خانه تمدن های بسیاری از جمله تراکیان، یونانی ها، رومی ها، بیزانسی ها، اسلاوها، بلغارها و عثمانی ها بوده است. این کشور سرشار از مناظر گردشگری و آثار تاریخی است که در قلمروی نسبتاً کوچک و به راحتی قابل دسترسی پراکنده شده است. بلغارستان به خاطر استراحتگاه های ساحلی و زمستانی خود در سطح بین المللی شناخته شده است. از این رو یکی از مقاصد ایده آل برای تحصیل و کار در رشته هتلداری و گردشگری در بلغارستان است.

در سال گذشته حدود 13 میلیون نفر از کشورهای خارجی از بلغارستان بازدید کردند. گردشگران از 4 کشور یونان، رومانی، ترکیه و روسیه نزدیک به %50 درصد از کل بازدیدکنندگان را تشکیل می دهند. این بخش به 160000 اشتغال در سال گذشته منجر شده است.

میزان درآمد کار در بلغارستان برای کار در رشته هتلداری در بلغارستان در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در بلغارستان برای کار در رشته هتلداری

دانشکده مدیریت هتلداری و گردشگری دانشگاه مدیریت وارنا بلغارستان

دانشکده مدیریت هتلداری و گردشگری دانشگاه مدیریت وارنا بلغارستان یک موسسه آکادمیک پیشرو در زمینه خود در بلغارستان است و در میان بهترین ها در اروپای مرکزی و شرقی قرار دارد. این دانشگاه سال 1996 دارای سنت های طولانی در توسعه رهبران مهمان نوازی است. دانشگاه مدیریت وارنا بلغارستان اولین موسسه عالی در بلغارستان است که تکنیک های تدریس منحصر به فرد را به عنوان یادگیری مبتنی بر مشکل و یادگیری مبتنی بر مورد ارائه می دهد، و همچنین اولین دانشگاهی است که برنامه های مدرک مشترک را با دانشگاه های مشهور ارائه می کند.

پس از فارغ‌التحصیلی، فارغ‌التحصیلان فرصت ‌های شغلی را در سازمان ‌های رسمی توریستی، شرکت ‌های حمل ‌و نقل، هتل ‌ها، شرکت ‌های مجری تور و آژانس ‌های مسافرتی، دولت و سایر سازمان‌ هایی که دانش مدیریت گردشگری در آن ‌ها مهم است، انتخاب می‌ کنند. برای کسب اقامت بلغارستان از طریق تحصیل در مقاله ای مجزا می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آن را مطالعه کرده و جهت کسب مشاوره در خصوص اعزام دانشجو به بلغارستان با ما در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *